Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 228
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 172268 times)
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #540 on: 28.08.17 , 22:08 »
Share

Нова версія: уточнено прибуття 315 до Ворохти, додано "легенду".

Logged
_vs_
Active user

Posts: 943


View Profile
« Reply #541 on: 29.08.17 , 08:08 »
Share

Хто чув щось про виконання Песою рейсів: Коломия - Тернопіль + Тернопіль - Вадул-Сірет ?
Я так розумію, що ділянка Тернопіль - Стефанешти буде щоденно, а на Коломию та Вадул-Сірет - черезденно.
А звідки взагалі ця футурологія?
Так розумію, що до ВС воно має підходити перед відправленням потяга на Бухарест (з урахуванням часу проходження контролю, тобто десь до 12:40) і відповідно відходити — після прибуття, о 16 з чимось.
Виходить, ця песа майже повторить графік колишнього мертвонародженого ДПК 2010 року з продовженням до кордону (назад — раніше за 2010, але пізніше за 358/316, приблизно як ще більш давній покійний дизель). Сподіваюся, що вона хоча б ділянку Тернопіль-Чортків проходитиме менше ніж за 2 години (той НЯП ішов 2:01).
Незрозуміло, навіщо взагалі її через день ганяти до Коломиї, якщо там щодня буде 315/316. Чернівці щодня (чи 6 разів — як там вже виходить), плюс вихід на кордон — набагато актуальніше. Удень логічно було б її ще раз ганяти на Чернівці й назад (під сучавський 1384/1385) за наявності паксів — теоретично під цей рейс можна встигнути з Києва, якщо запустити бус від вокзалу Хмеля до вокзалу Чернівців і назад — і вже потім на Тернопіль.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #542 on: 29.08.17 , 10:08 »
Share

А звідки взагалі ця футурологія?
Футурологія має телеграмне підгрунтя. Однак це вимагає урухомлення однієї Песи, яка зараз не може самостійно рухатись. Буду знати більше - повідомлю.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #543 on: 29.08.17 , 10:08 »
Share

Щодо обігу 15/16 на 25/26... кілька днів тому одна провідниця раховоза сказала: "Нічого не змінюйте, нам вріжуть години".
Чому "вріжуть" вперто не хотіла розкривати карти, але пізніше розповіла: провідники зацікавлені у максимальному наїзді рейсів за одну вахту, і в разі обігу через Одесу їм дадуть 4 ночі (8 ночей не дадуть - перевищення нормативів).
Зараз, коли рейси кратні двом добам (ночам), їм дають можливість кататися по 6 ночей. Ця провідниця з Луцька, географія інших - теж широка, тому їм не хочеться обмежуватися вкороченими вахтами.

Це мене наштовхнуло на авантюрне продовження фантазії Рахів-Львів-Одеса до Миколаєва або Херсона. В такому разі матимемо такі обіги (орієнтовно):

Київ(вечір)–Херсон(ранок);
Херсон(14:00)–Миколаїв–Одеса(18:00-18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);
Рахів(16:50)–Ворохта(18:42-18:45)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);

Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:10)–Ворохта(08:33-08:37)–Рахів(10:25);
Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50-09:15)–Миколаїв–Херсон(13:15);
Херсон(вечір)–Київ(ранок).

Кратність "3 доби/ночі" дає можливість провідникам отримувати омріяні наряди на 6 діб/ночей. Вони можуть їздити по маршруту двома способами: тільки в один бік (за годинниковою стрілкою чи проти) або "маятником".
По великому колу будуть рухатися тільки 12 вагонів ВЧ-1 Київ, все інше - вагони інших формувань.

Це дуже віддалено нагадує обіги запропоновані два роки тому Віктором:
Я помаленьку приходжу в норму після виборів і мені вже знову почала снитись залізниця.
Дивлюсь, колеги теж потроху ожили в соцмережах, це значить що незабаром у пасажирського департаменту буде черговий приступ геморрою.
Так от, наснивсь мені ось такий красивий оборот миколаївських составів (121/122 через день з 209/210, через день сам на себе):

Миколаїв – Київ  19.29 - 05.45
Київ – Херсон    15.32 - 04.35
Херсон – Ворохта 11.00 - 10.00
Ворохта – Херсон 15.30 - 15.00
Херсон – Київ    22.41 - 12.01
Київ – Миколаїв  21.39 - 07.00.

Отож, прошу дофантазувати на цю тему.

Щодо "нестачі місць на Львів-Одеса", то нагадаю про плани причетних щодо експресів Львів-Одеса.
Цілорічне 12-вагонне "ядро поїзда" Херсон-Миколаїв-Одеса-Хмельницький-Тернопіль-Львів-ІФ-Рахів матиме свого постійного клієнта, а мегатрикутний обіг забезпечить високий коефіцієнт комерційного використання вагонів.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2365


View Profile
« Reply #544 on: 29.08.17 , 11:08 »
Share

Київ(вечір)–Херсон(ранок);
Херсон(14:00)–Миколаїв–Одеса(18:00-18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);
Рахів(16:50)–Ворохта(18:42-18:45)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);

Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:10)–Ворохта(08:33-08:37)–Рахів(10:25);
Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50-09:15)–Миколаїв–Херсон(13:15);
Херсон(вечір)–Київ(ранок).
Ідея дуже хороша. Адже деякі нитки повністю вже готові (з теперішнього графіку) і не потрібно графістам багато мудрувати буде. Весь цей трикутник дійсно може обслуговуватись складами ПЗЗ. Тепер головне щоб ЛЬВ дала своє добро адже в них заберуть наїжджений роками 025/026 ну і 043/044.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #545 on: 29.08.17 , 13:08 »
Share

... Тепер головне щоб ЛЬВ дала своє добро адже в них заберуть наїжджений роками 025/026 ну і 043/044.
ЛЬВ наїздить якісь "сусідні" з 25/26 нитки, +/- 30хв - не нашкодять... особливо +30хв у бік Львова.
43/44 за Вікторовою пропозцією залишиться в ІФ:
ІФ(18:20)–Львів(20:45-21:05)–Тернопіль(23:05-23:10)–Київ(06:15-06:40)–Суми(12:20);
Суми(18:00)–Київ(23:35-23:55)–Тернопіль(07:00-07:05)–Львів(09:05-09:30)–ІФ(11:50).
Зрештою, тепер в межах однієї компанії не повинно бути чвар щодо "хто яку нитку наїздив", адже тепер дохід - в одну кишеню.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #546 on: 29.08.17 , 13:08 »
Share

Хто чув щось про виконання Песою рейсів: Коломия - Тернопіль + Тернопіль - Вадул-Сірет ?
Я так розумію, що ділянка Тернопіль - Стефанешти буде щоденно, а на Коломию та Вадул-Сірет - черезденно.
А звідки взагалі ця футурологія?
Пассдеп работает исключительно на международные направления, так, что могу придумать всё что угодно. Даже поверю что отправление из Тернополя, в 5 утра, а прибытие в 23 :))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #547 on: 30.08.17 , 13:08 »
Share

А звідки взагалі ця футурологія?
Виправлюся: не телеграмне, а протокольне підгрунтя (без реквізитів). ВСТАНОВИЛИ і ПОСТАНОВИЛИ:



Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #548 on: 30.08.17 , 14:08 »
Share

Все ж таки не зуміли зробити Чернівці-Тернопіль та Коломия-Тернопіль однією ниткою (в різні дні). Щоб не стояв у Тернополі, можна було ще кудись на Ланівці/Шепетівку...
Тепер є ще один аргумент на користь зміщення раховоза на 20:00 із Києва: з метою оптимізації .... , що підвищить населеність Тернопіль-Вадул-Сірет/Коломия.
Цікаво також те, хто о 8:56 з Чернівців захоче поїхати на Тернопіль. Студенти - ні, пенсіонери - ні. Для кого це "щастя"? Краще щоб уже на Коломию перегнали із Чернівців, а по обіді - з Коломиї - на Вадул-Сірет... і на Тернопіль з ранковим прибуттям до Тернополя... Приблизно на таку роль (тільки з кращими показниками) претендував Чернівці-Тернопіль-Львів-Здолбунів-Ковель.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #549 on: 30.08.17 , 15:08 »
Share

Як на мене, то відправлення сидячого поїзда о 8.56 набагато краще, ніж нічне курсування. Його би навпаки з Тернополя би якось відправляти так, щоб він прибував у Чернівці десь до 23.30.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 228
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 21 queries.