Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 198390 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #600 on: 05.09.17 , 14:09 »
Share

Тепер форумчани можуть побачити цілісну картину пропозиції (із двох сторінок) та повноцінно її критикувати/виправляти.

Скажу за себе, але мабуть висловлю не тільки свою думку, – логічну нитку у безлічі варіацій полюцій я втратив дуже давно, і щось повноцінно повиправляти – банально не зможу. Гортаючи тему і намагаючись щось зрозуміти, побачив, що крім бродівського залізничника та Кримчанина нікого більше це не цікавило. Решта з розумінням поставились до теми як до персональної, подібно до тієї яку створювали під датчанина Андерсена для розгону фантазії.

Тому найлогічніше, що ми можемо зробити – дочекатись зимового графіка і глянути як це все вийде, з похибкою на коряву реалізацію від Лозового. І тоді вже від себе намагатись щось підправити. Якщо нічого з цього не вийде, – теж буде зрозуміло, якщо я загубив сюжетну нитку в цьому прикарпатському серіалі, – не дивно, що й в Пасдепі з цього охреніють аналогічно. Курва, 61 сторінка тексту. То треба мати крепкі нерви й безліч часу, щоб це осилити.
« Last Edit: 05.09.17 , 14:09 by Віктор Гарвона » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #601 on: 05.09.17 , 15:09 »
Share

Курва, 61 сторінка тексту. То треба мати крепкі нерви й безліч часу, щоб це осилити.
))) то ж не за 2 писане, а за рік. Тим паче, що Логіст скомпілював цю тему з довколакарпатського флуду з різних тем - вийняв звідти і сюди вкинув, аби не заважало в інших темах.

не дивно, що й в Пасдепі з цього охреніють аналогічно.
Їм навіщо цей флуд читати, я адаптую до їх ментальних можливостей - на 4 сторінки: 1 поїзд - 1 сторінка. Приклади сторінок наведені. Робочий флуд читати не обов'язково, бо, дійсно, дах знесе і далеко.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #602 on: 05.09.17 , 15:09 »
Share

Для тих, хто сьогодні вперше побачив цю тему і не має змоги/бажання читати весь флуд від початку:

Пропозиція 1. Нитку 43/44 видовжити до Рахова, новий номер 15/16, у спільному обороті із видовженим до Рахова 25/26, в перспективі 25/26 - до Херсона, у спільному обороті Херсон-Київ:
Київ(вечір)–Херсон(ранок);
Херсон(14:00)–Миколаїв–Одеса(18:00-18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);
Рахів(16:50)–Ворохта(18:42-18:45)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);
===
Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:10)–Ворохта(08:33-08:37)–Рахів(10:25);
Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50-09:15)–Миколаїв–Херсон(13:15);
Херсон(вечір)–Київ(ранок)

Пропозиція 2. Скасувати 605/606 та видовжити (орієнтовно ниткою 605/606) до Рахова 73/74 (Москва-Рахів), у спільному обігу із Ковель-Москва. 6 складів по 8..9 вагонів, формування Ковель, розмін по Москві.

Пропозиція 3. Призначити двогрупний Ковель-Рахів/Чернівці, 4 склади по 8 вагонів, формування Чернівці, розмін по Ковелю.

Пропозиція 4. Змістити відправлення 357(325) із Києва на 20:00 (альтернатива 20:20, пов'язане із Чернівці-Ковель, обмін локомотивами по Тернополю), вкоротити маршрут до Ворохти.

Пропозиція 5. 115/116 - до Ворохти, прибуття до Харкова - до 8:00.

Оце і все. Все решта - робочі моменти, що зайняли кілька сторінок. Якщо є незрозумілості - можу надати пояснення.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #603 on: 05.09.17 , 16:09 »
Share

Збс, дякую.

Трикутних оборотів Пасдеп поки не практикував. Єдиний трикутний оборот, який їм пропонували (НЕ Київ – Ужгород – Запоріжжя – Київ і Київ – Запоріжжя – Ужгород – Київ, т.зв. "трикутник Вадима" – було безапеляційно відхилено.

Знайти шість складів по 18 вагонів для ВЧ-1 буде так само складно, як і шість складів Ковелю навіть по 8 вагонів. Враховуючи, що Київ не формує поїздів на Франківськ. Чотири склади ще можуть крутанути, за виключенням 43/44, який залишиться за львів’янами в обороті з 141/142. Але тоді треба буде розраховувати на графік Херсон 12 – Рахів 12; Рахів 14 – Херсон 14.

Доля цього поїзда може нагадати долю поїзда Чернігів/Житомир – Херсон. Там, незважаючи на всі регулювання, більшість квитків все одно купувалось до Одеси. В поїзді Херсон – Рахів, на жаль, незважаючи на регулювання, можливо більшість квитків розкуплять в сполученні Одеса – Львів, що природним чином викличе бажання в причетних обрубати зразу дві дизельні ділянки з обох кінців.

Ділянка Львів – Одеса перевантажена навіть в низький сезон, незважаючи на три регулярні потяги. Тому заміна одного з трьох регулярних потягів на Херсон – Рахів не розвантажить цю ділянку. А от заміна поїзда 133/134 на Херсон – Рахів не через Одесу, в спільному обороті зі 101/102 була б добрим рішенням. Я казав при зустрічі Красноштану, що його ідея розміняти формування 25 і 135 і кинути один з них на Рахів – хренова. Як варіант задовільнити амбіції – через день Одеса – Рахів, через день Одеса – Чернівці, і щоденний Херсон – Ворохта (Рахів) не через Одесу.

У формування Ковелем шести составів не вірю, так само не вірю у відсутність прямих вагонів Львів – Москва. А розмінювати по Москві можна як ковельські, так і львівські вагони, по часу роботи бригад виходить однаково. А то виходить перегиб як з ВЧ-1: одні формують все, а в інших забирають по два состави.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #604 on: 05.09.17 , 16:09 »
Share

Пропозиція 2 (оновлена версія, враховано скасування причіпки ІФ-Москва)



Можливо ще хтось зауважить глюки - повідомляйте.

"безліцензійних" замінено на "нелегальних".
« Last Edit: 05.09.17 , 16:09 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #605 on: 05.09.17 , 16:09 »
Share

А от заміна поїзда 133/134 на Херсон – Рахів не через Одесу, в спільному обороті зі 101/102 була б добрим рішенням. Я казав при зустрічі Красноштану, що його ідея розміняти формування 25 і 135 і кинути один з них на Рахів – хренова. Як варіант задовільнити амбіції – через день Одеса – Рахів, через день Одеса – Чернівці, і щоденний Херсон – Ворохта (Рахів) не через Одесу.
Хороша ідея. Щодо 135 через день з Одеси до Рахова/Чернівців, то вже не раз обговорювалося. І, напевно, ця ідея має право на життя.
Стосовно 133 до Рахова не через Одесу - теж добре, але тоді прийдеться повністю перекроювати графік теперішнього 133/134, щоб поїзд встиг змотатися до Рахова і назад.
У формування Ковелем шести составів не вірю, так само не вірю у відсутність прямих вагонів Львів – Москва. А розмінювати по Москві можна як ковельські, так і львівські вагони, по часу роботи бригад виходить однаково.
Розмінювати по Москві львівські вагони? Це щоб забезпечити сполучення Москви з Раховом? І як? Наявними трьома львівськими составами вийде хіба черезденне курсування Москва-Львів та Москва-Рахів, щоб львівські вагони робили оборот Львів-Москва-Рахів-Москва-Львів. Чи що Ви мали на увазі?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #606 on: 05.09.17 , 17:09 »
Share

Щодо Москва-Рахів без знущань над ковельським ЛВЧД, то я ще думаю так:
- 6 вагонів Москва - Ковель не чіпаєм.
- у львівському ЛВЧД берем 3 состави по 6 вагонів, ліпимо на них табличку Львів - Москва і в Москві міняємо на Москва - Рахів;
- ще 3 состави по 6 вагонів берем у Львові та робимо зворотню комбінацію з табличками в Москві.
Вийде, що між Львовом і Москвою буде їздити 12 вагонів, а на дільниці Львів-Рахів-Львів курсуватиме 6 вагонів, які аж на 6 добу потраплятимуть в рідне депо. Оборот той же: Львів-Москва-Рахів-Москва-Львів.
Таке рішення не потребуватиме додаткових маніпуляцій: вагони у Львові є, зараз їздять у 73 поїзді, Ковель хай не хвилюється, а 605 ліквідовується. Плюс до всього, при великому бажанні ще можна 1 ВБС Чернівці - Москва катати, щоб всі були спокійні. Хтось скаже, що на дільницю Львів-Рахів мало 6 вагонів. А, може, і не мало, враховуючи те, що до Рахова (Ворохти) на новий графік через Львів і так багато поїздів планують.  У всякому разі, ніхто не забороняє по Львову дочіпляти/відчіпляти ВБСи Львів-Рахів-Львів. Декілька вагонів в ЛВЧД-1 точно знайдеться. Як не з відміни 601, то з резерву.
« Last Edit: 05.09.17 , 17:09 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #607 on: 05.09.17 , 18:09 »
Share

Збс, дякую.
Трикутних оборотів Пасдеп поки не практикував. Єдиний трикутний оборот, який їм пропонували (НЕ Київ – Ужгород – Запоріжжя – Київ і Київ – Запоріжжя – Ужгород – Київ, т.зв. "трикутник Вадима" – було безапеляційно відхилено.
"Херсон" офіційно поки що не фігурує в пропозиціях. Це хіба на 2019 рік можна просувати. Підштовхнуло мене до цього обурення провідників, які зараз катаються по 6 ночей, а у разі кратності 4 ночі (не дві, як зараз) їм 8 ночей по нормах не дадуть. Тому із жалю до них розкрутив ідею до трикутника (але до причетних хіба на 2019 рік).
Ми тут не раз гадаємо, що провідникам 6 ночей категорично не прийнятно, а вони аж пищать - так хочуть їздити по 6 ночей.

Знайти шість складів по 18 вагонів для ВЧ-1 буде так само складно, як і шість складів Ковелю навіть по 8 вагонів. Враховуючи, що Київ не формує поїздів на Франківськ. Чотири склади ще можуть крутанути, за виключенням 43/44, який залишиться за львів’янами в обороті з 141/142. Але тоді треба буде розраховувати на графік Херсон 12 – Рахів 12; Рахів 14 – Херсон 14.
Мова про 6 складів по 12 (не 18) вагонів:
на ділянці Київ-ІФ буде 12 київських та 8 франківських або чернівецьких (на їх розсуд);
на ділянці Львів-Одеса буде 12 київських та 4 одеські (Одеса - Перемишль);
на ділянці Одеса-Миколаїв-Херсон буде тільки 12 київських - цілком достатньо (раково-обідній "туди" та пообідньо-вечірній "назад")
на ділянці Херсон-Київ буде 12 київських (з трикутним обігом) та кілька інших (наприклад, київських з двонічним обігом чи ще якісь інші)

в парі із 141/142 пропоную нинішній 357/358, а нормальні вагони - на 15/16 Київ-Рахів (на базі нинішньої нитки 43/44)

Час по Херсону розраховував опираючись на розклад 25/26 по Одесі:
Херсон(14:00)–Миколаїв–Одеса(18:00-18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);
Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50-09:15)–Миколаїв–Херсон(13:15).
В загальному так і виходить до 12 год в дорозі - за рахунок скаженого (наскільки це можливо в горах) темпу 25/26 між Львовом і Раховом. Там є "картинковий графік" на якому все видно.

Доля цього поїзда може нагадати долю поїзда Чернігів/Житомир – Херсон. Там, незважаючи на всі регулювання, більшість квитків все одно купувалось до Одеси. В поїзді Херсон – Рахів, на жаль, незважаючи на регулювання, можливо більшість квитків розкуплять в сполученні Одеса – Львів, що природним чином викличе бажання в причетних обрубати зразу дві дизельні ділянки з обох кінців.
Раз причетні самі дають у жертву 25/26, то в них є задуми щодо ІС+ Львів-Одеса (можливо з мегатрикутним обігом Київ - Львів(опція Перемишль) - Одеса).
Можливо задіють вивільнений склад від 25/26 для ще чогось між Львовм та Одесою. Зрештою, оті
4 вагони що по Львову при/відчіплятимуть до 12 вагонів "ядра" в першу чергу повинні продаватись до Одеси (кінцева/початкова станція для цих вагонів).
інші 4 із 12 можуть мати змінність по Одесі (сподіваюсь, що на 4 вагони, наприклад, 3ПЛ і 1 К знайдуться в ранковий час пасажири із Одеси до Херсона та назад, бо в цей час там нічого немає - одна пара поїздів в зовсім інший час),
ще інші 4 із 12 - зарегулювати із (Рахів-Надвірна-(ІФ), якщо 136 там буде) до (Колосівка-Херсон)
останні 4 вагони із 12 - з будь-куди - до будь-куди.
Це все теорія, практика - підкорегує. Але нічого загрозливого не повинно бути. Наявний Миколаїв - ІФ можна з ІФ кудись на Закарпаття загорнути (через Мукачеве чи Самбір) аби не робити його завідомо непривабливим для Херсона та Миколаєва.

Ділянка Львів – Одеса перевантажена навіть в низький сезон, незважаючи на три регулярні потяги. Тому заміна одного з трьох регулярних потягів на Херсон – Рахів не розвантажить цю ділянку. А от заміна поїзда 133/134 на Херсон – Рахів не через Одесу, в спільному обороті зі 101/102 була б добрим рішенням.
Не знаю чи можна застосувати думку поважного форумчанина до використання 133/134 як безальтернативного сполучення Херсона та Миколаєва до Рахова... мені здається, що можна замінити слово "Коломия" на "Надвірна", і все решту буде 100% відповідати реакції Maxy на твою пропозицію:
...
Але я вважаю подібний маршрут відвертим шкідництвом. Зрозумійте - щодалі - то менше пасажирів згодні так багато часу витрачати на те, щоб їхати у поїзді, вимогливість щодо часу у дорозі думаю зростатиме і далі. Час у дорозі Київ - Рахів навіть найшвидшим з можливих зараз маршрутів за наявного стану колій (через Шепетівку - Львів - ІФ) - і так занадто, будь-який інший варіант з більшим часом у дорозі - зло.

А тут виходить що Ви "нав'язуєте" це зло (користуючись відсутністю прямого зв'язку Київ до різних місць, що у запропонованому маршруті за Коломиєю)  - ви змушуєте пасажирів витрачати зайвий час суто заради того, щоб "витягнути" ті зупинки, що окремо, без "карпатських" пасажирів не дають достатнього пасажиропотоку. Я завжди проти такого, на мою думку це свинство.
...
Це, звісно гіперболізація. Я б так не сказав. Єдине, що повністю сподобалось - спільний обіг із 101/102. Додам, що вагони 101/102 вже є в наявності - їх не потрібно шукати. Пару "вагонних ядер" на мегатрикутник беремо від 357/358, ще одну пару "вагонних ядер" - від 101/102, і ще одну 12+12 пару "вагонних ядер" десь доведеться нашкрябати. Все звелося до пошуку 24 вагонів для Києва (це якби на 2018 вже були б усі готові на такий трикутник).

Я казав при зустрічі Красноштану, що його ідея розміняти формування 25 і 135 і кинути один з них на Рахів – хренова. Як варіант задовільнити амбіції – через день Одеса – Рахів, через день Одеса – Чернівці...
Ми втрьох ходимо по колу (я про "день Одеса – Рахів, через день Одеса – Чернівці" або щодня умовно половинити по ІФ):
1) я - хотів, ти і він - не хотіли;
2) я і він - не хочемо, ти - не проти;
3) (ще не настала така комбінація): ти і він хочете, а я вже не хочу, бо спокусився на його пропозицію з 25/26.
Варіантів купа усіляких, але їх узгодження нагадує "взаємодію" лебедя, рака і щуки.

... і щоденний Херсон – Ворохта (Рахів) не через Одесу.
Я вже переживаю чи воно технологічно все туди впихнеться (в яремчансько-рахівську одноколійку). Я за будь-що аби тільки нарешті щось було до Рахова з Одеси, а то 2 роки розмов та роздумів поки що збігли безрезультатно.

У формування Ковелем шести составів не вірю, так само не вірю у відсутність прямих вагонів Львів – Москва. А розмінювати по Москві можна як ковельські, так і львівські вагони, по часу роботи бригад виходить однаково. А то виходить перегиб як з ВЧ-1: одні формують все, а в інших забирають по два состави.
Тут, коли не брати до уваги інші можливі зміни, може видатися як "одним - все, іншим - нічого", але можна пофантазувати на тему обігів:
Львів - Київ + Київ - Ковель (можна ще навіть перегнати якось у Львів, щоб трикутник вийшов, якщо доцільно) з львівськими вагонами/провідниками, аби нікого не образити. Можливо, ще щось в Ковеля виміняти на користь Львова... ще якось такий обіг Львів-Одеса + Одеса-Ковель.

Розумію, що причетним то все потрібно розжувати (в усній формі), бо лаконічна (односторінкова) пропозиція не надихає їх на творчість, а письмове розжовування наражається на ризик "залишитись незрозумілим". Зрештою, кожен із нас має власну систему координат для мислення, і не завжди готовий одразу збагнути думку/ідею свого співрозмовника/опонента.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #608 on: 05.09.17 , 18:09 »
Share

У формування Ковелем шести составів не вірю, так само не вірю у відсутність прямих вагонів Львів – Москва. А розмінювати по Москві можна як ковельські, так і львівські вагони, по часу роботи бригад виходить однаково.
Розмінювати по Москві львівські вагони? Це щоб забезпечити сполучення Москви з Раховом? І як? Наявними трьома львівськими составами вийде хіба черезденне курсування Москва-Львів та Москва-Рахів, щоб львівські вагони робили оборот Львів-Москва-Рахів-Москва-Львів. Чи що Ви мали на увазі?
Віктор пропонував (якщо я не помиляюсь) ковельські вагони залишити "як є", а львівські вагони розділити навпіл (мабуть за винятком штабного чи якогось мінімального "ядра") і щоразу через Львів у бік Рахова пропускати одну із половинок з їх розміном по Москві.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #609 on: 05.09.17 , 18:09 »
Share

У формування Ковелем шести составів не вірю, так само не вірю у відсутність прямих вагонів Львів – Москва. А розмінювати по Москві можна як ковельські, так і львівські вагони, по часу роботи бригад виходить однаково.
Розмінювати по Москві львівські вагони? Це щоб забезпечити сполучення Москви з Раховом? І як? Наявними трьома львівськими составами вийде хіба черезденне курсування Москва-Львів та Москва-Рахів, щоб львівські вагони робили оборот Львів-Москва-Рахів-Москва-Львів. Чи що Ви мали на увазі?
Віктор пропонував (якщо я не помиляюсь) ковельські вагони залишити "як є", а львівські вагони розділити навпіл (мабуть за винятком штабного чи якогось мінімального "ядра") і щоразу через Львів у бік Рахова пропускати одну із половинок з їх розміном по Москві.
Тобто, те ж саме, що я написав в даній темі о 17:35? Невже ми думаємо однаково в цьому напрямку?!:)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!