Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.19 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 278
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 293426 times)
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #350 on: 11.07.17 , 20:07 »
Share

У них немає катастрофічно вагонів, шалений дефіцит квитків влітку, на Бердянськ ходить 10 вагонів, на Новоолексіївку також далеко не повний склад, але при цьому 607/608 Чернівці - Львів та 605/606 Львів - Рахів ходить 3 складами з добовим перестоєм по Чернівцях. Це нормально?
Чому не можна їх обслуговувати у Львові хоча б улітку, та вивільнити один склад? Мізки не працюють?

Я б сказав, що нема змісту на такі короткі маршрути ставити плацкарт і купе. Цілком вистачить двох складів сидячок, але з денним графіком.
Наприклад:

Рахів-Львів 7:00-15:00
Львів-Чернівці 16:00-21:45

Чернівці-Львів 7:00-12:45
Львів-Рахів 13:45-21:45

На жаль ,немає у нас сидячок. Щоб спальні вагони використовувати на овернайтних маршрутах, оптимально буде реалізувати це:
...
- поїзд 607 Чернівці-Львів з ПГВ до Ковеля та МОСКВИ завернути через Тернопіль, по Красному відчіпляти вагони на Москву і Ковель приблизно так - Чернівці 22:50 - Красне 06:50-07:20 - Львів 08:15;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 1 состав закрутити так:
  Чернівці 15:30 - Рахів 20:30

  Рахів 21:40 - Львів 05:45-06:15 - Красне 07:15-07:35 - Ковель 13:45 /по Львову відчіпляти вагони Рахів-Львів, по Красному причіпка ПГВ  з Чернівців до Ковеля та Москви, Московські по Здолбунову перечепити до 78-го/

  Ковель 15:00 - Красне 21:20-21:40 - Львів 22:30-23:00 - Рахів 07:00 /по Львову причіпляти вагони Львів-Рахів, по Здолбунову перечіпка московських вагонів від 77-го, по Красному - причіпка ковельських та московських вагонів до поїзда Львів-Чернівці/

  Рахів 08:00 - Чернівці 13:00;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- поїзд 608: Львів 20:30 - Красне 21:40-22:00 - Чернівці 06:00 /по Красному причіпка вагонів з Ковеля і Москви/.
...
Розуму великого не треба. Є 3 состави 605-608, кожен з них потрібно закрутити за такими маршрутами:
Чернівці - Рахів____Рахів - Ковель____Ковель - Чернівці____і зворотньо (состав, який приїхав до Чернівців з Рахова, їде ввечері на Ковель і навпаки). Якраз виходить 3 состави для щоденного курсування. А причіпки/відчіпки великого розуму не потребують.
А то й справді дивно, що поїзди їдуть вдень 7 годин і при цьому вбиваються спальні вагони, в яких пасажири по суті сплять лише в 1 напрямку.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #351 on: 11.07.17 , 20:07 »
Share

Ймовірно, з нового графіка 605/606 Львів - Рахів та 607/608 Львів - Чернівці взагалі не буде. Їх хочуть замінити поїздами з довшими маршрутами (чи шляхом видовження існуючих). Але як саме це буде реалізовано, поки що невідомо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #352 on: 11.07.17 , 20:07 »
Share

Ймовірно, з нового графіка 605/606 Львів - Рахів та 607/608 Львів - Чернівці взагалі не буде. Їх хочуть замінити поїздами з довшими маршрутами (чи шляхом видовження існуючих). Але як саме це буде реалізовано, поки що невідомо.
Так я про це й пишу. По суті, видовжити дані поїзди з Чернівці/Рахів - Львів до Чернівці/Рахів - Львів - Рівне - Ковель. Ще й як додатковий бонус потяг Чернівці - Рахів. І ніхто не постраждає від цього. Ще й 702 мав би дозавантажуватись краще.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #353 on: 11.07.17 , 21:07 »
Share

...Ще й як додатковий бонус потяг Чернівці - Рахів. І ніхто не постраждає від цього. Ще й 702 мав би дозавантажуватись краще.
Цій темі невдовзі 3 роки виповниться: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115815.0
Пропонував Чернівці - Рахів - Львів - Ковель та зворотний:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115815.msg383848#msg383848
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115834.msg383432#msg383432
варіантів є купа... було б натхнення переконувати причетних.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #354 on: 11.07.17 , 21:07 »
Share

Гуглянув Чернівці і побачив петицію: Запустити потяг "Рахів- Чернівці"
https://petition.president.gov.ua/petition/36357
людям вже так наболіло, що аж не полінувалися написати петицію... проте, петиція ні на що не вплине, допоки самі причетні не дійдуть до цього: де взяти склади, як їх обертати тощо.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8220


View Profile
« Reply #355 on: 11.07.17 , 21:07 »
Share

Це все перспективи.
Але зараз із Заходу шалений невивіз на Південь, тому на літо я би не експрементував, а один із складів 605/606-607/608 розпустив би по лінтіх поїздах. А до експериментів з новими маршрутами я би вже повернувся восени, коли спаде ажіотаж на Південь.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #356 on: 12.07.17 , 10:07 »
Share

Це все перспективи.
А ніхто й не каже, щоб це було "завтра" чи взагалі в наступному сезоні.

Але зараз із Заходу шалений невивіз на Південь, тому на літо я би не експрементував, а один із складів 605/606-607/608 розпустив би по лінтіх поїздах. А до експериментів з новими маршрутами я би вже повернувся восени, коли спаде ажіотаж на Південь.
Хто заважав причетним загорнути 135/136 на Рахів, а інший (новий) з Одеси до КП (ниткою 139/140) і далі: Чернівці, ІФ... чи аж до Львова?
Наприклад так:
----- -- 19:16 ОДЕСА        07:18 -- -----
01:14 20 01:34 ЖМЕРИНКА     00:58 20 01:18
03:02  3 03:05 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ 23:29  3 23:32
03:15 25 03:40 ГРЕЧАНИ      22:54 25 23:19
05:44 -- ----- КАМ.-ПОД.    ----- -- 20:35


чи на літній сезон так:
----- -- 14:52 ХЕРСОН       12:42 -- -----
15:49  5 15:54 МИКОЛАЇВ П.  11:40  5 11:45
16:37 25 17:02 КОЛОСІВКА    09:32 25 09:57
18:51 25 19:16 ОДЕСА        07:18 25 07:43
01:14 20 01:34 ЖМЕРИНКА     00:58 20 01:18
03:02  3 03:05 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ 23:29  3 23:32
03:15 25 03:40 ГРЕЧАНИ      22:54 25 23:19
05:44 -- ----- КАМ.-ПОД.    ----- -- 20:35


Формування у Чернівцях чи ІФ (якщо встигатиме), або з розміном на щось інше... і львівське формування.
Таким чином, етнічна Північна Молдова (східна частина Чернівецької обл.) мала б сполучення зі Львовом та Одесою.
Це було б привабливо також для громадян Молдови з прикордонних населених пунктів (через Ларгу чи Мамалигу).

Тепер з'явився ще варіант до БД чи Ізмаїла (це вже на розсуд причетних).
Від цього виграє КП, Чернівці (економія як мінімум 4 години до Хмельницького ... Одеси у порівнянні із 135/136).
Для Коломиї рівночасно виходить. ІФ матиме 135/136, і ще цей - через КП.
« Last Edit: 12.07.17 , 10:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #357 on: 12.07.17 , 20:07 »
Share

... Логист, и коллеги, а как вы считаете, разработка невозможного сегодня в принципе поезда Ковель -- Рахов, это подпадает под категорию "уродование нормальной задумки"? И подпадает ли это под "в угоду уродству старательно уродуем остальное?"...

Наче тепер все утряслось. Після редизайну пропозиція виглядає так:



Можливо ще доведеться підправляти цифри між Львовом та Ковелем... але для загального розуміння "концепту" цього повинно вистачити.

З часу цих дописів збігло 2 роки і 3 місяці... маю велике сподівання, що думки колег змінилися у позитивному для поїзда Ковель-Рахів напрямку.

Нутрощі "картинки" можна використати для поїзда Рахів-Львів-Одеса (наприклад 26/25). Цифри трохи застарілі, але в загальному Ковель - Рахів з відправленням о 23:00 із Львова та прибуттям перед 6:00 о Львова - найкращий варіант.
Можливо є сенс між ІФ та Ковелем тягати одночасно Чернівці - Львів - Ковель ? Через короткий час обороту в Ковелі формування повинно бути одеське (основного складу) і чернівецьке (чернівецької групи).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #358 on: 12.07.17 , 20:07 »
Share

З часу цих дописів збігло 2 роки і 3 місяці... маю велике сподівання, що думки колег змінилися у позитивному для поїзда Ковель-Рахів напрямку.
Є велике на це сподівання. За цей час поїзд Київ-Рахів набрав неабиякої популярності на зло скептикам; зявився поїзд Київ-Солотвино, Київ Перемишль... Та й команда в УЗ трохи помінялася. Може, є тепер більше тверезомислячих.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #359 on: 12.07.17 , 20:07 »
Share

Тут питання, що саме запхати в "нутрощі" цієї картинки: Рахів-Одеса, Рахів-Харків чи ще якогось монстра через усю країну. Рахів - Одеса найпростіше в тому плані, що більше року тому причетні пропонували видовжити туди 26/25, чим мене неабияк здивували... адже сам на себе по Рахову він обертатись не зможе. А раз, сам на себе не зможе, то Ковель - Рахів буде доброю парою для спільного обігу, як за якістю вагонів, так і за категоріями. 1 вагон може бути сидячим.

В той же час, для Харкова та Запоріжя/Дніпра можна знайти кращі вагони та швидкісні нитки, як то 115/116. Але не все одразу... поступово.

Щодо геополітики: з Ковеля налагоджують поїзди до Польщі... обіцяли ще 2 пари РА; поляки часто мандрують на Яремчанщину/Рахівщину, та й взагалі не тільки на Київ повинно все орієнтуватися, повинно бути трохи поперечних сполучень. Не за горами відкриття воріт до Трансільванії (у Діловому)... тож пасажири повинні підтягнутися.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 278
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!