Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 05:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 276
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 262758 times)
sean
Active user

Posts: 3782


View Profile
« Reply #210 on: 09.03.17 , 07:03 »
Share

З ІФ до Киева №143 90-100(плацкарт в пятницю),на №43 виходить 70-80 не на фірмові вагони.
Так тут же різниця у відстані, нє? 768 км vs 713 км.
« Last Edit: 09.03.17 , 07:03 by sean » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3855


View Profile
« Reply #211 on: 09.03.17 , 07:03 »
Share

можливо коли вагони перейли до Пасажирської компанії,тариф стане однаковим.
Вопрос тот же, с чего вдруг? Ответ тот же: Тарифы устанавливает государство, и действуют они для всех дорог, пассажирских компаний и пр. - одинаково.
"Пассажирская компания" на данном этапе - просто реорганизация внутренних юридических моментов, не более того.
Иными словами, еще одна прокладка вроде тех, какими изобилуют угольные и газовые схемы?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #212 on: 09.03.17 , 10:03 »
Share

..."Пассажирская компания" на данном этапе - просто реорганизация внутренних юридических моментов, не более того.
Иными словами, еще одна прокладка вроде тех, какими изобилуют угольные и газовые схемы?
На даному етапі - більше, ніж реорганізація. Передовсім, це стосується служб пасажирських перевезень у регіональних філіях та відповідних структурах у дирекціях. Та й для самих пасдепівців процес переходу буде не легким. Щодо "прокладок" - давно пора було відокремити в окрему компанію. Тобто, розділяти не за територіями, а за функціональним призначенням. При теперішньому рівні засобів зв'язку - жодних проблем.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #213 on: 09.03.17 , 10:03 »
Share

Иными словами, еще одна прокладка вроде тех, какими изобилуют угольные и газовые схемы?
Блин, люди, откуда вы черпаете эти фантазии? Создание пассажирской компании это реорганизация, а не встраивание еще одного звена. Инфраструктура "пассажирских перевозок" которая раньше была подчинена дорогам и каким-то другим филиалам перейдет в подчинение пассажирской компании.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #214 on: 09.03.17 , 11:03 »
Share

Просили одне (узгоджений ДП), а вони пропонують інше:

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7902


View Profile
« Reply #215 on: 09.03.17 , 12:03 »
Share

А чи не потягне це за собою скасування вантажопасажирських поїздів 900-ї нумерації на Буковині? Бо ж якщо через те, що пасажирські вагони належатимуть "Пасажирській компанії", а вантажні зовсім іншій то собівартість таких перевезень лише зросте... В недружній для нас Росії курсування вантажопасажирських поїздів було скасовано саме через те, що вантажні вагони належать одній компанії, а пасажирські зовсім іншій. А до рейкових автобусів щоб ними усіма замінити такі поїзди з одним пасажирським вагоном як Чернівці-Сокиряни наприклад ще треба дожити. Тих Пес які зараз забрали у Південно-Західної залізниці в Коломию явно не вистачить.
Не думаю, что это станет преградой для курсирования грузопассажирских поездов. Так как "Пассажирская компания" - это филиал УЗ, а не независимое юрлицо.
Можливо буде єдиний тариф на перевезення на певних потягах з ЗУ?
С каких делов? Тарифы у нас устанавливает государство, и действуют они для всей страны одинаково.
Для дальнего сообщения - да, для пригородного - нет. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #216 on: 09.03.17 , 12:03 »
Share

А чи не потягне це за собою скасування вантажопасажирських поїздів 900-ї нумерації на Буковині? Бо ж якщо через те, що пасажирські вагони належатимуть "Пасажирській компанії", а вантажні зовсім іншій то собівартість таких перевезень лише зросте... В недружній для нас Росії курсування вантажопасажирських поїздів було скасовано саме через те, що вантажні вагони належать одній компанії, а пасажирські зовсім іншій. А до рейкових автобусів щоб ними усіма замінити такі поїзди з одним пасажирським вагоном як Чернівці-Сокиряни наприклад ще треба дожити. Тих Пес які зараз забрали у Південно-Західної залізниці в Коломию явно не вистачить.
Не думаю, что это станет преградой для курсирования грузопассажирских поездов. Так как "Пассажирская компания" - это филиал УЗ, а не независимое юрлицо.
Сергій Михальчук:
Quote
Заключний — п’ятий — етап полягає у створенні до 2020 р. на базі філії «Пасажирська компанія» залежного товариства ПАТ «Укрзалізниця» — ПрАТу «Пасажирська компанія».
Юридично це буде незалежна компанія, а залежність буде тільки в тому, що засновником буде ПАТ "УЗ".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7902


View Profile
« Reply #217 on: 09.03.17 , 12:03 »
Share

Якщо ПРаТ "Пасажирська компанія" буде фінансово залежати від ПАТ "УЗ", то це все одно не стане на заваді курсуванню вантажопасажирських поїздів
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #218 on: 09.03.17 , 13:03 »
Share

Якщо ПРаТ "Пасажирська компанія" буде фінансово залежати від ПАТ "УЗ", то це все одно не стане на заваді курсуванню вантажопасажирських поїздів
Залежність зазвичай буде обмежена: внесенням коштів (також основних засобів) до статутного капіталу ПрАТ "ПК", та ухваленням рішення про розподіл розподіл доходів чи про надання зворотної безвідсоткової позики. Іншої залежності, як я розумію, не передбачено. Тобто, за тягу вагона О у складі 9хх ПрАТ "ПК" повинна буде сплачувати кошти до ПАТ "УЗ" (чи розрахуватися в інший спосіб), в іншому випадку фіскали можуть мати претензії за надання послуг між компаніями нижче рівня собівартості.
« Last Edit: 09.03.17 , 13:03 by Iwan » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1384


View Profile
« Reply #219 on: 09.03.17 , 18:03 »
Share

В Росії Федеральна Пасажирська Компанія (ФПК) це окрема компанія, засновником якої є РЖД, але тим не менш на мережі РЖД не залишилося жодного вантажо-пасажирського поїзда 9хх нумерації, навіть там де вони доцільніші.
Перегляньмо у Вікіпедії визначення, що таке ФПК,  і спробуємо знайти структурні відмінності у створюваної Пасажирської компанії УЗ:
(мовою оригіналу)
https://ru.wikipedia.org/wiki/Федеральная_пассажирская_компания
От мене і непокоїть, чи не наступає тим самими УЗ на РЖДшні граблі країни-агресора, а якщо керівництво УЗ навмисно намагається скопіювати РЖДшний, далеко не найбільш вдалий досвід, то громадськість повинна вживати заходи вже зараз, аби "рускій мір" із його повальним скасуванням поїздів на малодіяльних лініях та забороною курсування вантажопасажирських поїздів не прийшов до нас.
« Last Edit: 09.03.17 , 18:03 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 276
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!