Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 199734 times)
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #770 on: 26.10.17 , 17:10 »
Share

Пасажирів потягу Рахів-Констянтинівка як і ІФ-Констянтинівка чи Уж-Лисичанськ по прямому маршруту з часом руху від 25 до 30 годин м'яко кажучи буде мало. І враховуючи, що сумарний пробіг по трикутному маршруту буде близько 3500км, то перед миттям треба спочатку проходити наприклад піскоструйкою :( Я не можу зрозуміти, чому для тих хто може платити більше не зробити поїзди типу "Мрія" Харків-Ужгород якнайшвидке з мінімумом зупинок найкоротшим маршрутом, а для більшості ефективно впровадити ( а не лише декларуванням!) систему хабів (Київ, Дніпро, Харків, Вінниця, Хмельницький, Львів)??? Чому поїздки у смердючих трамваях близько 1400 км в одну сторону стали цього року "проривом"?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #771 on: 26.10.17 , 18:10 »
Share

Ви про що? Костянтинівка - Рахів в дорозі буде близько 23 год, і аж ніяк не більше (це технологічні особливості обігу).
Трикутників там не передбачається, можливо, Ви сплутали черезденні (однією ниткою між Харковом та ІФ) Харків-Рахів||Костянтинівка-ІФ (умовні брати "Мрії" Харків-Ужгород) із Уж-Лисичанськ?

Щодо 6-нічних обігів поїздів ІФ та харківського формувань, то виходить все нормально (описую з точки зору Рахова):
до Костянтинівки (через Харків) - 4 дні на тиждень;
до Харкова - 1 день на тиждень;
"нікуди" - 2 дні на тиждень.
"2 дні нікуди" можна мати поспіль, а можна рознести.
Дзеркальна ситуація буде в Костянтинівці.
Logged
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #772 on: 26.10.17 , 18:10 »
Share


ІФ - Костянтинівка - Рахів - Костянтинівка - ІФ (4 ночі) або
ІФ - Костянтинівка - Рахів - Костянтинівка - Рахів - Костянтинівка - ІФ (6 ночей).



Я про ці трикутники.
Тобто ІФ-Констянинівка будуть короткими фірмовими НЕ?
23 години...А який кілометраж та умовний маршрут планується?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #773 on: 26.10.17 , 19:10 »
Share

Тобто ІФ-Констянинівка будуть короткими фірмовими НЕ?
23 години...А який кілометраж та умовний маршрут планується?
Хіба вельми умовні трикутники, бо їх маршрути накладатимусться в одну "криву лінію". Це ж на базі наявного 115/116. Замість Чернівців вдалося "загнути" кінець маршруту на Рахів. Тому, це - короткі НЕ. Маршрут той, що в 115/116 з урахуванням змін. Як на Костянтинівку - ще не знаю, навпростець чи через Харків. За чутками наче через Харків. Тому мої запитання були базовані саме на цих вихідних даних. Якщо можете, то прикиньте, будь ласка, по обігу, чи реально 6 ночей кататись на тому маршруті.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #774 on: 26.10.17 , 19:10 »
Share

Раніше була фантазія на тему видовження групи від 43/44 до вигляду (Чернівці-)ІФ-Чернігів (прикарпатське формування) разом із групою Рахів-Чернігів (одеське формування):


Проте, після озвучення цієї інформації:
"Укрзализныця" планирует запустить скоростной поезд Киев-Гомель в 2018-2019 году для улучшения железнодорожного сообщения с Беларусью. Об этом заявил и. о. председателя правления УЗ Евгений Кравцов во время заседания правительства 25 октября, передает УНИАН.

"С 10 декабря этого года мы планируем внедрить новый график движения пассажирских поездов. Уже пилотно мы запустили несколько новых направлений, например Одесса-Перемышль. А в это воскресенье будет запущен поезд Одесса-Львов. Планируется продлить работу по запуску международного сообщения. Мы планируем запустить 10 декабря новое сообщение Киев-Вена... В перспективе мы смотрим на направление Мукачево-Будапешт узкой колеей, а также поезд Киев-Минск-Вильнюс-Рига-Таллинн. Кроме того, скоростной поезд Киев-Гомель в течение 2018-2019 года для сообщения с Беларусью", - сказал Кравцов.
Подумалося про Чернівці-Гомель з групою Рахів-Гомель(2 вагони). Звісно, це після того, як організують обіг Київ-Рахів із Одеса-Рахів... ну, але про це можна буде предметно поговорити тільки після того, як оприлюднять графіки на новий сезон. Ті вагони замість цілоденного простоювання можуть змотатися до Гомеля і назад. Достатньо буде 8+/-2 вагони. Змінюваність по Києву + можливість безпересадкового сполучення з Прикарпаттям. Це навіть краще (в т.ч. з економічної т.з., ніж продовження до Сум, хоча одне одному ніяк не заважає.
Logged
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #775 on: 26.10.17 , 20:10 »
Share

Тобто ІФ-Констянинівка будуть короткими фірмовими НЕ?
23 години...А який кілометраж та умовний маршрут планується?
Хіба вельми умовні трикутники, бо їх маршрути накладатимусться в одну "криву лінію". Це ж на базі наявного 115/116. Замість Чернівців вдалося "загнути" кінець маршруту на Рахів. Тому, це - короткі НЕ. Маршрут той, що в 115/116 з урахуванням змін. Як на Костянтинівку - ще не знаю, навпростець чи через Харків. За чутками наче через Харків. Тому мої запитання були базовані саме на цих вихідних даних. Якщо можете, то прикиньте, будь ласка, по обігу, чи реально 6 ночей кататись на тому маршруті.

Если короткие НЕ через Харьков, то думаю по полному маршруту все равно пассажиров почти не будет, а вот из Константиновки, Краматорска, Славянска до Львова и от Харькова до Ворохти или Рахова процент будет больше. Но если чесно, я бы лучше планировал Харьков-Рахов, с подвозом из Константиновки сидячкой.
Касаемо оборота то 4, а тем более 6 суток с таки темпом НЕ если даже можна протянуть по нормативам скорее всего со временем убъет составы. Это пожалуй слишком:)
П.С. Если месяц поездит без частых сбоев со стороны локомотивной  и вагонной части  за 23 часа в одну сторону, буду приятно удивлен если чесно :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #776 on: 26.10.17 , 20:10 »
Share

Если короткие НЕ через Харьков, то думаю по полному маршруту все равно пассажиров почти не будет, а вот из Константиновки, Краматорска, Славянска до Львова и от Харькова до Ворохти или Рахова процент будет больше. Но если чесно, я бы лучше планировал Харьков-Рахов, с подвозом из Константиновки сидячкой.
Ок. Тоді дочекаємось результатів населеності того, що буде курсувати.

Касаемо оборота то 4, а тем более 6 суток с таки темпом НЕ если даже можна протянуть по нормативам скорее всего со временем убъет составы. Это пожалуй слишком:)
Це найбільш вагомий аргумент. Можливо в далекому майбутньому щось зміниться на краще в цих колісних технологіях.

П.С. Если месяц поездит без частых сбоев со стороны локомотивной  и вагонной части  за 23 часа в одну сторону, буду приятно удивлен если чесно :)
23 - це повний гіпотетичний хард-маршрут. В наявних графіках такого не буде, бо маршрут з Костянтинівки буде вкорочений по ІФ, а з Рахова - по Харків. Це скоротить добове навантаження на 3-4 години... до 19..20 годин, що вже не так критично.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #777 on: 26.10.17 , 20:10 »
Share

Цікава стаття: "Нардеп Лунченко виконав свою обіцянку потяг № 213 курсуватиме до Солотвино"
http://transkarpatia.net/transcarpathia/politic/79935-nardep-lunchenko-vikonav-svoyu-obcyanku-potyag-213-kursuvatime-do-solotvino.html
Quote
Окрема подяка Александр Кава !!!
Повідомив на своїй сторнці у Фейсбук закарпатський нардеп Валерій Лунченко.
То Валерій теж причетний до творення цього поїзда?
Logged
evgeni75
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #778 on: 26.10.17 , 20:10 »
Share

Раніше була фантазія на тему видовження групи від 43/44 до вигляду (Чернівці-)ІФ-Чернігів (прикарпатське формування) разом із групою Рахів-Чернігів (одеське формування):


Проте, після озвучення цієї інформації:
"Укрзализныця" планирует запустить скоростной поезд Киев-Гомель в 2018-2019 году для улучшения железнодорожного сообщения с Беларусью. Об этом заявил и. о. председателя правления УЗ Евгений Кравцов во время заседания правительства 25 октября, передает УНИАН.

"С 10 декабря этого года мы планируем внедрить новый график движения пассажирских поездов. Уже пилотно мы запустили несколько новых направлений, например Одесса-Перемышль. А в это воскресенье будет запущен поезд Одесса-Львов. Планируется продлить работу по запуску международного сообщения. Мы планируем запустить 10 декабря новое сообщение Киев-Вена... В перспективе мы смотрим на направление Мукачево-Будапешт узкой колеей, а также поезд Киев-Минск-Вильнюс-Рига-Таллинн. Кроме того, скоростной поезд Киев-Гомель в течение 2018-2019 года для сообщения с Беларусью", - сказал Кравцов.
Подумалося про Чернівці-Гомель з групою Рахів-Гомель(2 вагони). Звісно, це після того, як організують обіг Київ-Рахів із Одеса-Рахів... ну, але про це можна буде предметно поговорити тільки після того, як оприлюднять графіки на новий сезон. Ті вагони замість цілоденного простоювання можуть змотатися до Гомеля і назад. Достатньо буде 8+/-2 вагони. Змінюваність по Києву + можливість безпересадкового сполучення з Прикарпаттям. Це навіть краще (в т.ч. з економічної т.з., ніж продовження до Сум, хоча одне одному ніяк не заважає.
это самая лучшая фантазия, предложенная на этом форуме. И ЭТО  НЕ САРКАЗМ!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #779 on: 26.10.17 , 21:10 »
Share

№41 Дніпро - Трускавець майже не змінив свій графік... шкода. Я так сподівався, що він встигне приїхати до того, коли поїзд з Одеси поїде на Рахів і Перемишль (хоча їх графіки офіційно не бачив). Буде дивно, якщо Одеса - Рахів і Харків - Рахів майже один за одним поїдуть, а потім поїзди №41 і №109 приїдуть до Львова. Тоді залишається сподіватися на Київ - Перемишль і якісь регіональні поїзди на Рахів!
Як систематично згадує Віктор, причетним не можна одразу давати пакет взаємно пов'язаних пропозицій, бо читаючи "пункт сім", вони не можуть побачити кореляції із "пунктом три". Тому залишається ітераційний метод - поступово з року в рік малими кроками доводити все до ума. Тільки "залізні нерви" дозволяють спілкуватися з причетними тривалий час.

Такое впечатление, что вся Украина устремилась именно в Рахов
Просто якщо є можливість зробити нормальні стиковки по Львову, то чому б і не поїхати в Рахівському напрямі. Наприклад ~10 ранку їде поїзд з Одеси на Ужгород, далі їде ~11 ранку Київ - Перемишль і нормально...  
А чом одразу не поїхати до Рахова чи Перемишля? Вже ж анонсували "двогрупний Одеса-Рахів/Перемишль", тому з Одеси і до Рахова і до Перемишля - без пересадок.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!