Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56430 times)
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #520 on: 14.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

Ділянки Хриплин-Делятин та Коломия-Делятин - тримаю в голові. там майже пакетним графіком ходить "все вперед" або "все назад" ... марнування тільки через те, що очевидно проситься Татарів для роз'їзду... всі фантазії розбиваються об той Татарів... також не завадило б по Ясінях платформу нормальну. Часом понад сотню туристів з великими наплічниками туляться на тій вузькій платформі. Про схрещення там не може бути й мови - небезпечно. Намовлю їх через пані Іванну на участь у румунських грантах, які виділяються саме для покращення засобів транспортної інфраструктури на прикордонні. В наступному дописі покажу, як все зіпсувалося із вранішнім із Рахова на Львів.

Коломия-Делятин майже порожній перегін: 2 ДП і 357/358. Можна втримати в голові, бо це не Київ-Фастів )))
« Last Edit: 14.08.17 , 16:08 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #521 on: 14.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

А ось і цікаві цифри про заповнюваність московських поїздів.

Поезд Львов-Москва оказался лидером по перевозке пассажиров в Россию.

Его ближайший "конкурент" - поезд Харьков-Москва.
...

Рахів-Москва теж зробить свій внесок.
Logged
VB
Active user

Posts: 2772


View Profile
« Reply #522 on: 14.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

Ділянки Хриплин-Делятин та Коломия-Делятин - тримаю в голові. там майже пакетним графіком ходить "все вперед" або "все назад" ... марнування тільки через те, що очевидно проситься Татарів для роз'їзду... всі фантазії розбиваються об той Татарів... також не завадило б по Ясінях платформу нормальну. Часом понад сотню туристів з великими наплічниками туляться на тій вузькій платформі. Про схрещення там не може бути й мови - небезпечно. Намовлю їх через пані Іванну на участь у румунських грантах, які виділяються саме для покращення засобів транспортної інфраструктури на прикордонні. В наступному дописі покажу, як все зіпсувалося із вранішнім із Рахова на Львів.

Коломия-Делятин майже порожній перегін: 2 ДП і 357/358. Можна втримати в голові, бо це не Київ-Фастів )))
А дизелі між Хриплином та Делятином, та ото щось таке на Чернівці з Рахова? Тримається? Також з Хриплина до Надвірної є 4 пари вивізних з чітким графіком, та одна до Делятина, а також з Коломиї до Рахова. Там чітка підвязка бригад вантажного руху, локомотивів... Брали у причетних все це? Інакше все це вони розіб'ють в пух та прах, маючи аргументи залізні. Там підвязка на БЧ з Надвірної. Просто так її не посунути.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #523 on: 14.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

Ні, нічого того не брав, бо й так видно, що все впирається у Татарів.
Logged
VB
Active user

Posts: 2772


View Profile
« Reply #524 on: 14.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

То значить треба двоколійну вставку збудувати, а в Татарові два перони, на 3 паспотяги.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #525 on: 14.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

То значить треба двоколійну вставку збудувати, а в Татарові два перони, на 3 паспотяги.
Це у точнення/запитання чи ствердження?
Logged
VB
Active user

Posts: 2772


View Profile
« Reply #526 on: 14.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

непотрібне закреслити, потрібне підкреслити
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #527 on: 14.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

До дупи такі графіки:



"Фіолетовий експрес" (у спільному обігу із Ковель-Львів-Рахів) не вписується у ранковий пакетний графік та "розсуває" поїзди: Ковель-Львів-Рахів повинен прибувати о 7:40, а не на годину раніше. 217 може прямувати перед Ковель-Рахів або після нього... для 218 навіть місця не знайшлося. Так що без Татарова нічого нормального не вийде... а так хотілося нормальний нічний поїзд, який за 8:40 доїздить зі Львова до Рахова, і який поглинув би функціонал наявного "ДП у вигляді ЦМВ".

Вихід із ситуації - тимчасово (до кращих часів) забути про "фіолетові нитки"... а "помаранчевий" РС паритиметься у Рахові 12 годин... або помаранчевий ув'язати у спільний обіг із 25/26, а 15/16 - "сам на себе". Все одно змушені стояти під рахівським сонцем щонайменше по 6 годин (кожен РС).

Ваші пропозиції: ?

п.м. в деяких місцях схрещення із зеленими навіть не промальовував - немає сенсу... нікудишні варіанти.
« Last Edit: 14.08.17 , 18:08 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #528 on: 14.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

То значить треба двоколійну вставку збудувати, а в Татарові два перони, на 3 паспотяги.
Так. Потрібно відновити. Причетні мають купу планів на Татарів... їх лише варто трохи підштовхнути, аби втілення їх планів не затягнулося на десятиліття.

Одночасно вистачить на 2 повноформатних паспоїзди. Крім того, зупинка поїздів (зараз 143/144 та 357/358) посеред перегону додають їм щонайменше 4 хв до часу перегонного ходу, де й так довший (за часом) перегон у порівнянні із попереднім з боку Делятина... але технологічно вийде на 3: острівна + берегова. Третя колія може бути для відстою якихось гіпотетичних туристичних поїздів... все ж таки хаб планують.


Logged
T_Sat
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #529 on: 14.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

Таку кількість пасажирських з наявним технічним станом локомотивів важкувато буде тримати в графіку на даній лінії.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.