Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56133 times)
Iwan
Active user

Posts: 3270


View Profile
« Reply #1240 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Щоб наростити склад до 12 вагонів? чи до 4+4 відправленням з Ковеля по Львову пододавати ще по 4, і 2 по 8 ваг роз'їдуться на Тернопіль і Стрий. Так?
4+4 з Ковеля і 2 по 4 у Львові на Тернопіль і Стрий. Маневрової роботи у Львові не так вже й багато: поїзд приходить з Ковеля, потім з боку ЕЦ-1 до нього під'їжджає електровоз з 4 вагонами, забирає групу Ковель - Чернівці та їде на Тернопіль-Чернівці.
Аналогічна процедура з боку ЕЦ-2, після чого електровоз з 2-групним поїздом Ковель/Львів - Рахів їде на Стрий - Франківськ.
А 667/668 лишаємо 8-вагонним через день через станції Стоянів, Стрий, Калуш, Івано-Франківськ.
Хтось вже повідомляв, що причетним простіше ганяти порожні вагони 49/50 до Трускавця, ніж половину відчіпляти у Львові, бо маневрові роботи коштують дорожче, ніж ганяти порожняк. Тому не дуже впевнений, що підуть на таке. Їм вже простіше буде передати ті кілька вагонів до Ковеля, ніж отак тягати їх по Львову. Це я так гіпотетизую реакцію причетних.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #1241 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Та хз. Ковель, по суті, не таке вже бідне депо. Недавно харківський запустили, на літо одеський бів щоденний, тепер тернопільський, напевно, відмінять. Резерв є. Думаю, там реально буде нашкребти 8 вагонів для раховоза.
Logged
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #1242 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Та хз. Ковель, по суті, не таке вже бідне депо. Недавно харківський запустили, на літо одеський бів щоденний, тепер тернопільський, напевно, відмінять. Резерв є. Думаю, там реально буде нашкребти 8 вагонів для раховоза.
В Ковелі така пачка вагонів стоїть на відстійних колій біля вокзалу..Навіть в нас є на 2 склади вагонів РВПЧ_69Івано-Франківськ) але будуть говорити пробіг лалала треба ТО...або КВР на місцевому локомотивно-ремонтному заводі....
Logged
vs
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #1243 on: 03.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Добрий вечір шановні форумчани
Отже все таки чи варто далі розвивати тему щодо денної пари рейсів Львів-Луцьк(Ківерці)-Львів  чи краще закрити цю тему і нехай та ПЕСА  стоїть у Львові 7годин?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2337


View Profile
« Reply #1244 on: 04.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Загалом, звісно, варто, але доля ковельского плеча маршруту Чернівці-Львів-Ковель підказує імовірний результат. Схожа тема не набула популярності http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122568.msg442572#msg442572

Але якщо у вас є корисні важелі впливу в УЗ, з радістю скористаємося! ;)
« Last Edit: 04.12.17 , 00:12 by Emblaze » Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #1245 on: 04.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

vs
Вам відповіли.
Ви можете відкрити тему по цій проблемі.Її певно поставлять в гумор спочатку.
Ви повинні прочитати цю тему та інші,де вже згадувався варіант з Песою.
Quote
Iwan
Цитата: VS від 02.12.17 , 21:12
Хотів звернути вашу увагу на те що ПЕСА Ківерці-Львів-Ківерці простоює у Львові з 9,30до 16,30. Чи не запустити її кудись за той час?
Я вже пропонував (тільки тут - на форумі) вивільнити ту Песу взагалі за рахунок розполовинення Світяза по Луцьку з продовженням однієї половини (або 1/3) до Львова, що за функціоналом повинно замінити Песу з доданням зупинок у містах/містечках, які до того ж отримають пряме сполучення із Києвом... і ціла Песа - вільна.
Це один з можливих варіантів.

Ваш варіант повинен враховувати те ,що це дизель,і рації гнати її під дротами нема змісту.
Залишається Р-Руська,Ковель,та І-Ф.
Моніторте пас потік в означений час,та прикидуйте куди,потім схрещення,потім графік...Десь так.

Якщо щось ,то я писав що їхав Песою коли та робила другий рейс зранку в Луцьк,тобто графік є десь.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1246 on: 04.12.17 , 09:12 »
Share Reply with quote

Головне - встигнути обернутися 2 складами за маршрутом Запоріжжя - Закарпаття щоденно. Практика поїзда Львів-Бердянськ-Львів показує (як я вже казав), що навіть звичайні задрипані вагони можуть витримати швидкий графік між Львовом та Запоріжжям. Якщо ще й такий швидкий використати на лінії Львів - Ужгород, то цілком реально запустити поїзд з часом в дорозі 21 годину. Година на оборот в Ужгороді та лишається 5 годин на обслуговування (без обороту ще з чимось!) по Запоріжжю. А варіанти можуть бути і з кінцевими зупинками по Мукачеві, чи по Дніпру (в залежності, чиї состави візьмуться на маршрут), тоді ще більше часу на обслуговування.
Шановні Форумчани, дякую Вам за небайдужий інтерес до теми сполучення Придніпров'я - Закарпаття/Перемишль (мене в інтернеті не було на вихідних, тому так пишу).  Я справді вважаю, що поїзд Ужгород - Запоріжжя був би куди кращим в плані "єднання країни" (для УЗ) і пасажиропотоку... (не в обіду Донбасу). Сподіваюсь, що колись причетні УЗ це зрозуміють і, можливо, щось змінять з часом!  Ну і звичайно, останнім часом просто масовий потік спрямований з Придніпров'я на Польщу, на що також бажано реагувати!
Тому якби був двогруповий поїзд "Запорізька Січ" сполученням Запоріжжя - Ужгород/Перемишль, це було б нове слово в УЗ! Щиро сподіваюсь, що колись такі "фантазії" стануть реальністю!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3460


View Profile
« Reply #1247 on: 04.12.17 , 09:12 »
Share Reply with quote

Дніпровець,  ну для початку напишіть таку пропозицію в УЗ.  Таким чином там хоча б знатимуть про те,  що людям потрібен такий маршрут.
Писати краще через сайт урядового контактного центру. 
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1248 on: 04.12.17 , 09:12 »
Share Reply with quote

Дніпровець,  ну для початку напишіть таку пропозицію в УЗ.  Таким чином там хоча б знатимуть про те,  що людям потрібен такий маршрут.
Писати краще через сайт урядового контактного центру. 
Буду вдячний, якщо Ви ще посилання адреси е-мейл скинете (або інші контакти якщо можна), куди саме писати... Бо я через свою зайнятість не матиму стільки часу для боротьби за сполучення Придніпров'я - Закарпаття, ледь на форум час знаходжу..., але один раз спробувати можна! Та і терпіння стільки для цього не вистачить, як наприклад, у Івана!
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #1249 on: 04.12.17 , 09:12 »
Share Reply with quote

Дніпровець, я підтримаю Вас в цьому! Наречена живе в Мукачеві, брат в Дніпрі, батьки в Бродах, робота у Львові:) Тому такий поїзд був би точно транспортом єднання моєї родини.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.