Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 199733 times)
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #800 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

... І невже Харків, Одеса-Рахів один за одним поїдуть..?
Мене це не подивує.
А я думав, що Київ - Рахів і Одеса - Рахів будуть обертатись один на одного по Рахову...
Це було б ідеально. Ще можна виправляти "на ходу" до кінця березня, бо видовження 12 вагонів від 43/44 до Рахова не заторкує графіки інших ПДСів за умови вкорочення 357 до Ворохти.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #801 on: 28.10.17 , 18:10 »
Share

Це виходить так, що поїзд Одеса-Рахів зі Львова на Рахів має поїхати десь в 07.00, а прибути до Львова десь в 23.00 (згідно того графіку, що ми бачили)... Він за такий час встигне до Рахова поїхати і назад повернутись?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #802 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share


Це було б ідеально. Ще можна виправляти "на ходу" до кінця березня, бо видовження 12 вагонів від 43/44 до Рахова не заторкує графіки інших ПДСів за умови вкорочення 357 до Ворохти.

Але ж поїзд 44/43 у Франківську формується, як його можна десь далі витягувати? Наскільки я зрозумів, то його тому і витягують до Чернігова, щоб в Києві даремно довго не стояв...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #803 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

Це виходить так, що поїзд Одеса-Рахів зі Львова на Рахів має поїхати десь в 07.00, а прибути до Львова десь в 23.00 (згідно того графіку, що ми бачили)... Він за такий час встигне до Рахова поїхати і назад повернутись?
Легко. Зі Львова до Рахова 6:15 годин ходу + 45хв на усі сповільнення/пришвидшення та зупинки... але за умови незмінності лока по ІФ. В сумі 7 годин ходу.
Львів(7:00)-Рахів(14:00-16:00)-Львів(23:00) якось так виходить...
Logged
гости из юга
Guest
« Reply #804 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

В мене питання до причетних за купу потягів до Рахова. Чутно щось про видовження дизеля від Вороненко/Ворохти/Яремче до Рахова, чи там геть глухо в плані шо дизель не хоче перетинати межі області?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #805 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

Але ж поїзд 44/43 у Франківську формується, як його можна десь далі витягувати? Наскільки я зрозумів, то його тому і витягують до Чернігова, щоб в Києві даремно довго не стояв...
Так, як пропонував Віктор:
.....

43/44 Київ – Рахів у спільному обороті по Києву з п. 141/142 львівського формування
(зроблено з душею!)

—      —   19:40   Київ         08:40   —   —
..........................................................
00:10  02  00:12  Шепетівка 04:30  05  04:35
..........................................................
03:45  25  04:10  Львів         00:40  20  01:00
 ..........................................................
06:30  25  06:55  Ів.-Франків 21:30  25  21:55
..........................................................
09:35  05  09:40  Ворохта      19:00  05  19:05
..........................................................
11:25  —   —       Рахів            —   —     17:10
але ще з однією ремаркою (вдесяте, мабуть, нагадую в цій темі):
1) 141/142 по Києву у взаємному обігу із вкороченим до Ворохти 357/358 (по Ворохті сам на себе, вихід із Києва біля 20:00)
2) 43/44 зробити київського формування, а ІФ отримає формування 143/144(зі зміненим розкладом у західному напрямку: з Києва о 23:55).
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #806 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

Логіка УЗ при написанні графіків на 2017-2018 років стає зрозумілою: все те, що було залишається практично без змін (десь тільки несуттєві сповільнення і пришвидшення на кілька хв), а нові сполучення впихують між існуючими! Сильно і не напрягалися вони, щоб "філософію подорожей Україною змінити " (цитата Є. Кравцова)!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #807 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

В мене питання до причетних за купу потягів до Рахова. Чутно щось про видовження дизеля від Вороненко/Ворохти/Яремче до Рахова, чи там геть глухо в плані шо дизель не хоче перетинати межі області?
Питання до причетних необхідно надсилати на clo@lotus.uz.gov.ua, бо тут причетних немає, а якщо іноді таємно читають, то не нададуть відповіді.
Це про нічні дизелі, чи про денні, які тільки до Яремчого зараз вдень їздять, Ви запитуєте?
Logged
гости из юга
Guest
« Reply #808 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

про денні. в плані виїзд з Лазешини = дизель+135/136. зараз стиковка по Коломиї похерена, а дизель з франківська вкорочений. якща вам відомий якийсь адекватний варіант, напишіть будь ласка.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2666


View Profile
« Reply #809 on: 28.10.17 , 19:10 »
Share

... І невже Харків, Одеса-Рахів один за одним поїдуть..?
Мене це не подивує.
А існує вірогідність, що їх будуть об'єднувати? Наприклад 8 (115) + 6 (35). Не знаю як з Раховом, але до Ворохти стабільно може їздити 14 вагонів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!