Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.10.18 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 174901 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #530 on: 14.08.17 , 19:08 »
Share

Таку кількість пасажирських з наявним технічним станом локомотивів важкувато буде тримати в графіку на даній лінії.
Цілком погоджуюсь, тому буду "проріджувати" аби виглядало більш реальніше. Сподіваюсь, львівські локи будуть дещо кращі, ніж їх тернопільські родичі.
Logged
T_Sat
User

Posts: 25


View Profile
« Reply #531 on: 14.08.17 , 20:08 »
Share

Прорідження буде дуже доречне. Бо як вже тут було написано, потрібно врахувати і вантажний рух. Так, він на ділянці Делятин - Рахів мінімальський но він є. В основному це нічна графікова ЧМЕ3 по Ворохті 23.00 - 24.00 год + потрібно врахувати колієвимірювач, дефектоскоп і рух пов"язаний з господарськими роботами. Нажаль пропускна здатність даної лінії мінімальна і всі ми знаєм про кількість розібраних станцій тут.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #532 on: 14.08.17 , 22:08 »
Share

Проміжний варіант (залишається порозумітися із "вечірньою головоломкою" в околицях Делятина):



325/326 Ковель-Львів(22:40-23:00)-Рахів(7:45) замість "ДП о 3-й ночі з ІФ"
215/216 переіменований 217/218 (повернення із Рахова ще не відображено)
143/144 Київ-Чортків-Ворохта (виїзд із Києва ~20:00..20:20)
15/16 "Тиса" ))) Київ-Рахів (видовжений 43/44) як не як, але їздить уздовж верхів'я Тиси

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #533 on: 16.08.17 , 13:08 »
Share

Після чергової ітерації (розчісування вечірніх "ковтунів" із зупинками 30хв від причетних) вийшло таке:



15/16 Київ-Львів-Рахів (видовження наявного 43/44 +/-)
25/26 Одеса-Львів-Ворохта
115/116 Харків-Київ-Львів-Ворохта
215/216 сезонний Київ-Львів-Ворохта (модифікація наявного 217/217)
315/316 Київ-Чортків-Ворохта (виїзд із Києва ~20:00..20:20)
605/606 Москва-Київ-Тернопіль-Львів-Рахів
615/616 Ковель-Рівне-Львів(22:40-23:00)-Рахів(7:45) замість "ДП о 3-й ночі з ІФ", Рахів(20:10)-Львів(не пізніше* 4:00-4:30)-Рівне-Ковель
* - його б не завадило пізніше випхати із Рахова, але на разі це технічно складно зробити. Платформа у Ясінях могла б вирішити це питання.

Щодо зміни локів/ЛБ:
615/616 - повільний відсипний поїзд поїзд зі зміною локів по ІФ
605/606 - необхідно зробити без тривалої зупинки по ІФ (для 605 по Делятину зекономив 10хв, можна зекономити ще по ІФ, що вийти на норматив для однієї ЛБ зі Львова до Рахова)
25/26 - те ж саме - одним локом і ЛБ від Львова до Рахова
ЛБ 605/606 та 25/26 матимуть повіноцінний відпочинок у Рахові та взаємну змінність 605=>26 та 25=>606
ЛБ 15=>16
ЛБ 215=>216
ЛБ 615=>616 з повноцінним відпочинком (можливо, їх варто міняти на інші ЛБ)
Принаймні, немає якихось кардинальних протиріч в змінності ЛБ.

У Надвірній матимуть схрещення: (Яремче-ІФ)+15, 16+605 та 116+(ІФ-Яремче).
606+615 схрещуватимуться за Надвірною - у бік ІФ.

Це найкраще, що можна запропонувати при наявній інфраструктурі. Тепер можна ще косметично щось підправити і переводити в текстуальну форму.
Прошу коментувати/критикувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #534 on: 16.08.17 , 13:08 »
Share

Сподіваюсь, що вимушене перенесення старту 16-го із Рахова із 17:10 на 16:50 дозволить по Києву отримати бодай 8:40 чи ще пару хвилин раніше.
Це все за умови, якщо ІФ-складачі не закладуть на свої потреби (причеплення другої групи із восьми вагонів) 40 хв часу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #535 on: 16.08.17 , 13:08 »
Share

Ще одну цікаву річ побачив: при перенесенні відправлення 216(218) із Рахова із 17:38 на 18:00 у Надвірній вийде на свою нитку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #536 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share

Отдельной темы по Закарпатью нет, спрошу здесь: кто-нибудь в курсе, этот паровоз уже курсирует или что-то поменялось у них?

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2017/july/1453/

Для перевезень Боржавською вузькоколійкою на Закарпаття з Гайворона прибув паровоз Гр-280. У серпні щовихідних він кататиме пасажирів, які бажають помилуватися місцевим колоритом. Очікується, що перший рейс відбудеться 4 серпня. Планується, що паровоз курсуватиме вузькоколійкою між Хмільником і Виноградовом.

Кажуть що у "місцевих фахівців паровоз швидко вийшов з ладу" (це цензурний варіант почутого), тому відрядили туди ремонтників із Гайворона.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #537 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share

Чергова онова:



опційні (вивізні) ДП ІФ-Яремче вже зникли із офіційного розкладу, тому я видалив іх залишки із графіка.

З нової картинки напрошуються такі зміни:

1) 6642 Рахів-Коломия посунути на -3:20 (вихід із Рахова о 16:00) і по Делятину вийде на нитку 6444 з відправленням о 18:49 на Коломию та прибуттям до Коломиї о 19:56, що дає змогу пересісти на ДП до Чернівців о 20:35... і "на любителя" - пересадка на ДП до ІФ о 20:54;

2) 6443 Коломия-Делятин можна витягнути до Яремчого (Ворохти) з поверненням до Коломиї фрагментом наявної нитки 6642 Яремче (Ворохта) - Коломия;

3) 16 можна відкотити на позицію 17:10 із Рахова... але це потягне за собою суттєвий перекрій ниток поблизу Яремчого.

Окремо звертаю увагу на 30..40-хвилинні "зупинки" ДП по Яремчому та Делятину. Одну таку я вже "ліквідував" (на папері)... а ще 2 залишилось.

Зараз цей цирк виглядає так: приїздить з Ворохти до Яремчого вранішній ДП, зупиняється на 40 хв допоки бажаючі пересядуть на Яремче-ІФ, а також пройде зустрічний опційний 217 (курсує кілька днів на рік).
Пропоную: Ворохта - ІФ, а "Яремчанський" - до Коломиї. Не потрібно 40хв тримати увімкнений двигун.
« Last Edit: 16.08.17 , 19:08 by Iwan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3092


View Profile
« Reply #538 on: 16.08.17 , 22:08 »
Share

Отдельной темы по Закарпатью нет, спрошу здесь: кто-нибудь в курсе, этот паровоз уже курсирует или что-то поменялось у них?

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2017/july/1453/

Для перевезень Боржавською вузькоколійкою на Закарпаття з Гайворона прибув паровоз Гр-280. У серпні щовихідних він кататиме пасажирів, які бажають помилуватися місцевим колоритом. Очікується, що перший рейс відбудеться 4 серпня. Планується, що паровоз курсуватиме вузькоколійкою між Хмільником і Виноградовом.

Кажуть що у "місцевих фахівців паровоз швидко вийшов з ладу" (це цензурний варіант почутого), тому відрядили туди ремонтників із Гайворона.
Жалко, мероприятие показалось интересным.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #539 on: 28.08.17 , 22:08 »
Share

Хто чув щось про виконання Песою рейсів: Коломия - Тернопіль + Тернопіль - Вадул-Сірет ?
Я так розумію, що ділянка Тернопіль - Стефанешти буде щоденно, а на Коломию та Вадул-Сірет - черезденно.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 21 queries.