Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 12:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 278
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 284990 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #910 on: 05.11.17 , 09:11 »
Share

Іване, Франківську не сильно потрібна "Гуцульщина? То ради Бога, Чернівці лише зрадіють. Я розумію, Гвіздець з Городенкою тоді "квакнуть", хоч не з'являйся тоді там. Значить не комбінуйте,  хай ходить він собі до Рахова, й не чіпайте. По Коломиї півскладу йок, іншу, - далі. Зробіть собі омріяний ще один шалений в гори. По Делятину чи Яремчі зчіплюйте з кавалком від 44-го. Але ніяких вкорочувань. Тимчасово, як і хочете.

А ще можна мега авантюру зробити...На Чернівці через Городенку,Коломия.
Logged
Ваня Львів-Захід
Guest
« Reply #911 on: 05.11.17 , 13:11 »
Share

Ніяких рекомбінацій, видовження, скорочення робити не потрібно, роздули з теми таку проблему, що можна почитавши укакаться.

Давайте мислити логічно, що ми маємо на сьогодні, і для чого воно їздить:
1) 357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів. У мене питання: Ви хоча б пам'ятаєте для чого був призначений цей поїзд? Правильно: з'єднати Рахів, Яремче, Ворохту, Городенку, Заліщики, Чортків з Тернополем, Хмельницьким, Вінницею та Києвом. Ну скажіть, для чого його чіпати? Він не дозавантажується? Він навіть у такий сезон як зараз, повітря не возить. Цей поїзд, у більшій степені для соціальної аудиторії населення, а вже потім для туристів. Моя пропозиція: Залишити поїзд № 357/358 Київ - Рахів як є, і не чіпати його.

2) 143/144 "Галиччина" Київ - Ворохта. Пам'ятаєте історію цього поїзда? Це по суті, 91/92 поїзд Південним коридором. До "покращень" це був зручний поїзд № 097/098 Київ - Львів, який 2 рази на тиждень видовжувався до Івано-Франківська, аже з новим графіком 2012-2013 повністю до нього видовжений, як щоденний, аби той був задоволений у потребі перевезень з Києвом, і лише у минулому році подовжений до Ворохти, у варіанті "Поїду ним, бо квитків на 358 немає". А тепер читаємо друге речення: цей поїзд в основному зручний між Києвом та Львовом. Івано-Франківськ тепер має зручні, швидкі, комфортні експреси № 149/150 та № 749/750, та швидкий поїзд № 044/043 "Прикарпаття", в додаток до цього (хоч і не привабливі варіанти) № 015/016 Харків - Рахів, та ВБС Чернівці/Івано-Франківськ - Москва. А тепер по суті: з таким часом в дорозі, і кількістю зупинок він у Ворохті не потрібен взагалі, а Івано-Франківськ має свої поїзди, при тому, що Ужгород позбувся нормальних поїздів № 13/14 та № 100/99. Моя пропозиція: Фірмовий поїзд № 143/144 "Галиччина" Київ - Ворохта, спрямувати на інший маршрут до Ужгорода, та встановити в курсуванні № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород[/u] зі збереженням всіх зупинок до Львова, далі традиційно через Стрий, Мукачево з заїздом на станцію Чоп.

3) 217/218 Київ - Рахів Як додатковий швидкий поїзд, виїздом з Києва о 15:22. Ось тепер, давайте його розглядати як швидкий варіант в першу чергу для туристів, а потім вже як для соціального користування. Якщо такий варіант розвивати, такий поїзд має бути щоденним, з обов'язковим відкриттям продажу від Львова до Рахова в обидва боки. Якщо ми прагнемо такий швидкий поїзд для туристів, значить треба думати як його наповнити у мертвий сезон для Карпат, такий маршрут можна прокласти через Вінницю (без заїзду в Жмеринку), Хмельницький та Тернопіль, які після переводу 143/144 у моїй пропозиції на Ужгород, отримають сполучення з Івано-Франківськом. Однозначно, його треба прискорювати якомога швидше, по варіанту "скаженого" Кобзаря у приблизному варіанті: Київ 18:45, Львів 02:31-02:51, Івано-Франківськ 04:51-05:11, Рахів 08:50; Рахів 17:25, Івано-Франківськ 21:03-21:23, Львів 23:25-23:45, Київ 07:30, з присвоєнням цілорічного номера 115/116 та назви "Мармарощина". На обслуговування цей поїзд передати ВЧ-1 Київ-Пасажирський, вставити комфортні Крюківці та хороші плацкартні вагони, типу а-ля "Красноплюш", встановити фірмовість 5,0. От Вам і комфортний швидкий поїзд в першу чергу для туристів, а потім для поїздок "Київ/Вінниця/Хмельницький/Тернопіль - Львів/Івано-Франківськ. І так маємо, фірмовий нічний швидкий поїзд № 115/116 Київ - Рахів, з назвою "Мармарощина".

4) 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ Десь тут писалось вище, що в Чернівцях є невивіз пасажирів, тому 357/358 треба туди спрямувати. Скажіть спасибі, за невивіз Чернівців, мешканцям Кам'янця-Подільського які навчились їхати в Київ лежачи, завдяки квиткам з Ларги, уникаючи "Подільський Експрес" № 770. Якщо хочете обрадувати мешканців Чернівців, то найкращий подарунок для них буде спрямувати 118/117 через Могилів-Подільський, Жмеринку з беззупинковим транзитом через Окницю, з відкриттям тарифних зупинкок по ст. Сокиряни, Могилів-Подільський, Бар, Жмеринка заодно і 118/117 прискориться. Як варіант: Чернівці 22:00, Ларга 23:55-23:57, Сокиряни 01:06-01:08, Могилів-Подільський 02:18-02:20, Жмеринка 04:20-04:38, Вінниця 05:16-05:20, Козятин 06:06-06:08, Фастів 07:03-07:05, Київ-Пас. 07:55 та схожим графіком назад. Так, розвантажиться 118/117, які матимуть цілком для себе придатний поїзд, з яким можна катати і 758 Могилів-Подільський - Київ. Після переводу 118/117 на Могилів-Подільський, можна вирішити проблему і 770/769, який спаскудився і сповільнився, його потрібно прискорювати до варіанту 2007 року, з часом в дорозі 6,5 годин, щоб заманити мешканців Кам'янця-Подільського, які втрачають 118/117, і однозначно треба 770/769 відправляти зранку орієнтовним графіком: Кам'янець-Подільський 06:00, Хмельницький 08:20-08:25, Київ-Пас. 12:30; Київ-Пас. 16:00, Хмельницький 20:05-20:10, Кам'янець-Подільський 22:30. При зміненому графіку поїзда № 770/769, поїзд № 140/139 перестане хромати на недозаповнюваність, коли у несезон у ньому всього 9 вагонів, з яких всього 1 плацкартний.

Далі ... Якщо все ж таки, після таких змін, буде зберігатись невивіз мешканців Чернівців та Івано-Франківська, по п'ятницям призначати поїзд "Вихідного дня" № 249/220 Київ - Чернівці.

А тепер давайте, в короткому варіанті побачимо, що ми маємо після таких змін:
1) № 357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів - у теперішньому варіанті як є, не чіпаючи його, в першу чергу, поїзд для соціальних пасажирів, а потім для туристів.
2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - новий швидкий фірмовий поїзд, з хорошим графіком, терпимим цінником, в першу чергу для туристів, а потім для соціальних пасажирів.
3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород - частково новий маршрут, аби задовольнити аудиторію "Мукачево - Стрий" для зв'язку з Києвом після переводу 13/14 на Сянківський хід, та згвалтованого графіка поїзда № 046/045 (ех. 100/99) Ужгород - Лисичанськ.
4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ - прискорений нічний фірмовий швидкий поїзд, який повністю буде обслуговувати місто Чернівці.
5) № 249/220 Київ - Чернівці - як вивізний поїзд по п'ятницям, при умові якщо поїзди № 117 та № 115 будуть повністю заповнені.
6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ - прискорений денний експрес з новим графіком.
Logged
VB
Active user

Posts: 3934


View Profile
« Reply #912 on: 05.11.17 , 14:11 »
Share

У висновках.
По пункту 3. Спрямувати потяг через Потутори, забезпечивши прямим зв'язком з Києвом великий кавалок Тернопільщини, Франківщини та Львівщини. Так він хоч трохи свою назву буде відбивати...
По пункту 4, - з Молдовою років 2-3 треба перемовини вести. В найближчому майбутньому потягів на Буковину через Могилів-Подільський не буде. Тому Кам-Под поки лишиться.
Все інше, - гарно й доступно написане, з чим важко не погодитись.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #913 on: 05.11.17 , 14:11 »
Share

Іване, Франківську не сильно потрібна "Гуцульщина? То ради Бога, Чернівці лише зрадіють. Я розумію, Гвіздець з Городенкою тоді "квакнуть", хоч не з'являйся тоді там. Значить не комбінуйте,  хай ходить він собі до Рахова, й не чіпайте. По Коломиї півскладу йок, іншу, - далі. Зробіть собі омріяний ще один шалений в гори. По Делятину чи Яремчі зчіплюйте з кавалком від 44-го. Але ніяких вкорочувань. Тимчасово, як і хочете.

А ще можна мега авантюру зробити...На Чернівці через Городенку,Коломия.
...або з Києва до Тернополя через Фастів - Здолбунів - Красне, далі на південь накатаним маршрутом через Заліщики.
Logged
Ваня Львів-Захід
Guest
« Reply #914 on: 05.11.17 , 15:11 »
Share

з Молдовою років 2-3 треба перемовини вести.
А як же угода між урядами України і Молдови про діяльність залізничного транспорту? Під цими угодами, неможливо просто запросити нитку СFM через Окницю?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #915 on: 05.11.17 , 15:11 »
Share

Ваня Львів-Захід, Ви мабуть не могли втриматися аби взяти участь у цій бурхливій дискусії, що виникла зненацька, після того, як призначили Харків-Рахів.... і це добре, бо нові учасники із-за Збруча (якщо дивитися з Києва) завжди приносять нові ідеї, виходячи із того, що вони там реально бачать.

Щодо Ваших коротких підсумків,
Quote
А тепер давайте, в короткому варіанті побачимо, що ми маємо після таких змін:
1) № 357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів - у теперішньому варіанті як є, не чіпаючи його, в першу чергу, поїзд для соціальних пасажирів, а потім для туристів.
2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - новий швидкий фірмовий поїзд, з хорошим графіком, терпимим цінником, в першу чергу для туристів, а потім для соціальних пасажирів.
3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород - частково новий маршрут, аби задовольнити аудиторію "Мукачево - Стрий" для зв'язку з Києвом після переводу 13/14 на Сянківський хід, та згвалтованого графіка поїзда № 046/045 (ех. 100/99) Ужгород - Лисичанськ.
4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ - прискорений нічний фірмовий швидкий поїзд, який повністю буде обслуговувати місто Чернівці.
5) № 249/220 Київ - Чернівці - як вивізний поїзд по п'ятницям, при умові якщо поїзди № 117 та № 115 будуть повністю заповнені.
6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ - прискорений денний експрес з новим графіком.
то дещо прокоментую:

1) 357/358 буде більш соціальніший, якщо виїздитиме із Києва в межах 20:00..20:20 (це, щоправда, для Києва прайм-тайм), у зворотний бік - без змін, схрещення сам на себе - у Квасах (пролобіюю там роз'їзд, 50-60 хв перегінні ходи на стратегічному напрямку - це абсурд)... далі, по Рахову ці склади від 357/358 вже не зможуть мінятися "сам на себе", тому як варіант, їх можна задіяти на Рахів-Ковель зручним сполучення як для добирання до Львова, так і для добирання до Рівного та Луцька:
Рахів(20:10)-ІФ(*)-Львів(5:00-5:25)-Рівне(8:20-8:25)-Луцьк(9:45-10:10)-Ковель(12:10);
Ковель(16:05)-Луцьк(17:50-18:15)-Рівне(19:35-19:40)-Львів(22:35-23:00)-ІФ(**)-Рахів(7:45).
*/** – проходження ст. Івано-Франківськ орієнтовно 01:00-01:40 / 02:30-03:00, залежно від варіанту маршруту Івано-Франківськ – Львів через Ходорів або Моршин.
Деталі тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg471759#msg471759
Це поки що сира ідея такого обігу київських вагонів на регіональних маршрутах... можливо, по Стрию є сенс розділити вагони з Рахова на Ковель та Ужгород, можна фантазувати про Кобзар через Стрий, який частину вагонів у Стрию відчіпляє на Трускавець, а до тих, що прямують на Ужгород - долучають рахівські вагони, бо вже не так критично із Самбором, адже там курсуватиме 13 Київ-Солотвино.

3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород в такому разі не завадило б схрестити з Кобзарем "з метою економії ниток та локомотивної тяги", адже зараз вони вирушають із Києва з інтервалом 7 хв (49 - 20:12, 143 - 20:20)... тобто, спільне (в межах встановленої довжини) відправлення цих поїздів із Києва не завдасть пасажирам незручностей, бо час відправлення залишається фактично незмінним.

2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - я б обмежився більш короткою назвою "Мармароси", і курсуванням не "за призначенням" і не "щоденно", а цілорічно - по днях тижня"... принаймні для початку, аби пасажири не розплилися по цих 10 поїздах до Рахова (щоб не було скрізь ледь населено), пропоную 1 склад з перестоєм по Рахову з суботи на неділю (може кудись додатково зганяти до Львова чи Кам'янця-Подільського (через Львів) але це не головне - опція), орієнтовно так з Києва: Пн, Ср, Пт, з Рахова Нд, Вт, Чт , чи 1, 3, 5 та 2, 4, 7 відповідно (хто до якого формату звик).

4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ не повірите, але теж сьогодні (до того як прочитав Ваш допис) думав про це, але дещо в іншому ракурсі:
можливо це стосуватиметься не 118/117, а 135/136... одним словом повинно бути щось таке, що покриє функціонал наявного 607/608:
старт у Львові близько 17:00 і до 21:30 повинен бути у Чернівцях (допустиме незначне зміщення на раніше відправлення зі Львова), далі - до нього (якщо буде короткий) дочіпляють вагони чернівецького формування (або не чернівецького, які встигли побувати у Вадул-Сіреті) і то все прямує до Києва(118/117) або до Одеси(135/136) або те що зі Львова - побіжить на Одесу, а те що дочепили у Чернівцях - на Київ (або комбінація).
Через КП чи МП - не хочу зараз коментувати, бо причетні не уміють домовитись про тарифи на беззупинкові транзити... це окрема велика тема для розмов.
Аби Чернівецьке депо не втратило трудогодин, то віддавна існує відповідна тема видовження 141/142 до Чернівців (зараз це повністю відповідає політиці УЗ - видовжування маршрутів замість тривалих перестоїв). Крім того, видовжений 141/142 до Чернівців замінить функціонал наявний 135/136 на ділянці Львів-Чернівці (і вранці і ввечері), а чернівецьке та львівське депо поміняться нитками, які перебуватимуть у них на обслуговуванні. У тій темі жартували про рокадність поїзда... і нічого страшного ... з'явиться ще одне сполучення Ковель-Чернівці через Червоноград, а інший Ковель-Чернівці бігатиме через Чортків і не буде якихось неймовірних негативних наслідків.
п.м. чекати ще кілька років допоки інші формучани посунуть прибуття 141 до Львова в адекватний час - немає сенсу... вже 2 роки пройшло, а обіцяного зсуву немає... можливо воно й не так актуально для пасажирів з Києва до Волині, то навіщо його гвалтувати? буде адекватне прибуття на Прикарпаття та Буковину, до того ж - щоденне. Це аж ніяк не зменшить населеність маршруту, тим паче, що він там (в ранковий час - зі Львова і у вечірній - до Львова) курсуватиме замість 135/136, а 135/136 стартуватиме біля 16:00..17:00 зі Львова і через Чернівці (дочепить кілька вагонів) і Ларгу - до Одеси.

5) № 249/220 Київ - Чернівці воно в такому варіанті наче і працює - систематично призначають

6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ кілька сторінок тому пропонував його функціонал поєднати із Київ-Тернопіль зі зчепленням/розчепленням по Гречанах, оскільки це ефективно (в т.ч. з огляду на сумірний час прямування з Гречан до КП та Тернополя)... тільки от навчились би вони відчепляти за 15 хв, як у ІФ відчепляли раніше московські вагони від 606.

Можливо це комусь не вкладається у голову, то прошу не матюкатися. Можете письмово викласти свої контраргументи.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #916 on: 05.11.17 , 15:11 »
Share

Іване, Франківську не сильно потрібна "Гуцульщина? То ради Бога, Чернівці лише зрадіють. Я розумію, Гвіздець з Городенкою тоді "квакнуть", хоч не з'являйся тоді там. Значить не комбінуйте,  хай ходить він собі до Рахова, й не чіпайте. По Коломиї півскладу йок, іншу, - далі. Зробіть собі омріяний ще один шалений в гори. По Делятину чи Яремчі зчіплюйте з кавалком від 44-го. Але ніяких вкорочувань. Тимчасово, як і хочете.

А ще можна мега авантюру зробити...На Чернівці через Городенку,Коломия.
Теж так прикидав, але це нікому не потрібно, бо неконкурентне.

з Молдовою років 2-3 треба перемовини вести.
А як же угода між урядами України і Молдови про діяльність залізничного транспорту? Під цими угодами, неможливо просто запросити нитку СFM через Окницю?
В угоді чітко прописані кілометри/пікети і (мені так здається) що там немає ділянки через Окницю. Але то направду морока з нинішніми причетними... мали б вони голову на плечах, то й за рік би змогли владнати і формальності... бо там і ратифікація і все таке інше бюрократично-дипломатично-офіційне.

Іване, Франківську не сильно потрібна "Гуцульщина? То ради Бога, Чернівці лише зрадіють. Я розумію, Гвіздець з Городенкою тоді "квакнуть", хоч не з'являйся тоді там. Значить не комбінуйте,  хай ходить він собі до Рахова, й не чіпайте. По Коломиї півскладу йок, іншу, - далі. Зробіть собі омріяний ще один шалений в гори. По Делятину чи Яремчі зчіплюйте з кавалком від 44-го. Але ніяких вкорочувань. Тимчасово, як і хочете.

VB, ок - домовилися не обрізаємо о Ворохті, але робимо 20:хх виїзд із Києва і тоді по Рахову обіг з чимось іншим... гіпотетично міг би кататися видовженою ниткою 43/44, якого вже із 25/26 навряд чи доцільно по Рахву завертати у спільний обіг... але це все за однієї умови - відновлення роз'їзду у Квасах (буду лобіювати).

Іване, Франківську не сильно потрібна "Гуцульщина? То ради Бога, Чернівці лише зрадіють. Я розумію, Гвіздець з Городенкою тоді "квакнуть", хоч не з'являйся тоді там. Значить не комбінуйте,  хай ходить він собі до Рахова, й не чіпайте. По Коломиї півскладу йок, іншу, - далі. Зробіть собі омріяний ще один шалений в гори. По Делятину чи Яремчі зчіплюйте з кавалком від 44-го. Але ніяких вкорочувань. Тимчасово, як і хочете.

А ще можна мега авантюру зробити...На Чернівці через Городенку,Коломия.
...або з Києва до Тернополя через Фастів - Здолбунів - Красне, далі на південь накатаним маршрутом через Заліщики.
))) Цікавий варіант був би для Фастова та Бродів ))) але не знаю чи ще б комусь то було б цікаво... Пасажири не розуміючи закрученість маршруту мали би якусь боязнь їздити з Теребовлі до Фастова через Здолбунів...
Тут було б не погано задіяти Ковель-Чернівці через Здолбунів, Львів та Тернопіль, тому 357/358 там буде зайвим... хіба би його таким зробили від початку, то я б не був проти... але як тоді сполучення ділянки Рахів-Теребовля з ділянкою Тернопіль-Хмельницький-Вінниця?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #917 on: 05.11.17 , 16:11 »
Share

Хочу почути від форумчан роздуми на тему поєднання по Рахову у спільний обіг рухомого складу, що прямуватиме видовженою до Рахова ниткою  43/44 та рухомого складу 357/358 з відправленням із Києва в діапазоні 20:00 +/- 10..20 хв.
Недоліки: проблеми із наявністю кондиціонерів у вагонах, що прямують через Чортків (вони там намагаються не використовувати кондиціонери... із причини низьких швидкостей).
Перевага: раціональне використання РС, бригади та РС через дві ночі потраплятимуть у рідне депо, або 357 з Києва можна витягнути ще кудись (Суми/Чернігів/Полтава чи ще щось) із 06:40 до 19:40 = 13 годин, що додасть привабливості цьому поїзду. Можливо не усі вагони 357/358 тягати кудись далі, а тільки частину... або розділити по Києву на 2 групи і потягнути їх до Сум і Полтави чи Сум і Чернігова (це опції для фантазій).

Отож, прошу конструктивно критикувати, і, можливо, це потрапить до програм покращення у новому сезоні. Якщо немає критики, то допис-підтримка теж не завадить, буду розуміти, що це добра ідея. Пишіть.
« Last Edit: 05.11.17 , 16:11 by Iwan » Logged
Ваня Львів-Захід
Guest
« Reply #918 on: 05.11.17 , 17:11 »
Share

Користувачу Iwan:

Зміщення відправлення поїзда № 357 в межах 20:00-20:20 (звісно у разі закільцюванні по ст. Рахів з умовним поїздом "Рахів - Ковель), я повністю підтримую, для соціальних пасажирів саме те, приїхали, вирішили всі справи в Києві, прогулялись вечірнім Хрещатиком, купили дітям магнітики на холодильник і поїхали.

Ідея щодо обігу Київських вагонів на регіональних маршрутах, не так сира як здається, і це практикується, таку ідею з закільцюванням поїзда № 357 Київ - Рахів на Рахів - Ковель в УЗ можна подати в їхньому улюбленому соусі під назвою "Ефективне використання рухомого складу". Така ідея практикувалась, як в 2000-х після прибуття поїзда № 044 Івано-Франківськ - Київ, він прямував в Шостку, звісно воно практикується і зараз, чудовий приклад закільцювання поїзда № 075/076 Кривий Ріг - Київ на 177/178 Київ - Хмельницький, де вагони Придніпровської філії обслуговують маршрут, який повністю пролягає Південно-Західною філією.

Схрещувати 143 та 49, на мою думку, це не припустимо. Поясню чому:
1) 143 - має більшу кількість зупинок, хоч він і теж фірмовий, призначений для перевезення пасажирів між Києвом та Львовом, та видовженням до Ужгорода у моїй пропозиції.
2) 049 - як дивно не звучить, але це курортний поїзд, для швидкого зв'язку з Трускавцем, незважаючи на масову висадку/посадку по Львову з квитками з/до Самбора. Тормозити такий поїзд, у складі 143/49 по Калинівці, Деражні, Волочиську не логічно. Але з цим поїздом теж треба щось робити, після відміни 741/742 Дарниця - Трускавець, та призначенням через Самбір поїзда № 13/14, поїзд № 49/50 потрібно добре прискорити, та перевести в категорію "Нічний Експрес", розрекламувавши його як швидкий варіант добирання на курорт, обов'язково підв'язавши його під поїзди № 725 Харків - Київ та № 711 Костянтинівка - Київ (особливо актуально буде, у разі запровадження єдиного квитка) змінивши при цьому йому графік на приблизний варіант: Київ 23:40,Львів 07:02-07:22, Трускавець 09:25; Трускавець 20:20, Львів 22:20-22:40, Київ-Пас. 06:02. У святкові дні, дні підвищеного попиту щоб не простоював, закільцювати з поїздом № 540/539 Київ - Трускавець як денний додатковий, аналогічно з поїздами № 191/192, 164/163, 180/179, 224/223.

Щодо 115/116 по днях тижня: Звісно, почати можна і по днях тижня, але мені здається, поїзд в середньому вартий на щоденне користування, тим паче Романкову подобається змінюваність пасажирів в поїздах. Якщо  прямі пасажири його не заповнить, то заповнить його Петро і Олег які їдуть з заробітків з Києва до Львова, а на їхнє місце сядуть туристи Марічка та Назар до Рахова. Та й вагон має заробляти, а не перестоювати, це мені нагадує ситуацію з поїздом № 784/783 Полтава - Дніпропетровськ, коли його не встигши ще призначити на щоденне курсування, одразу було повідомлення що у зв'язку зі зниженням пасажиропотоку, він з якогось там числа (після щоденного курсування) переводиться по днях тижня. Також врахуйте, що бажання УЗ захоче ганяти перестійний 115/116 до Львова чи ще кудись там, враховуючи тепловозну гілку та проблему з локомотивами, зводиться до 0.

Щодо, 608/607 та 136/135: Наскільки я зрозумів, Ви пропонуєте такий собі маршрут "Львів - Одеса" через Івано-Франківськ, Чернівці? Давайте краще будемо думати по іншому: нам треба що? Правильно: замінити чимось 608/607, трудогодини ЛВЧД-6 Чернівці, та щось робити зі 136/135 (однозачно прискорити).

1) 136/135 однозачно треба прискорити маршрутом через Кам'янець-Подільський, і це все подати як одну пропозицію в УЗ разом з поїздом № 118/117, тобто, 118/117 через Могилів-Подільський, а 136/135 до Жмеринки ниткою 118/117 в обох напрямках. Таким чином задовольняємо Буковину, вони мають швидке сполучення з Києвом, та пришвидшений до Одеси, ну і звісно КП отримає знову сполучення з Одесою. У літній період, навіть можна видовжити 136/135 до Херсона (на перспективу). Івано-Франківськ матиме 026/025, а Львів матиме 108/107, 12/11, 36/35. І якщо дійсно, на це всі згодні, це питання треба піднімати вже, і не чекаючи весни, ходити до УЗ/штурмувати причетних вже зараз. Якраз є у нас рік, домовитись з УЗ, а УЗ з Кишиневом.

2) 608/607 можна замінити 668/667, закільцювавши його з поїздом "Ковель - Рахів", по типу 668/***, змінивши графік та маршрут 668/667. Що пропоную я: прокласти 668/667 маршрутом Івано-Франківськ - Стрий - Львів - Здолбунів - Рівне - Луцьк, прискоривши та перевести в категорію "Швидкий" з присвоєнням № 138/137 обрубавши по Луцьку, орієнтовим графіком: Чернівці 22:30, Івано-Франківськ 01:00-01:20, Стрий 04:28-04:50, Львів 05:50-06:10, Рівне 09:05-09:10, Луцьк 10:30. Щоб не втратило годин ЛВЧД-6 Чернівці, закільцовуємо його з умовним № 121/122 Луцьк - Рахів по варіанту: Луцьк 12:00, Рівне 13:20-13:25, Львів 16:10-16:30, Івано-Франківськ 18:40-19:00, Рахів 23:30; Рахів 00:15, Івано-Франківськ 04:45-05:05, Львів 07:25-07:45, Рівне 10:30-10:35, Луцьк 11:55 таким чином заміняємо 606/605 Львів-Рахів. Вечері відправляємо п. НР 137 Луцьк - Чернівці по графіку: Луцьк 18:00, Рівне 19:15-19:25, Львів 23:10-23:30, Івано-Франківськ 04:00-04:20, Чернівці 07:00. Що у нас вийшло?!

Швидкий поїзд № 138/137 Чернівці - Луцьк: збережений зв'язок Чернівці - Львів в обидва боки нічним варіантом, Чернівці та Івано-Франківськ (після того як БЧ скоротила маршрут поїзда № 371/372 Могилів - Чернівці до Львова) мають зв'язок з Рівнем, та вирішене питання багатьох років "Мрія студента", Луцьк та Рівне мають вечірнє прибуття до Львова. У виграші також Калуш, Долина, Моршин

Швидкий поїзд № 122/121 Луцьк - Рахів: збережений зв'язок "Львів - Рахів" в обида боки, і жителі Полісся дають лижню в горах

Але варто зауважити, що якщо умовний Рахів - Луцьк обслуговуватиметься ЛВЧД-6 Чернівці якому конче потрібні години для провідників, тому варіант 357/358 з вечірнім виїздом Києва прогорає. Хоча, як варіант, можна зацікавити пасажирський департамент, варіантом поїзда № 124/123 Рахів - Запоріжжя (у літній сезон Рахів - Бердянськ/Новоолексіївка), використовуючи склад поїзда № 358/357 та нитку поїзда № 124/123 Івано-Франківськ - Запоріжжя в обох напрямках. Такий поїзд цілком може існувати, для вивозу Придніпров'я - Львів до впровадження комфортниї нічних експресів, і варто зазначити що составність поїзда 12 вагонів цілком дає змогу поставити на нитку вказівного нічного експреса № 124/123 Івано-Франківськ - Запоріжжя.

Щодо видовження поїзда № 142/141 далі Львова, поки коментувати не можу, його краще залишити як є, хіба що у період Новорічних та Різдвяних Свят, Пасхи та т.п. видовжити його до Харкова, по аналогії як 63/64 "Оберіг" Харків - Київ видовжувався до Львова.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1734


View Profile
« Reply #919 on: 05.11.17 , 17:11 »
Share

4) 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ Десь тут писалось вище, що в Чернівцях є невивіз пасажирів, тому 357/358 треба туди спрямувати. Скажіть спасибі, за невивіз Чернівців, мешканцям Кам'янця-Подільського які навчились їхати в Київ лежачи, завдяки квиткам з Ларги, уникаючи "Подільський Експрес" № 770. Якщо хочете обрадувати мешканців Чернівців, то найкращий подарунок для них буде спрямувати 118/117 через Могилів-Подільський, Жмеринку з беззупинковим транзитом через Окницю, з відкриттям тарифних зупинкок по ст. Сокиряни, Могилів-Подільський, Бар, Жмеринка заодно і 118/117 прискориться. Як варіант: Чернівці 22:00, Ларга 23:55-23:57, Сокиряни 01:06-01:08, Могилів-Подільський 02:18-02:20, Жмеринка 04:20-04:38, Вінниця 05:16-05:20, Козятин 06:06-06:08, Фастів 07:03-07:05, Київ-Пас. 07:55 та схожим графіком назад. Так, розвантажиться 118/117, які матимуть цілком для себе придатний поїзд, з яким можна катати і 758 Могилів-Подільський - Київ. Після переводу 118/117 на Могилів-Подільський, можна вирішити проблему і 770/769, який спаскудився і сповільнився, його потрібно прискорювати до варіанту 2007 року, з часом в дорозі 6,5 годин, щоб заманити мешканців Кам'янця-Подільського, які втрачають 118/117, і однозначно треба 770/769 відправляти зранку орієнтовним графіком: Кам'янець-Подільський 06:00, Хмельницький 08:20-08:25, Київ-Пас. 12:30; Київ-Пас. 16:00, Хмельницький 20:05-20:10, Кам'янець-Подільський 22:30. При зміненому графіку поїзда № 770/769, поїзд № 140/139 перестане хромати на недозаповнюваність, коли у несезон у ньому всього 9 вагонів, з яких всього 1 плацкартний.
117/118 буде довше йти через Могилів десь на 30-50 хв ніж через Камянець. Не потрібно порівнювати теперішній графік 118 від Ларги до Гречан, де в нього 3 тех зупинки і час в дорозі на годину більше 117, з теоретично можливим проїздом на максимальній можливій швидкості. Тому, щоб прискорити 117/118 йому потрібно нормальний графік зробити по теперішньому маршруту де резерв прискорення чи не година. 769 спаскудили до краю, але його перевели в категорію регіональних потягів, і тепер він самий дешевий на ділянці Київ-КП і самий бюджетний потік перебіг на нього, тому масовий пасажир в звичайні дні мало їздить на 118 в Київ, бо він банально дорожчий. Як і 140. Масово КП їздить на 118 лише тоді коли не вистачає місць на 770 і 140, особливо на вихідні коли неділя попадає на непарне число. Тоді дійсно КП масово викупає 118, але із за того що 770 мало, там нема купейних вагонів, а 140 в той день нема. А 139/140 на незаповненість не дуже страждає, регулюють кількість вагонів - від 9 до 14, з яких завжди 4 плацкартні. І в будні він розкупається гірше бо мало плацкартних місць, а купе в два рази дорожче 769, тому спочатку беруть на експрес, що вже перетворився в "електричку"..
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 278
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!