Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 199871 times)
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #860 on: 01.11.17 , 18:11 »
Share

Навіщо його кудись видовжувати? Він зараз недовантажений? Чи немає альтернативи йому для доїзду в гори? Ціна квитка туди виросте на копійки, а витрати будуть дай боже....
43/44 видовжити до Рахова, натомість вкоротити 143/144* до ІФ та вкоротити 375/358 до Ворохти. В сумі баланс кілометражу - без змін.
*-Згідно пропозиції Віктора.
є альтернатива - повільніший на 3,5 год з Києва до гір 357/358 і 143/144 (з цього пасажири до гір по Тернополю перестрибують на маршрутки в гори).
43/44 тільки 12 вагонів із 20... спитайте 60% (12/20) пасажирів куди вони їдуть - в гори.За такою логікою можна все вкоротити до Львова, бо "що ті 2 години їзди до ІФ, можна на автобусі нормально заїхати".
Хто заважає причетним внести проект змін на ціноутворення (на саму формулу) та пролобіювати його ухвалення?
Ви ж самі пишете, про автоперевізників:
... Перевізник гонить з Рівного автобуса, щоб в Умані забрати пасажирів. Пустого. А той, що приходить з Польщі, пустий їде в Рівне. Або ночує в Умані дві ночі. Люди хочуть заробити якусь копійку. А тут в тебе все готове, і не нахилиться ніхто, щоб підібрати із землі гривню. ...
котрі борються за кожну копійку. Тут випадок аналогічний - потрібно боротися.... а там не за горами узгоджені рейси на велодрезини чи інші види ранспорту до туристичної Трансильванії але то вже офтоп.
Logged
VB
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #861 on: 01.11.17 , 22:11 »
Share

От втокмачте, який сенс у видовженні одного, за рахунок вкорочення іншого? Й ще одне, - звідки Ви взяли, що 12 вагонів з 20 їдуть в гори? Звідки Ви взяли, що Одесі та Харкову кров з носа треба в ті гори до такої міри, що туди прямі потяги треба робити? Одні кричать про те, що все, що їде до Львова, - їде далі на Польщу, інші, - всі, що Одеси, - конче треба в Ізмаїл, треті, - Марик, четверті в'яжуть Мукачеве з Ужгородом до мадяр... Я розумію, кожен хоче ковдру, бажано з орнаментом. Свою, персональну. З вензликом в куточку. Добре. Але ж куди їздили весь час всі ті пасажири на повних потягах, коли не було масовості в Польщу та все таке інше? В нас Львів, Франківськ раптом стали якимись хуторами, яким пасажири транзитом махають руцьою? Буковель став в нас центром України, до якого всі бізнесмени з нардепами їдуть в СВ, а роботяги на їх обслугу в плацкартах? Дрезини тут взагалі як хіт про щасливе майбутнє, від якого залежить добробут всієї Європи. Про яку туристичну Трансільванію мовите? Заробили в Польщі, поїхали тратити в Румунію? Вже якось треба визначитись, бо той хто в у Варшаві чи Празі  заробив якусь тищу швидше тур на Корфу за 700 доларів візьме, чи на Мальту з Шопена, Модліна чи Гавела полетить. Українські небідні, - також виберуть ті летовища, лише в якості транзиту. Ні, ну я розумію. - був скрізь, екзотики хочеться, не відвідати мені Клуж, часом.... Дрезини. Сильно в нас їздять у Берегове чи Антонівку на вузькоколійки? Чи у Вигоду ту ж... Говорили за поляків. Був я там. Стоять ті дрезини там, звалені одна на іншу, ланцюгами перев'язані. У Варшаві музей колєйніцтва, за дві години я один там бродив. В Чехії, - так. Але там поставлене все на конвеєр, плюс німці на автівках там як в Україні з Києва до Буків їздять на вікенди, з різницею лише що не стежкою їдуть, а дорогою. Нормальною. Всі ці спроби Нью-Васюків в різних частинах країни рано чи пізно при підході дійсно господарчому, - самі розваляться. Україна потребує якісного сполучення між найбільшими містами та пересадковими вузлами. Такого сполучення, щоб можна було вибрати, - або спальний вагон з прибуттям до початку робочого дня після нормального сну, або на протязі світлового дня з інтервалом, який буде адекватним для даного напрямку. Хочете в гори, - з Харкова ласкаво просимо до Києва, де пасажир нормально пересяде на потрібний потяг. З Одеси, - будь ласка до Львова з такою самою умовою. Вас багато? Добре, - зробимо ВБС. Так само з Ужгорода до Лисичанська. Чому пасажир, який платить гроші, сідає по Києву у пропахлий шкарпетками вагон, налузаним насінням та забитим смітником? Тому що ми монополісти, а літак туди не літає, або як літає, то "доженіть нашу ціну"? Не можна сісти однією дупою на два стільці. І я сподіваюсь, що колись історія розставить це все по місцях.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #862 on: 01.11.17 , 22:11 »
Share

От втокмачте, який сенс у видовженні одного, за рахунок вкорочення іншого? ...
То вже завтра Вам зроблю витяг/цитату з моїх обгрунтувань до причетних, а зараз викладу "результати чаклувань", що уможливлюють рух 15/16 та 26/26 через день до Рахова:



Все що не стосується 357/358, 143/144, 25/26 та 15/16 прошу ігнорувати (то неузгоджені залишки від попередньої версії).
Те, що пропонують причетні та вимагає переробки, позначено прозорим. Нитка 26 з Рахова до Яремчого - умовна без постанційної деталізації. Відправлення 26 з Яремчого зафіксоване причетними.
Через день 26 ховатиметься на ст. Вороненка, а через день - бігатиме до Рахова. Це найкращий варіант з того, що можна вигадати в реаліях, що склалися.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3978


View Profile
« Reply #863 on: 02.11.17 , 11:11 »
Share

Браво, Слава. А відповідь така, наче на різних мовах спілкуємося.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #864 on: 02.11.17 , 11:11 »
Share

Браво, Слава. А відповідь така, наче на різних мовах спілкуємося.
Ти про що?
Причетні графісти готові "хоч зараз" зробити 25/26 до Рахова у дні некурсування 15/16, бо це не вимагає рухання інших ниток.
Чекають вказівки ЦЛ. Нашому другу я вже написав, можеш і ти теж написати/зателефонувати.
Більш складнішим (але не настільки) є прокладання щоденної нитки до Ворохти із переховуванням складу 25/26 у Вороненці (до однієї години).
26 може повернутися до Ворохти одразу після того, як пропустить (у Вороненці) 15 на Рахів, ще до того як 144 вирушить на Київ.
В ті дні ТО - у Ворохті (аналогічно, як для 143/144).

В сукупності отримаємо такий результат:
357/358 – щоденний до Рахова;
15/16 – через день до Рахова (через день не курсує);
25/26 – через день до Ворохти / до Рахова (курсує щодня зі змінним пунктом призначення).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #865 on: 02.11.17 , 11:11 »
Share

От втокмачте, який сенс у видовженні одного, за рахунок вкорочення іншого? ...

На адресу Народних депутатів України систематично надходять чимало усних та письмових звернень щодо оптимізації розкладу руху поїзда №357 Київ – Рахів. Найбільше нарікань було стосовно раннього відправлення поїзда зі станції Київ-Пасажирський – о 14:34.
Зважаючи на експериментальний характер поїзда, давно назріла потреба у комплексному вирішенні питання пасажирських сполучень на західних теренах України, у тім числі із розмежуванням/перерозподілом пасажиропотоків.
З метою вирішення цього питання громадський активіст ХХХХХХХ запропонував (пропозиція залучена) ефективне розв’язання даного питання з урахуванням інтересів широкого кола пасажирів: як туристів, так і місцевих мешканців.
Ми – Народні депутати України підтримуємо цю пропозицію та звертаємось до ПАТ «Укрзалізниця» щодо її реалізації у графіку руху пасажирських поїздів на 2017/2018 роки.

12.09.2017р.
м. Київ                            

ПРОПОЗИЦІЯ

Завдяки конструктивному діалогу ініціативної групи «Київ-Рахів» з генеральним директором ДАЗТ «Укрзалізниця» Борисом Остапюком було ухвалене рішення про призначення із 03.08.2014 р. курсування поїзда Київ – Рахів через Чортків, Заліщики, Городенку, Коломию, Яремче, Ворохту та Ясіню через день.
Цей поїзд, як єдиний поїзд далекого сполучення, на цільовій ділянці від Тернополя до Рахова протяжністю 353 км з постійним населенням 1,44 млн. осіб (не враховуючи мешканців Тернополя) здобув неабияку популярність, тому вже за 3 тижні курсування залізниця змушена була перевести його в режим щоденного курсування.
За три роки експлуатації цього поїзда, попри загальне задоволення пасажирів, проявилась низка негативних моментів – погіршення обслуговування пасажирів до/з ділянки Теребовля – Коломия у сполученні із Києвом. Насамперед, через конкуренцію місцевого населення із туристами, які завчасно (за 45..40 днів до виїзду поїзда) придбають значну частку квитків до гірських курортів. Також тернопільські пасажири імітують подорож зі станції Теребовля, що призводить до нераціонального використання перевізного ресурсу залізниці.
Тому, залізниця змушена була вдаватися до неприпустимих дій – регулювання продажу квитків з/до ділянки Теребовля – Гвіздець, де поїзд №357/358 Київ – Рахів був єдиним безальтернативним поїздом далекого сполучення. Пізніше, після продовження маршруту поїзда №143/144 Київ – Івано-Франківськ до Ворохти, залізниця заблокувала продаж квитків на поїзд №357/358 Київ – Рахів до пунктів маршруту Яремче, Татарів та Ворохта, оскільки поїзд №143/144 Київ – Ворохта забезпечував ці пункти альтернативним сполученням із Києвом.
Станція Коломия також мала альтернативне сполучення із Києвом завдяки поїзду №115/116 Харків – Чернівці та причіпним вагонам Москва – Чернівці, а також – завдяки пересадковим сполученням через Івано-Франківськ, Львів та Тернопіль.
Таким чином, в останній період поїзд №357/358 Київ – Рахів обслуговував дві безальтернативні цільові території: ділянку Теребовля – Гвіздець та ділянку Ясіня – Рахів. Час руху між станцією Товсте і зупинковим пунктом Кваси – умовними центрами цих двох цільових ділянок – становить 7 годин. Ця обставина суттєво ускладнює формування прийнятного для обидвох цільових територій розкладу руху та вимагає розмежованого обслуговування цих територій двома поїздами.
Наприклад, ділянка Яремче – Ворохта – Ясіня – Рахів може обслуговуватись на первинній основі (пріоритетно) наявним поїздом №43/44 Київ – Івано-Франківськ з видовженим маршрутом до Рахова, що забезпечить таке ж ранкове прибуття до Рахова – о 10:25 (зараз – 09:43) при відправленні із Києва о 18:50 (зараз – 14:34). Це скоротить час подорожі на 3 год. 33 хв, що є суттєвою та незаперечною перевагою на користь такого сполучення.
Такий альтернативний варіант пришвидшеного сполучення між Києвом та Раховом дасть можливість вкоротити маршрут наявного поїзда №357/358 Київ – Рахів до Ворохти, що в свою чергу дозволить забезпечити більш пізнє відправлення цього поїзда із Києва при незмінному часі прибуття до Києва (близько 6:00).
Отже, поїзд 357/358 Київ – Ворохта обслуговуватиме ділянку Теребовля – Коломия на первинній основі (пріоритетно), а ділянку Яремче – Ворохта – на вторинній основі, що забезпечить зручний ранковий приїзд із Києва до станцій Чортків – Заліщики – Городенка та обіднє прибуття до станцій Яремче, Татарів та Ворохта (орієнтовно):
Київ(20:00) – Вінниця(23:00–23:03) – Хмельницький(00:46–00:49) –
Тернопіль(02:29–03:00) – Чортків(05:42–05:46) – Заліщики (07:31–07:35) –
Городенка(08:46–08:48) – Гвіздець(09:25–09:26) – Коломия(10:02–10:17) –
Яремче(11:10–11:15) – Ворохта(12:16).
На догоду туристам, станції Яремче, Татарів та Ворохта отримають два поїзди із Києва з рознесеним часом прибуття на 3 год. 40 хв. Ці ж поїзди забезпечать також рознесений час прибуття до Києва – о 6:18 та о 8:51 (орієнтовно). На разі поїзди №143 Ворохта – Київ та №357 Рахів – Київ практично дублюють один одного у сполученні зі станцій Ворохта, Татарів та Яремче у напрямку Києва, не створюючи жодних суттєвих конкурентних переваг.
Також очевидні переваги отримають пасажири на станціях Ясіня, Кваси та Рахів, з яких поїзд у напрямку Києва відправлятиметься на 4 год. 20 хв. пізніше у порівнянні із наявним розкладом руху.
Впровадження пропонованих змін (видовження маршруту поїзда №43/44 Київ – Івано-Франківськ до Рахова та вкорочення маршруту поїзда №357/358 Київ – Рахів до Ворохти) вимагають узгодження графіків руху інших поїздів.
Насамперед перегляду вимагає організація руху причіпної групи вагонів (ПГВ) Київ – Тернопіль – Київ, що на разі прямує у складі поїзда №357/358 ділянкою Київ – Тернопіль – Київ з причепленням-розчепленням у Тернополі. Ця ПГВ може прямувати із поїздом №769/770 Київ – Кам’янець-Подільський – Київ (замість запланованого до скасування поїзда №757/758 Київ – Могилів-Подільський – Київ) із причепленням-розчепленням на станції Гречани без заїзду на станцію Жмеринка (орієнтовно):
Київ(16:40)–Вінниця(19:16-19:20)–Хмельницький(21:05-21:09)–Тернопіль(23:20);
Тернопіль(00:35)–Хмельницький(02:39-02:42)–Вінниця(04:24-04:27)–Київ(07:30).
Таким чином пасажири матимуть зручне прибуття до Тернополя незадовго до опівночі та зручне відправлення з Тернополя незадовго після опівночі.
Додатково для задоволення потреб пасажирів у пізньому виїзді із Києва та ранковому прибуттю до Тернополя, а також для організації прямого сполучення Сумщини із Вінницею, Хмельницьким, Тернополем, Львовом та Івано-Франківськом варто видовжити маршрут поїзда №143/144 Івано-Франківськ – Київ до Сум, та змістити час відправляння поїзда у напрямку Івано-Франківська з 20:20 на 23:55 (орієнтовно):
ІФ(18:20)–Львів(20:45-21:05)–Тернопіль(23:05-23:10)–Київ(06:15-06:40)–Суми(12:20);
Суми(18:00)–Київ(23:35-23:55)–Тернопіль(07:00-07:05)–Львів(09:05-09:30)–ІФ(11:50).
Сполучення Рахівщини із Тернополем та Хмельницьким запропоновано здійснювати видовженим до Рахова маршрутом наявного поїзда № 25/26 Одеса – Львів – Рахів (орієнтовно):
Одеса(18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:20);
Рахів(13:34)–Ворохта(15:26-15:29)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50).
З технологічної точки зору варто змінити нумерацію поїздів та депо їх формування таким чином:
№143/144 Івано-Франківськ – Київ – Суми на №43/44 (форм.: Ів.-Франк.);
№43/44 Київ – Івано-Франківськ – Рахів на №15/16 (форм.: Київ*);
№357/358 Київ – Чортків – Ворохта на 143/144 (форм.: Львів**).
* – з використанням складів від наявного поїзда №357/358 Київ – Рахів,
у спільному обігу із поїздом №25/26 Одеса – Рахів, розмін – у Рахові;
** – з використанням складів від наявного поїзда №143/144 Київ – ІФ,
у спільному обігу із поїздом №141/142 Львів – Київ. 
ВИСНОВКИ
щодо втілення пропозиції

Варто зазначити, що у 2017 році залізниця призначила дві пари поїздів № 149/150 та № 749/750 Київ – Івано-Франківськ – Київ, тому видовження наявного маршруту поїзда № 43/44 (№15/16) Київ – Івано-Франківськ до Рахова жодним чином не погіршить якість обслуговування пасажирів з/до Івано-Франківська, натомість пасажири у сполученні між Києвом та гірськими місцевостями зможуть долати маршрут на три з половиною години швидше у порівнянні із наявним поїздом №357/357 Київ – Рахів.
Перехід туристів на видовжений до Рахова маршрут поїзда № 43/44 (№15/16) Київ – Івано-Франківськ – Рахів сприятиме зменшенню ажіотажу на поїзд №357/358 (№143/144) Київ – Ворохта. Крім того, зміщення відправлення із Києва поїзда №357 (№143) Київ – Ворохта на вечірній час забезпечить альтернативне сполучення Києва з Яремчанщиною: обіднє прибуття в гори зі збереженням ранкового (близько 6:00) прибуття до Києва; та не дублюватиме маршрут поїзда № 43/44 (№15/16) Київ – Рахів.
Реалізація двогрупного експрес-поїзда Київ – Кам’янець-Подільський/Тернопіль розширить кількість запропонованих місць із Києва до Тернополя, а за рахунок нічного проходження Тернополя поїздом № 357 Київ – Ворохта у напрямку Ворохти імітація поїздок до Теребовлі буде зведена до мінімуму.
Призначення поїзда Івано-Франківськ – Суми, окрім сполучення низки обласних центрів Галичини та Поділля із Сумщиною, забезпечить зручне сполучення між Києвом та Тернополем в обидвох напрямках.
Сполучення Рахівщини із Тернополем та Хмельницьким буде збережено за рахунок видовженого до Рахова маршруту наявного поїзда № 25/26 Одеса – Львів – Рахів.
У перспективі, з метою забезпечення Південного Тернопілля (Теребовля, Чортків та Заліщики) сполученнями із Чернівцями, Львовом, Бродами, Рівним, Луцьком та Ковелем, доцільно запровадити сполучення Чернівці – Ковель через Чортків, Тернопіль, Львів (орієнтовно):
Чернівці(20:10) – Заліщики(22:12-22:15) – Чортків(23:58-00:02) – Тернопіль(02:30-03:00)– Львів(5:00-5:25) – Рівне(8:20-8:25) – Луцьк(9:45-10:10) – Ковель(12:10).
Ковель(16:05) – Луцьк(17:50-18:15) – Рівне(19:35-19:40) – Львів(22:35-23:00) – Тернопіль (01:00-01:30) – Чортків (04:00-04:04) – Заліщики (05:49-05:52) – Чернівці(7:50).
Реалізація зазначених пропозицій не вимагає задіяння додаткових пасажирських вагонів, окрім тих, які зараз задіяні для виконання рейсів.
<кінець цитати>

VB, що не так? Аргументуйте, будьте ласкаві.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #866 on: 02.11.17 , 15:11 »
Share

... Через день 26 ховатиметься на ст. Вороненка, а через день - бігатиме до Рахова. Це найкращий варіант з того, що можна вигадати в реаліях, що склалися.
Через горбатість ст. Вороненка (має ухили в обидва боки від осі станції) ніхто не хоче брати на себе відповідальність за небезпечні маневри, та й немає там кому закріплювати вагони, бо всього один працівник (вона ж - касир), тому спинились із причетними графістами на мінімальному варіанті:
357/358 – щоденний до Рахова;
15/16 – через день до Рахова (через день не курсує);
25/26 – через день до Яремче / до Рахова
(на ділянці Ясіня-Рахів графіки руху 15/16 та 25/26 співпадатимуть (для зручності пасажирів), а на ділянці Яремче-Ясіня будуть розходитись пучком).
Крім того, 25/26 в напрямку Одеси замість 8хв зупиники по ІФ закладть 2х для зміни локомотива, тому по Яремчому між між 16 і 26 буде не 1:06 як планувалося, а 50хв, які будуть гаситись зупинками та повільністю від Ясінів до Яремчого. Саме з огляду на це зупинка в Лазещині жодним чином не нашкодить швидкісному режиму 25 і 26. Ось такі новини.
Logged
VB
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #867 on: 02.11.17 , 15:11 »
Share

 Ще раз. Одним реченням
От втокмачте, який сенс у видовженні одного, за рахунок вкорочення іншого?
Дайте мені одним реченням відповідь. Уявіть, що я причетний, Ви до мене прийшли з тачкою розрахунків, яку вперли в кабінета. Я Людку послав за кавою, поки робить, -  запитую просто, -
От втокмачте, який сенс у видовженні одного, за рахунок вкорочення іншого?
. Ви кліпаєте, а я добиваю, - "то може я просто нумери нахер зміню їм, Ви напишете що домоглися свого, а я скажу редактору Магістралі, щоб інтервью моє написав, тіпа я мудрий теж". Людка прийде, забере цю тачку, в селі зимою в мамки на розтопку піде як медовий в червні віскарик. Вчора пили, мало щось було... В червні на випуску в цурки Семена Іларіоновича були ним і облиті, і политі.... О! Людка каву принесла, коньячок є суперовий. Шануєте таке? Це не Тиса якась там, в дьютіку у де Голі брали. Ну добре, - ні, то ні. До речі,- кава танзанійська, добра? Німецькими все написано на пачці. Заговорив щось я Вас, ще й Людка вділа сьогодні штани якісь такі, хіба тут про роботу.... То що там? А, ви з Раховом знов. Добре. То як? Міняєм нумери? До речі, якщо Харків й Одеса кореспонденцію повного маршруту не дасть там хоча б 33 відсотка, - знаєте, ніякі депутати вже не відмажуть.... Слухайте, я оце думаю, - вкорочувати не будемо нічого, але давайте тоді 357-й запустимо за Коломиєю на Франківськ тоді? Дамо йому 57-й просто номер. Уявіть, як гарно звучатиме, - "Призначили новий потяг з Києва до Франківська, звязали знову після відміни регіналами Городенку з центром області", а Ви можете написати що в результаті річних умовлянь. Було таке? Та хто там це пам'ятає вже. А що це Ви за Суми там говорили? О! Це ідея! Ужгород - Лисичанськ вже є такий. Ми оце думали ще й Одеса - Львів зробити так само. Через Черкаси той що, об'єднаємо його з тим, що через Сарни ходить. По Києву зробимо його в години 2-3 ночі що туди, що назад. Та їх всі треба потроху об'єднувати по Києву на зиму. Харків - Одеса. Думаєте не їздили б? Їздили б... Треба Хюндаї трохи на зиму заселити, бо падає трохи заселеність їх... Добре. То на чому зійдемося? От, Ви знову за своє, пишете, пишете ці простині...  Скажіть мені одним реченням, бо й мене запитають, а я не вмію так, як Ви говорити.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3978


View Profile
« Reply #868 on: 02.11.17 , 18:11 »
Share

І ще раз браво!

Ту простиню я сам осилив до половини і кинув нах те чтиво. Дуже вже складно.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #869 on: 02.11.17 , 19:11 »
Share

... Через день 26 ховатиметься на ст. Вороненка, а через день - бігатиме до Рахова. Це найкращий варіант з того, що можна вигадати в реаліях, що склалися.
Через горбатість ст. Вороненка (має ухили в обидва боки від осі станції) ніхто не хоче брати на себе відповідальність за небезпечні маневри, та й немає там кому закріплювати вагони, бо всього один працівник (вона ж - касир), тому спинились із причетними графістами на мінімальному варіанті:
357/358 – щоденний до Рахова;
15/16 – через день до Рахова (через день не курсує);
25/26 – через день до Яремче / до Рахова
(на ділянці Ясіня-Рахів графіки руху 15/16 та 25/26 співпадатимуть (для зручності пасажирів), а на ділянці Яремче-Ясіня будуть розходитись пучком).
Крім того, 25/26 в напрямку Одеси замість 8хв зупиники по ІФ закладть 2х для зміни локомотива, тому по Яремчому між між 16 і 26 буде не 1:06 як планувалося, а 50хв, які будуть гаситись зупинками та повільністю від Ясінів до Яремчого. Саме з огляду на це зупинка в Лазещині жодним чином не нашкодить швидкісному режиму 25 і 26. Ось такі новини.
Іван, я так зрозумів, що в УЗ таки погодились дотягувати поїзд №25/26 "Карпати" до Рахова через день?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!