Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.19 , 02:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 276
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 264095 times)
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #660 on: 08.09.17 , 11:09 »
Share

Тобто, на літо Дніпровське депо виділяє на це все 2 склади по 12 вагонів, я правильно зрозумів? Якщо так, то в чому проблема тоді цих 2 склади використати на Дніпро-Ужгород(Ворохта) хоча б через день, хоча б на зиму?
Так, два склади по 12 вагонів. Тобто 24 вагони. З них потім 18 вагонів задіюють для зимового 231/232 курсуванням через день. Лишається 6 вагонів.
Є у Дніпрі ще склади від 471/472 Дніпро - Бердяньск (12 вагонів), два склади від 251/252 Дніпро - Одеса (по 13  вагонів кожний) + склад "Чебуратора" з 10 вагонів.

Деякі з цих складів застосовуються для зимових поїздів №285/286 Дніпро - Львів. Також я не впевнений, що усі ці вагони від літніх допів можна експлуатувати взимку.
Всі не треба. Достатньо 2 складів по 12-14 вагонів. І номер поїзду не міняти, бо ж по суті це мав би бути видовжений з Франківська до Ворохти 231 тільки з "шустрішим" графіком, або з таким же "нешустрим", щоб 2 складами виконувати черезденний графік Дніпро-Ворохта. Та й до зими ще далеко, якщо якісь вагони "холодні", є час їх підготувати. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #661 on: 08.09.17 , 11:09 »
Share

Склади від 251/252 - старі та жахливі, тому я взагалі не впевнений у їх теплоізоляції та скоріш за все вони на вугільному опаленні, тому доцільність реконструкції системи опалення та глобальна тепловзоляція задля пари рейсів взимку - під великим питанням, бо ці вагони підуть під списання через 1-2 роки.
Про склад 471/472 я не в курсі, що там зараз за вагони.
Па'ятаю за часів проживання у Керчі купейні вагони на зимовий період у склади поїздів 613/614, 615/616 та 655/656 ставили добротні шоколадні Амендорфи (влітку старі білі), бо за словами начальника поїзда - ці вагони не могли експлуатуватись взимку, а добротні шоколадні ставили з поїзда 97/98 Керч - Москва, які були там влітку, бо вони, в свою чергу, також поїздку до Москви взимку не витримають через недостатню теплоізоляцію кузову, а на Херсон, Сімферополь та Джанкой цього цілком достатньо, через кліматичний пояс.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #662 on: 08.09.17 , 12:09 »
Share

Я думаю, що в нинішніх реаліях ЛВЧД Дніпро зможе знайти вагони на черезденний поїзд до Ворохти. Як опція, можна подумати і про криворізьку ПГВ, яку дочіпляти по П'ятихатках.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #663 on: 08.09.17 , 12:09 »
Share

Я думаю, що в нинішніх реаліях ЛВЧД Дніпро зможе знайти вагони на черезденний поїзд до Ворохти. Як опція, можна подумати і про криворізьку ПГВ, яку дочіпляти по П'ятихатках.
Якщо у форматі НЕ - щоб обертати одним складом - так, це доцільно.
Якщо у форматі НШ двома складами з криворізькою групою - то тільки з 15 вересня по 15 грудня та з 15 січня по 25 квітня з обов'язковою відміною на літо а також на новорічні та травневі свята.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #664 on: 08.09.17 , 12:09 »
Share

Можна і в форматі НЕ з адекватним цінником, так, як зараз 187/188 - графік швидкий, вагони звичайні.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #665 on: 08.09.17 , 12:09 »
Share

Свого часу був нефірмовий НЕ 51/52 Запоріжжя - Київ з гуманними тарифами (всього на 20% вище нефірмового НШ).

Тобто проїзд буде лише на 20% дорожче за 187/188.
Навіть якщо там не буде плацкартних вагонів, нефірмове купе буде коштувати досить помірно (навіть з 30% надбавкою за нерегулярність та з 20% надбавкою за НЕ).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #666 on: 08.09.17 , 13:09 »
Share

Свого часу був нефірмовий НЕ 51/52 Запоріжжя - Київ з гуманними тарифами (всього на 20% вище нефірмового НШ).

Тобто проїзд буде лише на 20% дорожче за 187/188.
Навіть якщо там не буде плацкартних вагонів, нефірмове купе буде коштувати досить помірно (навіть з 30% надбавкою за нерегулярність та з 20% надбавкою за НЕ).
Ну от! Що заважає зараз зробити 231 таким НЕ з нормальними цінами і графіком, щоб 1 составом обслуговувати Дніпро-Ворохта через день?! Як "попре", можна в інший день пускати Дніпро-Ужгород (чи хоча б Мукачево).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #667 on: 08.09.17 , 13:09 »
Share

Ну так 231/232 Дніпро - Івано-Франківськ у ходу лише до кінця вересня. Вирішили не паритись з цього приводу на 7 рейсів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #668 on: 08.09.17 , 14:09 »
Share

Зараз переглянув шустру нитку поїзда 123/124 та у мене з'явилися великі сумніви, щодо того, чи витримає він норматив НЕ до Ворохти і, скоріш за все, що ні.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #669 on: 08.09.17 , 14:09 »
Share

Зараз переглянув шустру нитку поїзда 123/124 та у мене з'явилися великі сумніви, щодо того, чи витримає він норматив НЕ до Ворохти і, скоріш за все, що ні.
Так справа в тому, що використати графік поїзда 123/124 для Дніпро-Ворохта не вийде, бо не встигне обернутись на дільниці Франківськ-Ворохта-Франківськ. Треба брати інші цифри. Ті, що я виклав, якраз годяться для обслуговування в Дніпрі та обороту по Ворохті. І, можливо, для витримки критерію НЕ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 276
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!