Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 288
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 318847 times)
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #90 on: 22.02.17 , 18:02 »
Share

Може якесь диво і трапиться, але причетні (ті, які далі від Києва і ближче до ДПКр2) ще 2 тижні тому сказали, що в такому випадку повинен виходити зі Львова о 12:хх.
Крім того, звертали увагу на якусь норму безперервної роботи складу (не ЛБ).. біля 8 годин. Вже кортить побачити фінальний результат.

А ще є сумніви, що він витримає статус РЕ, на РП - ще якось наче може витягнути. МІУ повинно винести свій вердикт щодо слова "рекомендований" у таблиці сервісів.
Якщо зведуть до 3-го класу, то нічну мандрівку до Чернівців може і терпітимуть... сидячи. До Чернівців більше Чортків та Заліщики тяготіють, тому за 2-3 години може і не втомляться, якщо населиться до 2/3.
Logged
VB
Active user

Posts: 4055


View Profile
« Reply #91 on: 23.02.17 , 11:02 »
Share

Я уявляю вже юрби заліщинчан та чортківців з ліхтариками на своїх перонах, яким конче потрібно до півночі добратись до Тернополя чи на 4-ту годину в Чернівці....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #92 on: 23.02.17 , 12:02 »
Share

Я уявляю вже юрби заліщинчан та чортківців з ліхтариками на своїх перонах, яким конче потрібно до півночі добратись до Тернополя чи на 4-ту годину в Чернівці....
Це вже нехай коментують причетні - їх ідея.
Logged
VB
Active user

Posts: 4055


View Profile
« Reply #93 on: 23.02.17 , 13:02 »
Share

Ну так вони так і зробили, щоб всю цю герню хрохнути з чистою совістю і щоб потім Ви до них вже не чіплялись. Аргумент буде залізним.
Logged
student17
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #94 on: 23.02.17 , 13:02 »
Share

Може хоч накатає трафік для 6хх Чернівці - Тернопіль - Львів - Ковель.
А який взагалі смисл тягнути його через Тернопіль. Значна частина пасажирів це туристи з Волині в Карпати (ІФ, Коломия).
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #95 on: 23.02.17 , 15:02 »
Share

Якщо вже вирішено, що 701/702 буде продовжений з Чернівців до Тернополя, то моя думка така: потрібно робити відправлення 702 зі Львова в межах 12:00-13:00. Якщо відправлення буде в межах 16:00, то знову тоді між Львовом та ІФ буде пачка поїздів: 606 Львів - Рахів, 702 Львів - Чернівціі (Тернопіль) і 608 Львів - Чернівці.
І поки Львівська залізниця не хоче, ні змінювати та не відміняє 605/606 і 607/608, то можна спробувати прискорити по-максимуму 606 і 608 між Львовом та ІФ, тоді вся суть швидкого доїзду зі Львова до ІФ на 702 відпаде. Адже основний контингент 701/702 це саме мешканці Івано-Франківська.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #96 on: 23.02.17 , 16:02 »
Share

Ну так вони так і зробили, щоб всю цю герню хрохнути з чистою совістю і щоб потім Ви до них вже не чіплялись. Аргумент буде залізним.
А я тут при чім? Це "на зло Бурбаку" = "аби не в Перемишль". Про Чернівці - Тернопіль я вперше почув від них, ... і не знав, як реагувати.

Може хоч накатає трафік для 6хх Чернівці - Тернопіль - Львів - Ковель.
А який взагалі смисл тягнути його через Тернопіль. Значна частина пасажирів це туристи з Волині в Карпати (ІФ, Коломия).
А тим пасажирам з Волині  -  Ковель - ІФ - Рахів на базі шматка нитки 217:
...
Львів 23:50 - 00:10
ІФ 02:52 - 03:15
Яремче 04:57 - 05:02
Ворохта 05:50 ...
приблизно так (приблизно, бо застаріле - 2 роки збігло). Добре буде?
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #97 on: 23.02.17 , 21:02 »
Share

Ну так вони так і зробили, щоб всю цю герню хрохнути з чистою совістю і щоб потім Ви до них вже не чіплялись. Аргумент буде залізним.
А я тут при чім? Це "на зло Бурбаку" = "аби не в Перемишль". Про Чернівці - Тернопіль я вперше почув від них, ... і не знав, як реагувати.

Може хоч накатає трафік для 6хх Чернівці - Тернопіль - Львів - Ковель.
А який взагалі смисл тягнути його через Тернопіль. Значна частина пасажирів це туристи з Волині в Карпати (ІФ, Коломия).
А тим пасажирам з Волині  -  Ковель - ІФ - Рахів на базі шматка нитки 217:
...
Львів 23:50 - 00:10
ІФ 02:52 - 03:15
Яремче 04:57 - 05:02
Ворохта 05:50 ...
приблизно так (приблизно, бо застаріле - 2 роки збігло). Добре буде?
Маршрут хороший..але дизель на Рахів потрібно залишити 100%...Рахів-Ковель всіх пасажирів з ІФ в гори не забере...і соціальний фактор ще присутній...А так я як турист з стажем...цим потягом з гір користувався регулярно..так само і ІФ-Рівне(Ковель)....для подорожування на Волинь.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #98 on: 23.02.17 , 22:02 »
Share

то можна спробувати прискорити по-максимуму 606 і 608 між Львовом та ІФ.
А 606 є куди прискорювати? Він й так на межах можливого.
Я сумніваюся, тому що усі зупинки де він зупиняється, окрім Букачівців, це по суті технічні зупинки для зхрещення з зустрічними пасажирськими поїздами. Просто Ходорів, Галич та Бурштин відкриті для висадки-посадки пасажирів, проте на усіх трьох станціях є зхрещення з зустрічними пасажирськими потягами.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #99 on: 23.02.17 , 23:02 »
Share

Збулися давні мрії:

Quote
Наші пропозиції УЗ щодо графіку руху пасажирських поїздів 2013/2014
« Відповідь #253 : 14.01.13 , 20:01 »
   Поділитись   
Систематизувавши висловлені пропозиції, підводимо підсумки.
...
Західний напрямок

Змінити маршрут поїзда 77/78 Ковель – Москва на дільниці від Києва до Новоград-Волинського через Фастів, Житомир з метою збільшення пасажиропотоку за рахунок Житомира.

Поїзди 605/606 Львів – Рахів та 607/608 Львів – Чернівці разом з причіпними вагонами Москва – Івано-Франківськ поїзда 73/74 на ділянці Львів – Івано-Франківськ пускати одним составом довжиною 21 вагон за схемою:
Львів – Рахів (3К+3П+1О), Львів – Чернівці (3К+4П+1О), Москва – Івано-Франківськ (2К+4П)

Для поїзда 623/624 Київ – Кам’янець-Подільський встановити періодичність курсування по днях тижня (замість через день): відправленням з Києва – пн,ср,пт; з Кам’янець-Подільського – вт,чт,нд. При наявності пасажиропотоку в субботу та неділю складом цього поїзда призначати рейси Кам’янець-Подільський – Львів та Львів – Кам’янець-Подільський через Хмельницький.

У випадку досягнення домовленості про транзит українських поїздів територією республіки Молдова змінити маршрут курсування поїзда 117/118 Київ – Чернівці через Кам’янець-Подільський, Ларгу. В цьому випадку поїзд 623/624 відмінити, а на ділянці Тернопіль – Чернівці призначити рейковий автобус.

УЗ: хотіли - отримайте.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 288
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!