Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 172884 times)
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #640 on: 07.09.17 , 13:09 »
Share

А ота вся цільова нічна аудиторія має їхати з Дніпра в Уж і з Херсона у Ворохту, вірно я зрозумів? Якийсь, звиняйте, феєричний маразм.
Де маразм? Для початку, якщо під це все не знайдеться більше составів, ніж 1 від 133 і 1 від 231, можна обмежитись поїздами Дніпро-Ужгород і Херсон-Ворохта (якщо останній вдасться закрутити в оборот зі 101, як пропонував Віктор). Тобто, матимемо хоч вже через день Дніпро-Ужгород і Херсон-Ворохта. Якщо йти далі та задіяти на ці маршрути ще состави, то вдасться організувати через день Херсон-Ворохта/Ужгород і Дніпро-Ужгород/Ворохта. А станція пересадки чисто як опція для термінових подорожей, які не можуть чекати до завтра.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #641 on: 07.09.17 , 13:09 »
Share

А ота вся цільова нічна аудиторія має їхати з Дніпра в Уж і з Херсона у Ворохту, вірно я зрозумів? Якийсь, звиняйте, феєричний маразм.
Ні, читачі не хочуть розуміти правильно. Побачили картинку - щось написали і кінець. ПЕРЕСАДКУ РОБЛЯТЬ ТІЛЬКИ ТІ, КОМУ КОНЧЕ НЕОБХІДНО САМЕ В ТУ НІЧ ЇЇ ЗРОБИТИ, адже ніч перед тим та ніч після того цей поїзд ЗАБЕЗПЕЧИТЬ НЕОБХІДНЕ СПОЛУЧЕННЯ БЕЗ ПЕРЕСАДКИ.
Нічого особистого, це стосується широкого кола читачів - усіх хто не бачить текстовий коментар, а тільки графік.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #642 on: 07.09.17 , 13:09 »
Share

Є ще складніша для розуміння пропозиція з перекомутацією маршрутів у двох пунктах, з уникненням нічних пересадок та з чотирма варіантами маршрутів (з повторюваністю кожні чотири дні, а кому маршрут в конкретний день не дуже підходить - матиме можливість пересісти у Львові або у ім.Шеченка).

Схема така:

Ужгород \       / Здолбунів, Шепетівка ......\             / Дніпро
          ЛЬВІВ                                ім.ШЕВЧЕНКА
Ворохта /       \ Тернопіль, Хмельницький .../             \ Херсон


Таким чином, маємо 4 варіанти проїзду з Ужгорода та відповідні (комплементарні) 4 варіанти з Ворохти. Ці варіанти повинні чергуватись щоденно із 4-добовим циклом.

Переваги цього варіанту з двома пунктами перекомутації маршруту така:
1. Для Дніпра та Херсона залишається черезденність до Ужгорода та Ворохти (і навпаки для Ужгорода та Ворохти - черезденність до Дніпра та Херсона), різниця тільки в проходженні південним чи північним шляхом;
2. Здолбунів-Шепетівка та Тернопіль-Хмельницький матимуть черезденні сполучення з Дніпром/Херсоном та Ворохтою/Ужгородом;
3. Для тих, кому конче пересісти з одного поїзда на інший, така пересадка буде в прийнятний вечірній або ранковий час.

Якщо потрібно ще якісь малюнки для пояснення - можу намалювати, але в загальному концепція близька до цієї, тільки географія дещо інша, і без маневрів з вагонами. Все вирішується не комутацією вагонів, а комутацією маршруту усіх вагонів поїзда у двох ключових точках.

Продублюю рисунок від старої концепції:



п.м. ... і це все шляхом припасування розкладів двох поїздів. Яких саме і які конкретні кінцеві пункти - вирішуйте самі. Це лише концепт. Може Doobey ввечері зробить інтерпретацію зі Львовом та ім.Шевченка.
« Last Edit: 07.09.17 , 14:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #643 on: 07.09.17 , 14:09 »
Share

Тут яскравий приклад перегонів між поїздами (взято звідси):


В нашому випадку: той склад що, йтиме зі Львова на Тернопіль, повинен виїхати (умовно) на 10 хв попреду того, що піде на Здолбунів, і десь після Козятина той, що пішов північним шляхом, повинен опинитися попереду того, що пішов через Тернопіль... і так "гусачком" до ім.Шевченка, де обидва матимуть спільний час зупинки 15-20 хв для гарантованої пересадки в межах однієї платформи. З будь-якого пункту* цих двох маршрутів до будь-якого іншого пункту цих маршрутів через день буде безпосереднє сполучення, а через день - пересадкове.

* - тут не йдеться про сполучення між пунктами ділянки Красне-Здолбунів-Шепетівка-Козятин та пунктами ділянки Красне-Тернопіль-Хмельницький-Козятин.
« Last Edit: 07.09.17 , 14:09 by Iwan » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #644 on: 07.09.17 , 14:09 »
Share

у Гвіздці дозріла дичка
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #645 on: 07.09.17 , 14:09 »
Share

у Гвіздці дозріла дичка
а в Ясінях скинули старий дах і поставили новий... і скоріш за все зроблять людську платформу... треба знати, кого просити.
« Last Edit: 07.09.17 , 14:09 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7074


View Profile
« Reply #646 on: 07.09.17 , 20:09 »
Share

у Гвіздці дозріла дичка
Конопля? -:)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7074


View Profile
« Reply #647 on: 07.09.17 , 21:09 »
Share

Якщо по темі.

231/232 з чим ув"язувати?
У зимовому варіанті Дніпро - Івано-Франківськ він обертається сам на себе з мінімальним часом як по Івано-Франковську, так і по Дніпру, з чимось його ув"язувати сенсу немає ніякого взагалі.

У літньому варіанті Генічеськ - Івано-Франківськ він обертається на 189/190-243/244. Там часу по Дніпру більш ніж достатньо. Можна подумати над подвійним оборотом по Дніпру ще на щось, але я не знаю з чим? Вагонів там все-таки обмаль.

Або тоді ув"язувати по його по Франківську, а на Генічеськ з Дніпра та Кривого Рогу пускати регіональні поїзди, але знаючи тягу придніпровки до приміських ідею похерять, та запустять приміський, що призведе до того, що 281/282 будуть вигрібати масово до Олександрії, а сідати/виходити будуть по Дніпру, що спричинить додатковий дефіцит у напрямку Хмельницький - Київ - Генічеськ.

Із складом 133/134 там взагалі якісь мутки, що без пляшки не розібратись.

Тому я би пропонував все таки нічний експрес Запоріжжя або Дніпро - Ворохта (або навіть Дніпро - Рахів) та через день Дніпро - Ужгород з однією ниткою до Львова (як пропонує Іван, та як зараз ходить Харківські НЕ). Можливо є сенс ув"язати це з 51/52 по Запоріжжю, але все одне потрібні додаткові вагони і якщо перевести би 51/52 на щоденне курсування, а також по обороту черезденні поїзди Запор - Ужгород та Запор - Рахів (Ворохта) - було би супер, проте треба ще 30 добротних вагонів (3 склади по 10 вагонів).
Все-таки, я би роздерибанив "Славутич" на нормальні вагони + включив би нові вагони, які повинні надійти цього року, щоб було 4 нормальних 10-вагонних складів з добротних нових вагонів, а у "Славутич" поставив би вагони простіше.

Спокусливо виглядає склад "Дніпра", який стоїть по Дніпру без діла. Його можна було би задіяти у загальний оборот, проте треба оновити ще два склади КВРом, щоб було 4 склади замість двох, а це швидко не буде.
Хоча для Дніпра та Запоріжжя я би обрав іншу роботу. Влітку як цього року їх подовжити до Генічеська (не до Новоолексівки), причому щоб на ділянці Київ - Генічеськ щоб було два щоденні поїзди 281/282 щоденно, та 71/72 з 79/80 подовженим курсуванням до Генічеьска через день кожний. 

Стосовно миколаївсько-херсонського напрямку - я би з регулярки окрім 133/134 не призначав би нічого - його разом із 109/110 буде достатньо та і тоді кожен нерекомбінований маршрут буде працювати 1 раз у 4 дні, що замало.

На Миколаїв - Херсон треба сезонний поїзд, коли не справляються інсуючи поїзди, а ось з цілорічним я би зараз не переймався.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #648 on: 07.09.17 , 21:09 »
Share

Для мене це теж конопля/дички. Хіба може Doobey вступить в дискусію щодо адаптації концепції до якихось реальних поздів з реальними кінцевими пунктами. Можу тільки відповісти на запитання про сам концепт з абстрагованими початковими/кінцевими пунктами A, B, C і D. Тобто, без жодної конкретизації. Тільки теорія. Головна суть - відмова від рекомбінації (перечеплень груп вагонів) з можливістю здійснити гарантовані пересадки в пунктах черезденної комутації маршрутів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #649 on: 07.09.17 , 22:09 »
Share

Може Doobey ввечері зробить інтерпретацію зі Львовом та ім.Шевченка.
Посидів, подумав трохи і вийшло щось таке:
                                                   
Черезденний поїзд Дніпро – Ворохта/Ужгород     ¦  Черезденний поїзд Херсон – Ужгород/Ворохта    
                                               ¦                                              
                                               ¦  ----- -  - 15:51  ХЕРСОН      14:38 -- -----
          17:31 ДНІПРО        12:58            ¦  16:46  10 16:56  МИКОЛАЇВ    13:33  10 13:43
22:02 --------  ІМ.ШЕВЧЕНКА   ---------08:27-  ¦  21:54 --------  ІМ.ШЕВЧЕНКА   ---------08:35
=============================================================================================
***                -------------------------------------------------------                ***
=============================================================================================
                                               ¦                                              
----------22:30  ІМ.ШЕВЧЕНКА   07:59 --------  ¦  ---------22:22  ІМ.ШЕВЧЕНКА   08:07 --------
02:12 25 02:37   КОЗЯТИН       03:52 25 04:17  ¦  02:04 20 02:24  КОЗЯТИН       04:05 20 04:25  
03:02 02 03:04  БЕРДИЧІВ       03:25 02 03:27  ¦  03:11  5 03:16  ВІННИЦЯ       03:13  5 03:18
05:39 20 05:59  ЗДОЛБУНІВ      00:30 20 00:50  ¦  05:01  5 05:06  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  01:23  5 01:28
07:17 02 07:19  БРОДИ          23:10 02 23:12  ¦  06:46  5 06:51  ТЕРНОПІЛЬ     23:38  5 23:43
08:25 --------  ЛЬВІВ   ----------------22:04  ¦  08:35 --------  ЛЬВІВ   ---------------21:54  
=============================================================================================
***                -------------------------------------------------------                ***
=============================================================================================
                                               ¦                                              
---------08:55 ЛЬВІВ           21:34 --------- ¦  ---------09:05 ЛЬВІВ           21:24 ---------
09:57 02 09:59 Стрий           20:30 02 20:32  ¦  13:08 10 13:18  Яремче         17:11 10 17:21
14:31 -- -----  Ужгород        ----- -- 15:58  ¦  14:03 -- -----  Ворохта       ----- -- 16:26

Графік складено так, щоб за наявності рухомого складу та за бажання керівництва УЗ можна було запускати різні поїзди різними маршрутами та з різною періодичністю.
Для початку - Дніпро - Ужгород (чи Ворохта) можна спробувати складом 231. Також щось можна крутанути зі складом 133, щоб сполучити Карпати з Миколаєвом і Херсоном.
Цифри для розрахунків я брав з існуючих графіків.
І взагалі, як показує практика, зовсім не обовязково мати крутий состав, щоб сполучити Дніпро з Карпатами. Адже зараз поїзд Львів-Бердянськ-Львів в бік Львова спокійно собі ходить "нічноекспресівською ниткою", а бігають там вагони від "Карпат".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 21 queries.