Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.08.17 , 20:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 20011 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #500 on: 30.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Принагідно вже вивішу Чернівці - Рахів - Луцьк з ПГВ Рахів - Москва:



Економія 12 вагонів ЦМВ.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5580


View Profile
« Reply #501 on: 30.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Що мені не подобається.

1. Я так розумію, що 25/26 буде ходити за маршрутом Одеса - Рахів з прищепками до Пшемишля, а 135/136 нинішнім маршрутом до Чернівців?

Добре, а як тоді задовольняти потреби у перевезенні саме за маршрутом Одеса - Хмельницький,Тернопіль, Львів?

Зараз 25/26 заповнюється повністю саме за рахунок вищевкааного трафіку, якщо його подовжити - то він буде напівпорожній далі Львова, або у кращому випадку його заповнять трамвайники на ділянці Львів - Рахів, ну це як зараз той же подовжений двічі на тиждень 79/80 "Дніпро" до Новоолексіївки.

Ну ок, якщо буде суттєва посадка по Львову у бік Рахова на 26, то це ще виправдовує мету, а ось навіщо там вагони Одеса - Пшемисль, ну я не зовсім розумію, хоча якщо від Львова до Перемишля не буде тарифних зупинок, а різниця у ціні від Одеси до Львова та від Одеси до Перемишля буде суттєвою, то можна спробувати при відсутності продажу у вагони Одеса - Перемишль у внутрішньому сполученні.

Але щоб 25/26 продовжувати до Рахова, він повинен проходити Львів не раніше 9-10 години ранку, щоб була можливість пересадки з того ж 41 та 109, а в ідеалі ще б з 371, 804 та 811. Тоді можливо й має сенс подовжити 25/26 до Рахова.
Logged
Андрій
User

Posts: 15


View Profile
« Reply #502 on: 31.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

Але щоб 25/26 продовжувати до Рахова, він повинен проходити Львів не раніше 9-10 години ранку, щоб була можливість пересадки з того ж 41 та 109, а в ідеалі ще б з 371, 804 та 811. Тоді можливо й має сенс подовжити 25/26 до Рахова.
[/quote]

Підтримую цю ідею, що треба "дочекатись" інших вищезазначених поїздів. А взагалі сполучення Одеса - Рахів не думаю, що потрібне буде. Влітку тоді про нього забути можна буде. Ви ж бачите, що зараз робиться з квитками на Одесу і назад..? Думаю, щось інакше можна подумати для Рахова. З Одеси і так маршрутів вистачає. І оборот з поїздом №26/25 є (це поїзд №86/85). Це моя думка. З повагою, Андрій! 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #503 on: 09.08.17 , 10:08 »
Share Reply with quote

Що мені не подобається.

1. Я так розумію, що 25/26 буде ходити за маршрутом Одеса - Рахів з прищепками до Пшемишля, а 135/136 нинішнім маршрутом до Чернівців?

Добре, а як тоді задовольняти потреби у перевезенні саме за маршрутом Одеса - Хмельницький,Тернопіль, Львів?

Зараз 25/26 заповнюється повністю саме за рахунок вищевкааного трафіку, якщо його подовжити - то він буде напівпорожній далі Львова, або у кращому випадку його заповнять трамвайники на ділянці Львів - Рахів, ну це як зараз той же подовжений двічі на тиждень 79/80 "Дніпро" до Новоолексіївки.

Ну ок, якщо буде суттєва посадка по Львову у бік Рахова на 26, то це ще виправдовує мету, а ось навіщо там вагони Одеса - Пшемисль, ну я не зовсім розумію, хоча якщо від Львова до Перемишля не буде тарифних зупинок, а різниця у ціні від Одеси до Львова та від Одеси до Перемишля буде суттєвою, то можна спробувати при відсутності продажу у вагони Одеса - Перемишль у внутрішньому сполученні.

Але щоб 25/26 продовжувати до Рахова, він повинен проходити Львів не раніше 9-10 години ранку, щоб була можливість пересадки з того ж 41 та 109, а в ідеалі ще б з 371, 804 та 811. Тоді можливо й має сенс подовжити 25/26 до Рахова.

Так, 25/26 ходитиме за маршрутом Одеса - Рахів з прищепками до Пшемишля, а 135/136 нинішнім маршрутом до Чернівців, бо по іншому з причетними на наступний сезон порозумітися неможливо.

Задоволення потреб пасажирів у перевезеннях за маршрутом Одеса - Хмельницький,Тернопіль, Львів частково буде вирішено завдяки запроектованому причетними ІС(+) Одеса - Жмеринка - Львів. Крім того, задіяння наявної нитки 25/26 та одесько-київського РС жодним чином не перешкоджає задіювати наявний у 25/26 львівський РС для виконання рейсів Львів-Одеса іншими нитками (в т.ч. 2хх або розробленими заново) з більш зручним (ніж 6:33) прибуттям до Львова, та (відповідно) більш пізнім виїздом із Одеси. Тобто, використання наявної нитки 25/26 не зашкодить львівському РС виконувати рейси до Одеси (в т.ч. зміщені на кілька хвилин відносно наявного 25/26).

Якщо причетні зуміють ціновою політикою спонукати пасажира їздити вагонами Одеса-Перемишль до Перемишля, то не доведеться вигадувати для цих вагонів інших внутрішніх сполучень.. зрештою, а куди ще можна ті 4 вагони тягати? Так аби без зайвих перепричеплень.

Щодо проходження Львова о 9-10 ранку... втратиться нормальний спільний обіг по Рахову на Київ-Рахів з відстоєм по 1 год (замість 3 год)... зрештою, необхідно сподіватися на прямування значної частки пасажирів до Яремче-Рахів з мінімальною змінністю пасажирів по Львову та ІФ.

Ще раз повернуся до 135/136: попит на нього при існуванні Одеса-Рахів може впасти до мінімально прийнятного рівня навіть для черезденного курсування... крім того, 8 вагонів ПГВ Чернівці - ІФ - Львів - Київ (- Чернігів) вплинуть на зменшення затребуваності 117/118, що може стати причиною переведення маршруту 135/136 через КП, де в КП із 117/118 та 135/136 можна сформувати двогрупний (в межах наявної довжини складу) до Чернівців чи до ІФ або Львова. Таким чином, мешканці КП та Південної Хмельниччини не зазнаватимуть негативних наслідків від регулювання продажу на 117/118, та отримають сполучення з Одесою. Це деякою мірою вплине на скасування 139/140, оскільки його функцію перебере на себе ПГВ КП-Київ у складі 117/118.

... А взагалі сполучення Одеса - Рахів не думаю, що потрібне буде. Влітку тоді про нього забути можна буде. Ви ж бачите, що зараз робиться з квитками на Одесу і назад..? Думаю, щось інакше можна подумати для Рахова. З Одеси і так маршрутів вистачає. І оборот з поїздом №26/25 є (це поїзд №86/85). Це моя думка. З повагою, Андрій!  
Як це "влітку можна забути", коли гуцули масово прямують на море, а одесити - на Яремчанщину-Рахівщину ??? Чи то тільки львів'яни їздять на море? Можливо я не обізнаний із деяким львівськими тонкощами. Як зазначав кількома абзацами вище, наявними львівськими вагонами, які зараз задіяні для виконання рейсів 25/26, можна виконувати інші рейси до Одеси, зберігаючи спільний обіг із 85/86. В крайньому разі 85/86 можуть поєднувати з чимось іншим, що вдосвіта приходить до Львова.
« Last Edit: 09.08.17 , 10:08 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5580


View Profile
« Reply #504 on: 10.08.17 , 12:08 »
Share Reply with quote

Іване, вибачте, але просто подовжити 25/26 до Рахова із збереженням нинішнього графіку це погана ідея.
По-перше, замість цілорічного поїзда за маршрутом Одеса - Львів та сезонного Одеса - Рахів пропонується все навпаки.
Якщо би він проходив Львів пізніше, то була би посадка на Рахів по Львову, а так, після Львова склад буде напівпорожній, так як сам по собі поток Одеса - Львів дуже великий, він значно більше, ніж Одеса - Надвірна та далі до Рахова.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1654


View Profile
« Reply #505 on: 10.08.17 , 12:08 »
Share Reply with quote

Підтримую. Львову потрібен потяг в сторону Карпат (не лише до ІФ) після 8 ранку. На даний час всі поїзди, або дуже вранці, або після обіду.
Потяг 115/116 Харків - Чернівці (чи якщо навіть він буде з нового графіку Харків - Ворохта) ситуацію не врятує, бо в купе в ньому по 500 гривень багатьох буде відлякувати. В 115/116 одне добре, що є сидячий вагон. На не великих відстанях він досить не дорогий.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #506 on: 10.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

... В 115/116 одне добре, що є сидячий вагон. На не великих відстанях він досить не дорогий.
а часом навіть дешевший, ніж 701/702.

Щодо нитки 25/26 - на це готові причетні понад 1 рік тому, тому я вже з цим змирився.
Прибуття з Одеси в Рахів о 13:15, відправлення з Рахова на Одесу о 13:25, таким чином умовне схрещення на ст. Рахів.

У разі пересунення 25 по Львову на +1:06 (=8:03) попадаємо на нитку 115.

У разі перехоплення пасажирів зі 109 та 41 доведеться змістити на +2:00 (~9:00), а "в ідеалі ще б" з 811, 371 та 804, тоді зміщення складе +3:00 (~10:00), що відповідає найшвидшому прибуттю до Рахова о 16:20, що з урахуванням схрещень в горах може розтягнутися до 17:00.

Я не проти, але запропонуйте цілісну пропозицію з місцями схрещень (в Ясінях зараз це неможливе, хіба з нетарифними зупинками в обидва напрямки, що не сподобається пасажирам) та спільними обігами... реально можна в Вороненці, але коли графічно все зобразите, тоді побачите, скільки схрещень доведеться зорганізувати та щоденно витримувати їх. Моя позиція така: нехай на 2018 рік буде так, як я пропоную, а на 2019 (або весною 2018) вийдемо на кращі варіанти. Без нормальних платформ (що забезпечують тарифні зупинки схрещуваним поїздам) у Ясінях та Квасах не варто мріяти про щось краще, бо воно банально нереалізовне.
« Last Edit: 10.08.17 , 17:08 by Iwan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1973


View Profile
« Reply #507 on: 10.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

Підтримую. Львову потрібен потяг в сторону Карпат (не лише до ІФ) після 8 ранку. На даний час всі поїзди, або дуже вранці, або після обіду.
Потяг 115/116 Харків - Чернівці (чи якщо навіть він буде з нового графіку Харків - Ворохта) ситуацію не врятує, бо в купе в ньому по 500 гривень багатьох буде відлякувати. В 115/116 одне добре, що є сидячий вагон. На не великих відстанях він досить не дорогий.
А разве эти 500 грн от Львова до Черновиц?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5580


View Profile
« Reply #508 on: 10.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

Іване, я вважаю, що тут невірно розставлені акценти, хоча сама пропозиція дуже непогана.

Так само як і твердження, що гарфік поїзду Одеса - Рахів потрібен саме для проїзду з Одеси до Надвірної-Рахова з мінімальним пасажирообміном по Львову та Івано-Франківську.

Але давайте будемо реалістами, що такий попит є, але він нецілорічний.

Якщо причетні погодилися віддати нитку 25/26 до Рахова - то це, в принципі, дуже непогана нитка, але не для основного цілорічного поїзда, а для сезонного.

Тобто потрібен саме не цілорічний поїзд №25/26 Одеса - Рахів, а умовний сезонний поїзд №225/226 Одеса - Рахів. Тобто у сезон 143/144 буде обертатися на 225/226 по Рахову, а у несезон - просто 143/144 по Рахову не буде мати спільного обороту.

А 25/26 треба зберегти саме у сполученні Одеса - Львів як цілорічний щоденний поїзд. Також є сенс його робити прибуттям до Львову десь о 9.30, щоб їм можна було користуватися саме до Тернополя та Хмельницького.
Logged
VB
Active user

Posts: 2561


View Profile
« Reply #509 on: 10.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Кожен під себе майструє потяги. От мені так доречно, - то най буде всім.... Я так хочу. І мотиви можна понаписувати. А слово "причетний", - то це взагалі хіт цього сезону.





Logged
Tags:
Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 21 queries.