Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 126
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 53918 times)
VB
Active user

Posts: 2725


View Profile
« Reply #740 on: 09.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

VB, роз'ясніть будь-ласка зміст поняття "залізничний місцевий"? Пішохідний-автомобільний місцевий мають право перетинати тільки жителі суміжних районів (реєстрація транспортного засобу здається не має значення окрім країни, ЯТП хоча б тому, що на місцевих пунктах пропуску немає митників).
Саме так.

Тоді ще не було Солотвина чи його пропустили?
Не було. Якраз будували.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #741 on: 09.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

Тоді ще не було Солотвина чи його пропустили?
Не було. Якраз будували.

Солотвино було з давніх часів:
Quote
1360 — перша письмова згадка про Слатіну в грамоті угорського короля Владислава. Згідно з нею, волоський воєвода Драгош із Бедеу (Бедевля) після повернення з теренів сучасної Молдови, де він зазнав поразки від ворога угорського короля — іншого волоського воєводи Богдана (засновника Молдовського князівства), одержав у володіння деякі села Мараморощини, в тому числі й Солотвино (Слатіну).
Від станції СМ потрібно було перейти на правий берег Тиси... і вже Солотвино. Історія тієї колії тут: https://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_Debrecen%E2%80%93Sighetu_Marma%C8%9Biei

Тут мапа комітату Марамуреш:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Maramaros_county_map.jpg (дрібними літерками Rahó (Рахів) і значно жирнішими - Kőrösmező (Ясіня))

Тут мапа комітату Сатмар:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Szatmar_county_map.jpg
« Last Edit: 09.10.17 , 20:10 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #742 on: 09.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote

Хто займається фотополюванням на мотриси, то має можливість завтра упіймати Івана Степановича на маршруті: Львів(6:50)-Підволочиськ-Тернопіль(10:10-11:10)-Чортків(12:45-13:10)-Заліщики(14:21-14:22)-Гор.Зав.(15:18)-Гвіздець(15:50)-Коломия(16:20-16:40)-ІФ-Ходорів/Стрий*-Львів. * - одне із двох.
Logged
VB
Active user

Posts: 2725


View Profile
« Reply #743 on: 09.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote


Був, але - в Чехословаччині - за кордоном Польщі.





Солотвино було з давніх часів:

Іване, не мудруйте. Запитання було про перехід в Солотвино.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #744 on: 09.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote

Іване, не мудруйте. Запитання було про перехід в Солотвино.
а... залізничний, зрозумів. Зі старих мап перехід наче був, але тупиковий.. на мапі виглядало як два дугоподібних тупика (під'їзні колії)... зрештою запитання було про місто в Чехословаччині.

Вікі каже:
Quote
Станцію було відкрито 1893 року у складі залізниці Тересва — Сігет — Ясіня
вочевидь так і було.

Цікаві спогади (2011 рік):
Quote
До середини 2000-их років із райцентру їздив поїзд до румунського Сигету. Серед місцевих цей маршрут був досить популярним. Нині колія, що веде до Румунії, заростає травою...
http://zakarpattya.net.ua/Zmi/85748-Bez-poizdiv.-Maiuchy-koliiu-Rakhivshchyna-ryzykuie-staty-hlukhym-rehionom

Кумедна історія з 601/602:
Quote
«До кінця року потяг Львів-Солотвино повинен бути зразковим на Львівській залізниці», - Іван Груник
http://railway.lviv.ua/info/press-center/news-archive/news/article/2016/september/1392/
але не довго - до кінця 2017 року )))
« Last Edit: 09.10.17 , 22:10 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #745 on: 09.10.17 , 22:10 »
Share Reply with quote

В ті давні часи поляки мріяли про швидкий транспорт зі столиці до місця відпочинку:

Logged
VB
Active user

Posts: 2725


View Profile
« Reply #746 on: 10.10.17 , 07:10 »
Share Reply with quote

Іване, не мудруйте. Запитання було про перехід в Солотвино.
а... залізничний, зрозумів. Зі старих мап перехід наче був....
Іване, та ні. Який у Солотвиному залізничний перехід зараз? Якщо я ще й написав що будували якраз. Мова про звичайний пішохідний/автомобільний через міст. Коли візи ввели румуни, то його якраз будували. Його включили в перелік в угоді, але з приміткою що після введення в дію. Відкрили пізніше вже. А на консулат в них не вистачило грошей, в минулому році лише відкрили. Певно виклянчили у Ангели. Щоб всі розуміли,- все, що десь будується в країнах Нової Європи,- це зазвичай 85% коштів Євроунії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #747 on: 10.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Ну то я геть заплутався... Було запитання "Тоді ще не було Солотвина чи його пропустили?" (мова йшла чому ті польські поїзди 80 років тому не заїжджали до Солотвина). Я написав, що на той час це була Чехословаччина, тому не заїжджали. Ви неоднозначно написали  "Не було. Якраз будували.", не уточнивши чого саме не було, і що саме будували. На той час був і звичайний міст і залізничний. Все було.

Іване, та ні. Який у Солотвиному залізничний перехід зараз? Якщо я ще й написав що будували якраз. Мова про звичайний пішохідний/автомобільний через міст. Коли візи ввели румуни, то його якраз будували. Його включили в перелік в угоді, але з приміткою що після введення в дію. Відкрили пізніше вже. А на консулат в них не вистачило грошей, в минулому році лише відкрили. Певно виклянчили у Ангели. Щоб всі розуміли,- все, що десь будується в країнах Нової Європи,- це зазвичай 85% коштів Євроунії.
Зараз його вже немає... але ж мова була про "80 років тому", а не про "вчора-сьогодні" чи 5-10 років тому. Це головна деталь нашого непорозуміння. Сподіваюсь, що ми порозумілися, бо я з Вами згоден, що недавно відновили звичайний дерев'яний міст, а залізничного мосту до СМ немає.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 732


View Profile
« Reply #748 on: 10.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Ну то я геть заплутався... Було запитання "Тоді ще не було Солотвина чи його пропустили?" (мова йшла чому ті польські поїзди 80 років тому не заїжджали до Солотвина). Я написав, що на той час це була Чехословаччина, тому не заїжджали. Ви неоднозначно написали  "Не було. Якраз будували.", не уточнивши чого саме не було, і що саме будували. На той час був і звичайний міст і залізничний. Все було.
До чого тут польські поїзди? Мова йшла про список ПП на кордоні з Румунією на 2004 рік, де Солотвино-Сігет був відсутній. Що й здивувало — я гадав, що в нього дещо давніша історія. Виходить, той дизель практично був безальтернативним способом дістатися через кордон у 90х — на початку 2000х, не об'їжджаючи сотні км.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #749 on: 10.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Тоді ще не було Солотвина чи його пропустили?
Я сприйняв це як запитання про цей перелік:
... Trasa wiodła przez Wisłę, Zwardoń, Zakopane, Rabkę, Krynicę, Worochtę, Jaremczę, Sławsk i Sianki (obecnie część z tych miejscowości znajduje się na Ukrainie). Podróż trwała 10 dni i 10 nocy. Koszty były raczej wysokie, bo 200 zł (w przeliczeniu na czasy obecne to ok. 2000zł). Dla porównania: średnia pensja nie przekraczała wtedy 150zł.
... і, як виявилося, кожен з нас мав на увазі інший перелік. Тільки тепер я зрозумів, що запитання було щодо поданого Вами переліку. Нарешті порозумілися ))) В такому разі, тим хто питає не завадило б процитувати бодай малий фрагмент аби не було двозначного розуміння (це побажання). Все, нарешті порозумілися :)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 126
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.