Придумайте, де більш ефективно може бути використаний ДПКр2, а то вони його точно туди запустять.
Львів - ІФ - Коломия - він безперечно затребуваний, а далі - 40-50 пасажирів (в п'ятницю часом до сотні буває). З Коломиї є альтернативний напрямок на Заліщики-Чортків через Гвіздець. Звісно, там швидкості не 100км/год, але жодної нормальної альтернативи там немає, тому попит буде. Тільки ті ж самі фахівцівці, в тому ж листі згадують про надзвичайну важливу соціальну роль цього "першокласного" недопоїзда для мешканців 200-тисячних Чернівців, а також про імовірне погіршення економічного результату... так начебто із Заліщик, Кострижівки, Стефанештів, Городенки та Гвіздця (при черезденному курсуванні Львів - Чернівці/Заліщики) не назбирається 50 пасажирів у будні дні і 150 - у пікові дні. Це звичайний дизель-поїзд, який вміє швидко їздити на магістральних ділянках, і нічого з ним в Заліщиках/Чорткові (при їзді через Гвіздець) не трапиться.
Повна версія листа:

