Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 172882 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #790 on: 28.10.17 , 06:10 »
Share

Поезд из Мариуполя во Львов должен обязательно ехать через Винницу - Хмельницкий. Там много переселенцев. В Шепетовку и Бердичев переехало намного меньше людей, чем в Винницу. Продлить его до ИФ - было бы вообще круто. Дальше (типа в Черновцы или в Рахов) - незачем.
Якщо по Львову вийде орієнтовно на нитку запланованого до скасування 605/606, то чом би не до Рахова/Чернівців ? але на цей же функціонал претендує Москва-Рахів/Чернівці, тому такої гострої потреби в дотягуванні в гори поїзда з Маріуполя немає.

Я проти видовження його як Чернівці-Чернігів,тим більше до Гомеля.Був Мінський(Могилевський) потяг як обрізали по Львову через низький пасажиропотік.43/44 Як Ворохта-ІФ-Чернігів,ок придатно..Чернівці мають свою Буковину яку не забивають...Через те що дорого через Молдові їхати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #791 on: 28.10.17 , 16:10 »
Share

Колись УЗ категорично була проти видовження 43/44 в гори. З плином часу причетні зауважили, що 357/358 загрібає усіх гірських пасажирів (яким вдалося придбати квиток) на себе, а 143/144 почав до ІФ ходити порожнвм, тому вони його 4 дні на тиждень вкорочували до Львова... а потім вирішили витягнути до Ворохти. Тому, нічого страшного не трапиться, коли 43/44 буде витягнутий до Ворохти/Рахова, а 143/144 під новим номером 7/8 прямуватиме з ІФ до Сум (формування ІФ).
Оскільки 20 вагонів у гори не поїде (тільки 12), то решта (8 вагонів) може стартувати з ІФ або Чернівців. Хіба це проблема? Раніше не було 357/358 та двох пар трансформерів і причетні писали "пропонований обсяг перевезень повністю відповідає реальним потребам пасажирів". Тепер з Києва "підкинули" три пари поїздів в той регіон..., то в чому проблема, коли 8 вагонів стартане із Чернівців? Не потрібно буде вигадувати поїзд зі Львова до Чернівців (ранок) та вечірній з Чернівців до Львова. Я не бачу якоїсь особливої загрози для ІФ після появи трьох нових пар поїздів.
Як зазначав раніше, це позитивно позначиться для Коломиї 43/44 та 357/358 матимуть рознесений час як по Коломиї, так і по Києву, що дасть пасажирам ширший вибір. Чесно кажучи, я не розумію побоювань із видовженням маршруту (економічну доцільність тут не беремо до уваги), мовляв "пасажири із більш дальніх місцевостей сядуть на наш поїзд". А куди їм сідати? Якщо не можуть сісти в Коломиї чи Яремчому, то все одно приїдуть до ІФ і там сядуть... Зараз на 43/44 сідають не тільки "люди з ІФ", але з інших місцевостей, які залюбки сіли б у Снятині, Заболотові чи Коломиї, чи в Яремчому, Ворохті чи Ясінях.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #792 on: 28.10.17 , 16:10 »
Share

Це давня солодка мрія причетних... в 2012 році про це багато писали:
http://zaholovok.com.ua/jedinii-potyag-na-rakhiv-skasovuyut (один із прикладів, з Денисом)
http://www.mukachevo.net/ua/news/view/55027 (хеппі-енд)
За його збереження своєю посадою поплатилася ДСП Рахів... перевели на посаду чергового...
А тепер, коли туди нагнали далекобіжних раховозів (кийовозів, одесовозів та харковозів), вони сплять і бачать відсутність 605/606 з нового розкладу.
Для маршруту Львів-Рахів на заміну 605/606 потрібен ДПКР, причому не тривагонний, як той що бігає на маршруті Львів-Чернівці, а п'ятивагонний з вагонами 1-2-3 класу. У світлі запланованої закупівлі шести ДПКРів, яка на жаль поки що відтермінувалася, замовити такий цілком реально. Я б у техзавданні запропонував таку схему: 1С (моторний) 3 клас, 2С 2клас, 3С 1клас, 4С 2клас, 5С (моторний) 3клас. Тобто чим ближче до машинного відділення з дизельним двигуном, тим менший клас і дешевша вартість квитків. Згідно проектної документації КВБЗ, для дизель-поїздів ДПКР встановлено составність 3-5 вагонів.

Але то вже офтоп. Можна перенести це повідомлення у більш підходящу для таких розмов тему.
Я пригадую, що ДПКр від КВБЗ пропонує усі вагони моторного типу. Двигуни під кожним вагоном. Власне за це зачепились на тендері, де вимагався середній (із трьох) вагон безмоторний.

В сторону Рахова ещё ладно, сидячку может и примут пассажиры, а обратно - 7-8 часов сидя ещё и ночью желающих много не будет.
К тому же замечал, что многие путешественники из той же Яремчи, Татарова, Ворохты, берут билеты на раховоз вкруговую (до Рахова и от Рахова до Львова) на одни и те же места, чтобы выспаться, а не торчать на вокзалах вышеназванных станций посреди ночи.
Дякую за цікаві "польові дослідження". Сам так не раз рекомендував друзям/знайомим... Також, коли мова йшла про Чернівці(17:хх)-Рахів(22:хх) + Рахів-Москва, то пропонував ввечері сідати до вагону і через Рахів на Москву на одному місці. Переплата 20-30 грн за тарифами 6хх не така вже й відчутна на загальній вартості квитка до Москви. Тому, Ваші спостереження підтвердили прийнятність такого варіанту.
п.м. Це на разі ще не актуально, але пізніше може стати в нагоді.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #793 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

Колись УЗ категорично була проти видовження 43/44 в гори. З плином часу причетні зауважили, що 357/358 загрібає усіх гірських пасажирів (яким вдалося придбати квиток) на себе, а 143/144 почав до ІФ ходити порожнвм, тому вони його 4 дні на тиждень вкорочували до Львова... а потім вирішили витягнути до Ворохти. Тому, нічого страшного не трапиться, коли 43/44 буде витягнутий до Ворохти/Рахова, а 143/144 під новим номером 7/8 прямуватиме з ІФ до Сум (формування ІФ).
Оскільки 20 вагонів у гори не поїде (тільки 12), то решта (8 вагонів) може стартувати з ІФ або Чернівців. Хіба це проблема? Раніше не було 357/358 та двох пар трансформерів і причетні писали "пропонований обсяг перевезень повністю відповідає реальним потребам пасажирів". Тепер з Києва "підкинули" три пари поїздів в той регіон..., то в чому проблема, коли 8 вагонів стартане із Чернівців? Не потрібно буде вигадувати поїзд зі Львова до Чернівців (ранок) та вечірній з Чернівців до Львова. Я не бачу якоїсь особливої загрози для ІФ після появи трьох нових пар поїздів.
Як зазначав раніше, це позитивно позначиться для Коломиї 43/44 та 357/358 матимуть рознесений час як по Коломиї, так і по Києву, що дасть пасажирам ширший вибір. Чесно кажучи, я не розумію побоювань із видовженням маршруту (економічну доцільність тут не беремо до уваги), мовляв "пасажири із більш дальніх місцевостей сядуть на наш поїзд". А куди їм сідати? Якщо не можуть сісти в Коломиї чи Яремчому, то все одно приїдуть до ІФ і там сядуть... Зараз на 43/44 сідають не тільки "люди з ІФ", але з інших місцевостей, які залюбки сіли б у Снятині, Заболотові чи Коломиї, чи в Яремчому, Ворохті чи Ясінях.

На скільки я зрозумів, то поїзд №44\43 "Прикарпаття" прямуватиме до станції Чернігів (а не Суми), бо через Суми буде поїзд Ужгород - Лисичанськ проїжджати. А поїзд 144\143 так і буде прямувати з Ворохти на Київ, обертаючись з поїздом 142\141.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2367


View Profile
« Reply #794 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

Іване аналізуй першу рахівську ластівку:)

358 РАХОВ — КИЕВ

Рахов         12:25
Квасы   12:55   3 мин   12:58
Ясиня   13:24   4 мин   13:28 *(схрещення з якимось поїздом?)
Ворохта    14:15   3 мин   14:18
Татаров   14:28   2 мин   14:30
Яремче    14:55   2 мин   14:57
Коломыя   15:53   25 мин   16:18
Гвоздец   16:56   2 мин   16:58
Город Зав   17:41   2 мин   17:43
Стефанешты   18:33   2 мин   18:35
Залещики   18:59   2 мин   19:01
Тлусте   19:53   2 мин   19:55
Чертков   20:43   2 мин   20:45
Копычинцы   21:18   2 мин   21:20
Хоростков   21:40   2 мин   21:42
Трембовля   22:09   2 мин   22:11
Тернополь   23:13   31 мин   23:44
Хмельницк   01:34   3 мин   01:37
Винница   03:24   3 мин   03:27      
Киев Пасс   06:18   

Сповільнено на 5 хвилин. Хоча між Раховом та Стефанештами навіть трохи прискорили, а дальше сповільнили.
Цікаво чи буде по Ясинях схрещування з чимось? Одеса - Рахів чи Харків - Рахів, можливо.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #795 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

На скільки я зрозумів, то поїзд №44\43 "Прикарпаття" прямуватиме до станції Чернігів (а не Суми), бо через Суми буде поїзд Ужгород - Лисичанськ проїжджати. А поїзд 144\143 так і буде прямувати з Ворохти на Київ, обертаючись з поїздом 142\141.
Це випливає з того, що 358 не вкоротили до Ворохти, а залишили довгим Рахів-Київ з практично незмінним розкладом. Тому на прикарпатській частині поки що все залишиться "як є". З боку Києва було б привабливіше витягувати 143/144 так, як пропонував Віктор (зі зміною формування на ІФ).
Деталі тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122719.msg468213#msg468213
Причетні начебто щось частково формально зробили але в результаті це не дасть того результату, який планував Віктор.
Тут ще ми можемо мати непорозуміння (в нашому діалозі) через згадування номерів, бо паралельно Віктор пропонував змінювати номери, тому краще вказувати "наявний" або "запланований" при номері поїзда.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #796 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

А я думав, що Київ - Рахів і Одеса - Рахів будуть обертатись один на одного по Рахову, як у Івана вище пропонувалося, бо хіба Одеса - Рахів встигне по Рахову обернутись і назад поїхати і буди у Львові згідно з тим графіком, що ми раніше на форумі бачили (де він у Львові 98 хв стоятиме). Чи то був несправжній графік...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #797 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

Іване аналізуй першу рахівську ластівку:) ...
Не вкоротили до Ворохти, тому:
43/44 не видовжать до Рахова;
357 не вибігатиме з Києва близько 20:00.
Дуже малоімовірно аби 43/44 витягли до Рахова та зробили обіг із 357/358...
Вже дочекаюсь розкладів інших поїздів, тоді щось можемо гадати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #798 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

А я думав, що Київ - Рахів і Одеса - Рахів будуть обертатись один на одного по Рахову, як у Івана вище пропонувалося, бо хіба Одеса - Рахів встигне по Рахову обернутись і назад поїхати і буди у Львові згідно з тим графіком, що ми раніше на форумі бачили (де він у Львові 98 хв стоятиме). Чи то був несправжній графік...
Не вміють причетні бачити та вирішувати проблему цілісно за один крок, тоді будуть ітераціями досягати бажаного результату. Справа ще й в тім, що вони цього всього не планували, а тут "зненацька" прийшла вказівка, тому в першу чергу зробили Одеса-Рахів та Харків-Рахів... "аби як, аби було для звіту", а до весняного переходу на літній графік повинні за підтримки громадськості довести то ума. Це нормально для них. За 4 роки контактів з ними я вже нічому не дивуюсь.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #799 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

А я думав, що Київ - Рахів і Одеса - Рахів будуть обертатись один на одного по Рахову, як у Івана вище пропонувалося, бо хіба Одеса - Рахів встигне по Рахову обернутись і назад поїхати і буди у Львові згідно з тим графіком, що ми раніше на форумі бачили (де він у Львові 98 хв стоятиме). Чи то був несправжній графік...
Не вміють причетні бачити та вирішувати проблему цілісно за один крок, тоді будуть ітераціями досягати бажаного результату. Справа ще й в тім, що вони цього всього не планували, а тут "зненацька" прийшла вказівка, тому в першу чергу зробили Одеса-Рахів та Харків-Рахів... "аби як, аби було для звіту", а до весняного переходу на літній графік повинні за підтримки громадськості довести то ума. Це нормально для них. За 4 роки контактів з ними я вже нічому не дивуюсь.
Ну Харківський з Одеським навряд вони обертати будуть, бо різні категорії матимуть (НЕ і НШ відповідно), тому виходить, що той графік Одеса - Рахів, що ми бачили не відповідає дійсності. І невже Харків, Одеса-Рахів один за одним поїдуть..?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 21 queries.