Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.19 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 279
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 301579 times)
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #670 on: 08.09.17 , 14:09 »
Share

АБО, якщо буде проблематично прокласти такі шустрі нитки, можна через день запустити Дніпро-Франківськ/Мукачево спільною ниткою з Дніпра до Львова, беручи до уваги суто графік 123/124.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8308


View Profile
« Reply #671 on: 08.09.17 , 15:09 »
Share

Можна, але на період різдвяних та травневих свят, а також літо їх треба буде відміняти.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #672 on: 08.09.17 , 16:09 »
Share

Можна, але на період різдвяних та травневих свят, а також літо їх треба буде відміняти.
Хай би хоч на зиму запустили, а далі буде видно. Може, до того часу знайдуть якийсь крутий состав, яким спочатку планували виконувати 123/124.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #673 on: 08.09.17 , 20:09 »
Share

АБО, якщо буде проблематично прокласти такі шустрі нитки, можна через день запустити Дніпро-Франківськ/Мукачево спільною ниткою з Дніпра до Львова, беручи до уваги суто графік 123/124.
Дещо переглянув служебки і накидав такі скелети:

Черезденний поїзд Дніпро – Мукачево            ¦  Черезденний поїзд Дніпро – Івано-Франківськ   
                                               ¦                                             
           17:31 ДНІПРО        12:08           ¦           17:31  ДНІПРО        12:08           
03:02 13 03:15  КОЗЯТИН       03:59 02 04:01   ¦  03:02 13 03:15  КОЗЯТИН       03:59 02 04:01 
04:10 10 04:20  ВІННИЦЯ       03:12  2 03:14   ¦  04:10 10 04:20  ВІННИЦЯ       03:12  2 03:14
06:20 31 06:51  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  01:13 15 01:28   ¦  06:20 31 06:51  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  01:13 15 01:28
08:49 12 09:01  ТЕРНОПІЛЬ     23:28  3 23:31   ¦  08:49 12 09:01  ТЕРНОПІЛЬ     23:28  3 23:31
11:32 20 11:52  ЛЬВІВ         21:21 20 21:41   ¦  11:32 29 12:01  ЛЬВІВ         21:21 20 21:41
16:06 -- -----  МУКАЧЕВО       ------- 17:07   ¦  14:42 -- -----  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК    -- 19:14

Дані бралися з розкладів на сайті poezd.rw.by, а саме:
Дніпро – Козятин – від 231 поїзда Генічеськ – Івано-Франківськ;
Козятин – Львів – від 275 поїзда Дніпро – Львів;
Львів – Івано-Франківськ – від 263 поїзда Херсон – Івано-Франківськ;
Івано-Франківськ – Дніпро – від 124 поїзда Івано-Франківськ – Запоріжжя;
Львів – Мукачево – Львів – наново прораховані розклади.

Тобто, цифри бралися цілком реальні, з тих поїздів, які зараз регулярно чи разово виконуються звичайними вагонами.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 635


View Profile
« Reply #674 on: 28.09.17 , 20:09 »
Share

Що скажете з привод того, що планується вводити НЕ сполученням "Одеса - Львів"... А якже тоді Одеса - Рахів (з деякими вагонами на Перемисль), про який так всі обговорювали?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #675 on: 28.09.17 , 20:09 »
Share

А якже тоді Одеса - Рахів (з деякими вагонами на Перемисль), про який так всі обговорювали?
Відрізняйте фантазії від реальних можливостей.

Тобто, цифри бралися цілком реальні, з тих поїздів, які зараз регулярно чи разово виконуються звичайними вагонами.
А как это у вас поезд в Мукачево идет 23 часа, а обратно 18? Если суть была проложить скоростной поезд, то зачем брать нитки допов, просто что бы показать что можете собрать график?
« Last Edit: 28.09.17 , 20:09 by logist » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #676 on: 28.09.17 , 21:09 »
Share

Що скажете з привод того, що планується вводити НЕ сполученням "Одеса - Львів"... А якже тоді Одеса - Рахів (з деякими вагонами на Перемисль), про який так всі обговорювали?
Хіба одне одному заважає? Між Львовом та Одесою крім Одеса-Львів-(Рахів) і НЕ Одеса-Львів курсують інші поїзди... перепускна спроможність колії не така вже й мала аби поїзди "впиралися" один в одного.
Як було зазначено раніше, перш ніж щось "забирати" у Львова, йому необхідно дати еквівалентну або кращу заміну. Саме на це не раз наголошували форумчани.
Отож, витягуючи 25/26 далі за Львів, Львів отримає гідну заміну - НЕ Одеса-Львів, тому контраргумент "не можна витягувати 25/26 до Рахова, бо Львів втратить добре сполучення з Одесою" втрачає свій зміст.

Відрізняйте фантазії від реальних можливостей.
Щодо фантазій, то сьогодні почув (опосередковано через одну особу) від досить компетентних причетних із ІФ-дирекції про "графік Харків-Рахів уже складено". Підозрюю, що мова про 115/116. Постараюсь уточнити якнайшвидше про що саме мова. Невже буде щоденний НЕ на ділянці ІФ-Харків з черезденними видовженнями до Костянтинівки та Рахова?

... і як при цьому цей НЕ встигне до Харкова до 8:00?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #677 on: 28.09.17 , 22:09 »
Share

А как это у вас поезд в Мукачево идет 23 часа, а обратно 18? Если суть была проложить скоростной поезд, то зачем брать нитки допов, просто что бы показать что можете собрать график?
Ну, поїзд Львів-Бердянськ-Львів в обидва боки теж їхав далеко не однаковий час.
 А суть була в тому, щоб показати, що навіть зараз реально запустити поїзд з Придніпров'я до Закарпаття, навіть не прокладаючи нових ниток (що дуже часто стає перепоною через завантаженість певних дільниць).
Звичайно, якщо вдасться прокласти нитки поїзду з найшвидшим проходженням в обидва боки, - це було б дуже добре. Я брав актуальні на даний момент цифри з приблизними розрахунками. Якщо станеться таке чудо і УЗ зможе сполучити Придніпров'я з Закарпаттям, то хай би розраховували графік по-своєму. В мене лише ідея, в якій я хотів показати реальність її реалізації.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3304


View Profile
« Reply #678 on: 29.09.17 , 10:09 »
Share

Щодо фантазій, то сьогодні почув (опосередковано через одну особу) від досить компетентних причетних із ІФ-дирекції про "графік Харків-Рахів уже складено". Підозрюю, що мова про 115/116. Постараюсь уточнити якнайшвидше про що саме мова. Невже буде щоденний НЕ на ділянці ІФ-Харків з черезденними видовженнями до Костянтинівки та Рахова?
На мою думку видовження саме 115/116 до Рахова - це погано. Для УЗ, звісно, це добре. Адже з тим цінником, що маємо на тепер, на ділянці від Яремчі/Ворохти до Рахова 115/116 буде ходити пустий (можливо заповнюваність буде 10-15%). Звичайно мова не йде про зимовий сезон чи літній. УЗ потім зможе маніпулювати, що ось бачите ходить пустий та ще й на тепловозній ділянці. І з ними тоді не поспориш. Максимум, що буде добре заповнюватись це сидячка в 115/116.
Якщо дійсно буде 115/116 Харків - Рахів, то тут УЗ зможе "заткнути диру" Львів (раннє відправлення) - Рахів (під обід). Відповідно, післяобіднє відправлення з Рахова та вечірнє прибуття до Львова.
« Last Edit: 29.09.17 , 10:09 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #679 on: 29.09.17 , 12:09 »
Share

На мою думку видовження саме 115/116 до Рахова - це погано.
На мою - теж. Насамперед варто було 43/44 і 25/26 туди затягнути. Наявний 357/358 колись пізніше можна було б натягнути до Полтави (формування не Київ, прохід Києва на захід 19:40-20:00)... і цього було б достатньо для початку.
Може це тільки чутки... і цього не дійде? Мало що могли розробити... і покласти під сукно. Ясінянсько-квасівсько-рахівська інфраструктура до цього ще не готова.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 279
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!