Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 126
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 54030 times)
_vs_
Active user

Posts: 732


View Profile
« Reply #750 on: 10.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Тоді ще не було Солотвина чи його пропустили?
Я сприйняв це як запитання про цей перелік:
... Trasa wiodła przez Wisłę, Zwardoń, Zakopane, Rabkę, Krynicę, Worochtę, Jaremczę, Sławsk i Sianki (obecnie część z tych miejscowości znajduje się na Ukrainie). Podróż trwała 10 dni i 10 nocy. Koszty były raczej wysokie, bo 200 zł (w przeliczeniu na czasy obecne to ok. 2000zł). Dla porównania: średnia pensja nie przekraczała wtedy 150zł.
... і, як виявилося, кожен з нас мав на увазі інший перелік. Тільки тепер я зрозумів, що запитання було щодо поданого Вами переліку. Нарешті порозумілися ))) В такому разі, тим хто питає не завадило б процитувати бодай малий фрагмент аби не було двозначного розуміння (це побажання). Все, нарешті порозумілися :)
Ок. Я на цей перелік уваги навіть і не звернув, бо мова йшла про колишню Польщу, в складі якої ніколи не було Закарпаття, а від прикарпатського Солотвина до залізниці далекувато і особливих причин везти туди залізничних туристів не було. Швидше б їх повезли в Заліщики:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #751 on: 10.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

... Швидше б їх повезли в Заліщики:)
Влітку возили в Заліщики, а взимку - Яремче, Ворохта... Одночасно - не виходило з кліматичних особливостей.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #752 on: 18.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Кількість борців за раховози невпинно зростає. Долучився до доброї справи "харкораховоза" (Харків-Рахів) Валерій Лунченко:



На порядку денному залишається:

Ковель-Рахів (замість 6403/???)
Москва-Рахів (замість 605/606)

ще десь на віддалену перспективу можна намалювати
Чернівці-Рахів
« Last Edit: 18.10.17 , 13:10 by Iwan » Logged
tera
Active user

Posts: 285


View Profile
« Reply #753 on: 22.10.17 , 00:10 »
Share Reply with quote

І про туристів.

Щедрая зима: украинские курорты ожидают иностранцев
19.10.2017 08:30
Самые дешевые номера на праздники в гостиницах на западе страны уже забронированы. Высокую активность проявляют поляки, немцы, израильтяне и турки
Карпаты привлекают путешественников. По состоянию на середину октября продано на 10-15% больше туров на зимние праздники по сравнению с аналогичным периодом прошлого года,

В этом году праздничный сезон во Львове стартует гораздо раньше - 1 декабря и продлится до 20 января,

Но ключевую роль играет рост спроса со стороны иностранных туристов примерно на 30%. "Около 80% номеров на зимние праздники забронировали туристы из Израиля, Польши и Молдовы", - рассказывает Герасимчук. Представитель одной из гостиниц Трускавца, пожелавший остаться неназванным, добавил, что каждый второй номер в их отеле забронировали россияне, которые постепенно возвращаются на украинские курорты. Каждый второй гость во Львове на новый год и каждый третий на Рождество приедете из-за границы, преимущественно из Польши, Германии, Турции и Белоруссии, добавляет Москаленко.

http://biz.liga.net/all/fmcg/stati/3713508-shchedraya-zima-ukrainskie-kurorty-ozhidayut-inostrantsev.htm

Певно потрібно буде допи призначати до Карпат.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #754 on: 22.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Розповім у цьому контексті трохи про Ясіню: новорічні місця в готелях викуплені ще у вересні. Переважно румунами та угорцями. Власники готелярських бізнесів наймають на працю претендентів зі знанням румунської та угорської мов. Втім, таких на місці немає, тож доводиться їм розвішувати банери та бігборди у притисянських частинах Тячівського та Хустського районів. Тому з попитом на новий рік з боку внутрішніх туристів - досить складно - місць немає... хіба в місцях з нижчим рівнем сервісу щось ще можна знайти. Після введення в експлуатацію ТК Свидовець ситуація повинна докорінно змінитися на краще. Щодо "ближнього зарубіжжя", то існує чималий попит з боку Білорусі. Тамтешні туристи приїздять на автобусах, бо так комфортніше - без пересадок посеред маршруту. Тому залізницям варто подбати про якесь сполучення з Могилева хоча б до Яремчого (на базі 371/372). Заодно по Львову можна мати добру змінюваність пасажирів. Щоправда, недоліком є літній та зимовий графіки, тому важко буде пристосувати у Львові інші поїзди під цей. Це лякайтеся, це не на "зараз", це десь на 2020 рік.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 732


View Profile
« Reply #755 on: 22.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, що вони там забули і чому саме це містечко називають зовсім по-іншому "Фрасін" або "Кьорьошмезьо"? O_o
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 163


View Profile
« Reply #756 on: 22.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Ще одна є проблема, про яку треба говорити: якщо поїзди, які їдуть на Рахівський напрямок, або просто до Львова, Франківська, то пасажири виходять у Тернополі і маршрутками швидше доїжджають на місце призначення, ніж поїзди. Можу навести приклад, що з 1 листопада змінили маршрут поїзду №134/133 Миколаїв - Івано-Франківськ (через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль)..., то його сміливо можна було б по Львову "обрізати", оскільки у Тернопіль у нього зручний час прибуття і у Франківськ поїзд майже порожнім поїде... Так більшість моїх знайомих робить, ну і особливо пасажири поїздів Схід/Південь - Захід (типу №41, 109, 85, 69, 119 і т.д.).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #757 on: 22.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, що вони там забули і чому саме це містечко називають зовсім по-іншому "Фрасін" або "Кьорьошмезьо"? O_o
Вони там відпочивають, бо наші ціни для них "як за дармо" (з їх слів).
Аналогічно, як БД називають Четатя Албе та Аккерман відповідно румуни та турки. Гадаю, що Ви теж знаєте купу аналогій...як німецькомовні називають Вроцлав чи Братиславу.
До речі, Фрасін, то і є ясінь в румунській мові, а Kőrös mező = важке* поле. *бачив інші варіанти... але все одно поле.

Ще одна є проблема, про яку треба говорити: якщо поїзди, які їдуть на Рахівський напрямок, або просто до Львова, Франківська, то пасажири виходять у Тернополі і маршрутками швидше доїжджають на місце призначення, ніж поїзди. Можу навести приклад, що з 1 листопада змінили маршрут поїзду №134/133 Миколаїв - Івано-Франківськ (через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль)..., то його сміливо можна було б по Львову "обрізати", оскільки у Тернопіль у нього зручний час прибуття і у Франківськ поїзд майже порожнім поїде... Так більшість моїх знайомих робить, ну і особливо пасажири поїздів Схід/Південь - Захід (типу №41, 109, 85, 69, 119 і т.д.).
Ця проблема не раз озвучувалась тут. Ті, кому кортить потрапити в гори, пересідають на експресові види транспорту і опиняються там на кілька годин раніше, ніж би вони їхали поїздом.
Вирішенням може бути побудова колії КП-Чернівці (навпростець, без молдовського транзиту), про що не раз говорилося у високих кабінетах, але "віз і нині там".
Такий маршрут КП-Чернівці-Коломия-Яремче(...Рахів) був би привабливий для багатьох маршрутів... можна ще пофантазувати з продовженням до Ужгороду (після побудови тунелю поблизу Великого Бичкова).
... або більш рокадний маршрут: з продовженням Ужгород-Сянки-Самбір-Львів.

п.м. нещодавно їхав нічним антикварним Ікарусом з Ужгорода до Коломиї... і акурат в Хусті луснуло колесо, що додало 1:20 та зруйнувало мені узгоджену пересадку по Коломиї. Вартість близько 230..240 грн (точно не згадаю). То, якби був такий маршрут, то пасажирів не бракувало би.

В передчутті скасування 605/606 Львів-Рахів, закарпатські автобусники активно рекламують (щоправда тільки на паперових агітках великого формату, в інтернеті - не знайшов) новий автобусний маршрутЛьвів-Рахів через Стрий, Моршин, Долину та Калуш... майже як один із варіантів реалізації Ковель-Рахів.
Logged
Jyraff
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #758 on: 23.10.17 , 01:10 »
Share Reply with quote

Ця проблема не раз озвучувалась тут. Ті, кому кортить потрапити в гори, пересідають на експресові види транспорту і опиняються там на кілька годин раніше, ніж би вони їхали поїздом.
Вирішенням може бути побудова колії КП-Чернівці (навпростець, без молдовського транзиту), про що не раз говорилося у високих кабінетах, але "віз і нині там".
Як на мене, більш реальною і доцільною буде перемичка Козова-Галич (про яку періодично згадують депутати різних рівнів) і відповідний рух з Тернополя на Франківськ без заїзду у Львів.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2333


View Profile
« Reply #759 on: 23.10.17 , 02:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, що вони там забули і чому саме це містечко називають зовсім по-іншому "Фрасін" або "Кьорьошмезьо"? O_o
Вони там відпочивають, бо наші ціни для них "як за дармо" (з їх слів).
Аналогічно, як БД називають Четатя Албе та Аккерман відповідно румуни та турки. Гадаю, що Ви теж знаєте купу аналогій...як німецькомовні називають Вроцлав чи Братиславу.
До речі, Фрасін, то і є ясінь в румунській мові, а Kőrös mező = важке* поле. *бачив інші варіанти... але все одно поле.


Строго кажучи, через сингармонізм в угорській два звуки, які в транскрипції позначені однаково через "ьо", не зовсім тотожні, ő вимовляється подовжено.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 126
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.156 seconds with 21 queries.