Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.05.19 , 08:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 255215 times)
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #610 on: 05.09.17 , 18:09 »
Share

Вікторе, до пропозиції №3 будуть якісь концептуальні зауваги?
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg471759#msg471759 сторінка 1
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg471781#msg471781 сторінка 2
можна, звісно, сунути на якісь 20..30 хв, але в загальному, сподіваюся, це відповідає твоєму баченню, яке ти тут озвучував.

На перспективу до двогрупного Ковель-Рахів/Ужгород, я встиг пофантазувати над чотиригрупним Ужгород/Ковель-Рахів/Ужгород чернівецького формування з тими ж 4 складами по 8 вагонів, але замість 16-вагоннгої зчепки на ділянці Львів - Ковель буде 8 вагонна група Рахів-Ковель або Чернівці - Ковель, до Ужгорода через день (можливо через Самбір і аж до Чопа чи ще далі, замінить функціонал нинішнього 601/602) Рахів-Чоп та Чернівці-Чоп (мегадуги через Львів: ранкове прибуття до Львова та вечірній виїзд зі Львова). Залізничникам навіть трохи спроститься задача - не потрібно зчеплювати/розчеплювати по Львову. Кому конче в той день треба "не за рухом поїзда" - матиме можливість пересісти у Львові на іншу групу, бо вони практично одночасно приїздитимуть та від'їздитимуть з/до Львова.

Обіги виглядатимуть так:
(Чернівці - Ковель) + (Ковель - Рахів) + (Рахів - Самбір-Ужгород-Чоп) + (Чоп-Ужгород-Самбір - Чернівці)
(Чернівці - Самбір-Ужгород-Чоп) + (Чоп-Ужгород-Самбір - Рахів) + (Рахів - Ковель) +(Ковель - Чернівці)

Таким чином, до Львова щодня вранці (діапазон 5:00-6:00)приїздитимуть поїзди із Чернівців і Рахова та прямуватимуть далі до Ковеля та Самбора-Ужгорода-Чопа (перехресна черезденна комутація маршрутів без фізичних перепричіплень, кому потрібно - пересяде), ввечері (близько 23:00) до Львова прибуватимуть поїзди з ділянки Чоп-Ужгород-Самбір та з Ковеля і далі (теж із черезденною комутацією маршрутів) продовжать рух до Рахова та Чернівців.

Таким чином на ділянках Львів-Здолбунів-Ковель, Львів-Самбір-Ужгород-Чоп, Львів-ІФ-Рахів та Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці буде щодня рухатись 8 вагонів в один і той же час з черезденною мінливістю кінцевого пункту призначення. Наче не таке вже й складне для осмислення та розуміння причетними. Щоправда напрямок Львів-Самбір-Ужгород-Чоп буде трохи конкурувати із 213 аж до Тернополя... Отож, прошу критикувати такий різновид пропозиції. В т.ч з урахуванням проїзду ділянки Рахів-Львів через Моршин.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #611 on: 05.09.17 , 19:09 »
Share

У формування Ковелем шести составів не вірю, так само не вірю у відсутність прямих вагонів Львів – Москва. А розмінювати по Москві можна як ковельські, так і львівські вагони, по часу роботи бригад виходить однаково.
Розмінювати по Москві львівські вагони? Це щоб забезпечити сполучення Москви з Раховом? І як? Наявними трьома львівськими составами вийде хіба черезденне курсування Москва-Львів та Москва-Рахів, щоб львівські вагони робили оборот Львів-Москва-Рахів-Москва-Львів. Чи що Ви мали на увазі?
Віктор пропонував (якщо я не помиляюсь) ковельські вагони залишити "як є", а львівські вагони розділити навпіл (мабуть за винятком штабного чи якогось мінімального "ядра") і щоразу через Львів у бік Рахова пропускати одну із половинок з їх розміном по Москві.
Тобто, те ж саме, що я написав в даній темі о 17:35? Невже ми думаємо однаково в цьому напрямку?!:)

Власне, саме так і є, збігається з написаним тобою о 17:35:
Щодо Москва-Рахів без знущань над ковельським ЛВЧД, то я ще думаю так:
- 6 вагонів Москва - Ковель не чіпаєм.
- у львівському ЛВЧД берем 3 состави по 6 вагонів, ліпимо на них табличку Львів - Москва і в Москві міняємо на Москва - Рахів;
- ще 3 состави по 6 вагонів берем у Львові та робимо зворотню комбінацію з табличками в Москві.
Вийде, що між Львовом і Москвою буде їздити 12 вагонів, а на дільниці Львів-Рахів-Львів курсуватиме 6 вагонів, які аж на 6 добу потраплятимуть в рідне депо. Оборот той же: Львів-Москва-Рахів-Москва-Львів.
Таке рішення не потребуватиме додаткових маніпуляцій: вагони у Львові є, зараз їздять у 73 поїзді, Ковель хай не хвилюється, а 605 ліквідовується. Плюс до всього, при великому бажанні ще можна 1 ВБС Чернівці - Москва катати, щоб всі були спокійні. Хтось скаже, що на дільницю Львів-Рахів мало 6 вагонів. А, може, і не мало, враховуючи те, що до Рахова (Ворохти) на новий графік через Львів і так багато поїздів планують.  У всякому разі, ніхто не забороняє по Львову дочіпляти/відчіпляти ВБСи Львів-Рахів-Львів. Декілька вагонів в ЛВЧД-1 точно знайдеться. Як не з відміни 601, то з резерву.

... і, як не дивно, це все повністю співпадає з описаним 2,5 роки тому (березень 2015) варіантом розміну по Москві. Хто підказав у приваті аналогію до обороту Чернігів-Москва із 5/6 Київ-Москва вже не згадаю, але ми усі вже 2,5 роки тому мали такий варіант... який успішно забули і робимо "нові відкриття".

Звісно, можна у Львові до тих 6 вагонів чіпляти 2 вагони С2 (або О з дерев'яними лавками) на Рахів і всім буде щастя.

Готовий відредагувати "Пропозицію 2" та до варіанту:
6 вагонів Ковель - Москва
6 вагонів Львів - Москва
6 вагонів Рахів - Москва (на ділянці Львів - Рахів додаємо ще 2х С2/О, вагони від 605-608 пускаємо на Чернівці/Рахів-Ковель/Чоп*).

Про доцільність курсування ділянкою Львів(5:00-6:00)-Самбір-Ужгород(10:00-11:00)-Чоп теж хочу почути. Коментуйте.

Також пропонуйте схему складу (повинні бути 3 КР і "подібність" львівської та рахівської групи).
« Last Edit: 05.09.17 , 19:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #612 on: 05.09.17 , 19:09 »
Share

Знайшов автора ідеї:
Стосовно ВБСів Москва - Рахів - Ви обрали досить складну схему з засилкою вагонів аж з Чернівців.
Там можна було зробити все простіше. Вагони ЛВЧД-1 ст. Львів, а розмін вагонів робити по ст. Львів.
Тобто 2-3 вагони ув"язувати за схемою Львів - Москва - Рахів - Москва - Львів, із розміном вагонів по ст. Москва-Київська, як зараз із потягм №5/6 Київ - Москва їздять вагони Чернігів - Москва.
Ще раз дякую. Тепер ідея виросла з двох до шести вагонів, але суть залишилась та ж сама. Зараз зредагую офіційну версію і ще раз виставлю на критику. Справжня командна робота.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #613 on: 05.09.17 , 22:09 »
Share

Виходить якось так:

  03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
  С2 С2 ПЛ ПЛ КР К  ПЛ ПЛ ПЛ ПЛ КР К  ПЛ ПЛ ПЛ ПЛ КР К  ПЛ ПЛ
Льв-Рах| Москва - Рахів  | Москва - Львів  | Москва - Ковель |


З точки зору ЛНП краще вже міняти рахівську групу на ковельську, аби львівський ЛНП завжди зберігав "центрову позицію" та статус ЛНП, а не начальника причіпки. Виходить так, що в один бік він їде начильником поїзда, а повертається через Львів - начальником причіпки. Це нормально? Чи є певні формальності, що вступають у конфлікт із такою зміною статусу посеред рейсу в чужій країні?
« Last Edit: 05.09.17 , 22:09 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #614 on: 05.09.17 , 23:09 »
Share

Іване, навіщо все так ускладнювати?
Навіщо ті С2? У Львові сидячі вагони є лише з дерев"яними лавками - інших немає. Якщо треба з кріслами - їх немає у Львові. Гнати з іншого депо заради цих зовсім необов"язкових причепок - сенсу немає. Взагалі найпростіший варіант - це просто зробити розмін вагонів як Ковель - Москва - Рахів, тобто увесь склад 73/74-77/78 формування Ковельського депо без цих причепок. Тоді 77/78 без змін, а 73/74 просто у сполученні Москва - Рахів складом 12 вагонів, а 605/606 під відміну.

Але тут ще треба порахувати, чи буде витримувати 73/74 норматив швидкого поїзда після подовження до Рахова.

Стосовно зауважень Віктора щодо нестачі вагонів у Ковелі - можна спробувати обертати 87/88 Львівським складом у обороті з 85/86 по Новоолексіївці.
Стосовно переліку атестованих вагонів до Москви з цим складніше - якщо у Ковелі не вистачає саме атестованих вагонів - можливо є сенс махнутись зі Львовом за схемою "пляшка на пляшку".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #615 on: 06.09.17 , 00:09 »
Share

Іване, навіщо все так ускладнювати?
Навіщо ті С2? У Львові сидячі вагони є лише з дерев"яними лавками - інших немає. Якщо треба з кріслами - їх немає у Львові. Гнати з іншого депо заради цих зовсім необов"язкових причепок - сенсу немає. Взагалі найпростіший варіант - це просто зробити розмін вагонів як Ковель - Москва - Рахів, тобто увесь склад 73/74-77/78 формування Ковельського депо без цих причепок. Тоді 77/78 без змін, а 73/74 просто у сполученні Москва - Рахів складом 12 вагонів, а 605/606 під відміну.

Але тут ще треба порахувати, чи буде витримувати 73/74 норматив швидкого поїзда після подовження до Рахова.

Стосовно зауважень Віктора щодо нестачі вагонів у Ковелі - можна спробувати обертати 87/88 Львівським складом у обороті з 85/86 по Новоолексіївці.
Стосовно переліку атестованих вагонів до Москви з цим складніше - якщо у Ковелі не вистачає саме атестованих вагонів - можливо є сенс махнутись зі Львовом за схемою "пляшка на пляшку".
Як усіх вас порозуміти??? Ковель-Москва-Рахів зазнав критики з боку іншого впливового форумчанина, мовляв "все забираємо у Львова та даємо Ковелю".
В мене вже було саме так, як ти кажеш Ковель-Москва-Рахів: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg471876#msg471876
Це воно? Я вже згоден на усі варіанти... аби тільки завершити формування єдиної позиції. Ще не вніс корективи в розритиковане, а воно вже стало найкращим. Добре, хоч є зображення - завтра перенаберу текст.

Там за нумерацією 24 вагони, але на усіх ділянках встановлено тільки 19 вагонів (причому,3 із цих 19 - факультативні), тому 9+9 - цілком нормально і в горах легко витримає 9 вагонів. Мінімум маневрів. Я більш схильний до такого варіанту... голосуйте, хто за який варіант формування ПГВ:
1) три ПГВ Москва-Львів/Ковель/Рахів по 6 вагонів з ускладненою перенумерацією по Москві але "все по чесному";
2) дві ПГВ Москва-Рахів/Ковель по 9 вагонів з легким розміном (реверсна перенумерація вагонів) у Москві, але ковельські рейси по Україні відійдуть львів'янам.

Прошу голосувати.
« Last Edit: 06.09.17 , 15:09 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #616 on: 06.09.17 , 08:09 »
Share

Особисто я більше прихильник 1 варіанту. Чисто з огляду на те, що Укрзалізниці це буде простіше організувати та не прийдеться вдаватися до серйозних змін. Зараз провідники 74 і так 5 діб в рейсі, вагони атестовані на Москву та й до 605 в пікові дні львівське ЛВЧД дочіпляє свої вагони, так що для львів'ян маршрут до Рахова не буде новий.
А то ті різні маніпуляції та перекидки составів/маршрутів між Львовом та Ковелем в кращому випадку можуть привести до ворожнечі між депо, в гіршому до відміни керівництвом деяких зараз наявних поїздів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #617 on: 06.09.17 , 15:09 »
Share

Doobey - 1 варіант;
Віктор - 1 варіант;
Кримчанин - 2 варіант.
Хто ще може висловити свою думку?
« Last Edit: 06.09.17 , 15:09 by Iwan » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 752


View Profile
« Reply #618 on: 06.09.17 , 16:09 »
Share

Підтримаю Віктора якщо
Єдиний трикутний оборот, який їм пропонували (НЕ Київ – Ужгород – Запоріжжя – Київ і Київ – Запоріжжя – Ужгород – Київ, т.зв. "трикутник Вадима" – було безапеляційно відхилено.
то треба просувати перший варіант.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #619 on: 06.09.17 , 16:09 »
Share

Підтримаю Віктора якщо
Єдиний трикутний оборот, який їм пропонували (НЕ Київ – Ужгород – Запоріжжя – Київ і Київ – Запоріжжя – Ужгород – Київ, т.зв. "трикутник Вадима" – було безапеляційно відхилено.
то треба просувати перший варіант.
Трикутник з Херсоном - зовсім інше питання. Зараз мова йде про варіанти обігу вагонних груп для організації сполучення Москва-Рахів з ліквідацією 605/606. Самі варіанти описані на кілька дописів вище.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!