Валерій, то була комплексна пропозиція (опублікована тут раніше). Насамперед витягнути в Рахів 43/44, а 143/144 обрізати по ІФ, це б одразу розчистило рахівський графік від обідньої нитки 358.
Харківський 115/116 був запланований тільки до Ворохти... однак при великому бажанні "рахівчан", можна було б обмежитись Ясінями (організувати ПТО, якщо це взагалі там можливо).
Ну що ж... якщо обрали Харків-Рахів... то я вже із цим змирився... на деякий час. Звісно одеський мав би там більший попит... однак, через день нитка новопризначеного 15/16 буде не задіяна, тому в цей день більш повільніший 25 може "ввійти" по Ясіні на вільну нитку 15.
Не маю бажання зараз все перемальовувати, тим паче, ми ще не маємо нитки 25. Однак гіпотетично нитка 25 приблизно збігатиметься із відображеною на фантазійному графіку...
325(/326), на роль якого мав претендувати обрізаний до Ворохти та з вечірнім виїздом із Києва 357(/358), поки що не буде (а якщо пізніше буде, то це не ніяк завадить), тому через день 25 може легко заповільнити багатьма дрібнішими зупинками (Татарів та Лазещина... може ще й Вороненка) і легко вийти у Ясінях на нитку 15.
І це буде найкращий компромісний варіант, на який можна легко вийти, при обраній "рахівчанами" неіснуючої в мої пропозиції харківської опції.
Тут виділено (жовтим) новопризначену нитку на тлі фантазійного розкладу:


Тому, ще не все втрачено.