Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 04:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 266084 times)
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #570 on: 01.09.17 , 13:09 »
Share

Мда, недовго мешканці лінії Козятин-Здолбунів-Стрий-Франківськ мали змогу тішитися 131/134 поїздом. Як завжди. Подільський хід і Ходорів і так забиті поїздами, ще мало. А решта людей і на маршруточках собі доїдуть до Франика, Херсона чи Миколаєва. Ще й ввели зупинки по Персенківці та Старому Селі, певно, пропускати щось буде.
І тут вже точно плакала Іванова ідея щодо поїзда Херсон-Одеса-Рахів. Одним розчерком пера все порішали.

Пропоную порівняти пропоноване мною сполучення Рахів-Херсон з часом ходу між Львовом та Херсоном ~16:35:
Херсон(14:00)–Миколаїв–Одеса(18:00-18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);

Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50-09:15)–Миколаїв–Херсон(13:15);

Причетні пропонують між Херсоном та Львовом за 22:20/21:35 :
Миколаїв(11:36)-Херсон(12:33-12:45)-Львів(10:20-10:40)-ІФ(13:11)

ІФ(15:42)-Львів(18:33-18:58)-Херсон(15:22-15:27)-Миколаїв(16:25)

Нехай би собі ходив північним ходом, а карпатський хвіст маршруту могли завернути на Мукачево чи Чоп/Ужгород чи через Сянки та Ужгород до Чопа... варіантів не бракує.
Миколаїв автоматично +2 години різниці не на користь варіанту причетних. Де логіка?

Воно ні для лижників, ні для морських курортників не пристосоване. Пригадую мудре висловлювання Ореста Климпуша: "Поїзди повинні бути для людей, а не люди - для поїздів".
« Last Edit: 01.09.17 , 14:09 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7924


View Profile
« Reply #571 on: 01.09.17 , 17:09 »
Share

З іншого боку - 133/134 з нинішнім графіком буде непоганим варіантом для поїздок Дніпро - Кам"янське - Херсон - Миколаїв у обидві сторони. Пересадка по Кривому Рогу-Головному з/на приміського поїзда Дніпро - Кривий Ріг у обидва боки відповідно 42 та 54 хв., що якраз нормально. Це також посприятиме його заповненності на ділянці від Кривого Рогу до Миколаєва.

Але курсування раз в 3 дні - це капець. Пускали би його вже через день (чергуючи з 109/110 та 231/232) - і було би добре.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #572 on: 01.09.17 , 17:09 »
Share

...А взагалі, я вважаю, що перевід його на лінію через Галич - цілком правильне рішення.   
Тобто, по-Вашому, мешканці Моршина, Долини та Калуша не заслуговують на ПДС?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7924


View Profile
« Reply #573 on: 01.09.17 , 17:09 »
Share

...А взагалі, я вважаю, що перевід його на лінію через Галич - цілком правильне рішення.    
Тобто, по-Вашому, мешканці Моршина, Долини та Калуша не заслуговують на ПДС?
Питання ні про що. От мені цікаво, скільки пасажирів за рейс їхали з Моршина, Долини та Калуша у цьому ПДСі далі Миронівки?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #574 on: 01.09.17 , 17:09 »
Share

...А взагалі, я вважаю, що перевід його на лінію через Галич - цілком правильне рішення.    
Тобто, по-Вашому, мешканці Моршина, Долини та Калуша не заслуговують на ПДС?
Питання ні про що. От мені цікаво, скільки пасажирів за рейс їхали з Моршина, Долини та Калуша у цьому ПДСі далі Миронівки?
Влітку, напевно, їздили.
А питання якраз "про що". Тобто, про те, що кілька років ці міста не мали жодного ПДСа, тут їх пару місяців потішили і знов "забрали цукерку". Там живе немало людей, про це вже говорилося не раз. Особисто я вважаю, що ця лінія обов'язково повинна мати ПДС. Не до Миколаєва, то хоча б до Києва.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7924


View Profile
« Reply #575 on: 01.09.17 , 18:09 »
Share

Влітку, напевно, їздили.
А питання якраз "про що". Тобто, про те, що кілька років ці міста не мали жодного ПДСа, тут їх пару місяців потішили і знов "забрали цукерку". Там живе немало людей, про це вже говорилося не раз. Особисто я вважаю, що ця лінія обов'язково повинна мати ПДС. Не до Миколаєва, то хоча б до Києва.
Я вважаю те, що туди запустили саме 133/134 це було великою дурістю графістів.
Я не можу нічого сказати стосовно пасажиропотоку по цих містах, але заради цього "ставити раком" сполучення Київ - Миколаїв", яке вкрай перевантажене це злочин.

Взагалі, теперішня позиція РФ "Львівська залізниця" мене просто вбиває наповал.

Це літо дуже яскраво підкреслило саме брак провізної спроможності пасажирського пару УЗ. Якщо раніше була проблема з пропускною спроможністю, то тепер з провізною. І тішити себе надією, що все владнається найближчим часом - не варто. Я не пам"ятаю такого раніше, щоб народ їздив у тамбурах. Я не пам"ятаю такого дефіциту місць, навіть у 2013 році за мирних кримських часів. Тоді був шалений брак місць класу "купе та плацкарт", проте СВ та ІС+ були практично завжди у наявності. Зараз усе по нулях.

Це я до чого. Да про те, що зараз є одна найгостріша проблема - брак провізної спроможності, і усі зусилля мають бути спрямовані саме на її збільшення та її ефективного використання.
Якщо проїзд через Калуш не зменшує провізну спроможність, а попит виправдовує витрати - то хай собі курсує, я не проти.
А от 133/134 через Калуш як раз ставить під загрозу існування 161/162, що неприпустимо. Так само як і не припустимо катати 791/792 влітку, коли немає жодного місця на місяць уперед на інші поїзди.
Тобто, якщо Ви вважаєте, що у Калуші повинен бути ПДС - то найлогічніше що це повинно бути "Прикарпаття".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #576 on: 01.09.17 , 18:09 »
Share

якщо Ви вважаєте, що у Калуші повинен бути ПДС - то найлогічніше що це повинно бути "Прикарпаття".
Ну, до/з/через Франківськ ходить багато поїздів, можна розглянути багато варіантів, які саме можна пустити через Калуш. Свого часу "cowboy-train" Львів - Чернівці там їздив.
Якщо говорити конкретно про "Прикарпаття", то його ж ніби планують з нового графіка пустити через Тернопіль та витягнути до Сум. Хід через Калуш ще додасть з півтори години часу в дорозі. Тут вже треба рахувати, який би був графік такого поїзда і кому, крім Калуша з Моршином, він буде привабливим.
Ще в Моршинській темі якось обговорювалося туди завернути пів-"Кобзаря". Ця ідея також має право на життя. Особливо, враховуючи те, що 213 планують завернути через Самбір. Тобто, треба ще подумати, чи Самбору потрібно 2 нічних поїзда до столиці.
Варіантів може бути безліч. Тільки треба все зважено прорахувати. А не так, як УЗ вміє: або все, або нічого. Або ніякого поїзда, або вже як пустять, то так, що ним нікому не буде зручно їхати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #577 on: 01.09.17 , 19:09 »
Share

якщо Ви вважаєте, що у Калуші повинен бути ПДС - то найлогічніше що це повинно бути "Прикарпаття".
Ну, до/з/через Франківськ ходить багато поїздів, можна розглянути багато варіантів, які саме можна пустити через Калуш. Свого часу "cowboy-train" Львів - Чернівці там їздив.
Якщо говорити конкретно про "Прикарпаття", то його ж ніби планують з нового графіка пустити через Тернопіль та витягнути до Сум. Хід через Калуш ще додасть з півтори години часу в дорозі. Тут вже треба рахувати, який би був графік такого поїзда і кому, крім Калуша з Моршином, він буде привабливим.
Ще в Моршинській темі якось обговорювалося туди завернути пів-"Кобзаря". Ця ідея також має право на життя. Особливо, враховуючи те, що 213 планують завернути через Самбір. Тобто, треба ще подумати, чи Самбору потрібно 2 нічних поїзда до столиці.
Варіантів може бути безліч. Тільки треба все зважено прорахувати. А не так, як УЗ вміє: або все, або нічого. Або ніякого поїзда, або вже як пустять, то так, що ним нікому не буде зручно їхати.
Моршинську тему наче закрили. Два дні тому я пропонував Entony повернутися саме до такого варіанту роздвоєння Кобзаря з огляду на щоденність 213 через Самбір.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #578 on: 01.09.17 , 19:09 »
Share

якщо Ви вважаєте, що у Калуші повинен бути ПДС - то найлогічніше що це повинно бути "Прикарпаття".
Ну, до/з/через Франківськ ходить багато поїздів, можна розглянути багато варіантів, які саме можна пустити через Калуш. Свого часу "cowboy-train" Львів - Чернівці там їздив.
Якщо говорити конкретно про "Прикарпаття", то його ж ніби планують з нового графіка пустити через Тернопіль та витягнути до Сум. Хід через Калуш ще додасть з півтори години часу в дорозі. Тут вже треба рахувати, який би був графік такого поїзда і кому, крім Калуша з Моршином, він буде привабливим.
Ще в Моршинській темі якось обговорювалося туди завернути пів-"Кобзаря". Ця ідея також має право на життя. Особливо, враховуючи те, що 213 планують завернути через Самбір. Тобто, треба ще подумати, чи Самбору потрібно 2 нічних поїзда до столиці.
Варіантів може бути безліч. Тільки треба все зважено прорахувати. А не так, як УЗ вміє: або все, або нічого. Або ніякого поїзда, або вже як пустять, то так, що ним нікому не буде зручно їхати.
Моршинську тему наче закрили. Два дні тому я пропонував Entony повернутися саме до такого варіанту роздвоєння Кобзаря з огляду на щоденність 213 через Самбір.
яке саме роздвоєння ти пропонував? По Стрию на Трускавець і Франківськ?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #579 on: 01.09.17 , 19:09 »
Share

-
« Last Edit: 01.09.17 , 20:09 by Doobey » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!