Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188186 times)
Iwan
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #590 on: 04.09.17 , 12:09 »
Share

ВБСи Івано-Франківськ - Москва з 01.08.17 - відмнінені, ВБСи Чернівці - Москва - курсують.
скільки їх там залишилось? московських, що їдуть до Чернівців.
Logged
sean
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #591 on: 04.09.17 , 14:09 »
Share

15П і 18К - вчора перевірив особисто.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #592 on: 04.09.17 , 15:09 »
Share

15П і 18К - вчора перевірив особисто.
Дякую за польові дослідження.
Виходить, якщо 7 із 9 вагонів поїзда Москва-Рахів змінять трафарет по Львову на Львів-Рахів, то не буде гірше, ніж є зараз. Це очевидно. Проте, якщо тільки 5 із 9 примусово мінятимуть трафарет* по Львову, то буде більш-менш оптимально.
* - не обов'язково фізично і для цілого вагона, можна софтом це зробити.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7163


View Profile
« Reply #593 on: 04.09.17 , 15:09 »
Share

Трафарет все таки не така вже гарна штука.

З одного боку трафарет дозволить купувати квитки через інтернет, проте тоді при покупці квитка, наприклад, Хмельницький - Рахів, або Тернопіль - Рахів буде повний облом. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #594 on: 04.09.17 , 16:09 »
Share

Трафарет все таки не така вже гарна штука.
З одного боку трафарет дозволить купувати квитки через інтернет, проте тоді при покупці квитка, наприклад, Хмельницький - Рахів, або Тернопіль - Рахів буде повний облом. 
Звісно, буде облом. Тоді 2 вагони для львів'яз затрафаретують та й все. Або для початку нічого не трафаретувати, "з метою вивчення попиту". Тільки в такому разі такі омріяні місця до Москви можуть стати більш недоступними. Зрештою, нехай вже причетні самі ухвалюють якесь рішення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #595 on: 04.09.17 , 16:09 »
Share

Черговий редизайн: 73/74 - до Рахова; "ліквідував 6хх нумерацію - так буде спокійніше сприйматись причетними"; прорисував віртуальний 325/326 Рахів-Полтава, який можливий винятково за умови роз'їзду у Квасах та нормальної платформи у Ясінях (у Квасах теж повинна бути можливість приймати два поїзди одночасно з тарифними зупинками).

Вийшло таке:



Цього повинно вистачити на кілька наступних років. Все що можна було нафантазувати - нафантазоване. Чи не так? У південному напрямку від Рахова поки що не рухаємо. Залишаємо на пізніше.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #596 on: 04.09.17 , 19:09 »
Share

Черговий редизайн: 73/74 - до Рахова; "ліквідував 6хх нумерацію - так буде спокійніше сприйматись причетними"; прорисував віртуальний 325/326 Рахів-Полтава, який можливий винятково за умови роз'їзду у Квасах та нормальної платформи у Ясінях (у Квасах теж повинна бути можливість приймати два поїзди одночасно з тарифними зупинками).



Цього повинно вистачити на кілька наступних років. Все що можна було нафантазувати - нафантазоване. Чи не так? У південному напрямку від Рахова поки що не рухаємо. Залишаємо на пізніше.
Напевно, що так. Хіба ще якийсь поїзд Типу Ворохта-Кропивницький-Дніпро-Запоріжжя можна додати, щоб всі області мали сполучення з Прикарпаттям.
Питання в тому, якими темпами чинуші УЗ будуть (чи не будуть взагалі) це реалізовувати. Можуть тягнути кота за хвіст, поки наявний парк вагонів не посписується, а можуть взагалі впасти на мороз, що нічого не розуміють.
А щодо одночасної реалізації Ковель-Рахів/Чернівці та Москва-Рахів, не знаю чи вдасться таке провернути. Тут і пасажирські поїзди замішані, і міжнародний. Може, краще поетапно, щоб не виглядало так радикально.
Наприклад,
1. Для початку черезденний 668 завернути через Рівне-Тернопіль (але щоб мене не побили за це Стоянівці та Горохівці), а далі показати, що народ їздить, потрібен поїзд щодня і не лише до Чернівців, а й до курортів Прикарпаття, то, може, і йти далі;
2. Паралельно з 1 завернути 605 і 607 через Калуш, щоб не відбирати пасажирів у 701. І не просто завернути, а тягати від Львова до Франківська і назад разом. 16 вагонів для ВЛ-10 чи 2М62 на дільниці Львів-Стрий-Франківськ зовсім не буде проблемою тягнути. Далі той самий тепловоз тягне поїзд до Чернівців, а до Рахова і так зараз міняють машину по Франику. Економія солярки ще й до всього.
3. Тоді, в залежності від настрою причетних, можна буде просувати Москва-Рахів і, відповідно, Ковель-Рахів/Чернівці. Або, якщо шановне панство не буде готове до такого серйозного повороту, залишити в спокої 74 поїзд, а вагонами від 601-го, який планують відмінити, виконувати рейси 2-групного поїзда Львів-Рахів/Чернівці. Відповідно, чернівецькі можемо ганяти на Ковель-Рахів/Чернівці.
По-іншому, як на мене, це все може бути банально похерено через те, що не вміє (чи не хоче) наше доблесне начальство робити "багатоходовочки", тобто відразу по кілька змін. Особливо, якщо мова йде про прибуткові московські вагони.
Хоча, я можу помилятися.
Logged
tera
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #597 on: 04.09.17 , 23:09 »
Share


 Iwan


Один з дописувачів форуму звертав увагу на незадовільний  довіз з Рівного до Львова о другій половині доби.
Ваша пропозиція вирішує це питання.Рівне-Львів добре,зворотньо гірше,але прийнятно.
Думаю цей факт необхідно вказати в пропозиціїї,(ну там ---з метою забезпечення..).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #598 on: 05.09.17 , 00:09 »
Share


 Iwan


Один з дописувачів форуму звертав увагу на незадовільний  довіз з Рівного до Львова о другій половині доби.
Ваша пропозиція вирішує це питання.Рівне-Львів добре,зворотньо гірше,але прийнятно.
Думаю цей факт необхідно вказати в пропозиціїї,(ну там ---з метою забезпечення..).

Враховуючи те,  що 743 поїзд прибуває до Львова о 22:40, а 744 відправляється на Київ о 06:08, а проходження Львова поїздом Ковель-Рахів/Чернівці розраховувалося таким, щоб була можливість ввечері пересісти з ІС+ на Чернівці чи Рахів, а вранці навпаки, думаю, доречніше було б час проходу Львова зробити ввечері 22:48 - 23:13 (щоб не переживати, що ковбойський поїзд зможе вибити Хюндай, якщо йтиме попереду нього), а вранці десь 05:35 (чи навіть 05:48) - 06:16. Часу для пересадок достатньо. І вранці виїзд зі Львова вже не так скоро.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #599 on: 05.09.17 , 10:09 »
Share

Ваша пропозиція вирішує це питання.Рівне-Львів добре,зворотньо гірше,але прийнятно.
Сподіваюсь, що там буде зупинка на ст. Підзамче, що дозволить сісти на нього пізніше, ніж 05:25, хоча все одно - ранувато, а з іншого боку пізнє прибуття в Луцьк теж би не хотілося робити. Крім того, доведеться зсовувати на пізніше Чернівці - Ковель, що потягне зсунення 325 (нині 357) Київ-Ворохта, бо вони по Тернополю 02:30-03:00 матимуть обмін локомотивами.
325(357) вивільнить е-лок для проходження Тернопіль-Львів поїздом Чернівці-Ковель, а Чернівці-Ковель "віддасть" свого д-лока на ділянку Тернопіль-Ворохта.

Якщо все посунути на 20 хв, тоді 325(357) з Києва може вибігати о 20:20 Тернопіль 02:50-03:20. В горах - не критично, і навіть після гіпотетичного роз'їзду в Ясінях та Квасах (фіолетова нитка) досить гарно виходить на місце роз'їзду (на графічному графіку): з 26 - у Ясіні та 326(358) - у Квасах, але це все потрібно їм доносити особисто і усно (крім письмовго варіанту), бо велика гарантія, що буде "взагалі не розуміємо" або "зробимо так, як розуміємо".

Враховуючи те,  що 743 поїзд прибуває до Львова о 22:40, а 744 відправляється на Київ о 06:08, а проходження Львова поїздом Ковель-Рахів/Чернівці розраховувалося таким, щоб була можливість ввечері пересісти з ІС+ на Чернівці чи Рахів, а вранці навпаки, думаю, доречніше було б час проходу Львова зробити ввечері 22:48 - 23:13 (щоб не переживати, що ковбойський поїзд зможе вибити Хюндай, якщо йтиме попереду нього), а вранці десь 05:35 (чи навіть 05:48) - 06:16. Часу для пересадок достатньо. І вранці виїзд зі Львова вже не так скоро.
ввечері 22:48 - 23:13 - я не проти, то було так "орієнтовно", тоді (зі збереженням прибуття до Рахова о 7:45) варіант з Моршином малореалізовний, а проходження Тернополя буде ще пізнішим - на грані привабливості;
Ковель-Рахів/Чернівці не виб'є 743, якщо Ковель-Рахів/Чернівці трохи постоїть у Красному. Не знаю як там з реверсивністю невластивої колії, щоб Хюндая пропустити "неправильною" колією.

вранці десь 05:35 (чи навіть 05:48) - 06:16 - теж можливо, але це насамперед - на 50хв пізніше проходження обл центрів Волині; Яремче - опівночі (замість 23:12); схрещення із 73(605) - у Вороненці (замість Ворохти); а найгірше, що схрещення із 6445 Коломия-Ворохта випадає на Татарів.
Проте, якщо буде їхати через Моршин, то в горах залишиться "як є", зате вистачить часу на Моршин.
Рахів - Ясіня - Ворохта - Яремче - Надвірна - ІФ - Калуш - Долина - Моршин - Стрий - Львів (+Підзамче)- Красне - Броди - Дубно - Рівне - Луцьк - Ковель = дуже привабливий маршрут.

Одним словом, є концепція, яку можна варіювати в певних межах з урахуванням "спареності" Ковель-Рахів та Ковель-Чернівці.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 21 queries.