Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 05:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 276
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 262756 times)
Andersen
Active user

Posts: 2607


View Profile
« Reply #240 on: 14.03.17 , 18:03 »
Share

По сколько из Львова с 6:32 до 15:45 нет ж-д сообщение из Львова до Франка, и учитывая то что 15:45 ужасно медленныйм можно ставит тезис о том что "10 ПДС справляются" под вопросом.
Особенно учитывая то что из Франка до Львова с 9:04 до 17:01 опять таки ничего нет.
И тот факт что ни одного поезда достигает скорость 30х годов (1:30) и только пару из них доедет за менее чем двух часов.
А готов ли пан Володимир и Ко заплатить гривен 100 за проезд в региональном экспрессе?
И как он должен ходит по времени? Чем 701/702 не устраивает вас, скажите плз?
« Last Edit: 14.03.17 , 19:03 by Andersen » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #241 on: 14.03.17 , 18:03 »
Share

По сколько из Львова с 6:32 до 15:45 нет ж-д сообщение из Львова до Франка, и учитывая то что 15:45 ужасно медленныйм можно ставит тезис о том что "10 ПДС справляются" под вопросом.
Особенно учитывая то что из Франка до Львова с 9:04 до 17:01 опять таки ничего нет.
Из Харькова нет прямого сообщения до соседнего Днепра с 5 утра до 18 вечера, и всего два поезда. При этом ажиотажа на автобусы (их больше 10-ти) - нет.
Кто сказал, что отсутствие прямого пригородного поезда, или поезда в "пустом" интервале - это проблема? Отвечать не надо, ваша позиция в этом вопросе давно известна, и ничего нового мы не услышим.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #242 on: 14.03.17 , 19:03 »
Share

По сколько из Львова с 6:32 до 15:45 нет ж-д сообщение из Львова до Франка, и учитывая то что 15:45 ужасно медленныйм можно ставит тезис о том что "10 ПДС справляются" под вопросом.
Особенно учитывая то что из Франка до Львова с 9:04 до 17:01 опять таки ничего нет.
Из Харькова нет прямого сообщения до соседнего Днепра с 5 утра до 18 вечера, и всего два поезда. При этом ажиотажа на автобусы (их больше 10-ти) - нет.
Кто сказал, что отсутствие прямого пригородного поезда, или поезда в "пустом" интервале - это проблема? Отвечать не надо, ваша позиция в этом вопросе давно известна, и ничего нового мы не услышим.
Харків і Дніпро так не тяжіють один до одного. Це 2 самостійні мегаполіси, мешканцям яких, по суті, крім як по особистих потребах, часто не потрібно їздити один до одного. Натомість Львів - це великий транспортний, економічний, культурний і т.д. центр Західної України, а Франківськ - по суті, ворота в Карпати, звідки починається багато туристичних маршрутів. Плюс бізнесмени, родинні звязки і т.д. Пасажиропотік на напрямку Франківськ - Львів безумовно в рази вищий за той, який є між Харковом і Дніпром.
Взагалі, порівнювати облцентри Заходу і Сходу не зовсім доцільно. На Сході практично всі міста однакові чи схожі за населенням та потенціалом (Харків, Запоріжжя, Дніпро), тому й мешканцям цих міст не так часто виникає потреба подорожувати один до одного. На Заході все зовсім по-іншому: Львів - це реальний центр. Найбільше місто, найрозвиненіше, практично всі важливі питання (консульство, бізнес, транспорт, туризм, навчання і т.д.) вирішуються у Львові, тому що в інших облцентрах або немає такої можливості, або проблематичніше. І якщо дивитися на всі облцентри Західної України, то, мабуть, немає такого, який мав би найкраще сполучення зі Львовом. На всіх напрямках є свої прогалини. Більші чи менші.
« Last Edit: 14.03.17 , 19:03 by Doobey » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #243 on: 14.03.17 , 20:03 »
Share

Пасажиропотік на напрямку Франківськ - Львів безумовно в рази вищий за той, який є між Харковом і Дніпром.
Саме тому, станом на 20:00, УЗ, на завтра починаючи з 01:01 до 20:59 пропонує пасажирам зі Львова до Франківська: місць люкс - 49, купе - 537, плацкарт - 725, загальні - 86, сидячі - 238. Автовокзал на Стрийський в період з 6:10 по 11:00 пропонує зараз 136 місць у 8-ми автобусах (і це тільки прямі рейси до ІФ). Бла-бла кар в період з 3 ночі до 10 ранку пропонує 79 місць в 30 авто. Зворотно можете самі порахувати, ситуація така сама.
То де там ваш платоспроможний пасажир якому бракує одного прямого дизеля?

« Last Edit: 14.03.17 , 20:03 by logist » Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 176


View Profile
« Reply #244 on: 14.03.17 , 20:03 »
Share

Не потрібно робити новий дизель ІФ-Львів. Потрібно об'єднати два наявних потяга в один.
(Львів-Ходорів)  +  (Ходорів-ІФ)  =  (Львів-ІФ)

За тих самих 140км пробігу дизеля це дозволить перевезти більшу кількість пасажирів, ніж наявні два неузгоджених приміських потяга.

Які основні причини проти прямого приміського потяга озвучені Логістом та іншими:
 - Пасажири зажрались.
 - Ніхто нічого міняти не буде. Потяги мають їздити так як вигідно машиністам, а не так, як вигідно пасажирам.
 - Краще возити повітря з ІФ до Ходорова, ніж пасажирів з ІФ до Львова.
 - Якщо зробити нормальний приміський ІФ-Львів, то буде надто зручно, пасажири поїдуть ним і не захочуть їздити ПДС.

Тепер відповіді на констурктивні запитання
1) Маршрутки Львів-ІФ з автовокзалу у Львові переважно відходять зі стоячими. Там десь 10 автобусів в день через Галич (по маршруту дизелів) і ще десь 6 через Стрий.
2) Прийнятна ціна по маршруту - десь 60-80грн (тобто трохи нижче автобуса щоб компенсувати нижчу швидкість).
По ціні порядку 100грн на маршруті ІФ-Львів їздить 702й.  Ціна за 1км там виходить десь 0,75грн (набагато дорожче за 1км, ніж в ІС+ Київ-Харків, скажімо). Завантаження його на ділянці ІФ-Львів десь 30-60%, але все одно кількість пасажирів зі Львова до ІФ набагато вища, ніж до Чернівців (куди проїзд за 1км цим потягом майже вдвічі дешевший.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #245 on: 14.03.17 , 21:03 »
Share

Пасажиропотік на напрямку Франківськ - Львів безумовно в рази вищий за той, який є між Харковом і Дніпром.
Саме тому, станом на 20:00, УЗ, на завтра починаючи з 01:01 до 20:59 пропонує пасажирам зі Львова до Франківська: місць люкс - 49, купе - 537, плацкарт - 725, загальні - 86, сидячі - 238. Автовокзал на Стрийський в період з 6:10 по 11:00 пропонує зараз 136 місць у 8-ми автобусах (і це тільки прямі рейси до ІФ). Бла-бла кар в період з 3 ночі до 10 ранку пропонує 79 місць в 30 авто. Зворотно можете самі порахувати, ситуація така сама.
То де там ваш платоспроможний пасажир якому бракує одного прямого дизеля?


Проблема не в відсутності пасажиропотоку, а в тому, що в один проміжок часу поїзди їдуть пачками, а в інший - вікна. І на маршрутки заздалегіть мало хто  бере квитки. А їх немало: і зі Стрийської, і з Двірцевої.
« Last Edit: 14.03.17 , 21:03 by Doobey » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #246 on: 14.03.17 , 21:03 »
Share

Проблема не в відсутності пасажиропотоку, а в тому, що в один проміжок часу поїзди їдуть пачками, а в інший - вікна.
Кто сказал, что отсутствие прямого пригородного поезда, или поезда в "пустом" интервале - это проблема?
Поясніть - де проблема.

І на маршрутки заздалегіть мало хто  бере квитки. А їх немало: і зі Стрийської, і з Двірцевої.
От вам відповідь на питання вище, якщо не зможете пояснити де проблема - якщо не купують заздалегідь, то народ в курсі що доїде в будь якому випадку.

От не можу від всіх агітаторів почути одне - дайте цифру - платоспроможні пасажири яки віддадуть перевагу 4+ годинам з пересадкою у дизелі, ніж автобус за 3 години, або потяг. Скільки їх? Вони є, звісно, от я наприклад раз на рік заради покатушок - поїхав би.
Візьміть до уваги ще, що той дизель, аби замазати денне віконце, зі Львова догонить 606й (не в прямому сенсі, але проміжок по часу буде не великим), а зворотно йому прийдеться вирушати за 702 та 750.

- Ніхто нічого міняти не буде. Потяги мають їздити так як вигідно машиністам, а не так, як вигідно пасажирам.
Потяги повинні їздити так як треба пасажирам, але цей випадок - ви не можете надати відповіді - а чи потрібно так пасажирам?
Я за зміни, я люблю зміни, але не зміни заради змін, на мою думку це саме те що ви пропонуєте.

Якщо проблема у денному вікні дійсно існує, то її потрібно вирішувати на роки вперед, а не робити сумнівну затичку з дизеля.
Знов, якщо, ті пасажири дійсно є - підрахуйте їх кількість, подайте до УЗ пропозицію, запустити Обрій в день до Франківська, тільки знизити цінник до оптимального рівню.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #247 on: 14.03.17 , 21:03 »
Share

Проблема не в відсутності пасажиропотоку, а в тому, що в один проміжок часу поїзди їдуть пачками, а в інший - вікна.
Кто сказал, что отсутствие прямого пригородного поезда, или поезда в "пустом" интервале - это проблема?
Поясніть - де проблема.

І на маршрутки заздалегіть мало хто  бере квитки. А їх немало: і зі Стрийської, і з Двірцевої.
От вам відповідь на питання вище, якщо не зможете пояснити де проблема - якщо не купують заздалегідь, то народ в курсі що доїде в будь якому випадку.

От не можу від всіх агітаторів почути одне - дайте цифру - платоспроможні пасажири яки віддадуть перевагу 4+ годинам з пересадкою у дизелі, ніж автобус за 3 години, або потяг. Скільки їх? Вони є, звісно, от я наприклад раз на рік заради покатушок - поїхав би.
Візьміть до уваги ще, що той дизель, аби замазати денне віконце, зі Львова догонить 606й (не в прямому сенсі, але проміжок по часу буде не великим), а зворотно йому прийдеться вирушати за 702 та 750.

- Ніхто нічого міняти не буде. Потяги мають їздити так як вигідно машиністам, а не так, як вигідно пасажирам.
Потяги повинні їздити так як треба пасажирам, але цей випадок - ви не можете надати відповіді - а чи потрібно так пасажирам?
Я за зміни, я люблю зміни, але не зміни заради змін, на мою думку це саме те що ви пропонуєте.

Якщо проблема у денному вікні дійсно існує, то її потрібно вирішувати на роки вперед, а не робити сумнівну затичку з дизеля.
Знов, якщо, ті пасажири дійсно є - підрахуйте їх кількість, подайте до УЗ пропозицію, запустити Обрій в день до Франківська, тільки знизити цінник до оптимального рівню.
Я досить часто катаюсь цим маршрутом..і можу сказати десь 1/4 дизеля Львів-Ходорів о 17:45 пересідає по Ходорову на дизель Ходорів-ІФ що о 20:00.Автобусний трафік який ви тут пропонуєте не доречний....автобуси в ІФ відправляються  АС-2 що на пасічній...У Львові зі Стрийскої тобто по місту прийдеться проїхати від 30 до години часу...Тобто це виходить той самий час що і їхати дизелем....
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #248 on: 14.03.17 , 22:03 »
Share

автобуси в ІФ відправляються  АС-2 що на пасічній...У Львові зі Стрийскої тобто по місту прийдеться проїхати від 30 до години часу...Тобто це виходить той самий час що і їхати дизелем....
Тобто всі пасажири залізниці мешкають та у справах лише біля залізниці, а ті що на бусі тільки біля автостанцій?

десь 1/4 дизеля Львів-Ходорів о 17:45 пересідає по Ходорову на дизель Ходорів-ІФ що о 20:00.
Они все едут из Львова до И.Ф.? У них, у всех, есть полный билет? Или это рабочие возвращаются домой, и половина из них железнодорожники, а вторая половина льготники? Какой процент из них пересядет на дневной, прямой рейс?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #249 on: 14.03.17 , 22:03 »
Share

... подайте до УЗ пропозицію, запустити Обрій в день до Франківська, тільки знизити цінник до оптимального рівню.
Ще трохи залишилось почекати. Є шанс, що МІУ надасть конкретні коментарі щодо класності ДПКр2, а це автоматично вплине на тарифікацію. Як тільки отримаю відповідь, то одразу тут оприлюдню. Зрештою, менеджери в УЗ повинні вміти емпірично знаходити точку рівноваги попиту та пропозиції. Їх неадаптивність до динамічних характеристик споживачів дуже дивує. Нехай в пікові дні ще трохи підвищать ціну (наприклад, на 50%), а в інші дні - знизять на 30%... Це все можна узаконити... було б у них тільки бажання.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 276
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!