Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 41825 times)
Дніпровець
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #980 on: 14.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

З нового графіку 667/668 Чернівці - Ковель буде курсувати щоденно. В даний час він курсує через день. Зі складу потяга забрали загальний вагон. Схема поїзда досить смішна: 2К + 6П. Можливо один склад 667/668 буде обслуговувати Ковель, якщо залишились вагони від 791/792 Ковель - Тернопіль, якого в свою чергу після 10 грудня скоріш за все скасують.
Можливо, в такому контексті найоптимальніше було б через день 667/668 поїзд пускати через Стоянів-Франківськ/Рівне-Тернопіль?

Камянка Бузька не втратить сполучення з Франківськом, а Рівне отримає з Чернівцями.

Бо ж якщо зараз 668/667 не заповнюється повністю по всьому маршруту (на що УЗ любить звертати увагу) при черезденному курсуванні, то, ймовірно, при щоденному буде ще менш заселений. А так - і ширша географія пасажирів, і можливість оцінити, яким маршрутом поїзд заповнюється краще.

Ну і мій улюблений аргумент - швидкісна здолбунівська лінія та електрифікація з Тернополя до Ковеля:)
Але ж імовірніше щоденним зробили, бо відміняється поїзд №607/608 Чернівці - Львів...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #981 on: 14.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

Навіть якщо і 607/608 відмінять, то 667/668 в теперішньому виконанні - це, мяко кажучи, гімняна альтернатива. Вже 701/702 - це "інша пара калош" - в напрямку Чернівців, по суті, дублює 608, а назад - це, як не як, ранкове прибуття.
А якщо 667/668 завернути не лише через Тернопіль-Рівне, а й через Львів (повністю, чи кілька вагонів до Львова), як пропонувалося на форумі - то і Чернівці, і Тернопілля отримають ранкове прибуття до Львова. Через день. Але це гіпотеза.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #982 on: 14.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

З нового графіку 667/668 Чернівці - Ковель буде курсувати щоденно. В даний час він курсує через день. Зі складу потяга забрали загальний вагон. Схема поїзда досить смішна: 2К + 6П. Можливо один склад 667/668 буде обслуговувати Ковель, якщо залишились вагони від 791/792 Ковель - Тернопіль, якого в свою чергу після 10 грудня скоріш за все скасують.
Можливо, в такому контексті найоптимальніше було б через день 667/668 поїзд пускати через Стоянів-Франківськ/Рівне-Тернопіль?
2К+6П за дивним збігом обставин співпадає із 605/606... тому напрошується їх спільний обіг через Ковель... чи навіть через Луцьк/Ківерці: Чернівці-Ківерці(як є)-Рівне-Здолбунів-Львів-Рахів... і в такому ж порядку - у зворотному напрямку ))) нагадало мені амперсанд-маршрут трирічної давності... а таке враження, що це було позавчора. Таке враження, що ходимо колом... і вчергове повертаємося до того ж питання.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #983 on: 14.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

З нового графіку 667/668 Чернівці - Ковель буде курсувати щоденно. В даний час він курсує через день. Зі складу потяга забрали загальний вагон. Схема поїзда досить смішна: 2К + 6П. Можливо один склад 667/668 буде обслуговувати Ковель, якщо залишились вагони від 791/792 Ковель - Тернопіль, якого в свою чергу після 10 грудня скоріш за все скасують.
Можливо, в такому контексті найоптимальніше було б через день 667/668 поїзд пускати через Стоянів-Франківськ/Рівне-Тернопіль?
...Таке враження, що ходимо колом... і вчергове повертаємося до того ж питання.
І не кажи:) На залізниці дуже часто вживають фразу "дане питання ще не дозріло". І, як показує практика, період того "дозрівання" деяких питань може тривати роки й десятиліття. А деякі так і ніколи не дозрівають, так і залишаючись в чиїхось мріях чи планах. На жаль.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5963


View Profile
« Reply #984 on: 14.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

З нового графіку 667/668 Чернівці - Ковель буде курсувати щоденно. В даний час він курсує через день. Зі складу потяга забрали загальний вагон. Схема поїзда досить смішна: 2К + 6П. Можливо один склад 667/668 буде обслуговувати Ковель, якщо залишились вагони від 791/792 Ковель - Тернопіль, якого в свою чергу після 10 грудня скоріш за все скасують.
Можливо, в такому контексті найоптимальніше було б через день 667/668 поїзд пускати через Стоянів-Франківськ/Рівне-Тернопіль?
2К+6П за дивним збігом обставин співпадає із 605/606... тому напрошується їх спільний обіг через Ковель... чи навіть через Луцьк/Ківерці: Чернівці-Ківерці(як є)-Рівне-Здолбунів-Львів-Рахів... і в такому ж порядку - у зворотному напрямку ))) нагадало мені амперсанд-маршрут трирічної давності... а таке враження, що це було позавчора. Таке враження, що ходимо колом... і вчергове повертаємося до того ж питання.
Це називається "Клуб шанувальників ребусів" - :)
Ну а у мене трохи інше уявлення як розгадати цей ребус.
Зараз склад 601/602 має таку ж схему, як і 605/606 та 607/608. Тому, моя думка, що 605/606 буде Львівського депо вагонами від 601/602, а 667/668 буде двома чернівецькими складами від 605/606-607/608. Також, можливо, московські ВБСи або знову будуть лише від Івано-Франківська з 605/606, а 607/608 буде таки відмінений.
« Last Edit: 14.11.17 , 21:11 by Крымчанин UA » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #985 on: 14.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

... Також, можливо, московські ВБСи або знову будуть лише від Івано-Франківська з 605/606, а 607/608 буде таки відмінений.
Це не менш цікавіше, бо так простіше намовити причетних на Москва-Рахів (всього лише не відчепляти по ІФ)... чи взагалі - ті ж самі вагони, що прийшли з Москви. Нічого їм (тим вагонам... іпровідникам) від цього не станеться.
Logged
birys5
User

Posts: 142


View Profile
« Reply #986 on: 15.11.17 , 02:11 »
Share Reply with quote

... Також, можливо, московські ВБСи або знову будуть лише від Івано-Франківська з 605/606, а 607/608 буде таки відмінений.
Це не менш цікавіше, бо так простіше намовити причетних на Москва-Рахів (всього лише не відчепляти по ІФ)... чи взагалі - ті ж самі вагони, що прийшли з Москви. Нічого їм (тим вагонам... іпровідникам) від цього не станеться.
Ну вагонами нічого...А провідниками накажуть і все...Будуть пасажири відчувати напругу в рейсі....Тут треба правильно запланувати обмін провідників або надати місця для відпочинку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #987 on: 15.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

Будуть пасажири відчувати напругу в рейсі....
Не відчують вони тієї напруги, бо там вагони з батареями на 55 вольт... це не відчутно на дотик.

Тут треба правильно запланувати обмін провідників або надати місця для відпочинку.
Причетні фахівці знають як це зробити. Не так давно ще курсував поїзд Харків-Владивосток, тож досвід у них не вивітрився.
Logged
birys5
User

Posts: 142


View Profile
« Reply #988 on: 15.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

Будуть пасажири відчувати напругу в рейсі....
Не відчують вони тієї напруги, бо там вагони з батареями на 55 вольт... це не відчутно на дотик.

Тут треба правильно запланувати обмін провідників або надати місця для відпочинку.
Причетні фахівці знають як це зробити. Не так давно ще курсував поїзд Харків-Владивосток, тож досвід у них не вивітрився.
Посміявся)))Ну якщо мають,то нічого не заважає зробити Москва-Рахів(навіть з ПБС ІФ-Москва,посадка і так дуже маленька)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #989 on: 16.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Посміявся)))Ну якщо мають,то нічого не заважає зробити Москва-Рахів(навіть з ПБС ІФ-Москва,посадка і так дуже маленька)
Тут мова передовсім про ефективне використання рухомого складу... якщо комусь не подобається їхати з квитком Москва-Рахів, то він має право (йому ніхто не забороняє) придбати квиток Москва-Львів і Львів-Москва на одне й те ж місце одного і того ж вагону... аби "пасажири не відчували напругу в рейсі".
Проте це матиме також побічний позитивний ефект, який дозволить пасажирам із (Тернополя), Хмельницького, Вінниці та ще купки дрібніших станцій потрапляти на ділянку Львів-ІФ-Рахів без пересадок Львові. Грубо кажучи, для початку це - виконання двох маршрутів одним рухомим складом. В перспективі ці маршрути можна поєднати в один.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.173 seconds with 21 queries.