Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.10.18 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 175577 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #840 on: 31.10.17 , 15:10 »
Share

... Поїзд №142/141 залишити ЛЬВ, але обертати з поїздом №86/85 Львів - Новоолексіївка, оскільки належать до однієї категорії НШ без фірмовості (бо раніше 86/85 обертався з 26/25).
В моїй версії було: Поїзд №142/141 залишити ЛЬВ, але обертати з поїздом 357/358 з відправленням із Києва ~20:00.
наявний 143 при цьому мав би посунутись із Києва на 23:55, як пропонував Віктор. Пазли сходились, але причетні обмежились косметичними поправками. Ну, хіба що прогрес із витягненням 25/26 до Яремчого та 115/116 - до Рахова, хоча мало бути навпаки: Одеса-Рахів та Харків-Ворохта. Ну, але й так не погано вийшло... хоч щось змінилося на краще.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2375


View Profile
« Reply #841 on: 31.10.17 , 17:10 »
Share

358 РАХОВ — КИЕВ
Ясиня   13:24   4 мин   13:28 *(схрещення з 015)

015 ХАРЬКОВ — РАХОВ
Ясиня   13:25   2 мин   13:27* (схрещення з 358)

Відкрили по стації Ясиня схрещування! І навіть не технічну для одного з поїздів.
« Last Edit: 31.10.17 , 17:10 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #842 on: 31.10.17 , 19:10 »
Share

...Відкрили по стації Ясиня схрещування! І навіть не технічну для одного з поїздів.
Можуть, коли їх "добре попросять". Прогнуться і зроблять нормальну платформу. За Чехів у Ясінях було 12 колій, триповерховий вокзал і відповідні платформи. Принагідно повинні "підтягнути" якість туалетних послуг, бо 300 пасажирів в день з туалетом-будкою смішно... і це ще не 3 тис пасажирів щоденно, ще все попереду.

Ну і зразу вдогонку про Львів - Солотвино.
... Особливо багато невдоволених «оптимізаційними намірами залізниці» серед  жителів  Королева, а також Черни, Хижі й Новоселиці. Тому керівники цих сіл вирішили колективно звернутися до Міністерства транспорту з проханням залишити їм улюблений потяг. ...
Тут ще й Яремче+Рахів схаменться з очікуваною пропажею 605/606... і щось напише. Я точно писати не буду. Чекаю аби місцевий люд трохи поворушився.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #843 on: 31.10.17 , 19:10 »
Share

Мені здається, що рахівський напрямок по пасажиропотоку буде як Анапа у кацапів. Спочатку лише місцеві потяги, потім цілі пачки потягів з різних куточків країни.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #844 on: 31.10.17 , 20:10 »
Share

Мені здається, що рахівський напрямок по пасажиропотоку буде як Анапа у кацапів. Спочатку лише місцеві потяги, потім цілі пачки потягів з різних куточків країни.
Саме так: ТК Свидовець - це трикратний ТК Буковель, тобто паспотік виросте в чотири рази більше, ніж те, що зараз генерує Буковель. Отак років через 5-7 будемо читати цю тему... і сміятимемось із нинішнього скептицизму через очевидні (у 2024 році) речі. Ба більше, знавці колійного господарства пропонуватимуть двоколійну та електрифікацію ділянки Хриплин - Ворохта - Вишівська Долина.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1052


View Profile
« Reply #845 on: 31.10.17 , 20:10 »
Share

На запитання, чому одеський поїзд лише до Яремчі, а харківський - до Рахова, причетні відповіли:
Протягтути обидва поїзди до Рахова немає технічної можливості, а Ворохта зайнята іншим поїздом (143 наскільки я розумію).
Тоді рахівчани (в особі пані Іванни Климпуш-Цинадзе) вибрали собі харківський.

На мою думку, вибір був нелогічний. Адже з самої Рахівщини потік до Одеси більший, ніж до Харкова. А новопризначеним 15/16 Харків - Рахів зі східних областей будуть їздити не далі Ворохти (Яремче, Буковель). До Квасів та Рахова потік буде порівняно невеликий. Але як воно буде насправді - скоро побачимо...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #846 on: 31.10.17 , 21:10 »
Share

Валерій, то була комплексна пропозиція (опублікована тут раніше). Насамперед витягнути в Рахів 43/44, а 143/144 обрізати по ІФ, це б одразу розчистило рахівський графік від обідньої нитки 358.
Харківський 115/116 був запланований тільки до Ворохти... однак при великому бажанні "рахівчан", можна було б обмежитись Ясінями (організувати ПТО, якщо це взагалі там можливо).
Ну що ж... якщо обрали Харків-Рахів... то я вже із цим змирився... на деякий час. Звісно одеський мав би там більший попит... однак, через день нитка новопризначеного 15/16 буде не задіяна, тому в цей день більш повільніший 25 може "ввійти" по Ясіні на вільну нитку 15.
Не маю бажання зараз все перемальовувати, тим паче, ми ще не маємо нитки 25. Однак гіпотетично нитка 25 приблизно збігатиметься із відображеною на фантазійному графіку...
325(/326), на роль якого мав претендувати обрізаний до Ворохти та з вечірнім виїздом із Києва 357(/358), поки що не буде (а якщо пізніше буде, то це не ніяк завадить), тому через день 25 може легко заповільнити багатьма дрібнішими зупинками (Татарів та Лазещина... може ще й Вороненка) і легко вийти у Ясінях на нитку 15.
І це буде найкращий компромісний варіант, на який можна легко вийти, при обраній "рахівчанами" неіснуючої в мої пропозиції харківської опції.

Тут виділено (жовтим) новопризначену нитку на тлі фантазійного розкладу:



Тому, ще не все втрачено.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 326


View Profile
« Reply #847 on: 31.10.17 , 21:10 »
Share

Дивно, чому такий графік руху поїзда №142/141 Львів - Київ зробили... Значить поїздів № 44/43 і 144/143 також чекають суттєві зміни? Було б добре, якщо поїзд до Чернігова піде по саме по маршруту №144/143 "Галичина", тобто прибуттям до Львова о 06.20 десь...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #848 on: 31.10.17 , 21:10 »
Share

Ще раз прикинув:
якщо зі Львова у бік Рахова 25-й йтиме попереду 15-го на 1 год, то (так як він не такий шпаркий) по Ворохті він вже може (і буде) мати мінімальне опередження (час перегонного ходу з Микуличина до Вороненки) 26 хвилин, що легко погасити повільністю та зупинками в Вороненці та Лазещині. Туристам до Говерли та Петроса кращого подарунку годі й чекати. Десь тут про це запитували "як з Лазещини підсісти на 26?".
Тоді 143/144 стопити тимчасово по Яремчому, і це буде краще, ніж стопити там одеський.

В результаті в проміжному (до весни варіанті) ми отримаємо:
357/358 Київ-Рахів без істотних змін
143/144 Київ-Яремче (вкорочена версія наявного Київ-Ворохта)
15/16 Харків-Рахів через день
25/26 Одеса-Ворохта через день із Одеса-Рахів (з черезденним використанням вільної нитки 15/16 між Ворохтою та Раховом).

Прошу покритикувати цю ідею на предмет придатності чи непридатності для її втілення. Якщо не буде суттєвих зауваг, то завтра просуну її до причетних.

В підсумку по Рахову матимемо: наявний 357/358 Київ-Рахів та черезденні Харків/Одеса-Рахів приблизно однією ниткою між Раховом та Ясінями.
Принципове співпадання ниток тільки в Ясінях в непарному напрямку для організації схрещення, а в інших місцях можуть (і це доцільно з огляду на експресність та неекспресність) мати незначні розбіжності. ))) бо там і так швидкість до 30 км/год.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 326


View Profile
« Reply #849 on: 31.10.17 , 22:10 »
Share

Ще раз прикинув:
якщо зі Львова у бік Рахова 25-й йтиме попереду 15-го на 1 год, то (так як він не такий шпаркий) по Ворохті він вже може (і буде) мати мінімальне опередження (час перегонного ходу з Микуличина до Вороненки) 26 хвилин, що легко погасити повільністю та зупинками в Вороненці та Лазещині. Туристам до Говерли та Петроса кращого подарунку годі й чекати. Десь тут про це запитували "як з Лазещини підсісти на 26?".
Тоді 143/144 стопити тимчасово по Яремчому, і це буде краще, ніж стопити там одеський.

В результаті в проміжному (до весни варіанті) ми отримаємо:
357/358 Київ-Рахів без істотних змін
143/144 Київ-Яремче (вкорочена версія наявного Київ-Ворохта)
15/16 Харків-Рахів через день
25/26 Одеса-Ворохта через день із Одеса-Рахів (з черезденним використанням вільної нитки 15/16 між Ворохтою та Раховом).

Прошу покритикувати цю ідею на предмет придатності чи непридатності для її втілення. Якщо не буде суттєвих зауваг, то завтра просуну її до причетних.

В підсумку по Рахову матимемо: наявний 357/358 Київ-Рахів та черезденні Харків/Одеса-Рахів приблизно однією ниткою між Раховом та Ясінями.
Принципове співпадання ниток тільки в Ясінях в непарному напрямку для організації схрещення, а в інших місцях можуть (і це доцільно з огляду на експресність та неекспресність) мати незначні розбіжності. ))) бо там і так швидкість до 30 км/год.
Іван, УЗ зробить поїзд №36/35 щоденним і не захоче робити через день протягувати на Ворохту і Рахів, адже їй такі "зайві труднощі" не потрібні. А щодо того, що один з Київських потягів на Яремче, а Одесу на Ворохту, то тут все добре! 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.158 seconds with 21 queries.