Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 198257 times)
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #700 on: 05.10.17 , 11:10 »
Share

Той, що зараз 43/44 (без особливих змін) може ходити під номером 15/16 аж до Рахова з допустимим спільним обігом із 25/26 Одеса-Рахів. 357/358 вкоротити до Ворохти у спільному обігу із 141/142 (формування Львів), допустима перенумерація на 143/144. Це коротке нагадування про бажані маніпуляції.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #701 on: 05.10.17 , 12:10 »
Share

Ну нехай так :). Помилка вийшла. Але її генератором був не sergius

... витягнуть 43-ій та переведуть його на тернопільський хід. Раніше на форумі пролітала інформація...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #702 on: 05.10.17 , 12:10 »
Share

Ну нехай так :). Помилка вийшла. Але її генератором був не sergius

... витягнуть 43-ій та переведуть його на тернопільський хід. Раніше на форумі пролітала інформація...
:)) то ж не персональне звинувачення/докір... стосується усіх, хто з важкістю пригадує цей головний концепт... "реанімація сімки" з передопівнічним виїздом із Києва і нормальним прибуттям до Тернополя.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #703 on: 05.10.17 , 13:10 »
Share

До кінця року Львівська залізниця планує запустити міжнародний поїзд із сполученням Чернівці - Сучава
http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2017/september/1459/

Зі зміною візків - не надто привабливо. Хіба ціна буде такою, як Чернівці - Окніца. Для малозабезпечених верств населення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #704 on: 05.10.17 , 23:10 »
Share

Побачимо. Мені ще таке цікаво: чому Ужгород - Лисичанськ буде щоденний, а Івано-Франківськ - Костянтинівка - черезденний?
...
Черезденний, бо однією ниткою із 115/116. Про це тут вже згадували кілька разів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #705 on: 07.10.17 , 18:10 »
Share

Інформація про Харків-Рахів знайшла підтвердження з незалежного джерела. Зараз до Рахова прикута увага інфраструктурників з УЗ... необхідно поспішно реанімувати замкнені колії та відновлюватиробити платформу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #706 on: 07.10.17 , 19:10 »
Share

Зараз до Рахова прикута увага інфраструктурників з УЗ... необхідно поспішно реанімувати замкнені колії та відновлюватиробити платформу.
А що там чути про подальший ремонт колії по горах (перегонах)?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #707 on: 07.10.17 , 20:10 »
Share

Цього літа в Ясінях техніка стояла... щось робили... деталі не уточнював, планів - теж. Раз будуть туди запихати таку купу шикарних поїздів, то й інфраструктуру теж підтягатимуть. Там і так багато що зробили за попередні роки.
Наступного тижня знову начальство поїде в Рахів... і так випадково співпало, що на цей час призначили інспекцію колії до держкордону. Коли б хто хотів від громадськості бути там присутній, то було б не погано. В такому разі дам уточнені дані про час та місце. Головна задача: оцінити вартість ревіталізації колії для пропуску РС з навантаженням на вісь до 0,4 т та зі швидкістю до 15 км/год. ... бо вже пора відкривати ворота до Румунії. Це ж не спроста стільки поїздів туди впихають. 60 тис дрезинових пасажирів в рік / 110 теплих днів = 545 пасажирів в день... , а це = 12 повних вагонів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #708 on: 07.10.17 , 20:10 »
Share

Цього літа в Ясінях техніка стояла...
А оце радує!
Коли весною їздив тією ділянкою на 357/358, то від з.п. Кваси і майже до Рахова стабільно котилися 50. Внаслідок чого, не тільки скоротили запізнення, а і приїхали раніше.
0 км Делятин        7.06 на ходу/+23 (по отправлению - sergius)
8 км Яремче          7.20 -2- 7.22/+20
18 км Мыкулычин  7.36 на ходу/+17
28 км Татаров       7.50 -1- 7.51/+14
34 км Ворохта       8.05 -1- 8.06/+11
41 км Вороненко   8.21 на ходу/+8
57 км Ясиня          8.46 -1- 8.47+4
70 км Квасы          9.12 -2- 9.14/+4
84 км Рахов          9.33 приб/-10

І це доволі сильно контрастувало з ділянками перед цим (Ворохта - з.п. Кваси)
Потім з'явилося відео, де можна наочно проглянути ці ділянки станом на серпень 2017. Найбільший шмат з 2:00 до 4:40 https://www.youtube.com/watch?v=GrZK8YUZj2g
Ймовірна така ситуація тепер і біля Ясіні.
Коли б хто хотів від громадськості бути там присутній, то було б не погано. В такому разі дам уточнені дані про час та місце. Головна задача: оцінити вартість ревіталізації колії для пропуску РС з навантаженням на вісь до 0,4 т та зі швидкістю до 15 км/год. ...
Так а що заважає "кинути клич" тут?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #709 on: 07.10.17 , 21:10 »
Share

Так а що заважає "кинути клич" тут?
Я ще не знаю точної дати, бо це все зініціювалося в п'ятницю. Виконавці ще про це самі нічого не знають. Зрештою "клич" дав але без дати. Хто зголоситься тому дам дату/час/місце (після того, як сам отримаю). Тут головне аби к-ть охочих не перевищила к-ть самих виконавців від УЗ ))). Хоча з іншого боку - буде нормальний громадський контроль. Проблема може бути з тим, що спробують проїхатись якоюсь ТДшкою... це малоімовірно, але в такому разі представники громадськості за ними не встигнуть.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!