Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 198460 times)
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #760 on: 23.10.17 , 11:10 »
Share

Як на мене, більш реальною і доцільною буде перемичка Козова-Галич (про яку періодично згадують депутати різних рівнів) і відповідний рух з Тернополя на Франківськ без заїзду у Львів.
Ось вона тут є (Підвисоке - Галич):



На 13 та 16 листопада призначено 134 "Миколаїв-Львів" - без возіння повітря та спалювання соляри до Ів-Франківська.   Це в продовження теми вкорочення  231 до Львова.

Ну зрозуміло, бо як вже в темі "Прикарпаття" писав, що тепер у нього буде зручний графік прибуття в Тернопіль, тому возити вагони на Франківськ нема потреби.

Однак, не дивлячись на велику населеність міст Вінниця, Хмельницький, Тернопіль в плані пасажирів, НА МОЮ ДУМКУ, було помилкою змінити йому маршрут, забравши Бердичів, Шепетівку, Здолбунів, адже на Полісся і Волинь з Миколаєва, Херсона і Кривого Рогу нічого не їде, і цей поїзд був (до 1 листопада) хоч якимось компромісом. А так в не сезон поїзд №120 (для Кривого Рогу) і №110 (для Херсона, Миколаєва) справляється з маршрутом через Тернопіль-Вінницю, а літом їдуть додаткові поїзди.   

133/134 має сенс південним ходом лише через день у дні відсутності 110-го і графіком наближеним до 110-го. В іншому випадку - тільки через Здолбунів з ретельним вивченням необхідності І-Франківська., бо я маю сумніви в його населеності дальше Львова.

Мо' варто повернутися до альтернативи. Якщо мова йде ВИНЯТКОВО про сполучення ділянки Львів-Жмеринка із Миколаєвом/Херсоном, то очевидно, що кращим варіантом буде маршрут через Одесу.
До прикладу, 135/136 в несезон ходить через день (поки що не відомо, чи ходитиме через Чортків). Незаперечним є те, що "щоденність" має певні переваги, але ким заповнити вагони?
Ось, як на мене, Миколаїв та Херсон заповнять ту половину складу. Можливо ще й частково за рахунок пасажирів із ділянки Жмеринка-Одеса.
Формування може бути як одеське (умовний розмін половинок по Чернівцях), так і Чернівецьке... з гіпотетичними дешевими вагонами (тут вже це можливо) до Ізмаїла.
А от на літньо/новорічні пікові нехай призначають 2хх.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #761 on: 26.10.17 , 14:10 »
Share

Проміжні підсумки сезону:
Харків-Рахів
Одеса-Рахів
Офіційно озвучено: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/461101/
Logged
yurib
User

Posts: 7


View Profile
« Reply #762 on: 26.10.17 , 14:10 »
Share

А хтось щось знає про долю 606 Львів - Рахів? Його дійсно скасовують? На нього зараз в "студентські" дні квитки і за тиждень важко купити...   
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #763 on: 26.10.17 , 14:10 »
Share

Проміжні підсумки сезону:
Харків-Рахів
Одеса-Рахів
Офіційно озвучено: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/461101/

А що то за "загадковий " потяг "145/146 потягне причепні міжнародні вагони на Чоп, щей в такий вчерній/нічний час доби? Невже тільки міжнародні вагони возитиме, ніхто не знає?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #764 on: 26.10.17 , 15:10 »
Share

А хтось щось знає про долю 606 Львів - Рахів? Його дійсно скасовують? На нього зараз в "студентські" дні квитки і за тиждень важко купити...   
Так, дійсно скасовують... але це має стати сюрпризом до Дня святого Миколая. Навіщо Ви передчасно поширюєте неофіційні чутки.
Далі (за новорічним сценарієм) це має "викликати масові справедливі нарікання від пасажирів", і, як компроміс, залізниця повинна потішити пасажирів новим поїздом Ковель-Рахів, за умови, якщо до того часу встигнуть призначити поїзд Чернівці-Ковель (через Чортків та Тернопіль). Сценарій був опублікований тут.
Тому масово залучайте студентів до підтримки цього сценарію.
А тим часом колеги-форумчани доведуть до реалізації альтернативну ідею "Пропозиція: давайте народимо трамвай", яка за функціоналом замінить Львів-Рахів... і в результаті замість 605/606 отримаємо ще "солодку парочку" дальнобійних раховозів. )))
Logged
Entony
Active user

Posts: 2604


View Profile
« Reply #765 on: 26.10.17 , 15:10 »
Share

Проміжні підсумки сезону:
Харків-Рахів
Одеса-Рахів
Офіційно озвучено: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/461101/

А що то за "загадковий " потяг "145/146 потягне причепні міжнародні вагони на Чоп, щей в такий вчерній/нічний час доби? Невже тільки міжнародні вагони возитиме, ніхто не знає?
Це буде поїзд просто Львів - Чоп але із зупинками по Стрию, Славському, Сваляві та Мукачево. Крім вагону Київ - Відень скоріш за все будуть ще якісь (може сидячки, а може й К та П).
Logged
Entony
Active user

Posts: 2604


View Profile
« Reply #766 on: 26.10.17 , 15:10 »
Share

Проміжні підсумки сезону:
Харків-Рахів
Одеса-Рахів
Офіційно озвучено: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/461101/
Само собою буде Київ - Рахів.
Так чи інакше але щось типу Львів - Рахів чи Ковель - Рахів теж має бути.
Так, що ділянка ІФ/Колмия - Рахів має бути забезпечена поїздами не гірше чим Маріуполь :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #767 on: 26.10.17 , 15:10 »
Share

Само собою буде Київ - Рахів.
Може хтось поділиться інформацію про вкорочення 357/358 та видовження 43/44? Чи іншими новинами щодо них.
« Last Edit: 26.10.17 , 17:10 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #768 on: 26.10.17 , 17:10 »
Share

Ще маю кілька запитань до фахівців/знавців з обігу. В пікові сезони актуальним є щоденний доїзд поїзда Харків-Рахів до Рахова.
Частковим вирішенням проблеми може бути курсування ІФ-Костянтинівка з обігом на 4 або 6 ночей, забігаючи до Рахова:
ІФ - Костянтинівка - Рахів - Костянтинівка - ІФ (4 ночі) або
ІФ - Костянтинівка - Рахів - Костянтинівка - Рахів - Костянтинівка - ІФ (6 ночей).
Таким чином поїзд "недобігатиме" до Рахова не через день, а тільки раз на 4 або 6 днів. Тут важко прив'язати до днів тижня, бо тиждень має непарну к-ть днів, але якщо складу харківського формування зробити аналогічний обіг, то можна досягнути необхідного ефекту.
Тому запитання до знавців:
чи існують гіпотетичні технологічні ускладнення для реалізації таких обігів?
чи доцільно мати такі обіги в пікові сезони?
чи цікаві для мешканців "околиць" Костянтинівки подорожі до Яремчанщини та Рахівщини?
« Last Edit: 26.10.17 , 17:10 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #769 on: 26.10.17 , 17:10 »
Share

Наче є вихід із ситуації. Можливо трохи безглуздий але озвучу: зробити "крім одного дня тижня". В цей день його ретельно митимуть/пилосмочитимуть... аби він відповідав вимогам елітних пасажирів. Тоді Костянтинівка-Рахів можна прописати на конкретні дні тижня (аби пасажири легко могли розуміти, коли є такий далекий рейс, а коли - немає), бо з тими чергуваннями 1/4 та 1/6 легко заплутатись. Навіть тоді, коли напишуть конкретними датами - важко тримати цю інфу в голові.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!