Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 41824 times)
Philip
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #970 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Так
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #971 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Підкинули мені цікавий скріншот на тему вкрай низької забезпеченості ІФ залізничними сполученнями з іншими закутками України:


Це мені трохи нагадало наш спектр фантазій відображений у першому дописі цієї теми.
Не вдаючись у репрезентативність опитування, найбільше голосів віддано за Чернівці-ІФ-Стрий-Мукачеве-Чоп-Ужгород. Це трохи корелюється із Рахів-Ковель на ділянці ІФ-Стрий... дозволить 2-3 вагони (як ПГВ до цих гіпотетичних поїздів) ганяти із Рахова через Стрий на Ужгород.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #972 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Так
Тоді, будьте ласкаві, нарисуйте поруч із цими словами (в дужках)
Quote
Чернівці-Тернопіль-Ходорів-Львів - Володимир-Волинський-Ковель
час проходження, а також час проходження для зворотного набору цих слів.
В такому разі Ваше речення може претендувати на пропозицію.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #973 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Також врахуйте, що в середньому палива вистачає на 1000 км пробігу (в т.ч. некомерційного/технологічного), а реально (із запасами) орієнтуйтесь на цифру 900 км.
Logged
Дніпровець
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #974 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Ще один потяг на Прикарпатті від УЗ: "Поїзд №668/667 Чернівці - Ковель без змін"! Наскільки я пригадую, то цей потяг пропонувалось пропустити через Заліщики - Тернопіль і якось об'єднати з поїздом №792/791 Ковель - Тернопіль!
Я тут мав на увазі, щоб трохи розвантажити лінію ІФ - Львів, але пустити (хоча б регіональні) через Тернопіль - Заліщики. Про це також свідчить, що поїзд №142/141 Львів - Київ буде ходити у зручний час зі Львова по маршруту  Червоноград - Ковель!  
P.S. Чесно кажучи, я думав, що поїзд №136/135 "Чорномор" Чернівці - Одеса якраз і піде через Заліщики, але ні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #975 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Ще один потяг на Прикарпатті від УЗ: "Поїзд №668/667 Чернівці - Ковель без змін"! Наскільки я пригадую, то цей потяг пропонувалось пропустити через Заліщики - Тернопіль і якось об'єднати з поїздом №792/791 Ковель - Тернопіль!
Я тут мав на увазі, щоб трохи розвантажити лінію ІФ - Львів, але пустити (хоча б регіональні) через Тернопіль - Заліщики.
Всі так мали на увазі: "з метою розвантаження ділянки ІФ-Ходорів-Львів" (це було прописано текстом у тому зверненні до УЗ).

Про це також свідчить, що поїзд №142/141 Львів - Київ буде ходити у зручний час зі Львова по маршруту  Червоноград - Ковель! 
Про що саме "також свідчить"? 141/142 не курсує ділянкою ІФ-Ходорів-Львів, і
Quote
буде ходити у зручний час зі Львова по маршруту  Червоноград - Ковель
жодним чином не впливає на розвантаження ділянки ІФ-Ходорів-Львів.

P.S. Чесно кажучи, я думав, що поїзд №136/135 "Чорномор" Чернівці - Одеса якраз і піде через Заліщики, але ні.
Вони панічно бояться Чорткова, "як чорт ладана". Тут не йдеться про крайні пункти маршруту, а про сам Чортків і той найкрутіший 9на теренах УЗ) горб поблизу Чорткова. Крім того "справедливі нарікання мешканців Кломиї ...".
Logged
Дніпровець
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #976 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Про це також свідчить, що поїзд №142/141 Львів - Київ буде ходити у зручний час зі Львова по маршруту  Червоноград - Ковель! 
Про що саме "також свідчить"? 141/142 не курсує ділянкою ІФ-Ходорів-Львів, і
Quote
буде ходити у зручний час зі Львова по маршруту  Червоноград - Ковель
жодним чином не впливає на розвантаження ділянки ІФ-Ходорів-Львів.
Я трохи не так написав: розвантаження ділянки ІФ - Львів то одне. А 2) це зручний графік по маршруту Львів - Ковель! Чи на Волинь людей більше з Буковини/Прикарпаття їздять, ніж зі Львова? Я просто не досліджував цього...
Logged
Дніпровець
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #977 on: 14.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Я трохи не так написав: розвантаження ділянки ІФ - Львів то одне. А 2) це зручний графік по маршруту Львів - Ковель! Чи на Волинь людей більше з Буковини/Прикарпаття їздять, ніж зі Львова? Я просто не досліджував цього...

(Щось я ще з цитатами не навчивсь на форумі працювати. Вибачаюсь наперед!)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #978 on: 14.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Я трохи не так написав: розвантаження ділянки ІФ - Львів то одне. А 2) це зручний графік по маршруту Львів - Ковель! Чи на Волинь людей більше з Буковини/Прикарпаття їздять, ніж зі Львова? Я просто не досліджував цього...
В нас одне одному не стає на заваді. Чернівці-Тернопіль-Львів-Здолбунів-Ковель та 141/142 рознесені як маршрутами так і пропонованим часом проходження... тому тут немає підстав для протиставляння цих маршрутів... кожному - своє.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #979 on: 14.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

З нового графіку 667/668 Чернівці - Ковель буде курсувати щоденно. В даний час він курсує через день. Зі складу потяга забрали загальний вагон. Схема поїзда досить смішна: 2К + 6П. Можливо один склад 667/668 буде обслуговувати Ковель, якщо залишились вагони від 791/792 Ковель - Тернопіль, якого в свою чергу після 10 грудня скоріш за все скасують.
Можливо, в такому контексті найоптимальніше було б через день 667/668 поїзд пускати через Стоянів-Франківськ/Рівне-Тернопіль?

Камянка Бузька не втратить сполучення з Франківськом, а Рівне отримає з Чернівцями.

Бо ж якщо зараз 668/667 не заповнюється повністю по всьому маршруту (на що УЗ любить звертати увагу) при черезденному курсуванні, то, ймовірно, при щоденному буде ще менш заселений. А так - і ширша географія пасажирів, і можливість оцінити, яким маршрутом поїзд заповнюється краще.

Ну і мій улюблений аргумент - швидкісна здолбунівська лінія та електрифікація з Тернополя до Ковеля:)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.