Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188772 times)
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #550 on: 30.08.17 , 15:08 »
Share

В загальному - так, сидячка в денну пору дня переноситься краще, але чи буде попит на неї? Тут би не завадило дві Песи використати і розумно все розрулити, якщо причетні категорично проти ЦМВ Чернівці - Ковель.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #551 on: 30.08.17 , 16:08 »
Share

В загальному - так, сидячка в денну пору дня переноситься краще, але чи буде попит на неї?
Ну якщо провести паралелі на напрям Дніпро - Київ, то там є три рейси Інтерсіті+ - ранковий, вечірній та нічний. І на нічний рейс попит найнижчий, незважаючи на привабливий час прибуття до Києва.

Тобто, вночі поїде в сидячому вагоні лиш той, кому це "кров з носа", інші, скоріш за все знайдуть інший шлях.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #552 on: 30.08.17 , 16:08 »
Share

... якщо причетні категорично проти ЦМВ Чернівці - Ковель.
Тобто, взагалі проти? Чи проти його курсування через Здолбунів-Тернопіль?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #553 on: 30.08.17 , 18:08 »
Share

... якщо причетні категорично проти ЦМВ Чернівці - Ковель.
Тобто, взагалі проти? Чи проти його курсування через Здолбунів-Тернопіль?
Проти курсування через Чортків, аби впихнути туди МВРС з ранковим прибуттям до Чернівців.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #554 on: 30.08.17 , 19:08 »
Share

... якщо причетні категорично проти ЦМВ Чернівці - Ковель.
Тобто, взагалі проти? Чи проти його курсування через Здолбунів-Тернопіль?
Проти курсування через Чортків, аби впихнути туди МВРС з ранковим прибуттям до Чернівців.
Ага. То, може, ідея запустити 668-ий (і до повного щастя ще й Ковель - Рахів) через Здолбунів-Франківськ ще має право на життя. Чи надія мала?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #555 on: 30.08.17 , 20:08 »
Share

В загальному - так, сидячка в денну пору дня переноситься краще, але чи буде попит на неї? Тут би не завадило дві Песи використати і розумно все розрулити, якщо причетні категорично проти ЦМВ Чернівці - Ковель.
Попит буде в напрямку Львова й Ковеля, а от за Чернівці судити важче.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #556 on: 30.08.17 , 22:08 »
Share

Щодо обігу 15/16 на 25/26... кілька днів тому одна провідниця раховоза сказала: "Нічого не змінюйте, нам вріжуть години".
Чому "вріжуть" вперто не хотіла розкривати карти, але пізніше розповіла: провідники зацікавлені у максимальному наїзді рейсів за одну вахту, і в разі обігу через Одесу їм дадуть 4 ночі (8 ночей не дадуть - перевищення нормативів).
Зараз, коли рейси кратні двом добам (ночам), їм дають можливість кататися по 6 ночей. Ця провідниця з Луцька, географія інших - теж широка, тому їм не хочеться обмежуватися вкороченими вахтами.

Це мене наштовхнуло на авантюрне продовження фантазії Рахів-Львів-Одеса до Миколаєва або Херсона. В такому разі матимемо такі обіги (орієнтовно):

Київ(вечір)–Херсон(ранок);
Херсон(14:00)–Миколаїв–Одеса(18:00-18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);
Рахів(16:50)–Ворохта(18:42-18:45)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);

Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:10)–Ворохта(08:33-08:37)–Рахів(10:25);
Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50-09:15)–Миколаїв–Херсон(13:15);
Херсон(вечір)–Київ(ранок).

Кратність "3 доби/ночі" дає можливість провідникам отримувати омріяні наряди на 6 діб/ночей. Вони можуть їздити по маршруту двома способами: тільки в один бік (за годинниковою стрілкою чи проти) або "маятником".
По великому колу будуть рухатися тільки 12 вагонів ВЧ-1 Київ, все інше - вагони інших формувань.

Це дуже віддалено нагадує обіги запропоновані два роки тому Віктором:
Я помаленьку приходжу в норму після виборів і мені вже знову почала снитись залізниця.
Дивлюсь, колеги теж потроху ожили в соцмережах, це значить що незабаром у пасажирського департаменту буде черговий приступ геморрою.
Так от, наснивсь мені ось такий красивий оборот миколаївських составів (121/122 через день з 209/210, через день сам на себе):

Миколаїв – Київ  19.29 - 05.45
Київ – Херсон    15.32 - 04.35
Херсон – Ворохта 11.00 - 10.00
Ворохта – Херсон 15.30 - 15.00
Херсон – Київ    22.41 - 12.01
Київ – Миколаїв  21.39 - 07.00.

Отож, прошу дофантазувати на цю тему.

Щодо "нестачі місць на Львів-Одеса", то нагадаю про плани причетних щодо експресів Львів-Одеса.
Цілорічне 12-вагонне "ядро поїзда" Херсон-Миколаїв-Одеса-Хмельницький-Тернопіль-Львів-ІФ-Рахів матиме свого постійного клієнта, а мегатрикутний обіг забезпечить високий коефіцієнт комерційного використання вагонів.
Рахів - Херсон - ідея класна. Такий поїзд напевно знайде свого пасажира, адже забезпечить сполучення 7 облцентрів з карпатськими курортами. Але тоді 133/134 поїзд може встати комусь посеред горла. В такому випадку, щоб його взагалі не прибили, можна було б за умови подальшого черезденного курсування в той день, коли нема 109/110, перевести 133/134 на Ужгород. Таким чином Херсон з Миколаєвом матимуть щоденне сполучення з Одесою, 2 щоденні потяги до Львова, щоденне сполучення з Прикарпаттям через Поділля та черезденне з курортами Закарпаття через Рівненщину.
І ще одне. Якщо буде поїзд Херсон-Одеса-Рахів, чи не возитиме повітря 135/136 поїзд між Львовом і Франківськом?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #557 on: 30.08.17 , 22:08 »
Share

Виправлюся: не телеграмне, а протокольне підгрунтя (без реквізитів). ВСТАНОВИЛИ і ПОСТАНОВИЛИ:
5-6 часов сидя ночью в 620М? Они там совсем ебанулись?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #558 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

Цю песу треба назвати "Писанка" — уявіть собі одну шикарну особу, яка намагається всидіти на двох стільцях...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #559 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

І ще одне. Якщо буде поїзд Херсон-Одеса-Рахів, чи не возитиме повітря 135/136 поїзд між Львовом і Франківськом?
Ну, (повторююсь) я орієнтувався на 135/136... причетні не дають, як якусь священну корову тримають. Воно може й добре, бо в 7:00 на Яремчанщину/Рахівщину зі Львова хтось та й підсяде. Щодо 135/136 (теж вже писав) він природним чином спорожніє, тоді причетні матимуть стимул задуматись "чи не пустити його частину через КП або Чортків?". Ідея була така: приїздить 135 в КП, з нього висмикують 7 вагонів, приїздить до КП 117, з нього висмикують 9 вагонів, зчеплють 7+9 вагонів і тягнуть на Чернівці. Рештки - стоять в КП. У зворотному напрямі - аналогічно.

За доцільності тими рештками можна ще кудись рухатись. Наприклад, до Окніци... міжнародний буде ))) чи обмежитись до Сокирян. З північних районів Молдови до Одеси буде дешево та сердито. Краще ніж теліпатися уздовж усієї Молдови з пересадкою в Кишиневі. але це другорядне, а головні переваги:
- збереження наявної к-ті вагонів через молдовський транзит (для причетних це дуже важливо),
- кам'янчани матимуть "своїх вагони" до Києва замість запланованого до скасування 139/140, а також "свої вагони" до Одеси",
- чернівчанам зараз 7 вагонів до Одеси й так вистачає (це разом із Коломиєю та Снятином), також чернівчани у сполученні із Києвом можуть скористатись 8-ма вагонами від продовженого (та розп'ятого по ІФ: на Рахів і Чернівці) 43/44 (15/16) (з гіпотетичним продовженням до Чернігова);
- чернівчани ще виграють 4 години при прямуванні до Одеси (до Хмельницького 7 годин замість 11).

Одна Коломия залишиться "в прольоті"... але можна й так: у Хмельницькому (або Гречанах) перегрупувати (рекомбінувати) 117/118 та 135/136 таким чином:
із Києва двогрупний Київ-Чернівці/Ворохта, із Одеси двогрупний Одеса-Чернівці/Ворохта
після Хмельницького (Гречан) поїдуть теж двогрупні: Київ/Одеса-КП-Чернівці та Київ/Одеса-Чортків-Коломия-Ворохта(або ІФ)
при цьому Затернопілля отримає давно омріяне сполучення із Одесою, а Коломия збереже його... Ворохту/ІФ можна чергувати через день...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.