Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.10.18 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 174843 times)
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #680 on: 29.09.17 , 13:09 »
Share

Може, 43 все-таки витягнуть. Писали ж на форумі, що має бути поїзд Київ-Рахів составами теперішнього 143 і нитками 43-го. А щодо 25 до Рахова, то я реально не розумію, чому якщо ЛВЧД Львів так тримається за маршрут саме Львів-Одеса, то досі 136-му не зроблять черезденне курсування до Чернівців/Рахова, використавши на дільниці Одеса-Львів-Одеса як наявні нитки 25 чи 135, так якісь нові, щоб зберегти умови Одеса вечір - Львів ранок - Рахів обід - Львів вечір - Одеса ранок?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #681 on: 29.09.17 , 15:09 »
Share

Я сам цього не розумію. Діяльність причетних не завжди можна осягнути здоровою логікою.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #682 on: 29.09.17 , 21:09 »
Share

Якщо всі так зубами вчепилися за 25/26, то і не будем його чіпати. Можна зробити так:
поїзд Одеса - Рахів черезденний, спільною ниткою на дільниці Одеса - Львів з поїздом №135/136 Одеса - Чернівці
Одеса 16:57 - Львів 05:17 - 05:37 - Рахів 13:55 (від Одеси до Львова ниткою 258, зі Львова до Ворохти ниткою 211, далі новим графіком)
поїзд Одеса - Чернівці черезденний, спільною ниткою на дільниці Одеса - Львів з поїздом Одеса - Рахів, далі
Львів 05:52 - Чернівці 11:25 (ниткою 452)
поїзд Рахів - Одеса черезденний, спільною ниткою на дільниці Івано-Франківськ - Одеса з поїздом №135/136 Чернівці - Одеса
Рахів 13:55 - Івано-Франківськ 18:14 - 18:24 - Одеса 09:44
поїзд Чернівці - Одеса черезденний, теперішнім графіком.

Таким чином, на цей поїзд в бік Франківська можна було б по Львову пересісти з 141, 49, 129 та навіть 149 поїзда, якщо подорож далі Івано-Франківська. У порівнянні з тим, якби прокладати до Рахова видовжений 26, то втрачається хіба змога пересісти з 81 і 91 поїздів, тобто втрата несуттєва, зате відправка на годину пізніша, ніж тепер в 136.

Ще дуже часто на форумі згадується, яким хорошим був поїзд №7/8 Київ - Чоп - Київ і що його обовязково потрібно вернути. Я вже раніше висував ідею, зараз повторюся:
...
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
тобто, графіки мали б бути приблизно такі:
№ 81 Київ 23:57 - Львів 09:44-10:10 - Ужгород 16:16 (ВБСи до Братислави і Праги їдуть з Києва до Чопа)
№ 82 Ужгород 19:05 - Львів 02:05-02:25 Київ 12:10
№ 107 Одеса 18:05 - Львів 06:20-06:46 - Ужгород 13:03 (ВБС до Будапешта їде зі Львова до Чопа, до Львова прибуває з 143)
№108 Ужгород 15:50 - Львів 22:24-22:44 - Одеса 10:50 (ВБСи з Будапешта, Праги і Братислави їдуть з Чопа до Львова, далі перечіплюються до 50).

Таким чином, мінімумом зусиль можна буде "Воскресити" сімку, а також забезпечити більш раннє прибуття поїзда з Ужгорода до Одеси.
По суті, ці всі зміни по 3 поїздах не є такими аж значними, зате змогли б покращити поїзну ситуацію. Якщо хтось скаже, що   переведення поїзда Одеса - Чернівці на черезденне курсування - це перший крок до його ліквідації (десь на форумі раніше проскакувала така інформація), то глибоко помиляється, адже мова йде не про "відбирання" одного состава, а про незначну зміну маленької частки маршруту через день. Тим паче, ні для кого не секрет, що зараз 135/136 поїзд далеко не завжди "забивається в мясо на дільниці Чернівці - Львів в обидва боки. А також те, що дільниця Івано-Франківськ - Рахів більш прибуткова за Івано-Франківськ - Чернівці.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #683 on: 29.09.17 , 21:09 »
Share


...
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
тобто, графіки мали б бути приблизно такі:
№ 81 Київ 23:57 - Львів 09:44-10:10 - Ужгород 16:16 (ВБСи до Братислави і Праги їдуть з Києва до Чопа)
№ 82 Ужгород 19:05 - Львів 02:05-02:25 Київ 12:10


а кто на 81 поедет дальше Львова? туда ж даже трамвайщики не подсядут, ибо в купе им будет недешево
+ не стоит ориентироваться на ВБСы в Братиславу и Прагу, где-то в соседних темах говорилось об их отмене
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #684 on: 29.09.17 , 21:09 »
Share

+ не стоит ориентироваться на ВБСы в Братиславу и Прагу, где-то в соседних темах говорилось об их отмене

Будем брать Кошице.

С уважением, Ульф
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #685 on: 29.09.17 , 22:09 »
Share


...
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
тобто, графіки мали б бути приблизно такі:
№ 81 Київ 23:57 - Львів 09:44-10:10 - Ужгород 16:16 (ВБСи до Братислави і Праги їдуть з Києва до Чопа)
№ 82 Ужгород 19:05 - Львів 02:05-02:25 Київ 12:10


а кто на 81 поедет дальше Львова? туда ж даже трамвайщики не подсядут, ибо в купе им будет недешево
+ не стоит ориентироваться на ВБСы в Братиславу и Прагу, где-то в соседних темах говорилось об их отмене
поїдуть ті ж, хто 5 років тому їздив "сімкою"
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3092


View Profile
« Reply #686 on: 30.09.17 , 06:09 »
Share


а кто на 81 поедет дальше Львова? туда ж даже трамвайщики не подсядут, ибо в купе им будет недешево
+ не стоит ориентироваться на ВБСы в Братиславу и Прагу, где-то в соседних темах говорилось об их отмене
Я бы вот поехал, надо в кои-то веки РИЦы обкатать.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #687 on: 30.09.17 , 11:09 »
Share


...
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
тобто, графіки мали б бути приблизно такі:
№ 81 Київ 23:57 - Львів 09:44-10:10 - Ужгород 16:16 (ВБСи до Братислави і Праги їдуть з Києва до Чопа)
№ 82 Ужгород 19:05 - Львів 02:05-02:25 Київ 12:10


а кто на 81 поедет дальше Львова? туда ж даже трамвайщики не подсядут, ибо в купе им будет недешево
+ не стоит ориентироваться на ВБСы в Братиславу и Прагу, где-то в соседних темах говорилось об их отмене
поїдуть ті ж, хто 5 років тому їздив "сімкою"

так насколько я помню, ее же и отменили из-за того, что дальше Львова она везла воздух
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #688 on: 30.09.17 , 11:09 »
Share

Якщо так, то могли би обрубати по Львову. Я думаю, що головний аргумент відміни сімки був, що Хюндай до Львова прибуває перед обідом, а сімка прибувала в 10. Щоб не було конкуренції.
« Last Edit: 30.09.17 , 11:09 by Doobey » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #689 on: 30.09.17 , 15:09 »
Share

Якщо так, то могли би обрубати по Львову.

ну вот в том-то и дело: я согласен с вами в том, что такой поезд был бы очень даже востребован, но не составом и маршрутом 81/82
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.1 seconds with 21 queries.