Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.07.17 , 03:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 46
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 15092 times)
Entony
Active user

Posts: 1626


View Profile
« Reply #280 on: 31.03.17 , 10:03 »
Share Reply with quote

З приводу Солотвино було декілька депутатських звернень, в т.ч. ініційоване нами.
Я все-таки сподівався, що зроблять так, як буде краще для пасажирів: півскладу від 13 розвертатимуть на Солотвино щоденно.
УЗ зробила так, як їй менше мороки: цілий склад, але через день.
Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів. Тим більше, що склад ПЗЗ фірмовий та ще й буде з додатковим коефіцієнотом (номер поїзда ж 213/214). Але щось стоянка 44 хвилини по Чопі, щоб перечіпити локомотив, занадто довга.
Logged
sergius
Active user

Posts: 843


View Profile
« Reply #281 on: 31.03.17 , 10:03 »
Share Reply with quote

Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів.
І навіть 20 буває. І тут ще цікавить фізична можливість затарабанити цей склад до Солотвино, як і можливість виконати такий графік цим складом, що набагато швидше за 601/602.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 245


View Profile
« Reply #282 on: 31.03.17 , 10:03 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів.

Quote
Наразі, опрацьовується варіант половинку 13 розвернути по Чопу на Солотвино.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2728


View Profile
« Reply #283 on: 31.03.17 , 13:03 »
Share Reply with quote

Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів.
І навіть 20 буває. І тут ще цікавить фізична можливість затарабанити цей склад до Солотвино, як і можливість виконати такий графік цим складом, що набагато швидше за 601/602.

А ще є п. 7 "Порядок узгодження та включення додаткових вагонів до складу пасажирських поїздів понад максимально допустиму довжину"

Quote
7. У випадках, коли довжина пасажирської платформи менша за довжину довгосоставного поїзда продаж проїзних документів у вагони поза межами платформ не проводиться. У виняткових випадках начальник поїзда та провідники вагонів забезпечують посадку (висадку) пасажирів у вагони (з вагонів) через тамбури суміжних вагонів, що знаходяться в межах корисної довжини платформи.
В.о. директора з пасажирських перевезень та сервісу І.П. Романків

От і буде нагода опробувати словосполучення "у виняткових випадках".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2728


View Profile
« Reply #284 on: 05.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

601/602 Львів – Солотвино: у чистих вагонах – той самий сморід (сторінка 11/3)

Суть статті: повернути загальний вагон для "осіб з обмеженою гігієною".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2728


View Profile
« Reply #285 on: 24.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

... На перспективу можна говорити і про овернайт-трансформер Чернівці-Перемишль 1520 (вночі тернопільським ходом, удень франківським), який заодно зазбогоїть п. Барну, але підозрюю, що в даній темі це злісний офтоп:))
Коли вже так, то варто щось для симетрії, а то виїхати зможуть, а повернтутися - ні (чи навпаки). В інший бік (для комлементарності) може бути короткий (внутрішній) маршрут Чернівці - ІФ - Львів - Тернопіль - Чернівці... чи Львів - Тернопіль - Коломия - ІФ - Львів (через Гвіздець). Чернівцям і так буде щоденне сполучення, а гвіздчанам байдуже що на Львів та зі Львова різними шляхами.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 245


View Profile
« Reply #286 on: 24.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Не нашел куда запостить так как новость не к УЗ а мин. инфраструкруы больше относится да и не пас. перевозкам. Поэтому размещу здеся.

Quote
Украина предложила Словакии и Румынии перевозить грузы из одной страну в другую через Закарпатскую область, используя при этом комбинированную железную дорогу Халмэу/Дяково - Батево - Королево - Чоп/Чиерна-над-Тисоу. С таким предложением обратилась украинская делегация к румынской стороне во время переговоров Мининфраструктуры Украины с представителями Минтранса и МИД Румынии.

Также уполномоченные лица Мининфраструктуры передали румынской делегации проект Соглашения между правительствами Украины, Словакии и Румынии об организации железнодорожных грузовых перевозок по участку с шириной колеи 1435 мм Дяково/Халмэу - Чоп/Чиерна-над-Тисоу.

Отрезок Халмэу/Дяково - Батево - Королево - Чоп/Чиерна-над-Тисоу является комбинированным и способен пропускать вагоны двух стандартов - 1520 мм и 1435 мм. Это позволяет организовать бесперебойную перевозку грузов из Румынии в Словакию и дальше в Европу без задействования перегрузочных терминалов и без замены вагонных тележек.

Отметим, что изначально отрезок Халмэу/Дяково - Батево - Королево - Чоп/Чиерна-над-Тисоу строился под ширину 1435 мм. После Второй мировой войны, когда Закарпатье отошло к Советскому Союзу, в большинстве своем евроколея была перешита, но на указанном отрезке она сохранилась, а вдоль него была проложена ширококолейная железная дорога. Во времена "холодной войны" по этой магистрали перевозился уголь из Румынии в Чехословакию. Сейчас грузовые перевозки по ветке Халмэу/Дяково - Батево - Королево - Чоп/Чиерна-над-Тисоу практически не осуществляются.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #287 on: 24.05.17 , 15:05 »
Share Reply with quote

Економічного змісту тут небагато, шлях через Угорщину коротший, хіба що на тлі політичної неприязні між Угорщиною і Румунією цей варіант отримай розвиток...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2728


View Profile
« Reply #288 on: 24.05.17 , 15:05 »
Share Reply with quote

Економічного змісту тут небагато, шлях через Угорщину коротший, хіба що на тлі політичної неприязні між Угорщиною і Румунією цей варіант отримай розвиток...
також на тлі політичної неприязні між Словаччиною і Угорщиною. Одвічні суперечки за угорський етнос за межами Угорщини.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #289 on: 24.05.17 , 19:05 »
Share Reply with quote

... На перспективу можна говорити і про овернайт-трансформер Чернівці-Перемишль 1520 (вночі тернопільським ходом, удень франківським), який заодно зазбогоїть п. Барну, але підозрюю, що в даній темі це злісний офтоп:))
Коли вже так, то варто щось для симетрії, а то виїхати зможуть, а повернтутися - ні (чи навпаки). В інший бік (для комлементарності) може бути короткий (внутрішній) маршрут Чернівці - ІФ - Львів - Тернопіль - Чернівці... чи Львів - Тернопіль - Коломия - ІФ - Львів (через Гвіздець). Чернівцям і так буде щоденне сполучення, а гвіздчанам байдуже що на Львів та зі Львова різними шляхами.
Це на перспективу, якщо зробити два невеликих склади трансформерів і пускати їх симетрично, як Київ-ІФ, тільки не просто в різних режимах, а й різними ходами. Для Чернівців буде побічний подвійний ефект, водночас його можна ще буде якось прив'язати до запланованого вже зараз сполучення з Румунією. А Гвіздцю досить буде якогось узгодженого дизеля (песи Заліщики-Коломия) або «Гуцульщини».
Прибуття в Перемишль доцільне, мабуть, о 6:00 і 16:00..16:30 польського часу, якщо тільки не намагатися денний рейс відразу обернути назад (у цьому разі він практично продублює київський). Відправлення відповідно пізні (наприклад, 12 і 22), щоб перехопити паксів з глибини Польщі. Поляки мають дивну звичку починати денний рух ІС з 4 год ранку, але якщо підлаштуватися під це (і під краківських студентів), тоді вийде Львів у свинячий голос. З іншого боку, пізнє прибуття і чернівецьких студентів обламає. Виходить якось так:
Чернівці 21:00 - Чортків 00:30 - Тернопіль 03:00 - Львів 05:00 - Перемишль 06:00 пол. (майже всі ранкові ІС)
Перемишль 12:00 пол. - Львів 15:00 - ІФ 17:00 - Коломия 18:00 - Чернівці 19:00 (трохи затримавшись у Львові, він може тягти вагони 73)
Чернівці 11:00 - Коломия 12:00 - ІФ 13:00 - Львів 15:00 - Перемишль 16:00 пол. (ІС о  16:50 і два нічних)
Перемишль 22:00 пол. - Львів 01:00 - Тернопіль 03:00 - Чортків 05:30 - Чернівці 09:00 (+ пересадка на В-Сірет)
Сподіваюсь, це достатньо офтопна тема для такої наукової фантастики.
« Last Edit: 24.05.17 , 19:05 by _vs_ » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 46
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.172 seconds with 21 queries.