Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 22:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 276
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 262924 times)
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #690 on: 30.09.17 , 15:09 »
Share

Якщо так, то могли би обрубати по Львову.

ну вот в том-то и дело: я согласен с вами в том, что такой поезд был бы очень даже востребован, но не составом и маршрутом 81/82
А як, по-Вашому, такий поїзд мав би найкраще заповнення? Якби йшов північним шляхом і складався з обшарпаних вагонів?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 977


View Profile
« Reply #691 on: 30.09.17 , 18:09 »
Share

Якщо так, то могли би обрубати по Львову.

ну вот в том-то и дело: я согласен с вами в том, что такой поезд был бы очень даже востребован, но не составом и маршрутом 81/82
А як, по-Вашому, такий поїзд мав би найкраще заповнення? Якби йшов північним шляхом і складався з обшарпаних вагонів?

если из ныне существующих, то на эту роль, имхо, больше подходит 49/50 (хотя понятно, что это нереально), а все потому, что при прохождении Львова в 8-9 утра у него будет приемлемое время прибытия в Трускавец - а вот в том, что люди захотят приезжать в Мукачево к 14 часам и в Ужгород к 16, я сомневаюсь
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #692 on: 30.09.17 , 21:09 »
Share

"Кобзаря" ніхто сповільнювати не буде. А я вважаю, що на таку роль запросто підійшов би 143 поїзд з прибуттям до Франика опівдні. Якщо з нового графіка він буде складом "Прикарпаття" з початковою точкою в Івано-Франківську, то, думаю, такий графік йому підійшов би. Для цього теперішню відправку з Києва потрібно змістити на +3,5 години, а з Франківська на +4 - буде ідеально дзеркальний на дільниці Київ-Львів.
« Last Edit: 01.10.17 , 09:10 by Doobey » Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #693 on: 03.10.17 , 21:10 »
Share

Готуються такі нові напрямки:   ...    Одеса – Лисичанськ, Одеса – Харків
Та то наверное один маршрут с прицепными вагонами. Или сказали, чтоб было что сказать. Хитросракі юристи.
Чернігів – Івано-Франківськ
Не, ну тут на 100% не обошлось без лоббизма art - trans-а ;D
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #694 on: 03.10.17 , 22:10 »
Share

Чернігів – Івано-Франківськ
Мабуть, витягнуть 43-ій та переведуть його на тернопільський хід. Раніше на форумі пролітала інформація, що подібне збираютьмя зробити. Тільки замість Чернігова були Суми. Певно, порахували, що солярка дорога.
« Last Edit: 03.10.17 , 22:10 by Doobey » Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #695 on: 03.10.17 , 23:10 »
Share

... цікаво: чому ... Івано-Франківськ - Костянтинівка - черезденний?
Бо
||
\/
НЕ Івано-Франківськ - Костянтинівка буде через Дніпро чи через Полтаву?
Від Івано-Франківська до Харкова однією ниткою з НЕ 115/116 Харків - Ворохта.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #696 on: 04.10.17 , 12:10 »
Share

Не факт, що новий поїзд Одеса - Рахів буде обслуговувати саме ОД. Можливо це буде склад ЛЬВ від 025/026 Львів - Одеса.
135/136 Одеса - Чернівці навряд чи скасують чи прокладуть до Рахова замість Чернівців. Адже 135/136 після літнього періоду курсує щоденно і після 29/10 заведений також щоденно. Раніше в осінній період (також весняний) 135/136 ходив через день.
Його можуть по Рахову (як і пропонував) поєднати у спільний обіг із Рахів-Київ (на базі наявної нитки 43/44).
Щодо 135/136... можливо його є сенс витягнути до Вадул-Сірета... через Чортків з прибуттям до ВС ~7:00 (згідно з протоколом причетних). Із Вадул Сірета - на Львів .... а по обіді -- у зворотному напрямку: Львів - ВС (~19:00, згідно з протоколом) - Чортків - Тернопіль - Одеса. З довжиною складу треба щось зробити... 16 через Чортків - не пройде. Можна половинити по Тернополю. Є простір для фантазій. Принаймні, мати о 7:00 поїзд (стикований із румунським) із ВС до Львова - не так вже й погано. По обіді - теж нормально зі Львова з прибуттям до ВС ~19:00 (наприклад: прибуття 18:30, відправлення на Одесу 19:30). Вагони не будуть паритись на сонці.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 155


View Profile
« Reply #697 on: 04.10.17 , 23:10 »
Share

Чернігів – Івано-Франківськ
Не, ну тут на 100% не обошлось без лоббизма art - trans-а ;D
Це все наклеп і провокація. :D

Мабуть, витягнуть 43-ій та переведуть його на тернопільський хід. Раніше на форумі пролітала інформація, що подібне збираютьмя зробити. Тільки замість Чернігова були Суми. Певно, порахували, що солярка дорога.
Ви занадто гарної думки про УЗ. Пасажирники до тяги як я до ядерного реактора.

Витягнути - це вже проблемніше, бо не встигнеться забезпечення складу по Чернігову. Якщо лишати як зараз - буде близько 2,5 годин при варіанті:

44

09:45 Київ
12:15 Чернігів

12:45 - 15:15 забезпечення водою та виніс сміття на території ВЧ (а для цього ще туди треба ЧМЕхою те діло під саму призму запхати, бо 18 шкарабанок туди ледь влізають)

43

15:45 Чернігів
[зхрещення по Количівці або Вересочу з 53/143 в залежності від сезону зима/літо]
18:30 Київ
і далі діючим розкладом

Зранку раніше навряд буде можливим (при літньому варіанті) адже електровоз і локомотивна бригада від № 85 тільки о 8:40 прибуває. Якщо день непарний - це два електровози які ще треба відокремити одне від одного (бо інша бригада має забирати до Чернігова № 54). А ще ж поміж сотень заїздів у ТЧ-1 треба розмінятися щоб зі східної сторони залетіти під поїзд і попребувати гальма.

Ввечері раніше відправитись з Чернігова теж проблемно адже з урахуванням явки о 14:25 (якщо беремо максимальні 1 год 20 хв на прийомку ЧС8 у ТЧ-10) бригада має здатися о 2:25 після прибуття додому (у ТЧ-10) з поїздом 85 що прямує на Мінськ. Якщо ж виділяти ще окремо третю бригаду і електровоз - дешевше буде ТЕПом з Києва до Сум його ганяти харківською бригадою з Основи. (це був сарказм)

І мені за весь цей гармидер так соромно перед усіма вами, бо тут все вирішують нещасні 40 хвилин, які залізниця ніяк не може узгодити з Білорусами та Росіянами щоб зекономити електровоз і бригаду та не ганяти туди-сюди вітер. (а буде саме так - інфа 100%)
Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #698 on: 05.10.17 , 00:10 »
Share

Так 43 и 143 хотели же и маршрутами поменять. Т.е., 43 будет прибывать ближе к 6 утра и отправлятся с Киева около 20 вечера. Тогда должно быть куда больше пространства ддля маневров.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #699 on: 05.10.17 , 11:10 »
Share

Так 43 и 143 хотели же и маршрутами поменять. Т.е., 43 будет прибывать ближе к 6 утра и отправлятся с Киева около 20 вечера. Тогда должно быть куда больше пространства ддля маневров.
В мене трохи краща пам'ять на карпатські маршрути. Чому всі так швидко (і це вже не раз) забувають Вікторові пропозиції (одну із них), і щоразу згадють так, наче це було три роки тому?
Ось вона, відносно свіжа (цьогорічна):

Едем дальше.

143/144 Івано-Франківськ – Суми складом івано-франківського формування від 43/44
(зроблено з душею!)

—      —   18:00  Суми        12:20   —   —
..........................................................
23:35  20  23:55  Київ         06:15  25  06:40
..........................................................
02:55  05  03:00  Вінниця    03:05  05  03:10
 ..........................................................
04:55  15  05:10  Хмельниц  01:00  15  01:15
..........................................................
07:00  05  07:05  Тернопіль  23:05  05  23:10
..........................................................
09:05  25  09:30  Львів         20:45  20  21:05
..........................................................
11:50  —   —  Ів.-Франківськ  —   —     18:20
...

Всі мої тернопільсько-рахівські пропозиції були заточені саме на це. Написано просто і зрозуміло. Немає потреби щоразу згадувати про це із суттєвими викривленнями початкової пропозиції. Я про "43 будет прибывать ближе к 6 утра и отправлятся с Киева около 20 вечера".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 276
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!