Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 197950 times)
Iwan
Active user

Posts: 4033


View Profile
« Reply #620 on: 06.09.17 , 16:09 »
Share

... Зараз провідники 74 і так 5 діб в рейсі...
Більше не вимагається:
1 доба, ранок: стартують зі Львова/Ковеля;
2 доба, ранок: прибувають до Москви;
3 доба, ранок: прибувають з Рахова до Львова
4 доба, ранок: прибувають до Москви;
5 доба, ранок: переїжджають Київ у напрямку Львова/Ковеля... і прибувають до Львова/Ковеля витративши кілька годин п'ятої доби...
Це на 1 добу і ~20 год (майже 2 доби) менше, ніж зараз їздять провідники на 375-му раховозі. Правда на Москву свої заморочки з ПМК... Тобто, якщо мова йде винятково про тривалість обігу, то все в рамках пристойного, незалежно чи львівські чи ковельські вагони поїдуть з Москви на Рахів.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #621 on: 06.09.17 , 17:09 »
Share

А можна детальніше про пропозицію №3? Вона хороша, але все залежить від того, який конкретно графік(і маршрут) буде у пропонованих потягів. Якщо раніше в темі це писалось, прошу дати лінк.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #622 on: 06.09.17 , 17:09 »
Share

... Зараз провідники 74 і так 5 діб в рейсі...
Більше не вимагається:
1 доба, ранок: стартують зі Львова/Ковеля;
2 доба, ранок: прибувають до Москви;
3 доба, ранок: прибувають з Рахова до Львова
4 доба, ранок: прибувають до Москви;
5 доба, ранок: переїжджають Київ у напрямку Львова/Ковеля... і прибувають до Львова/Ковеля витративши кілька годин п'ятої доби...
Це на 1 добу і ~20 год (майже 2 доби) менше, ніж зараз їздять провідники на 375-му раховозі. Правда на Москву свої заморочки з ПМК... Тобто, якщо мова йде винятково про тривалість обігу, то все в рамках пристойного, незалежно чи львівські чи ковельські вагони поїдуть з Москви на Рахів.
Трошки не так:
1 доба - виїзд зранку зі Львова;
2 доба - Москва;
3 доба - прибуття пізнім вечором до Рахова;
4 доба - відправка після опівночі з Рахова, вранці Львів;
5 доба - Москва;
6 доба! - прибуття по обіді до Львова.
Зараз все так само, тільки вагони не мотаються до Рахова, а стоять 18 годин в 5 парку.
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #623 on: 06.09.17 , 18:09 »
Share

Все добре, тільки щоб місцеві жителі на ділянці Львів - Рахів - Львів не повбивали зсередини вагони.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #624 on: 06.09.17 , 18:09 »
Share

Все добре, тільки щоб місцеві жителі на ділянці Львів - Рахів - Львів не повбивали зсередини вагони.
Придурків всюди вистачає. Он 213-ий теж ніби через "циганські" райони їздить. Але щось не чути, щоб цей поїзд тамтешні мешканці пошкодили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4033


View Profile
« Reply #625 on: 06.09.17 , 18:09 »
Share

Все добре, тільки щоб місцеві жителі на ділянці Львів - Рахів - Львів не повбивали зсередини вагони.
Зазвичай таке (вбивання вагонів зсередини) собі можуть дозволити (і то не завше) трудові мігранти, що повертаються з Москви, і везуть чимало коштів. Загляньте на перші сторінки раховозної теми з побоюваннями про бринзу та помідори. Все наче нормально провідники задоволені контингеном пасажирів. Зараз вагонами Чернівці-Москва їдять не тільки до Москви, і все ті ж місцеві жителі в місцевому сполученні... і жодних нарікань.

Все добре, тільки щоб місцеві жителі на ділянці Львів - Рахів - Львів не повбивали зсередини вагони.
Придурків всюди вистачає. Он 213-ий теж ніби через "циганські" райони їздить. Але щось не чути, щоб цей поїзд тамтешні мешканці пошкодили.
От, власне, ти мене випередив з цим прикладом.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7209


View Profile
« Reply #626 on: 06.09.17 , 19:09 »
Share

Все добре, тільки щоб місцеві жителі на ділянці Львів - Рахів - Львів не повбивали зсередини вагони.
Да нормальний контингент у 605/606. Багато туристів, які, самі по собі у своїй більшості люди, що шанують та бережуть як природу, так і плоди людської праці.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #627 on: 06.09.17 , 20:09 »
Share

заміна поїзда 133/134 на Херсон – Рахів не через Одесу, в спільному обороті зі 101/102 була б добрим рішенням.
Згідно служебки, 101 обслуговує ВЧ-1 Київ, а 133 - ЛВЧД-13 Миколаїв. Яким чином їх можна взяти в спільний оборот?
Але, якщо не брати до уваги приписки составів та пригадати ось це: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116257.msg433097#msg433097, де Ви мені подали цікаву ідею, яка зараз актуальна, я дозволив собі трошки пофантазувати щодо нових сполучень. Можливо, навіть можна замахнутися на рекомбіновані по ст.ім.Шевченка поїзди. Одним словом, критикуйте:
                 17:31       Дніпро       12:20                                
 22:02   0:25     22:27      ім.Шевченка  07:24   00:25    07:49
 02:09   00:20    02:29      Козятин       03:22   00:20    03:42
 02:54   00:02    02:56      Бердичів    02:55   00:02    02:57
 04:32   0:02     04:34      Шепетівка    01:17   0:02            01:19
 05:31   00:20    05:51      Здолбунів    00:00   00:20    00:20
 06:22   00:02    06:24      Дубно    23:27   00:02    23:29
 06:56   00:02    06:58      Радивилів    22:53   00:02    22:55
 07:07   00:02    07:09      Броди    22:42   00:02    22:44
 08:14   00:20    08:34      Львів            21:17   00:20    21:37
 09:36   00:02    09:38      Стрий    20:13   00:02    20:15
 12:48   00:02    12:50      Мукачево    17:01   00:02    17:03
 14:10                       Ужгород                           15:41

                      16:07      Херсон          14:00      
17:02   00:10   17:12      Миколаїв          12:55           00:10    13:05
19:30   00:20   19:50      Долинська          10:17    00:20    10:37
22:10   00:25   22:35      ім.Шевченка      07:32    00:25    07:57
02:17   00:15   02:32      Козятин           03:35   00:15    03:50
03:19   00:05   03:24      Вінниця           02:43   00:05    02:48
05:09   00:15   05:24      Хмельницький    00:43   00:15    00:58
07:04   00:05   07:09      Тернопіль            22:58   00:05    23:03
08:53   00:20   09:13      Львів                    20:54   00:20    21:14
11:33   0:05           11:38      Івано-Франківськ 18:29   0:05            18:34
13:16   0:10           13:26      Яремче            16:41   0:10            16:51
14:11                              Ворохта                                    15:56

Для даних сполучень можна взяти состави від 231 в Дніпрі та від 133 в Миколаєві, якщо останній Ви пропонували в оборот з 101.
« Last Edit: 06.09.17 , 21:09 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4033


View Profile
« Reply #628 on: 06.09.17 , 21:09 »
Share

Питання з Москва-Рахів вирішив так - запропоную причетним два варіанти на вибір, щоб мали хоч якусь свободу для творчості. Нову редакцію перед висиланням виставлю для критики, ...

а тим часом пропоную повернутися до Вікторвої ідеї щодо Миколаїв – Ужгород/Ворохта та Запоріжжя – Ужгород/Ворохта:
...
Резюме: Двогрупний поїзд Миколаїв – Ужгород/Ворохта з рекомбінацією по станції Тараса Шевченка або Знам’янка з поїздом Запоріжжя – Ужгород/Ворохта.

Допустимі деякі варіації цієї ідеї щодо крайніх пунктів маршруту та станції (чи навіть відрізку) зустрічі. Зважаючи на оскому в причетних на слово "рекомбінація", яке в них асоціюється із "непродуктивними маневрами, що суттєво сповільнює рух поїздів та потребує відволікання маневрових локомотивів від виконання робіт з вантажними вагонами", я для подібного роду проектів пропоную розглянути черезденне курсування двох поїздів до двох кінцевих пунктів: з A до C/D та з B до D/C із часом одночасного перебування на якійсь "привабливій"* (вузловій) станції орієнтовно 20-25хв для можливості пересадки між поїздами.

Таким чином, пункти A та B матимуть черезденне сполучення з пунктами C та D, і навпаки: пункти C та D черезденне сполучення із пунктами A та B. У разі, коли пасажиру конче необхідно потрапити до того пункту, куди в цей день поїзд не прямує, він має можливість здійснити гарантовану пересадку на "привабливій" станції.

* - в ідеалі приваблива станція повинна мати Х- або Ж-топологію зовнішніх колій, щоб не довелося поїздам йти по п'ятах.
« Last Edit: 06.09.17 , 21:09 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #629 on: 06.09.17 , 21:09 »
Share

Зважаючи на оскому в причетних на слово "рекомбінація", яке в них асоціюється із "непродуктивними маневрами, що суттєво сповільнює рух поїздів та потребує відволікання маневрових локомотивів від виконання робіт з вантажними вагонами", я для подібного роду проектів пропоную розглянути черезденне курсування двох поїздів до двох кінцевих пунктів: з A до C/D та з B до D/C із часом одночасного перебування на якійсь "привабливій"* (вузловій) станції орієнтовно 20-25хв для можливості пересадки між поїздами.

Таким чином, пункти A та B матимуть черезденне сполучення з пунктами C та D, і навпаки: пункти C та D черезденне сполучення із пунктами A та B. У разі, коли пасажиру конче необхідно потрапити до того пункту, куди в цей день поїзд не прямує, він має можливість здійснити гарантовану пересадку на "привабливій" станції.

* - в ідеалі приваблива станція повинна мати Х- або Ж-топологію зовнішніх колій, щоб не довелося поїздам йти по п'ятах.
Тоді, можливо, такою станцією пересадки хай буде Львів. Відповідно, по Шевченка не потрібно аж 25 хвилин, як я прорахував вище.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!