Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 199883 times)
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #650 on: 07.09.17 , 22:09 »
Share

Doobey, дякую за практичну інтерпретацію моєї теорії. Воно тут ще 2 роки полежить і стане зрозумілішим ширшому колу читачів. Ба більше, щось подібне через 2 роки може подаватись, як неймовірний винахід причетних.
Чотиритактна інваріантність проходження ділянок повинна задовільнити побажання усіх пунктів цих маршрутів.
« Last Edit: 07.09.17 , 22:09 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #651 on: 07.09.17 , 23:09 »
Share

Я ж кажу, почати можна хоч вже з маршруту Дніпро - Ужгород чи Дніпро - Ворохта (важко сказати, який більш потрібний, там мінералка, там лижі) через Тернопіль чи Здолбунів. Цифри цілком реальні, рухомий склад є.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #652 on: 07.09.17 , 23:09 »
Share

Я ж кажу, почати можна хоч вже з маршруту Дніпро - Ужгород чи Дніпро - Ворохта (важко сказати, який більш потрібний, там мінералка, там лижі) через Тернопіль чи Здолбунів. Цифри цілком реальні, рухомий склад є.
Є чотири варіанти навіть для половинчатої (без Миколаєва-Херсона) реалізації:
1-й день : Дніпро - Здолбунів - Ворохта
2-й день : Дніпро - Здолбунів - Ужгород
3-й день : Дніпро - Тернопіль - Ворохта
4-й день : Дніпро - Тернопіль - Ужгород
і знову крутити по 4-денному циклу.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #653 on: 07.09.17 , 23:09 »
Share

Я ж кажу, почати можна хоч вже з маршруту Дніпро - Ужгород чи Дніпро - Ворохта (важко сказати, який більш потрібний, там мінералка, там лижі) через Тернопіль чи Здолбунів. Цифри цілком реальні, рухомий склад є.
Є чотири варіанти навіть для половинчатої (без Миколаєва-Херсона) реалізації:
1-й день : Дніпро - Здолбунів - Ворохта
2-й день : Дніпро - Здолбунів - Ужгород
3-й день : Дніпро - Тернопіль - Ворохта
4-й день : Дніпро - Тернопіль - Ужгород
і знову крутити по 4-денному циклу.

Та хай би для початку спробували Дніпро-Тернопіль-Ворохта через день составом 231. Той графік, що я виклав, по даному маршруту майже збігається з графіком 124 від Франківська до Дніпра. Не думаю, що вагони в 231 гірші за ті, що їздять в 187, щоб не витримати графік.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3348


View Profile
« Reply #654 on: 08.09.17 , 00:09 »
Share

Я ж кажу, почати можна хоч вже з маршруту Дніпро - Ужгород чи Дніпро - Ворохта (важко сказати, який більш потрібний, там мінералка, там лижі) через Тернопіль чи Здолбунів. Цифри цілком реальні, рухомий склад є.
Обидва згодяться. Попив мінералки — встав на лижі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7219


View Profile
« Reply #655 on: 08.09.17 , 08:09 »
Share

Я дуже сумніваюся, що склад 231/232 до Ворохти обернеться за дві доби (з урахуванням обслуговування по Дніпру).
Я і зараз сумніваюся, чи встигнуть його тепер по Дніпру обслуговувати, бо тепер він додав +1,5 години до обороту і як це вплине на якість підготовки складу в основному депо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #656 on: 08.09.17 , 08:09 »
Share

Я дуже сумніваюся, що склад 231/232 до Ворохти обернеться за дві доби (з урахуванням обслуговування по Дніпру).
Я і зараз сумніваюся, чи встигнуть його тепер по Дніпру обслуговувати, бо тепер він додав +1,5 години до обороту і як це вплине на якість підготовки складу в основному депо.
Сергію, а скільки всього складів задіяно в 231/232 поїзді влітку/взимку?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7219


View Profile
« Reply #657 on: 08.09.17 , 10:09 »
Share

Василю, влітку 2 склади сумісного обслуговування ЛВЧД-1 Дніпро (12 вагонів) та ЛВЧ-2 Кривий Ріг (6 вагонів) у кожному складі.
Поїзд у загальному обороті по Генічеську із двогрупним поїздом 189/190-243/244 Генічеськ -Дніпро/Кривий Ріг.

У зимовий період при призначенні через день за маршрутом Дніпро - Івано-Франківськ - 1 склад ЛВЧД-1 з 18 вагонів (без вагонів ЛВЧ-2) без ув'язки у загальний оборот.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #658 on: 08.09.17 , 10:09 »
Share

Тобто, на літо Дніпровське депо виділяє на це все 2 склади по 12 вагонів, я правильно зрозумів? Якщо так, то в чому проблема тоді цих 2 склади використати на Дніпро-Ужгород(Ворохта) хоча б через день, хоча б на зиму?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7219


View Profile
« Reply #659 on: 08.09.17 , 11:09 »
Share

Тобто, на літо Дніпровське депо виділяє на це все 2 склади по 12 вагонів, я правильно зрозумів? Якщо так, то в чому проблема тоді цих 2 склади використати на Дніпро-Ужгород(Ворохта) хоча б через день, хоча б на зиму?
Так, два склади по 12 вагонів. Тобто 24 вагони. З них потім 18 вагонів задіюють для зимового 231/232 курсуванням через день. Лишається 6 вагонів.
Є у Дніпрі ще склади від 471/472 Дніпро - Бердяньск (12 вагонів), два склади від 251/252 Дніпро - Одеса (по 13  вагонів кожний) + склад "Чебуратора" з 10 вагонів.

Деякі з цих складів застосовуються для зимових поїздів №285/286 Дніпро - Львів. Також я не впевнений, що усі ці вагони від літніх допів можна експлуатувати взимку.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!