Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.17 , 18:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 77
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 31549 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #510 on: 11.08.17 , 02:08 »
Share Reply with quote

Отдельной темы по Закарпатью нет, спрошу здесь: кто-нибудь в курсе, этот паровоз уже курсирует или что-то поменялось у них?

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2017/july/1453/

Для перевезень Боржавською вузькоколійкою на Закарпаття з Гайворона прибув паровоз Гр-280. У серпні щовихідних він кататиме пасажирів, які бажають помилуватися місцевим колоритом. Очікується, що перший рейс відбудеться 4 серпня. Планується, що паровоз курсуватиме вузькоколійкою між Хмільником і Виноградовом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #511 on: 11.08.17 , 09:08 »
Share Reply with quote

Якщо причетні погодилися віддати нитку 25/26 до Рахова - то це...
Вони не погодились... вони нав'язали/змусили. Початково була ідея на базі 135/136 в темі Одеса-Ворохта, оскільки цей поїзд після ІФ до Чернівців має населеність 38,8% (6 вагонів із 16). Ранковий приїзд до гір нікому б не завадив.

Але давайте будемо реалістами, що такий попит є, але він нецілорічний.
Вкорочення наявного 357/358 (новий номер - 143/144) до Ворохти сприятиме переходу частки "рахівсько-квасівсько-ясінянських" пасажирів на Одеса-Рахів у сполученні із Тернополем та Хмельницьким, а також дрібнішими станціями, де 357/358 не зупиняється.
На Одеса-Рахів перейдуть яремчансько-татарівсько-ворохтянські пасажири з Тернополя та Хмельницького, яким забракне місць на 357/358 (новий 143/144), оскільки це буде єдиний поїзд із Києва до Ворохти південним ходом.
При цьому Тернопіль та Хмельницький отримають місця у сполученні з Одесою. (Тетріс-оптимізація тут точно не завадить). Зрештою, емпіричні дослідження покажуть наявність чи відсутність пасажирів, як і у випадку із 457/458, якого за три тижні перевели на щоденне курсування.

А 25/26 треба зберегти саме у сполученні Одеса - Львів як цілорічний щоденний поїзд. Також є сенс його робити прибуттям до Львову десь о 9.30, щоб їм можна було користуватися саме до Тернополя та Хмельницького.
Я теж про це думав - про зручне прибуття до Тернополя та Хмельницького... але не буду цим опікуватися через обмеженість ресурсів впливу та часу (використаю їх на те, що більш цікавіше для мене). Будь-хто інший може подати таку пропозицію: "використати наявний склад 25/26 для виконання рейсів зміщеною ниткою на +3:00 у напрямку Львова". Я ж не претендую на задіяння львівського РС, тому "будь ласка, беріть і робіть".

Кожен під себе майструє потяги. От мені так доречно, - то най буде всім.... Я так хочу. І мотиви можна понаписувати. А слово "причетний", - то це взагалі хіт цього сезону.
"Причетний" - це універсальне слово, що іноді замінює в т.ч. лайливі слова, бо форум можуть читати діти (так мені пояснювали колись у темі дачника-машиніста). Щодо майструвань - маршрут давно назрів, графік вже 2 роки обговорюємо (135/136) і тут несподівано виринає пропозиція з післяобіднім прибуттям в гори. Якби це був другий поїзд із Одеси до Ворохти/Рахова, і не було б ускладнень із схрещеннями у Ясіні та Квасах, то - без проблем... зараз пропонований пізній виїзд зі Львова (о 9...10 год) різатиме в горах інші нитки посеред "годинних" перегонів... це не 5...6 хвилин для проходження блок-ділянки, а 1:05 з ризиками поломки локомотива будь-де і будь-коли.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #512 on: 11.08.17 , 09:08 »
Share Reply with quote

Отдельной темы по Закарпатью нет, ...
"Прикарпаття" (у назві теми) охоплює території по обидва боки Українських Карпат... тому, все Ок.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #513 on: 13.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

Публікую проміжний недороблений варіант (непарні нитки що проходять через Делятин між 4:00 та 8:00 - не актуальні, прошу ігнорувати):



[видалено автором - до завершення процесу редагування]
« Last Edit: 13.08.17 , 23:08 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #514 on: 13.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

Якщо коротко, то необхідно відповісти на запитання:
що важливіше:
мати пару поїздів Львів(~10:00)-Рахів(~17:00) та Рахів(~7:00)-Львів(~14:00) (формування Львів)
чи
мати пару поїздів Чернівці(~16:40)-Рахів(~22:00) та Рахів(~0:40)-Чернівці(~6:00) (формування Чернівці).

При цьому РС першої або другої пари претендує на курсування до Москви.

З т.з. обслуги краще мати першу пару, бо у Львові за тих півтора години (в разі потреби) можна виміняти "бракований" вагон. Тому, на розсуд форумчан. Обирайте.
Відсутність пари Рахів-Чернівці не впливатиме на зміщення руху приміських ДП Рахів-Коломия та Коломия-Ворохта. Це теж позитивний момент.

Відчуваю, що це не кінцеві варіанти з можливими обігами "московських" вагонів.
« Last Edit: 13.08.17 , 23:08 by Iwan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #515 on: 14.08.17 , 01:08 »
Share Reply with quote

+1 за перший варіант, і взагалі в тих місцях з туристичного погляду треба вдень їхати, причому так, аби й взимку можна було щось побачити. Все ж таки ландшафти почасти унікальні.
« Last Edit: 14.08.17 , 01:08 by Emblaze » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5798


View Profile
« Reply #516 on: 14.08.17 , 10:08 »
Share Reply with quote

Однозначно перший варіант.
Тільки я не розумію що це буде за поїзд?
Просто Львів - Рахів, або Одеса - Рахів?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #517 on: 14.08.17 , 12:08 »
Share Reply with quote

Ок. Нехай буде без Чернівців. 605/606 матиме обіг "сам на себе" по Рахову. Воно навіть простіше для усвідомлення причетними.
605 змушений прибувати до Рахова трохи раніше, бо має схрещення із 16 в Делятині. Альтернативне схрещення у Надвірній посуне прибуття до Рахова за опівніч, що нікому не потрібне.

Разом з тим складаються інші пазли-побажання:
Я бачу у себе такий "Пазл" по Прикарпаттю.
...
667/668 щоденно через Луцьк, Рівне, Львів, Тернопіль, Чортків, Заліщики. Состави по 6 вагонів. Один состав ковельський (можна відмінити 791/792) маршрутом Ковель – Ворохта. Другий состав чернівецький маршрутом Чернівці – Ковель. Спільною ниткою на ділянці Стефанешти – Ковель. Прохід Львова в сторону Чернівців – близько 23 години, в сторону Ковеля – близько 5 ранку.
...

Тобто,
Львів(до10:00)-Рахів(до17:00) матиме обіг на Рахів(~20:00)-Львів(~05:00-05:20)-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель (повільний поїзд зі зміною лока по ІФ; крім іншого, замінить функціонал вечірнього "ДП" (у виконанні ЦМВ) до ІФ)
Ковель-Луцьк-Рівне-Здолбунів-Львів(~22:40-23:00)-Рахів(~07:40) (в т.ч. функціонал нинішнього "ДП") матиме обіг на Рахів(~08:25)-Львів(~15:30)

Ділянку Львів-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель можуть проходити разом, а при черезденному курсуванні Рахів-Львів-Ковель та Чернівці-Тернопіль-Львів-Ковель на ділянці Львів-Ковель цей поїзд буде щоденно, що буде зручностю для пасажирів.

Маючи відправлення зі Львова до 10:00 та прибуття до Львова ~15:30 було б доцільно, щоб Львів не був кінцевим пунктом маршруту (від'ємний час на обіг по Львову або великий перестій), а продовжити до південно-східних регіонів України Запоріжжя/Дніпропетровськ/Маріуполь... можна через день в один пункт, а через день - в інший. В загальному потрібно щось на зразок цього:

Наче тепер все утряслось. Після редизайну пропозиція виглядає так:



Можливо ще доведеться підправляти цифри між Львовом та Ковелем... але для загального розуміння "концепту" цього повинно вистачити.

Отож, пропонуйте, куди буде доцільно мати маршрути які прибуватимуть до Львова (у напрямку Рахова) не пізніше 9:30 та відправлятимуться зі Львова (у напрямку південно-східних регіонів) після 16:00.

Як не крути доводиться приймати Вікторову пропозицію щодо прибуття 15 (видовженого 43) до Рахова об 11:25, бо це єдиний варіант виїзду із Рахова о 8:25 зі схрещенням у Вороненці. В іншому місці безпечні схрещення неможливі. Я ще довідаюсь про місцеві умови у Вороненці. Якщо одному із поїздів у Вороненці зроблять технічну зупинку - це буде найменше зло з усіх можливих.

Ну, тепер пропонуйте варіанти продовження до південно-східних регіонів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #518 on: 14.08.17 , 15:08 »
Share Reply with quote

Оновлена чернетка:



Схрещення ранкового з Рахова на Львів (і ще кудись далі) із 15(43) по Вороненці знову не виходить через те, що по Татарові різатиме зелену нитку ДП Коломия-Рахів за відсутності фізичного роз'їзду.
Тому виходить так:
схрещення у Ворохті із 15(43), та в Микуличині з ДП Коломия-Рахів;
15(43) та ранковий Рахів-Львів-"Кудись_далі" необхідно трохи посунути ліворуч(раніше) до 10хв в порівнянні із тим, що на картинці;
прибуття Ковель-Львів-Рахів о 7:40 вже не виходить... пересунеться щонайменше на 7:00, а на 7:4х можна ще втиснути прибуття факультативного 217, який з Ясіні до Рахова добігає за 45 хв.

Постараюсь якнайшвидше підготувати уточнений варіант без зайвих ліній. Чекаю на пропозиції куди можна потягнути поїзд Рахів(ранок)-Львів(по обіді)-??? .
Logged
VB
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #519 on: 14.08.17 , 15:08 »
Share Reply with quote

Іване, це марнування часу без верху графіку від Хриплина до Делятина, а також окремого куска від Коломиї до Делятина. Також замість відстою приміських складів потягів по Рахові можна розглянути їх видовження до Берлебашу, з подачею від УЗ цього як досягнення та перемога над папєрєднікамі; все це ясно, що із музиками та бубнами, трембітами, сопілками, польським та румунськими послами та повним хлопанням публіки в долоні.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 77
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 21 queries.