Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 199881 times)
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #830 on: 29.10.17 , 21:10 »
Share

Намовляти треба на:

- щоденний 2-групний Ковель - Рахів/Чернівці (з можливими ВБСами до Москви) ...
з можливими ВБСами з Рахова до Москви?
А чом би й ні?! Що заважає ганяти цю "солянку" через Здолбунів (маю на увазі вагони Рахів/Чернівці - Ковель та Рахів/Чернівці - Москва)? Всеодно з Києва до Москви всі ВБСи підуть разом. А так би ширше коло потенційних пасажирів до Москви з'явилося (це не пріоритетно, але якщо вкотре заходить за це мова, то хай би було і приносило прибуток УЗ).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #831 on: 29.10.17 , 22:10 »
Share

Ну то так і пиши, а не ребусами
Quote
щоденний 2-групний Ковель - Рахів/Чернівці (з можливими ВБСами до Москви)
бо так важко зрозуміти звідки до Москви ті ВБС стартануть.
Таку ідею не раз висував у темі Рахів-Москва... було б не погано, а особливо коли через Стрий, Моршин, Долину та Калуш. Там теж чимало народу працює в Московії.
Львів-Рахів дочіпляти не потрібно адже змінність по Львову очікується чимала. До того ж, якщо Вікторів трамвай посуне на Рахів орієнтовно ниткою 605/606, то пропозицій в той бік буде достатньо.

Тут принагідно можна повернутися до давньої ідеї Чернівці-Яремче-Львів-... який забезпечить передвечірній підвіз пасажирів із Чернівців до Яремчого з узгодженою пересадкою на 605 до Рахова (може колись зроблять єдиний квиток).
У зворотній бік не дуже зручно - посеред ночі виходить... але ця ідея не на разі, тому навіть не коментуйте.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #832 on: 29.10.17 , 22:10 »
Share

Написав такими ребусами, бо сам особисто не палкий прихильник московського сполучення, та й враховуючи тенденцію останніх років стосовно відміни ВБСів та цілих поїздів, то сполучення з Москвою розглядаю чисто як опцію до поїзда Ковель - Рахів/Чернівці. На даний час головне-щоб був поїзд. Бо інакше не буде з чим ВБСи тягати. Що з Рахова, що з Чернівців.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #833 on: 31.10.17 , 13:10 »
Share

Не знаю де як, але в Тернополі нічого не заточено! Абсолютно!
Мой пост был философским, и не ограничивался только транспортом.
До речі, а що там із Вікторовою пропозицією ?
143/144 Івано-Франківськ – Суми складом івано-франківського формування від 43/44
(зроблено з душею!)

—      —   18:00  Суми        12:20   —   —
..........................................................
23:35  20  23:55  Київ         06:15  25  06:40
..........................................................
02:55  05  03:00  Вінниця    03:05  05  03:10
 ..........................................................
04:55  15  05:10  Хмельниц  01:00  15  01:15
..........................................................
07:00  05  07:05  Тернопіль  23:05  05  23:10
..........................................................
09:05  25  09:30  Львів         20:45  20  21:05
..........................................................
11:50  —   —  Ів.-Франківськ  —   —     18:20
Реалізація цього закрила б усі питання вранішнього прибуття до Тернополя.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #834 on: 31.10.17 , 13:10 »
Share

Таке свято в честь цього зробили! Видно, як довго ЛЬВ на нові вагони чекав! Як на мене, то я думав, що назва поїзду повинна була залишитись "Карпати", бо поїзду №35/36 Одеса - Рахів, Перемишль навряд щось присвоять. 
Марамуреш - досить нейтральна назва. Було б не погано.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #835 on: 31.10.17 , 14:10 »
Share

Кому треба в Київ до початку роб. дня - то поїде існуючими нічними спальними потягами(рахівським і кобзарем з квитками з Самбора...), і аж ніяк не новопризначеною сидячкою, яка йде з Тернополя просто посеред ночі і прибуває досить пізно.
Натомість треба було призначити звичайний нормальний ранковий потяг з відправленням з міста годині о 7 ранку, а то і 8. І він користувався б великим попитом, я впевнений.
Зараз тут звичайно "експерти" почнуть насипати, що пізнє прибуття в Київ нікому не потрібне, я ці усі аргументи уже чув неодноразово. Повірте, є величезна кількість людей, яким потрібні прибуття і відправка в людський час.
Слухайте, я тут у вас читаю одні протиріччя! То вам новопризначена сидячка прибуває "досить пізно" о 10 ранку, то є велика кількість людей, яким потрібне нормальна відправка і прибуття до Києва за 6 годин о 13й і це буде "не пізно", так?

Ніяких протирічь тут нема. І сидячка, і існуючі нічні потяги відправляються серед ночі. Але рахівський, трускавецький потяги прибувають в Київ о 6-7 ранку, і в цьому їх велика перевага, а сидячка - майже о 10.
Тобто сидячка має тільки мінуси в порівнянні з інсуючим сполучення. Відповідно, заповнюватись вона буде тільки за умови відсутності квитків на вищезгадані потяги, по принципу "на безриб"ї і рак риба".
Якби ж вона йшла вранці, то мала хоча б ту перевагу, що відправлялася б у зручний час. Це було б гармонійне доповнення до існуючого нічого сполучення, а так - тільки гівноконкуренція. Так зрозуміло?

Що стосується нічного сполучення, то спочатку (це не початок Вітхого Завіту)... Не було Нічого, потім з'явився раховоз 357/358, потім були вагони до Коломиї, потім була вирішена проблема зарегульованості продажу/ не продажу квитків до певних станцій на цьому маршщруті, врешті-решт причетні тут і на форумі домоглися призначення окремої групи вагонів Київ - Тернопіль - Київ з цілком пристойним графіком в обидва боки: на Захід накшталт денних-обідніх інтерсіті на Харків чи Дніпро/Запоріжжя, на Столицю - класичний нічний графік з прибуттям до робочого/учбового дня та з можливістю пересадки на той же інтерсіті до Дніпра/Запоріжжя, Миколаєва/Херсона навіть з можливим запізненням раховоза (Оо, я так вже їздив, непердаваємі відчуття від УЗ з щасливим кінцем). То шо вам ше треба? Нічного поїзда Тернопіль - Київ з 9-10 годинним графіком, заїздом у Жмеринку, з пропуском по Вінниці чи Сосонці швидких НЕ не буде вже, минули ті часи. Та й ще з простоєм складу по кінцевих станціях по 12 годин.

День ото дня мощно растьот процент жиров в маслє, от тільки хами чомусь незадоволені!
Треба аналогічний графік до давновідміненого №7 Київ-Чоп, і про це уже писалось неодноразово. Як варіант - зсунути графік Кобзаря в бік Трускавця(для якого зараз Тернопіль - чи не головний наповнювач) на +3 години. Тоді і в Тернопіль буде більш-менш людське прибуття, і відсипний потяг на Львів з"явиться, і курортники потраплятимуть якраз до початку розрахункового часу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #836 on: 31.10.17 , 14:10 »
Share

... Не було Нічого, потім з'явився раховоз 357/358, потім були вагони до Коломиї, потім була ...
А пригадуєте, був ще Київ-Тернопіль-Київ 749/750, якого раховоз здолав лояльними цінами: у 749-му приїздило до Тернополя кілька осіб у 4-х вагонах. Не знаю статистики як було тоді у бік Києва (не цікавився).

... Що стосується майбутнього курсування Шкоди, то побачите що вона буде заповнюватися, І Волочиськом з його "Під", і Хмельницьком, і Тернополем теж.
Та звісно буде заповнюватися, цього ніхто не ставить під сумнів... проте, як на мене, то краще все ж таки було б зробити як тоді із 749/750 (відправлення з Тернополя близько опівночі ... десь перед Кобзарем), але за однієї умови: 357 з Києва повинен бути зміщеним на ~20:00, ну і відповідно без тої причіпки тернопільської... але також із обов'язковістю втілення Вікторової пропозиції ІФ-Тернопіль-Київ-Суми (останній пункт - в цьому діалозі - не принциповий... причетні можуть собі вибрати інше). Щоб тернополяни мали вибір: сидячки+лежачки... і всім буде щастя.
Ще таке провокаційне запитання про кільцеві маршрути:
в новому розкладі скоріш за все матимемо поїзд 141 із надто "зручним" (таким як зараз) прибуттям до Львова, то чому не продовжити Київ(15:49)-Ковель-Львів(4:40-5:00)-Тернопіль(6:55-7:00)...Київ(14:00).
Звісно, це вимагає вибудовування/вигадування нових обігів... але все ж... попереду ще 2019 рік буде, а за ним 2020, то ще є час на фантазії.
« Last Edit: 31.10.17 , 14:10 by Iwan » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #837 on: 31.10.17 , 14:10 »
Share


Ще таке провокаційне запитання про кільцеві маршрути:
в новому розкладі скоріш за все матимемо поїзд 141 із надто "зручним" (таким як зараз) прибуттям до Львова, то чому не продовжити Київ(15:49)-Ковель-Львів(4:40-5:00)-Тернопіль(6:55-7:00)...Київ(14:00).
Звісно, це вимагає вибудовування/вигадування нових обігів... але все ж... попереду ще 2019 рік буде, а за ним 2020, то ще є час на фантазії.
[/quote]
Іван, поїзд №142/141 формується у Львові і обертається в Києві на поїзд №143/144 "Галичина" Київ - Ворохта, тому цим поїздам нічного не міняли (напевно, бо графіки ще не бачив), а от прибуття до Львова поїзду №141 можна покращити, хоча б з прибуттям в 05.30, всеодно у Львові цілий день в депо стоїть! 
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #838 on: 31.10.17 , 14:10 »
Share

Взагалі, я думав, що УЗ могла прийняти раніше написану ідею:
поїзд № 144/143 "Галичина" з нинішнім графіком просто з Івано-Франківська (там формувати) протягнути на Чернігів і/або Суми;
№ 44/43 "Прикарпаття" зробити Київським формуванням і обертати в Рахові з Одеським поїздом;
Поїзд №142/141 залишити ЛЬВ, але обертати з поїздом №86/85 Львів - Новоолексіївка, оскільки належать до однієї категорії НШ без фірмовості (бо раніше 86/85 обертався з 26/25).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #839 on: 31.10.17 , 15:10 »
Share


Ще таке провокаційне запитання про кільцеві маршрути:
в новому розкладі скоріш за все матимемо поїзд 141 із надто "зручним" (таким як зараз) прибуттям до Львова, то чому не продовжити Київ(15:49)-Ковель-Львів(4:40-5:00)-Тернопіль(6:55-7:00)...Київ(14:00).
Звісно, це вимагає вибудовування/вигадування нових обігів... але все ж... попереду ще 2019 рік буде, а за ним 2020, то ще є час на фантазії.
Іван, поїзд №142/141 формується у Львові і обертається в Києві на поїзд №143/144 "Галичина" Київ - Ворохта, тому цим поїздам нічного не міняли (напевно, бо графіки ще не бачив), а от прибуття до Львова поїзду №141 можна покращити, хоча б з прибуттям в 05.30, всеодно у Львові цілий день в депо стоїть! 
[/quote]
... Звісно, це вимагає вибудовування/вигадування нових обігів... але все ж... попереду ще 2019 рік буде, а за ним 2020, то ще є час на фантазії.
Хіба я цього не знаю, що 141/142 та 143/144 зав'язані по Києву у спільний обіг? Однак, це не табу... завжди можна зав'язати по новому, і так щоб жодне депо не втратило своїх трудогодин.
Зрештою, "вагони - для пасажирів, а не пасажири - для вагонів" (цитата з інтерв'ю Ореста Климпуша).
Ну то як Київ(15:49)-Ковель-Львів(4:40-5:00)-Тернопіль(6:55-7:00)...Київ(14:00) ?
По Львову можна вимінювати "половинки"... і мати при цьому в Києві обіг на 143/144... але про це краще зробити якийсь мультфільм (анімаційний фільм), а не переповідати по 100 раз "як би то могло бути".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!