Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.17 , 07:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 6165 times)
Entony
Active user

Posts: 1553


View Profile
« Reply #280 on: 31.03.17 , 10:03 »
Share Reply with quote

З приводу Солотвино було декілька депутатських звернень, в т.ч. ініційоване нами.
Я все-таки сподівався, що зроблять так, як буде краще для пасажирів: півскладу від 13 розвертатимуть на Солотвино щоденно.
УЗ зробила так, як їй менше мороки: цілий склад, але через день.
Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів. Тим більше, що склад ПЗЗ фірмовий та ще й буде з додатковим коефіцієнотом (номер поїзда ж 213/214). Але щось стоянка 44 хвилини по Чопі, щоб перечіпити локомотив, занадто довга.
Logged
sergius
Active user

Posts: 650


View Profile
« Reply #281 on: 31.03.17 , 10:03 »
Share Reply with quote

Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів.
І навіть 20 буває. І тут ще цікавить фізична можливість затарабанити цей склад до Солотвино, як і можливість виконати такий графік цим складом, що набагато швидше за 601/602.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #282 on: 31.03.17 , 10:03 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів.

Quote
Наразі, опрацьовується варіант половинку 13 розвернути по Чопу на Солотвино.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #283 on: 31.03.17 , 13:03 »
Share Reply with quote

Тобто повний склад від 013 тепер поїде на Солотвино? А це як мінімум 18-19 вагонів.
І навіть 20 буває. І тут ще цікавить фізична можливість затарабанити цей склад до Солотвино, як і можливість виконати такий графік цим складом, що набагато швидше за 601/602.

А ще є п. 7 "Порядок узгодження та включення додаткових вагонів до складу пасажирських поїздів понад максимально допустиму довжину"

Quote
7. У випадках, коли довжина пасажирської платформи менша за довжину довгосоставного поїзда продаж проїзних документів у вагони поза межами платформ не проводиться. У виняткових випадках начальник поїзда та провідники вагонів забезпечують посадку (висадку) пасажирів у вагони (з вагонів) через тамбури суміжних вагонів, що знаходяться в межах корисної довжини платформи.
В.о. директора з пасажирських перевезень та сервісу І.П. Романків

От і буде нагода опробувати словосполучення "у виняткових випадках".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #284 on: 05.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

601/602 Львів – Солотвино: у чистих вагонах – той самий сморід (сторінка 11/3)

Суть статті: повернути загальний вагон для "осіб з обмеженою гігієною".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 20 queries.