Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.18 , 13:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 173650 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #850 on: 31.10.17 , 22:10 »
Share

Іван, УЗ зробить поїзд №36/35 щоденним і не захоче робити через день протягувати на Ворохту і Рахів, адже їй такі "зайві труднощі" не потрібні. А щодо того, що один з Київських потягів на Яремче, а Одесу на Ворохту, то тут все добре! 
А я хіба не про щоденність пишу? з Одеси до Ворохти - щоденно, а далі за Ворохту - заїжджатиме "вглиб" до Рахова (на зміну із 15/16... через день). Тут цитата про це:
Ще раз прикинув:
...
25/26 Одеса-Ворохта через день із Одеса-Рахів (з черезденним використанням вільної нитки 15/16 між Ворохтою та Раховом).
...
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #851 on: 31.10.17 , 22:10 »
Share

Іван, я Тебе зрозумів зразу. Пишу, що УЗ не захоче один день на Ворохті залишати, а один день на Рахів тагяти... Можливо їм колись захочеться Харків - Рахів на щоденний перевести, ну типу Івано-Франківськ - Констянтинівка не такий популярний буде!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7076


View Profile
« Reply #852 on: 31.10.17 , 22:10 »
Share

Дивно, чому такий графік руху поїзда №142/141 Львів - Київ зробили... Значить поїздів № 44/43 і 144/143 також чекають суттєві зміни? Було б добре, якщо поїзд до Чернігова піде по саме по маршруту №144/143 "Галичина", тобто прибуттям до Львова о 06.20 десь...
Я не розумію, про яку оптимізацію загального обороту може йти мова, якщо він обертається на 143/144, який ну ніяк недоцільно переносити з Києва у першій половині дня. Тільки, мабуть буде потрійний оборот на ще якийсь денний рейс між прибуттям 142 та відправленням 144.
Хоча, interfan правий, можливо мешканці Волині та Полісся мріяли саме про такий графік, щоб єдиний поїзд відправлявся увечері, а рано вранці був у Києві, так само й зворотоно, що увечері вже бути дома. Але навіть вони мабуть не хотіли прибуття до Києва о 4.46 - ну може десь приблизно о 6.00.   
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 611


View Profile
« Reply #853 on: 31.10.17 , 22:10 »
Share

Дивно, чому такий графік руху поїзда №142/141 Львів - Київ зробили... Значить поїздів № 44/43 і 144/143 також чекають суттєві зміни? Було б добре, якщо поїзд до Чернігова піде по саме по маршруту №144/143 "Галичина", тобто прибуттям до Львова о 06.20 десь...
Я не розумію, про яку оптимізацію загального обороту може йти мова, якщо він обертається на 143/144, який ну ніяк недоцільно переносити з Києва у першій половині дня. Тільки, мабуть буде потрійний оборот на ще якийсь денний рейс між прибуттям 142 та відправленням 144.
Хоча, interfan правий, можливо мешканці Волині та Полісся мріяли саме про такий графік, щоб єдиний поїзд відправлявся увечері, а рано вранці був у Києві, так само й зворотоно, що увечері вже бути дома. Але навіть вони мабуть не хотіли прибуття до Києва о 4.46 - ну може десь приблизно о 6.00.   

дивно, що на станції між Львовом і Ковелем в такому випадку махнули рукою - при слідуванні з Києва вони у взагалі неприйнятний час, хоча в них це теж єдиний потяг
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #854 on: 01.11.17 , 11:11 »
Share

Іван, я Тебе зрозумів зразу. Пишу, що УЗ не захоче один день на Ворохті залишати, а один день на Рахів тагяти... Можливо їм колись захочеться Харків - Рахів на щоденний перевести, ну типу Івано-Франківськ - Констянтинівка не такий популярний буде!
"Колись захочеться" >= 1 рік, тому цілий рік чекати без Одеса-Рахів якось не нормально виглядає. Згадав, що поблизу Ворохти є ще станція Вороненка, де б одеський міг через день "ховатися", пропускаючи повз себе Харків-Рахів, та даючи можливість Київ-Ворохта все ж таки доїжджати до Ворохти.
Таким чином, мали б таку картину:

                  ПАРНІ        НЕПАРНІ
357  з Києва     до Рахова    до Рахова
015  з Харкова   до Рахова    ---------
025  з Одеси     до Ворохти*  до Рахова
143  з Києва     до Ворохти   до Ворохти
* - відстій поїзда 25 Одеса-Ворохта відбуватиметься на ст. Вороненка без тарифної зупинки.

Там 13 хв їзди між Ворохтою і Вороненкою. Раніше ганяли аж до Яремчого на відстій, а тут - зовсім поруч.
Довжина колії у Вороненці як мінімум на 50 вагонів, тому через день постояти там 1:30 - не проблема.
Повз цей відстійний поїзд проїде 15 Харків-Рахів та 358 Рахів-Київ.... і жодних проблем.

Так буде нормально?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #855 on: 01.11.17 , 11:11 »
Share

От дідько, не морочте собі голову... я з гадав, що 143 принципово не сумісний із 25... на фантазійному графіку його не має, бо мав бути витягнутий 43, якого не витягнули, а 25 по факту впирається у 143.
Про такий розвиток подій писав причетним як мінімум 2 роки тому, а тепер отримали патову ситуацію. Поїзд анонсували, а зробити не можуть.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #856 on: 01.11.17 , 11:11 »
Share

Іван, я Тебе зрозумів зразу. Пишу, що УЗ не захоче один день на Ворохті залишати, а один день на Рахів тагяти... Можливо їм колись захочеться Харків - Рахів на щоденний перевести, ну типу Івано-Франківськ - Констянтинівка не такий популярний буде!
"Колись захочеться" >= 1 рік, тому цілий рік чекати без Одеса-Рахів якось не нормально виглядає. Згадав, що поблизу Ворохти є ще станція Вороненка, де б одеський міг через день "ховатися", пропускаючи повз себе Харків-Рахів, та даючи можливість Київ-Ворохта все ж таки доїжджати до Ворохти.
Таким чином, мали б таку картину:

                  ПАРНІ        НЕПАРНІ
357  з Києва     до Рахова    до Рахова
015  з Харкова   до Рахова    ---------
025  з Одеси     до Ворохти*  до Рахова
143  з Києва     до Ворохти   до Ворохти
* - відстій поїзда 25 Одеса-Ворохта відбуватиметься на ст. Вороненка без тарифної зупинки.

Там 13 хв їзди між Ворохтою і Вороненкою. Раніше ганяли аж до Яремчого на відстій, а тут - зовсім поруч.
Довжина колії у Вороненці як мінімум на 50 вагонів, тому через день постояти там 1:30 - не проблема.
Повз цей відстійний поїзд проїде 15 Харків-Рахів та 358 Рахів-Київ.... і жодних проблем.

Так буде нормально?
Іван, та звичайно, що нормально буде! Чим ближче до Рахова протягнуть потяг з Одеси, тим краще буде! Питання, чи причетні УЗ погодяться..?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #857 on: 01.11.17 , 12:11 »
Share

... Іван, та звичайно, що нормально буде! Чим ближче до Рахова протягнуть потяг з Одеси, тим краще буде! Питання, чи причетні УЗ погодяться..?
З того, що вчора написав Валерій (jbond989) і з того, що я знаю, причетні готові на будь-які варіанти аби зробити те, що озвучив на Кабміні їх шеф.
Тільки це ніяк не вдається при наявному 143/144... залишається його вкоротити до Ворохти, як тимчасовий варіант до весни, а весною витягнути 43/44 та вкоротити 357/358 (відповідно до узгоджених тут раніше пропозицій). Іншого варіанту немає... або я чогось не знаю.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #858 on: 01.11.17 , 17:11 »
Share

... Не чіпайте накатих маршрутів. Дешево, - зробіть адекватно, але не відміняйте. Так ні ж, - нова мода на Карпати й Донбас, яку ще й підігрівають деякі форумчани. Нагадує, як колись в Чернігові, чи де там, регінали 5 квартир давали військовим. Щотижня іншим... Ті самі квартири. Головне мікрофон та камера. Ми дбаємо про вас. З думкою про вас. Та все таке інше. Хліб теж дешевий. Цигарки. Але ж нікому в думку не спаде, перестати це все продавати в Умані, бо дешево, й завалити ними прилавки у Франківську. За тією ж самою ціною. А на УЗ таке можна. Навіть треба. Мене дивують всі оці нові потяги, при тому, що вони не можуть дати раду існуючим, відміняючи їх і кидаючи вагони туди-сюди. Це ж додуматись, Ужгород - Лисичанськ. Ні, я розумію, - є любителі, які на Волинці чи Запорожці в Лондон їздили. Робіть. Купіть вагони, - й робіть. Але не трогайте Київ - Ужгород. Так само всі оці Рахови з  Яремчами. Заберіть купу вагонів. які катаються до ворога у лігво, - робіть. Можна навіть піар на цьому побудувати. Але не чіпайте того, чого ви там не ложили.
Не вміють вони не чіпати накатаних маршрутів, а ті накатані, які варто зачепити - принципово не чіпають (я про видовження 43/44 в гори).
Logged
VB
Active user

Posts: 3363


View Profile
« Reply #859 on: 01.11.17 , 18:11 »
Share

Навіщо його кудись видовжувати? Він зараз недовантажений? Чи немає альтернативи йому для доїзду в гори? Ціна квитка туди виросте на копійки, а витрати будуть дай боже....
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.175 seconds with 21 queries.