Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 278
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 291869 times)
Emblaze
Active user

Posts: 4051


View Profile
« Reply #130 on: 25.02.17 , 08:02 »
Share

Если можно, не оверквоттите, трудно разобрать, где ваш пост, а где вложенные цитаты.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #131 on: 25.02.17 , 17:02 »
Share

Це про які саме московські вагони йде мова, чернівецького чи франківського напрямку? Тут щойно за вашим посиланням дивився, ніби і той, і той по літньому розкладу трюхатимуть причепом до 73-го.
Що не так, у тому посиланні?
73 безпересадковий вагон    Москва Івано-Франківськ    з 26/03/2017 щоденно    Київ-Пас.    05:15    05:44    Івано-Франківськ    20:03    
73 безпересадковий вагон    Москва Чернівці    з 26/03/2017 щоденно    Київ-Пас.    05:15    05:44    Івано-Франківськ    20:03    20:35
Обидві причіпки з Києва до ІФ - із 73, а після Львова обидві - із 608. 1хв - не буде.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #132 on: 25.02.17 , 17:02 »
Share

Це про які саме московські вагони йде мова, чернівецького чи франківського напрямку? Тут щойно за вашим посиланням дивився, ніби і той, і той по літньому розкладу трюхатимуть причепом до 73-го.
Що не так, у тому посиланні?
73 безпересадковий вагон    Москва Івано-Франківськ    з 26/03/2017 щоденно    Київ-Пас.    05:15    05:44    Івано-Франківськ    20:03    
73 безпересадковий вагон    Москва Чернівці    з 26/03/2017 щоденно    Київ-Пас.    05:15    05:44    Івано-Франківськ    20:03    20:35
Обидві причіпки з Києва до ІФ - із 73, а після Львова обидві - із 608. 1хв - не буде.
жаль навіть дуже((( думав може авось нано технології від ЛВЗ))))
Logged
sean
Active user

Posts: 4012


View Profile
« Reply #133 on: 25.02.17 , 22:02 »
Share

Щодо видовження 43 в гори. Я тут згадав, як ен років тому починали видовжувати тодішню Галичину №97. Спочатку до Франика сабж ходив два чи три дні на тиждень під №143, решта днів - стандартно до Львова під №97. При цьому нитки/депа і інші сраки не міняли. Склади потягів (їх було два) і провідники встигали і до Франика зганяти, і в рідне депо повернутись, без оборотів з іншими потягами.
Якщо той обмін нитками настільки страшний і лякливий для причетних, то може спробувати спочатку видовжити 43 в гори по пікових днях тижня, щоб вони через поїздку потрапляли до себе в Станислав?
І ще офф: а як і коли в Жмеринці обслуговується 769/770? Провідники то там в дорозі міняються, а за складами Київ слідкує?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #134 on: 25.02.17 , 22:02 »
Share

Щодо видовження 43 в гори. ...
Якщо той обмін нитками настільки страшний і лякливий для причетних, то може спробувати спочатку видовжити 43 в гори по пікових днях тижня, щоб вони через поїздку потрапляли до себе в Станислав?
Ідея гарна - пасажирам сподобається. Це ж гладкомозкі пропунували так витягувати 26 (через день) незважаючи на напруженість ділянки Льв-ІФ.

Тоді по "непікових" буде значно менше пасажирів... бо більшість чекатиме "пікового рейсу" в гори. Заодно з'явиться гарний аргумент "за": на короткі рейси значно менший попит, ніж на довгі.
Гладкомозки кажуть, що у них "ранковий невивіз зі Львова у гори", тому претендентом на витягнення в гори обрали саме 143/144, а не 43/44.
У відповідь кажу, що львів'яни у гори їдуть на ніч, от їм би згодився Ковель - Львів - Рахів з опівнічним від'їздом зі Львова і ранковим прибуттям у гори.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #135 on: 25.02.17 , 22:02 »
Share

У відповідь кажу, що львів'яни у гори їдуть на ніч, от їм би згодився Ковель - Львів - Рахів з опівнічним від'їздом зі Львова і ранковим прибуттям у гори.
Цілком підтримую...багато знайомих чекає такого сполучення для комфортного доїзду в Карпати...Для Франківська він теж б не завадив.
Logged
sean
Active user

Posts: 4012


View Profile
« Reply #136 on: 25.02.17 , 22:02 »
Share

Гладкомозки кажуть, що у них "ранковий невивіз зі Львова у гори"
Омг, а невивіз в гори з Києва вони роками не бачать? о_О
« Last Edit: 25.02.17 , 22:02 by sean » Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #137 on: 25.02.17 , 22:02 »
Share

Омг, а невивіз в гори з Києва вони роками не бачать? о_О
Зараз з цим краще)Тим більше дуже велику частку не вивозу припадає на Центральну-Східну-Північну Україну.Всі завжди пересідають по Києву.
« Last Edit: 25.02.17 , 23:02 by birys5 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #138 on: 25.02.17 , 23:02 »
Share

Можна і щодня витягувати 43/44 в гори: 20-вагонний склад розділити на дві 10-вагонні групи, і кожну із них витягувати через день, а інша - екіпірування по ІФ, але для них це задача вище їх розуміння, бо доведеться міняти "половинки по Києву... і міняти трафарети і "дзеркальність половинок"... тому навіть не знаю, як то їм можна пояснити.
Logged
sean
Active user

Posts: 4012


View Profile
« Reply #139 on: 25.02.17 , 23:02 »
Share

20-вагонний склад розділити на дві 10-вагонні групи, і кожну із них витягувати через день
Нє, вони швидше тернополю чергову хрєнь причіпну придумають, ніж зрозуміють суть двох половинок ;)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 278
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!