Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 198842 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #820 on: 28.10.17 , 21:10 »
Share

... Є трансформери з високою ціною, але новими вагонами та швидкісттю. Країна живе в такому ритмі вже не перший рік, можна поспівчувати проте долучайтеся :(
Та тут і до такого не дійде, бо 143/144 перейде в розпорядження ІФ.
Наші люди не такі розумні як форумчани...Це для них проблема...І всі тоді будуть брати зі Львова.Пачажиро потік ІФ завершиться....І не буде давати посадку.І будуть протести ,як колись були на рахунок Львів-Чернівці та все того ж 43
Повірте, люди швидко стають кмітливими. Тернопіль, до прикладу завше брав з/до Стрия чи Самбора, і досить швидко переорієнтувався на Теребовлю.
А хіба хтось ставить за мету підвищувати паспотік з/до ІФ? Втратять на цьому нелегальні перевізники, привокзальні платні туалети та харчівні, але пасажирам зручно доїхати до місця призначення, а особливо, коли це НЕ.
Не вірю, аби хто з Верховини протестував через те, що не може сісти в ІФ, якщо без проблем сяде у Ворохті. ... тим паче 143/144 залишиться повністю для ІФ. Тому, проблеми немає.
Все переконали,але все ж пасажирам з автобусу Верховина-ІФ не дуже хочеться виходити по ворохті)Якщо буде все що ви розробили,то подивимося,як воно зайде.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #821 on: 28.10.17 , 21:10 »
Share

Ну і прошу вибачення за свою не уважність,Іване.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #822 on: 28.10.17 , 22:10 »
Share

Ну і прошу вибачення за свою не уважність,Іване.
Все Ок. Причетні добряче загартували мої нерви, так що не перемайтеся цим. Тут або бути на форумі час од часу і слідкувати за подіями, або зовсім не заходити. Проміжного варіанту з перервами на кілька місяців немає, бо доведеться перечитати купу пропущених дописів. Ви не думайте, що я все читаю, але цю тему, і те що в першому дописі цієї теми - читаю. Сотні інших тем - не читаю. Це не гріх.. але коли хочете бути в курсі - періодично підчитуйте, пропонуйте, обговорюйте.

Все переконали,але все ж пасажирам з автобусу Верховина-ІФ не дуже хочеться виходити по ворохті)Якщо буде все що ви розробили,то подивимося,як воно зайде.
Переваги з Верховини пересісти у Ворохті такі:
1) цінові - автобусні кілометри тієї різниці шляху коштують приблизно 50% квитка Верховина-ІФ, а ці ж "зайві" кілометри поїздом виявляться значно дешевшими 123,39-116,31=7,08 грн.
за 7,08 з Верховини до ІФ автобусом точно не доїдете;
2) менше ризиків недоїхати/спізнитись тощо;
3) решту самі придумайте... навіть перекусити щось у Ворохті буде дешевше, ніж у ІФ.
Тут хіба віра не дозволяє пасажирам виходити посеред автобусного маршруту, ну то таке... можу повірити.

... Вибачте,що десь вас нервую.Суми окей можливо і буде успіх(але проситься ІФ-Дружківка або Лисичанськ).Але тоді цінова політика УЗ має змінитися на рахунок квитків з Рахів-Київ.Якщо так то більша половина пасажирів будуть виходити в тернополі та доїжджати до ІФ в 09:00.Колиь вже таке проходили з потягами в АР Крим.Ось якби трошки зсунути відправлення та прибуття.Ціни б йому не було.А так 50\50.
От візьміть, як Віктор, папір і олівець, накидайте графік та викладіть тут (чи в якійсь інші темі). Більшість із тих хто на форумі щось пропонує - не залізничники, а ті залізничники, що тут є - не фахівці з прокладання графіків... але знаходять час і пишуть/пропонують... Тому, не полініться візьміть і намалюйте бажаний графік, що куди посунути, як кому змінити маршрут. Не бійтеся, пробуйте. Я буду тільки вдячний за конструктивні пропозиції (з цифрами). Бо, мало написати дві кінцеві точки, треба ще прописати цифри, бодай приблизні.

п.м. Чому Суми/Полтава/Чернігів? бо далі той склад не встигне заїхати, аби повернутися до Києва на свій розклад (нитку).
« Last Edit: 28.10.17 , 22:10 by Iwan » Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #823 on: 28.10.17 , 22:10 »
Share

Ну і прошу вибачення за свою не уважність,Іване.
Все Ок. Причетні добряче загартували мої нерви, так що не перемайтеся цим. Тут або бути на форумі час од часу і слідкувати за подіями, або зовсім не заходити. Проміжного варіанту з перервами на кілька місяців немає, бо доведеться перечитати купу пропущених дописів. Ви не думайте, що я все читаю, але цю тему, і те що в першому дописі цієї теми - читаю. Сотні інших тем - не читаю. Це не гріх.. але коли хочете бути в курсі - періодично підчитуйте, пропонуйте, обговорюйте.

Все переконали,але все ж пасажирам з автобусу Верховина-ІФ не дуже хочеться виходити по ворохті)Якщо буде все що ви розробили,то подивимося,як воно зайде.
Переваги з Верховини пересісти у Ворохті такі:
1) цінові - автобусні кілометри тієї різниці шляху коштують приблизно 50% квитка Верховина-ІФ, а ці ж "зайві" кілометри поїздом виявляться значно дешевшими 123,39-116,31=7,08 грн.
за 7,08 з Верховини до ІФ автобусом точно не доїдете;
2) менше ризиків недоїхати/спізнитись тощо;
3) решту самі придумайте... навіть перекусити щось у Ворохті буде дешевше, ніж у ІФ.
Тут хіба віра не дозволяє пасажирам виходити посеред автобусного маршруту, ну то таке... можу повірити.

... Вибачте,що десь вас нервую.Суми окей можливо і буде успіх(але проситься ІФ-Дружківка або Лисичанськ).Але тоді цінова політика УЗ має змінитися на рахунок квитків з Рахів-Київ.Якщо так то більша половина пасажирів будуть виходити в тернополі та доїжджати до ІФ в 09:00.Колиь вже таке проходили з потягами в АР Крим.Ось якби трошки зсунути відправлення та прибуття.Ціни б йому не було.А так 50\50.
От візьміть, як Віктор, папір і олівець, накидайте графік та викладіть тут (чи в якійсь інші темі). Більшість із тих хто на форумі щось пропонує - не залізничники, а ті залізничники, що тут є - не фахівці з прокладання графіків... але знаходять час і пишуть/пропонують... Тому, не полініться візьміть і намалюйте бажаний графік, що куди посунути, як кому змінити маршрут. Не бійтеся, пробуйте. Я буду тільки вдячний за конструктивні пропозиції (з цифрами). Бо, мало написати дві кінцеві точки, треба ще прописати цифри, бодай приблизні.

Посиджу кілька днів над графіками,до середи думаю щось викладу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #824 on: 29.10.17 , 15:10 »
Share

Посиджу кілька днів над графіками,до середи думаю щось викладу.
Ось, мій перший допис на цьому форумі: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg374079#msg374079
Не обов'язково аж так детально, але - в загальних рисах. Тоді я мало в чому тямив, тому розпитував деталі у тих, хто можуть знати: обіги, заправлення водою, зміна локомотивів тощо.
Для наочності можете зобразити маршрут на мапі: http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/ukraine/ukraine.gif
Зауважте також, що поїзд (не НЕ) з ІФ йдучи кудись далі за Суми/Полтаву/Чернігів вимагає використання трьох складів (наборів вагонів) або якогось хитруватого розміну в тих кінцевих точках на склади з інших маршрутів. Іноді це нагадує розв'язання задачі з перевезенням вока капусти і кози. Також важливо, щоб не створювати зайвих нездорових конкуренцій іншим поїздам, а особливо - експресам. Можете прикинути також можливі роз'їзди на одноколійних ділянках, щоб не виходили схрещення посеред поля між станціями.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2649


View Profile
« Reply #825 on: 29.10.17 , 19:10 »
Share

Досить цікавий варіант в плані "економії ниток" на завантаженій ділянці Львів-ІФ та на ділянці з низькою перепускною здатністю ІФ-Рахів.
Якби sergius був би "залізничником-оптимізатором", то запропонував би таке
На ділянці Харків Львів катати рейси Харків/Костянтинівці - Ужгород/Рахів одним поїздом складом у 14 - 18 вагонів (по 7 - 9 на склад, відповідно)
Графік не повинен був би сильно постраждати. Бо перший варіант 115/116 Харків - Ів.-Франківськ при максималці 140 (за іншими даними - 135) і розрахунку на 14 вагонів мав такий графік
Quote
115 ХАРКІВ  ― ІВАНО-ФРАНКіВСК З 7/07 по непарним

ХАРЬКОВ         19:05   00   0 км
ПОЛТАВА  КИЕВСКАЯ    21:30   0002   21:32   00   154 км
КИЕВ    00:55   0020   01:15   01   489 км
КОРОСТЕНЬ    02:58   0002   03:00   01   645 км
ЛЬВОВ   07:22   0020   07:42   01   1064 км

ИВАНО-ФРАНКОВСК   09:45         01   1205 км

116 ІВАНО-ФРАНКІВСК ― ХАРКІВ з 8/07 по парним

ИВАНО-ФРАНКОВСК         16:33   00   0 км
ЛЬВОВ    18:38   0020   18:58   00   141 км
КОРОСТЕНЬ   23:26   0002   23:28   00   563 км
КИЕВ   01:05   0020   01:25   01   719 км
ПОЛТАВА КИЕВСКАЯ    04:49   0002   04:51   01   1054 км

ХАРЬКОВ   07:12         01   1212 км
140 км/ч він реалізував не на вьому проміжку, а лише на найшвидших фрагментах типу Гребінка - Київ та Коростень - Шепетівка. Тому різниця у розрахованому часі руху при швидкості 120 км/год не повинна бути досить значущою.
.. але ж як тоді з черезденністю 115-го до Рахова? З чим тоді прямуватимуть вагони Рахів-Одеса? Щось тут не так все просто, як здається на перший погляд.
На ділянці Львів - Рахів прокласти розклад таким чином, щоб час по Івано - Франкіську був достатній для зчеплення/розчеплення груп при слідування з 1/2. Цей час різниться в залежності від станції. Наприклад,  у 2011 році по станції Гребінка для групи вагонів 179 Київ - Полтава поїзда Київ - Полтава/Кременчук цей час складав 12/31 хвилин, а для теперішньої 790 Київ - Кременчук поїзда Київ - Кременчук/Кропивницький - 15/25.

На ділянці Львів - Рахів везти одним локомотивом. Бажано умовним (3-4)М62, або 2ТЕ10 )).

Але sergius просто користувач. І проти такого розвитку подій. Сильно проти.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 525


View Profile
« Reply #826 on: 29.10.17 , 19:10 »
Share

Я також коментую з точки зору частого пасажира УЗ, а не кваліфікованого залізничника. Я думаю, що вже зараз треба дочекатись всі графіки поїздів, які поїдуть у новому сезоні, а вже потім знову думати за оптимізацію їх.
З приводу Рахова: вимальовується така картина, що поїзди далекого сполучення на Рахів поїдуть вранці, а звідти виїжджатимуть вдень. Тому регіональний поїзд №605/606 Львів (або Ковель) - Рахів вдень треба обов'язково! 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #827 on: 29.10.17 , 20:10 »
Share

... На ділянці Харків Львів катати рейси Харків/Костянтинівці - Ужгород/Рахів одним поїздом складом у 14 - 18 вагонів (по 7 - 9 на склад, відповідно)
Мені сьогодні подумалося про аналогічне:
замість черезденних ІФ-Костінтинівка та Харків-Рахів можна зробити щоденний двогрупний Рахів+ІФ-Харків+Костінтинівка, тобто 5 вагонів харківських йдуть із Рахова, до них по ІФ чіпляють 5 вагонів до Костянтинівки, в Харкові відчіпляють рахівську групу, а до Костянтинівки побіжить 5 вагонів ІФ-формування.
Переваги: щоденність=рівномірність навантаження, можна на ходу пересісти із Костянтинівської групи до Рахівської (можна придумати якийсь механізм без переплат) тощо;
недоліки: ТРИВАЛІ МАНЕВРИ по ІФ та Харкову... але й так в Харкові мінятимуть лок, а от як із ІФ - не знаю... можливо одним локом зі Львова до Рахова (десь до 6:30 ходу повинно бути).

... Я думаю, що вже зараз треба дочекатись всі графіки поїздів, які поїдуть у новому сезоні, а вже потім знову думати за оптимізацію їх.
З приводу Рахова: вимальовується така картина, що поїзди далекого сполучення на Рахів поїдуть вранці, а звідти виїжджатимуть вдень. Тому регіональний поїзд №605/606 Львів (або Ковель) - Рахів вдень треба обов'язково! 
Тільки так: побачимо новий графік та беремося за своє з новими силами )))
Щодо 605/606, то для початку можна їх намовити на Ковель-Рахів, а відтак ще й на щось інше: трамвай Віктора або Москва-Рахів... аби  вагони не іржавіли без діла у Львові через усю ніч.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #828 on: 29.10.17 , 21:10 »
Share

Намовляти треба на:

- щоденний 2-групний Ковель - Рахів/Чернівці (з можливими ВБСами до Москви) від Ковеля до Красного і зворотно в сцепці, далі чернівецька група через Тернопіль до Чернівців (з причіпкою по Красному ПГВ Львів-Чернівці), а рахівська через Львів (Моршин?) - Франик до Рахова з дочіпкою по Львову ПГВ Львів-Рахів.

- Поїзд 792 Ковель-Тернопіль при цьому відміняти і вагони використати на волинсько-карпатських напрямках разом з вагонами ПКВЧД-6 Чернівці.

- А зв'язок лінії Луцьк-Стоянів-Львів-Франківськ-Коломия-Чернівці забезпечити чимось шустрішим сидячим, з меншими затратами, ніж там зараз ходить 668-ий з локомотивною тягою.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #829 on: 29.10.17 , 21:10 »
Share

Намовляти треба на:

- щоденний 2-групний Ковель - Рахів/Чернівці (з можливими ВБСами до Москви) ...
з можливими ВБСами з Рахова до Москви?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!