Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.05.19 , 09:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 255223 times)
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #560 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

Виправлюся: не телеграмне, а протокольне підгрунтя (без реквізитів). ВСТАНОВИЛИ і ПОСТАНОВИЛИ:
5-6 часов сидя ночью в 620М? Они там совсем ебанулись?
Тепер я впевнений в тому, що громадські пропозиції в плані зрозумілості виглядають краще, ніж ті протоколи - довелося кілька раз прочитати аби відклалося в голові "що, звідки, куди та коли". Щодо нічного сидіння на ділянці Тернопіль-Чернівці - це їх давня мрія. Така спроба вже раз була, але тоді їм красиво все розписали, що таке не потрібно. Тепер - реванш.
До речі, під цим усім підписався "наш причетний друг" з молодої команди.

Тому, запрошую до генерування контр-пропозиції (можна з двома Песами та трикутними щоденними обігами), які б стикувалися по ВС із румунськими парами о 7 год. і 19 год.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #561 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

Це якісь нові румунські пари, на додачу до існуючих? Під сучавську пару 12:55 – 16:35 досі нічого не придумали.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #562 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

Виправлюся: не телеграмне, а протокольне підгрунтя (без реквізитів). ВСТАНОВИЛИ і ПОСТАНОВИЛИ:
5-6 часов сидя ночью в 620М? Они там совсем ебанулись?
Це так навмисно, щоб потім сказати "Ми давали поїзд, пасажирів там нема, значить потрібно нах все відмінити"
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #563 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

Це якісь нові румунські пари, на додачу до існуючих? Під сучавську пару 12:55 – 16:35 досі нічого не придумали.
можливо з нового сезону буде 9 і 19 (без 12:55 – 16:35). ми ж не маємо інформації від румунських колег/причетних.

Вже коли так вперто впихують туди ту Песу, нехай між Стефанещтами та Тернополем щоденно однією ниткою, бо пасажири будуть плутатись: окрім того, що в напрямку "з Тернополя" йтиме в різний час, так ще треба запам'ятати куди саме (на ВС чи Коломию).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #564 on: 30.08.17 , 23:08 »
Share

Це так навмисно, щоб потім сказати "Ми давали поїзд, пасажирів там нема, значить потрібно нах все відмінити"
Власне, це вони вміють.

От, що доводилось писати від імені депутатів на їх попередню суперпропозицію 702 зі Львова посеред дня:

Quote
Ваша відповідь від 03.02.2017 № Ц/5-23/489-17 щодо неможливості черезденного курсування поїзда №701/702 до міста Заліщики альтернативним маршрутом в обхід міста Чернівці через станції Гвіздець та Городенка уважно вивчена широким колом зацікавлених осіб, які дійшли такого висновку.
1. Місто Чернівці, хоч і має 200 тисяч мешканців, проте, не в змозі забезпечити достатню населеність наявного поїзда № 701/702 на ділянці між Коломиєю та Чернівцями (зазвичай 14..22%, а в пікові дні – до 50%), при тому, що на цьому ж маршруті приблизно в той же час курсує поїзд 607/608, який на цій же ділянці має щодня близько 200-400 вільних місць. Пропонована оптимізація дозволить збільшити населеність обидвох поїздів та покращить їх економічні результати для ПАТ «Укрзалізниця». На разі 40 зайнятих місць із 283 (14%) на ділянці Коломия – Чернівці є неприпустимим показником для щоденної експлуатації складу ДПКр2-001 на цій ділянці маршруту. Тому, 40 пасажирів через день матимуть можливість зайняти кілька сотень вільних місць у альтернативному поїзді № 607/608 на цьому ж маршруті, що не спричинить до соціального напруження.
2. Курсування поїзда Львів – Коломия – Заліщики – (Чортків) через Чернівці матиме наслідком збільшення часу подорожі орієнтовно на 1 годину, що призведе до справедливих нарікань з боку пасажирів та суттєво порушить конкурентоздатність маршруту. Крім того, мешканці населених пунктів довкола станцій Гвіздець та Городенка створюватимуть додатковий значний трафік, адже із цієї місцевості немає жодного поїзда до власного обласного центру – Івано-Франківська, а також до Львова, а час подорожі автобусом щонайменше на 2 години більший, ніж пропонованим поїздом.
3. Варіант видовження маршруту до Тернополя вимагатиме перенесення відправлення поїзда зі Львова на 3…4 години раніше (о 15:00…16:00), що спричинить до загострення конкуренції із поїздами № 606 Львів – Рахів (через Івано-Франківськ) та № 608 Львів – Чернівці (через Івано-Франківськ та Коломию) з відправленнями зі Львова о 15:45 та 17:20 відповідно, а також позбавить пасажирів зі Львова вечірнього (після 17:20) виїзду до Івано-Франківська, Коломиї та Чернівців (на разі виїзд поїзда зі Львова – о 19:08).
4. Оскільки відсутня доцільність у зміні графіку руху поїзда Львів-Чернівці на усьому маршруті прямування, тому проведення вивчення думки пасажирів, які на разі користуються цим поїздом, не доцільне. Натомість, громадські активісти (волонтери) готові до вивчення думки пасажирів, які на разі користуються автобусними сполученнями між Чортковом, Заліщиками, Кострижівкою, Городенкою та Гвіздцем (з одного боку) та Коломиєю, Івано-Франківськом та Львовом (з іншого боку). Суть запитання полягатиме у з’ясуванні потенційного попиту на залізничний маршрут за умови скорочення часу в дорозі до 1…2 годин у порівнянні із автобусним маршрутом.
5. Зважаючи на усі запропоновані ПАТ «Укрзалізниця» варіанти, найбільш оптимальним варіантом є курсування поїзда складом ДПКр2-001 з таким обігом:
Львів – Коломия – Чернівці – Чортків; Чортків – Городенка – Коломия – Львів;
Львів – Коломия – Городенка – Чортків; Чортків – Чернівці – Коломия – Львів.
Таким чином буде організовано:
– єдине та найшвидше залізничне сполучення Чорткова з Івано-Франківськом, Заліщиків з Івано-Франківськом та Львовом (через день);
– Заліщиків та Чорткова із Чернівцями (через день).
При цьому Заліщики та Чортків матимуть щоденні сполучення зі Львовом: швидке – через Городенку та більш повільніше – через Чернівці, які чергуватимуться через день. Також запропоновані маршрути обігу рухомого складу дозволять пасажирам з Городенки та Гвіздця, де пропонований поїзд курсуватиме тільки через день, вранці виїжджати до Львова, а ввечері тієї ж доби – повертатись зі Львова.
Зважаючи на викладене просимо Вас:
1. Призначити з метою дослідження пасажиропотоку компромісний варіант обігу моторвагонного рухомого складу ДПКр2-001 за такими маршрутами:
Львів – Коломия – Чернівці – Чортків; Чортків – Городенка – Коломия – Львів;
Львів – Коломия – Городенка – Чортків; Чортків – Чернівці – Коломия – Львів;
зі збереженням існуючого графіку руху між Львовом та Чернівцями в обидва напрямки (за винятком черезденного скасування руху на ділянці Коломия – Чернівці при курсуванні поїзда через Гвіздець та Городенку).
2. Делегувати представників ПАТ «Укрзалізниця» у склад груп, які вивчатимуть думку пасажирів автобусних маршрутів у таких населених пунктах: Чортків, Товсте, Заліщики, Кострижівка, Степанівка, Городенка, Гвіздець, Коломия Івано-Франківськ та Львів.

Тепер доведеться готувати нову контр-пропозицію, тільки часу на це в мене немає, а пізніше - може бути пізно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #565 on: 31.08.17 , 00:08 »
Share

Треба, мабуть, найперше запропонувати комусь з них проїхатися цим рейковим автобусом ніченьку від Тернополя до Вадула, а потім вже вести конструктивний діалог. Бо по-іншому, мабуть, не зрозуміють, що так, Тернопіллю потрібен рейковий автобус. Але з відправкою з Тернополя до Чернівців(чи Вадула)/Коломиї(чи Франківська)  вранці та ввечері зворотно (і до повного щастя ще плюс дзеркальний). Так, потрібен овернайт на чортківській лінії, який би сполучав Чернівці з Тернополем, Заліщики зі Львовом. Але точно не сидячий. Але кому в тих київських кабінетах це потрібно?!
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #566 on: 31.08.17 , 23:08 »
Share

Мда, недовго мешканці лінії Козятин-Здолбунів-Стрий-Франківськ мали змогу тішитися 131/134 поїздом. Як завжди. Подільський хід і Ходорів і так забиті поїздами, ще мало. А решта людей і на маршруточках собі доїдуть до Франика, Херсона чи Миколаєва. Ще й ввели зупинки по Персенківці та Старому Селі, певно, пропускати щось буде.
І тут вже точно плакала Іванова ідея щодо поїзда Херсон-Одеса-Рахів. Одним розчерком пера все порішали.
« Last Edit: 31.08.17 , 23:08 by Doobey » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3746


View Profile
« Reply #567 on: 01.09.17 , 00:09 »
Share

Імовірна зрада.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #568 on: 01.09.17 , 00:09 »
Share

Імовірна зрада.
Якщо це сарказм, то зовсім не смішний. От на який хрін цей поїзд так "згвалтували"? Хіба з тернопільського ходу неможливо добратися до Франківська, Ходорова, Херсона чи Кривого рогу? Чи Ходорів зі Старим селом дадуть в рази більше паксів, ніж Калуш з Бердичевом?? Все як завжди: комусь все, комусь дірка від бублика.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #569 on: 01.09.17 , 12:09 »
Share

Мда, недовго мешканці лінії Козятин-Здолбунів-Стрий-Франківськ мали змогу тішитися 131/134 поїздом. Як завжди. Подільський хід і Ходорів і так забиті поїздами, ще мало. А решта людей і на маршруточках собі доїдуть до Франика, Херсона чи Миколаєва. Ще й ввели зупинки по Персенківці та Старому Селі, певно, пропускати щось буде.
І тут вже точно плакала Іванова ідея щодо поїзда Херсон-Одеса-Рахів. Одним розчерком пера все порішали.
Від Львова до Івано-Франківська його поклали на нитку 231/232. Чому це не зробили раніше - я й гадки не маю. Тоді він зміг би нормально обертатися по Миколаєву на 161/162 що було конче потрібно у літній період. Тоді 161/162 був би щоденним.

Доречі зупинки по Персенківці і Старому Селу є й зараз у 231/232. А взагалі, я вважаю, що перевід його на лінію через Галич - цілком правильне рішення.

А от стосовно переведення його на Тернопіль - це невдалий хід, бо для поїздок до той же Вінниці або Хмельницького він непридатний, так як 109/110.

Я вважаю, що його було треба як і раніше прокладати по одній нитці з 231/232 від Чорноліської до Івано-Франківська у обидві сторони (через день кожний з поїздів). Тоді буде можливість призначати 161/162 за потреби у будь який день, не прив"язуючись то графіка руху 61/62.

Ах, да забув, черезденні поїзди на думку деяких користувачів форуму - це табу.   
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!