Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 05:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 276
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 262757 times)
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #630 on: 06.09.17 , 21:09 »
Share

Тоді, можливо, такою станцією пересадки хай буде Львів. Відповідно, по Шевченка не потрібно аж 25 хвилин, як я прорахував вище.
В ідеалі бажано десь в "центрі України", а то ефект щоденної мінливості маршрутів не буде таким відчутним. Це головна мета - великі і більш-менш однакові плечі від "привабливої" станції у всіх чотирьох напрямках. Свого роду хаб, без змушування пасажирів пересідати... хіба комусь потрібно саме на певну дату, коли без такої пересадки не обійтись. Треба обрати цю станцію десь в центральних областях, щоб була подібною на Львів у плані розгалуженості довколишніх колій.
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 176


View Profile
« Reply #631 on: 06.09.17 , 21:09 »
Share

Все добре, тільки щоб місцеві жителі на ділянці Львів - Рахів - Львів не повбивали зсередини вагони.
Придурків всюди вистачає. Он 213-ий теж ніби через "циганські" райони їздить. Але щось не чути, щоб цей поїзд тамтешні мешканці пошкодили.
Влітку я їздив  73 з Тернополя у Київ. Що плацкарт, що купе, хоч зовні старі але всередині все нормально, все працює. В купе, до речі, працював кондиціонер. Також їздив Рахівським. Різниця велика. Цигани, пасажири напідпитку, написи на стінках типу " Тут був Вася". Тому я і зачепив цю тему. Що стосується 213 Тячівського. Ним я також їхав у кінці серпня. Майже 80 відсотків пасажирів були жителі Київщини і прилеглих до неї областей. Місцевих, типу циган, я не бачив. Знаю, бо гуляв по складу, також бачив, як провідниця не пустила циган у Виноградові.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7902


View Profile
« Reply #632 on: 06.09.17 , 22:09 »
Share

Ми колись вже це обговорювали, що маршрут типу Запоріжжя - Ужгород у форматі НШ - це дуже непродуктивний маршрут з точки зору обороту, бо 2 складами його не обернути, а більшою кількістю - треба ув'язувати в оборот з іншим маршрутом. Якщо короткоскладовий НЕ - інша справа, але що тоді там рекомбінувати.
Я взагалі сумніваюся щодо доцільності НЕ Ужгород(Ворохта) - Миколаїв, особливо у несезон. Там у несезон 109/110 та 133/134 не дуже заповнюється, а дорогий поїзд, я вважаю, не буде достатньо затребуваним. А ось на Дніпро(Запоріжжя) - це дійсно актуально цілий рік.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #633 on: 06.09.17 , 23:09 »
Share

Щодо складів, то можна закрутити в такий обіг (одразу на усю цю четвірку крайніх пунктів маршрутів):
A-C C-B B-D D-A одночасно із
B-D D-A A-C C-B
тільки невпевнений, що причетні осилять такий чотрикутник, якщо трикутники важко переварюють.
Проте, треба пересвідчитись, що це дозволить: 1) оптимізувати вагонний ресурс; 2) зберегти умову "зустрічі" обидвох поїздів на "зручній" станції. Якщо це в принципі нереалізовне (чи не доцільне в цілорічному форматі), то не варто його ворушити.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #634 on: 07.09.17 , 00:09 »
Share

Вніс певні корективи. Подаю на загальний розсуд.

Черезденний поїзд Дніпро – Ворохта/Ужгород    ¦  Черезденний поїзд Херсон – Ужгород/Ворохта    
                                              ¦                                              
                                              ¦  ----- -  - 15:51  ХЕРСОН      14:35 -- -----
          17:31 ДНІПРО        12:55            ¦  16:46  10 16:56  МИКОЛАЇВ    13:30  10 13:40
22:02 15 22:17  ІМ.ШЕВЧЕНКА   08:09 15 08:24  ¦  21:54 15 22:09  ІМ.ШЕВЧЕНКА   08:17 15 08:32
01:59 -- -----  КОЗЯТИН       ----- -- 04:27  ¦  01:51 -- -----  КОЗЯТИН       ----- -- 04:35
                                              ¦                                              
=============================================================================================
***                Пересадка на 1 платформі ПО СТАНЦІЇ КОЗЯТИН                ***
=============================================================================================
                                              ¦                                              
----- -- 02:27  КОЗЯТИН       03:59 -- -----  ¦  ----- -- 02:19  КОЗЯТИН       04:07 -- -----
02:52  2 02:54  БЕРДИЧІВ      03:32 02 03:34  ¦  03:06  5 03:11  ВІННИЦЯ       03:15  5 03:20
05:29 20 05:49  ЗДОЛБУНІВ     00:37 20 00:47  ¦  04:56  5 05:11  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  01:15  5 01:30
07:05  2 07:07  БРОДИ         23:19 02 23:21  ¦  06:51  5 06:56  ТЕРНОПІЛЬ     23:30  5 23:35
08:12 20 08:32  ЛЬВІВ         21:54 20 22:14  ¦  08:40 20 09:00  ЛЬВІВ         21:26 20 21:46
                ІВАНО-ФРАНК.                  ¦                  СТРИЙ                      
13:30 -- -----  Ворохта      ----- -- 16:56  ¦  14:36 -- -----  УЖГОРОД       ----- -- 15:50
                                              ¦                                              



Як вже писалося вище, "зуби я гострив" найперше на состави від 231 і 133 поїздів.
« Last Edit: 07.09.17 , 00:09 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #635 on: 07.09.17 , 12:09 »
Share

... Якщо короткоскладовий НЕ - інша справа, але що тоді там рекомбінувати. ...
Можливо через те, що я явно не написав, ти мене трохи не так зрозумів: жодних рекомбінацій (в розумінні перечеплення вагонів) не потрібно, всього лише перекомутація маршрутів (термінологія ближче до галузі передачі даних) на якійсь "привабливій" станції:

...Зважаючи на оскому в причетних на слово "рекомбінація", ... я для подібного роду проектів пропоную розглянути черезденне курсування двох поїздів до двох кінцевих пунктів: з A до C/D та з B до D/C із часом одночасного перебування на якійсь "привабливій"* (вузловій) станції орієнтовно 20-25хв для можливості пересадки між поїздами.

Тобто щоденно два поїзди прибувають умовно одночасно на якусь станцію, мають спільний час перебування на цій станції ~20хв., а далі ці поїзди щодня взаємно змінюють кінцевий пункт призначення: одного дня поїзд 1 - до пункту C, а поїзд 2 - до пункту D, а наступного - навпаки: поїзд 1 - до пункту D, а поїзд 2 - до пункту C. Без жодних маневрів з вагонами на "станції комутації маршрутів".
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #636 on: 07.09.17 , 12:09 »
Share

Вніс певні корективи. Подаю на загальний розсуд.

Краще по Шевченка зробити, бо по Козятину тупо серед ночі пересадка буде.
Logged
student17
Active user

Posts: 177


View Profile
« Reply #637 on: 07.09.17 , 12:09 »
Share


01:59 -- -----  КОЗЯТИН       ----- -- 04:27  ¦  01:51 -- -----  КОЗЯТИН       ----- -- 04:35
                                              ¦                                              
=============================================================================================
***                Пересадка на 1 платформі ПО СТАНЦІЇ КОЗЯТИН                ***
=============================================================================================
                                              ¦                                              
----- -- 02:27  КОЗЯТИН       03:59 -- -----  ¦  ----- -- 02:19  КОЗЯТИН       04:07 -- -----


Пересадка в Козятині о 2 і 4 ночі.  І ці люди нарікають на графістів УЗ
Logged
sean
Active user

Posts: 3782


View Profile
« Reply #638 on: 07.09.17 , 13:09 »
Share

А ота вся цільова нічна аудиторія має їхати з Дніпра в Уж і з Херсона у Ворохту, вірно я зрозумів? Якийсь, звиняйте, феєричний маразм.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #639 on: 07.09.17 , 13:09 »
Share


01:59 -- -----  КОЗЯТИН       ----- -- 04:27  ¦  01:51 -- -----  КОЗЯТИН       ----- -- 04:35
                                              ¦                                              
=============================================================================================
***                Пересадка на 1 платформі ПО СТАНЦІЇ КОЗЯТИН                ***
=============================================================================================
                                              ¦                                              
----- -- 02:27  КОЗЯТИН       03:59 -- -----  ¦  ----- -- 02:19  КОЗЯТИН       04:07 -- -----


Пересадка в Козятині о 2 і 4 ночі.  І ці люди нарікають на графістів УЗ
Ну, по-перше, пересадку прийдеться робити лише тоді, якщо їхати треба терміново сьогодні, адже суть пропозиції в тому, щоб курсували через день поїзди Херсон/Дніпро-Ужгород/Ворохта. А, по-друге, місцем пересадки може бути й інша станція. Я ж подав лише пропозицію,а не вже готовий графік. Тому, всі зауваження можна усунути.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 276
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!