Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 55841 times)
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #400 on: 20.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Я думаю, що 607/608 ще не відмінили тільки через те, що у його складі ходять міжнародні ВБСи, які і є його імунітетом.
І хочемо ми того, чи ні, але він живе доти є ці ВБСи, тому його графік зав"язаний саме на них.
Чи є сенс цю чернівецьку причіпку достиковувати на Москву по Здолбунову чи Рівному?
В такому разі лінія Здолбунів-Шепетівка-Коростень отримає хоч якесь сполучення з Чернівцями. Для Хмельницького та Тернополя "втрата" незначна, бо кружляти пів доби з Хм до Чернівців - потрібно мати добре здоров'я.
Ранковий виїзд із Чернівців гарантуватиме прибуття до Здолбунова до 13:30 для причіпки на Москву. Як не крути, а тих кілька десятків хвилин у Чернівцях не вистачає для підготовки вагонів у новий рейс на Москву, а до ранку - вистачить часу, щоб ці ж вагони поїхали знову на Москву. В результаті - економія 3..4 вагонів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #401 on: 20.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Я думаю, що 607/608 ще не відмінили тільки через те, що у його складі ходять міжнародні ВБСи, які і є його імунітетом.
І хочемо ми того, чи ні, але він живе доти є ці ВБСи, тому його графік зав"язаний саме на них.
Чи є сенс цю чернівецьку причіпку достиковувати на Москву по Здолбунову чи Рівному?
В такому разі лінія Здолбунів-Шепетівка-Коростень отримає хоч якесь сполучення з Чернівцями. Для Хмельницького та Тернополя "втрата" незначна, бо кружляти пів доби з Хм до Чернівців - потрібно мати добре здоров'я.
Ранковий виїзд із Чернівців гарантуватиме прибуття до Здолбунова до 13:30 для причіпки на Москву. Як не крути, а тих кілька десятків хвилин у Чернівцях не вистачає для підготовки вагонів у новий рейс на Москву, а до ранку - вистачить часу, щоб ці ж вагони поїхали знову на Москву. В результаті - економія 3..4 вагонів.
це саме і я пропонував, якщо завернути Чернівці - Ковель через Тернопіль-Рівне. Тоді сполучення з Москвою матиме і Тернопілля, і Красне - Здолбунів. А Франківськ хай би ганяв свої ВБСи в білокам'яну з 605/606. Коломия втратить, але не впевнений, що вона дає багато пасажирів на ці вагони.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #402 on: 20.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Ранковий виїзд із Чернівців гарантуватиме прибуття до Здолбунова до 13:30 для причіпки на Москву. Як не крути, а тих кілька десятків хвилин у Чернівцях не вистачає для підготовки вагонів у новий рейс на Москву, а до ранку - вистачить часу, щоб ці ж вагони поїхали знову на Москву. В результаті - економія 3..4 вагонів.
Ідея дуже добра, проти я не розумію її втілення.
Ви хочете відправляти 667/668 з Чернівців зранку задля перечеплення по Здолбунову з переведенням 667/668 на Рівне замість Радехова?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #403 on: 20.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

...
Ви хочете відправляти 667/668 з Чернівців зранку задля перечеплення по Здолбунову з переведенням 667/668 на Рівне замість Радехова?
В цьому вся складність: через Стоянів чи Броди? Є ризик, що не встигне через Стоянів... а коли виїздити раніше із Чернівців, то може втратитись привабливість для ранкових пасажирів.
Зрештою, міг би виїжджати так, як зараз 702 і виходити на нитку Ковель-Москва. Місце виходу - дискусійне. Це хіба на 2019 рік, як стане відомо про візовість/безвізовість із Росією. Поки що тільки на рівні допустимої концепції.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #404 on: 20.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

За цей рік (2018) дасться взнаки єврофактор:

Quote
"...Ви подивіться оголошення: Польща, Угорщина, Словаччина – всі намагаються заманити зараз українську робочу силу. І зараз, наприклад, із західних областей почалася масова трудова міграція”, – зазначив експерт.
http://news.finance.ua/ua/news/-/406597/yak-bezviz-rozkruchuye-inflyatsiyu-v-ukrayini-ekspert
http://news.finance.ua/ua/news/-/406761/ukrayintsi-viryat-shho-bezviz-dopomozhe-znajty-robotu-v-yes-opytuvannya

За цей рік трудові ресурси можуть значною частиною переорієнтуватись на ЄС. Знаю циклічні випадки, коли 3міс - ЄС, 3 міс - РФ. Побачимо за рік.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2337


View Profile
« Reply #405 on: 20.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Ці трудові ресурси туди їздитимуть на бусах, на мою думку. А чому саме до 2019 року?
« Last Edit: 20.07.17 , 22:07 by Emblaze » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #406 on: 20.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Так, а для чого відправляти московські вагони з Чернівців вранці? Чому не можна їх разом з поїздом Чернівці - Ковель відправляти пізнім вечором, далі через Тернопіль, Красне і в Здолбунові біля 10 ранку?! Назад по Здолбунову (чи навіть Рівному) перечіпляти від Москва - Ковель до Ковель - Чернівці, щоб прибувати вранці. Не думаю, що це питання так критичне буде, що зараз приїжджати до Чернівців пізно ввечері, що рано вранці в перспективі, зате поїзд Чернівці - Ковель та московські ВБСи матимуть ширше коло пасажирів.

Щодо Радехова. В ідеалі, як на мене, було б перечіпляти вагони по Красному. Тобто:
-2-групний поїзд Чернівці - Ковель/Луцьк з ВБСами до Москви їде через Тернопіль до Красного, де відчіпляється група на Ковель та Москву, луцька група їде на Львів;

- по Красному ПГВ Чернівці - Ковель та московські вагони чіпляти до поїзда Рахів - Ковель;

- по Львову ПГВ Чернівці - Луцьк чіпляти до групи Рахів - Луцьк і відправляти через Радехів до Луцька.

В зворотньому напрямку - аналогічні операції.

В кінцевому результаті, московські ВБСи не перестануть курсувати,
Радехів не втратить сполучення з Чернівцями та Франківськом і ще й отримає з Тернополем,
рівненщина отримає сполучення з Раховом і Чернівцями,
 "машка" від 668 поїзда не коптитиме провода від Луцька до Ковеля,
Волинь отримає сполучення з Раховом,
Тернопілля - з Волинню, Львовом та Рівненщиною...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #407 on: 20.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Так, а для чого відправляти московські вагони з Чернівців вранці? Чому не можна їх разом з поїздом Чернівці - Ковель відправляти пізнім вечором, далі через Тернопіль, Красне і в Здолбунові біля 10 ранку?! Назад по Здолбунову (чи навіть Рівному) перечіпляти від Москва - Ковель до Ковель - Чернівці, щоб прибувати вранці. Не думаю, що це питання так критичне буде, що зараз приїжджати до Чернівців пізно ввечері, що рано вранці в перспективі, зате поїзд Чернівці - Ковель та московські ВБСи матимуть ширше коло пасажирів.
Ну да, на півдоби будуть ці вагони їхати більше + Івано-Фанківськ у прольоті, так як їх вагони відміняються через тиждень, але це фігня. Тернопіль цим вагонам явно не потрібний, а от відмова від Франківська це буде відчутно.

Щодо Радехова. В ідеалі, як на мене, було б перечіпляти вагони по Красному. Тобто:
-2-групний поїзд Чернівці - Ковель/Луцьк з ВБСами до Москви їде через Тернопіль до Красного, де відчіпляється група на Ковель та Москву, луцька група їде на Львів;

- по Красному ПГВ Чернівці - Ковель та московські вагони чіпляти до поїзда Рахів - Ковель;

- по Львову ПГВ Чернівці - Луцьк чіпляти до групи Рахів - Луцьк і відправляти через Радехів до Луцька.

В зворотньому напрямку - аналогічні операції.

В кінцевому результаті, московські ВБСи не перестануть курсувати,
Радехів не втратить сполучення з Чернівцями та Франківськом і ще й отримає з Тернополем,
рівненщина отримає сполучення з Раховом і Чернівцями,
 "машка" від 668 поїзда не коптитиме провода від Луцька до Ковеля,
Волинь отримає сполучення з Раховом,
Тернопілля - з Волинню, Львовом та Рівненщиною...
Це дозволить скоротити кількість вагонів у обороті?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #408 on: 20.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

А от відправлення 667/668 зранку з Чернівців, як це пропонує Іван можливо не такий вже поганий варіант.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3402


View Profile
« Reply #409 on: 21.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Я бачу у себе такий "Пазл" по Прикарпаттю.

143/144 Суми – Івано-Франківськ франківського формування, південним ходом, графік я давав.

43/44 Київ – Рахів в обороті з 141/142, північним ходом, графік я давав.

Два наявних трансіка, зі зміщенням відправленням денного з Франківська ближче до 8 ранку.

605/606 Львів – Рахів львівського формування. З ним же безпересадочні вагони Москва – Рахів, обслуговування по Львову, з розміном по Москві.

607/608 валить накуй, вагони Москва – Чернівці туди ж. 701/702 додаються пасажири.

667/668 щоденно через Луцьк, Рівне, Львів, Тернопіль, Чортків, Заліщики. Состави по 6 вагонів. Один состав ковельський (можна відмінити 791/792) маршрутом Ковель – Ворохта. Другий состав чернівецький маршрутом Чернівці – Ковель. Спільною ниткою на ділянці Стефанешти – Ковель. Прохід Львова в сторону Чернівців – близько 23 години, в сторону Ковеля – близько 5 ранку.

До цього поїзда по Тернополю чіпляються по 6 вагонів Київ – Ворохта по непарним та Київ – Чернівці по парним.

На ділянці Київ – Тернопіль вагони слідують з поїздом 357/358 Київ – Тернопіль, основна група 8 вагонів Київ – Тернопіль і 6 причіпних вагонів (можливий варіант схеми: 6 вагонів Київ – Кам’янець-Подільський з розчіпкою по Гречанам, 6 вагонів Київ – Тернопіль і 6 вагонів до Ворохти/Чернівців).

На зимовий період обов’язково щоденно призначати доп 217/218 Київ – Рахів.

Вивільняється два склади чернівецького формування, з яких можна зліпити один повноцінний склад на 18 вагонів, і з раховоза формування ВЧ-1 вивільняється 14 вагонів.
« Last Edit: 21.07.17 , 14:07 by Віктор Гарвона » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 21 queries.