Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 19:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 186
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 131692 times)
Kotenok
Active user

Posts: 3195


View Profile
« Reply #1320 on: 13.01.18 , 01:01 »
Share

Дякую, вже виправив. Ще хочеться почути конструктивну критику "по суті питання".
Черновцы - Чоп точно бред. Был  местный поезд Ужгород-Черновцы с нормальным ночным графиком, потом были вагоны к одесскому поезду опять же с ночным графиком... и в итоге все равно это померло из-за ненаполняемости.
Да и сама идея тоже не очень. Надо развивать сообщение европейского образца, с пересадками с магистральных линий на второстепенные, а не плодить кучу ниток по три вагона из каждого места в каждое место, но зато дешево и ночью.
Logged
Philip
User

Posts: 71


View Profile
« Reply #1321 on: 13.01.18 , 01:01 »
Share

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз

Нарешті маю знайшов трохи часу на візуалізацію:



УСІ ЦИФРИ ОРІЄНТОВНІ (відображено варіант із заїздом Чернівці-Ковель до Львова; на маневри закладено багато часу... можливо варто дещо зменшити цей час).

СИНЯ нитка: КИЇВ - ВОРОХТА (9 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:09)-Чортків(5:41-5:45)-Заліщики(7:30-7:34)-Коломия(10:04-10:24)-Ворохта(12:21)
Ворохта(14:18)-Коломия(15:53-16:18)-Заліщики(18:59-19:01)-Чортків(20:43-20:45)-Тернопіль(23:13-23:44)-Київ(6:18) (без змін)

ЧЕРВОНА нитка: КИЇВ - ЧОП (9 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп)
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:44)-Київ(6:18)

ПОМАРАНЧЕВА нитка: ЧЕРНІВЦІ - ЧОП (4 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп);
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45)

ЗЕЛЕНА нитка: ЧЕРНІВЦІ - КОВЕЛЬ (із заїздом до Львова) (4 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45) (можна заповільнити до 6:хх, або видовжити до ВС)

ФІОЛЕТОВА нитка: РАХІВ - КОВЕЛЬ (4 вагони до Рахів-Львів (4 вагони)) (ОПЦІЯ)
Рахів(20:хх)-Львів(5:30-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-....занадто ранкове прибуття до Рахова (Яремчанщини та Рахівщини)
Тому при заїзді Чернівці-Ковель до Львова краще продовжувати 601/602 до Ковеля (частину складу)
а от  без заїзду Чернівці-Ковель до Львова можна вже пофантазувати над Ковель-Львів(22:40-23:0х)-Рахів(8:хх).

Отож маємо такий сценарій:
1) з Києва вирушає двогрупний поїзд Київ-Ворохта та Київ-Чоп;
2) в Тернополі розділення: 9 вагонів - на Ворохту, 9 вагонів - на Чоп; до Київ-Чоп долучають 8 вагонів із Чернівців (4 вагони - на Чоп і 4 вагони на Ковель);
3) Київ-Ворохта у складі 9 вагонів прямує через Чортків і Коломию на Ворохту;
4) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 17 вагонів) прямують до Львова;
5) у Львові від тригрупного відчіпляють групу Чернівці-Ковель (4 вагони) та чіпляють її до Рахів-Ковель (4 вагони), усього - 8 вагонів, які пізніше вирушають зі Львова на Ковель;
6) двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп у складі 13 вагонів зі Львова прямує на Чоп через Самбір і Сянки.

Альтернативний сценарій:
4*) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 17 вагонів) прямує до Красного, де залишає групу Чернівці-Ковель, і далі - двогрупним - до Львова;
5*) в Красному до Рахів-Ковель дочіпляють Чернівці-Ковель і далі - двогрупним Рахів-Ковель//Чернівці-Ковель - до Ковеля;
6*) у Львові двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп без жодних маневрів з вагонами продовжить рух до Чопа.

Дискусійні питання:
1. Необхідно гарантовано "вписатися в один локомотив" (без допоміжних локомотивів) через перевал на ділянці Львів-Чоп, що накладає обмеження на к-ть вагонів... я не знаю скільки саме, але візьму цифру 10.
2. Із цих 10 вагонів 8 можуть бути "київськими", а 2 - "чернівецькими"; тоді, Київ-Ворохта буде 10 вагонів, а Чернівці-Ковель максимум - 6 (усього максимум 8 вагонів на ділянці Чернівці-Тернопіль).
3. Заїзд Чернівці-Ковель до Львова: за наявності достатньої кількості вагонів Чернівці-Чоп (зараз їх 2, що є недостатньо) можна відмовитись від заїзду до Львова, що дозволить раніше прибувати на Волинь та пізніше виїжджати з Волині (це важливо при кінцевому пункті у Ковелі, а не у Львові), а сполучення пасажирів Волині зі Львовом виконає група вагонів Рахів-Ковель;
4. У разі відмови від заїзду до Львова визріває такий компроміс зі складами (те, що озвучено на початку допису):
Чернівці-Ковель = 4 вагони;
Рахів-Ковель = 4 вагони (може бути у спільному обігу із Чернівці-Ковель, формування Чернівці);
Чернівці-Чоп = 4 вагони;
Київ-Чоп обчислити як різницю між гарантованою довжиною для одного лока (без допоміжного на перевалі) та к-тю вагонів групи Чернівці-Чоп;
Київ-Ворохта - як різницю між 18 вагонами (максимум для ділянки Київ-Тернопіль) та к-тю вагонів групи Київ-Чоп.

В сумі матимемо:
1) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
2) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
3) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Рахів-ІФ-Стрий-Львів-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
4) гарантовану (поза сумнівом) населеність 6..8-ми вагонів (порахуйте скільки там буде), що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
5) гарантовану (поза сумнівом) населеність 10..12-ти вагонів (порахуйте скільки там буде), що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Чортків-Коломия-Яремче-Ворохта (з виходом із Києва о 20:05 та зручним ранковим прибуттям на Затернопілля... при відсутності 143 до Ворохти і видовженому 43 до Рахова).

Крім того (колись у майбутньому, коли відновлять роз'їзд у Квасах) можна буде відновити повний маршрут Київ(20:05)-Рахів у спільному обігу із Ковель/Львів-Рахів.
З київського боку теж можна витягувати маршрут до Сум або Полтави (почергово черезденно із ІФ-Суми/Полтава). Оскільки це важко зрозуміти, то покажу на гіпотетичному прикладі:
Пропонований Віктором умовний 143/144 (з оновленою нумерацією 43/44, франківського формування) ІФ-Суми може курсувати череденно ІФ-Суми та ІФ-Полтава (в добу відсутності 111/112 Львів-Харків) у спільному обігу із Рахів-Суми та Рахів-Полтава (поки буде вкорочений, то - Ворохта-Суми та Ворохта-Полтава) таким чином: ІФ-Суми // Суми-Ворохта // Ворохта-Полтава // Полтава-ІФ (цикл на 4 ночі). Полтава та Суми матимуть щодня поїзд або з ІФ або з Ворохти з черезденною почерговістю. Це все "з метою недопущення поїздів київського формування в гори".

Пізніше (як відновлять роз'їзд у Квасах) можна вийти на ідеальний цикл на 6 ночей (провідники сплять і мріють про такий цикл, щоб виходити на працю раз на 24 дні):
ІФ-Суми // Суми-Рахів // Рахів-Ковель // Ковель-Рахів // Рахів-Суми // Суми-ІФ (для умовно непарних складів);
ІФ-Полтава // Полтава-Рахів // Рахів-Ковель // Ковель-Рахів // Рахів-Полтава // Полтава-ІФ (для умовно парних складів).
Але прошу на цьому не заморочуватись, бо це на якесь світле майбутнє... зараз головне прикинути по скільки вагонів повинно бути у групі Київ-Чоп та Кив-Ворохта (укорочений варіант наявного 357/358).

Про Рахів-Ковель - згадував раніше (в інших дописах).
Із заїздом Чернівці-Ковель до Львова необхідно розвивати варіант Солотвино-Ковель, а з відчепленням/причепленням Чернівці-Ковель у Красному є сенс поєднувати із Рахів-Ковель (через Стрий).
З іншого боку Рахів-Ковель (через Стрий) - несумісний із мегатрамваєм, що запропонував Віктор, тому я зараз не педалюю Рахів-Ковель... вичікую що буде з мегатрамваєм... ідею з мегатрамваєм я перетранслював до Іванни, але в її очах це може виглядати жахіттям з огляду на час в дорозі.... але на те він і мегатрамвай.

 І тим самим що в нас лишиться на лінії Чернівці- Франківськ-Львів ???
625\626 їздив в складі 4 вагонів які не були заповнені навіть на 50% ще в далекому 2005 році  Потім щоб не повністю розірвати сполучення зробили прицепку до загиблого 603\604 з прицепкою\розцепкою по Львову 3 вагони і ті незаповнювалися.

Чернівці-Заліщики-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Ковель який прогнозований Вами пасажиропотік?

Нагадаю що Тернопіль-Заліщики 70% пасажирів надають перевагу Маршруткам і Автобусам за рахунок того що Час в Дорозі значно менший.

Чим замінити Чернівці-Франківськ-Львів-Радехів-Луцьк-Ковель?

P\S; З кожним роком поїздів все менше стає на УЗ ! І з тим ще і Розклади дибільніші з Фантастичними швидкостями! Чим то все тягати?
« Last Edit: 13.01.18 , 01:01 by Philip » Logged
_vs_
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #1322 on: 13.01.18 , 05:01 »
Share

Чернівці-Заліщики-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Ковель який прогнозований Вами пасажиропотік?
Нагадаю що Тернопіль-Заліщики 70% пасажирів надають перевагу Маршруткам і Автобусам за рахунок того що Час в Дорозі значно менший.
До чого тут маршрутки? Тернопіль — взагалі найостанніша ЦА для цього потяга.
Попит буде на Чернівці, Заліщики, Чортків — Львів, Рівне як мінімум, для студентів і тих, хто прямує далі до Польщі.
Чернівці-Чоп та ще й через Сянки — потенціно для пересадок на Угорщину, Словаччину + туризм на Ужгород і сянківську лінію, також теоретично кудись у польські Карпати (де там перехід і чи є до нього якийсь транспорт?), для початку може бути 2 вагони.
Усе чернівецьке сполучення — це ще й сполучення всіх регіонів (включно з Тернополем) з Румунією, як самою по собі, так і під авіарейси на Італію.
А локальне сполучення Тернопіль - Теребовля, Хоростків (віддалений від автодороги Е85), Чортків, Заліщики — це питання модернізації дизелів і лінії, на якій досі не побитий рекорд Люкс-торпеди. Скажімо так, як мінімум для пересадки з 716 той дизель досить зручний, хоч і засцяний. Якщо лінію підтягнути до рівня Жешув-Перемишль — потягнеться і пасажир, але нічні транзитні потяги мають до цього таке ж відношення, як "Гуцульщина" до вінницьких трамваїв:)
Logged
Vova
User

Posts: 66


View Profile
« Reply #1323 on: 13.01.18 , 15:01 »
Share

Дуже цікава для мене червона лінія і години добре продумані,добре кіби хтось з керівництва УЗ бачив такі цікаві ідеї.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1324 on: 14.01.18 , 21:01 »
Share

Іване, помаранчевий маршрут ну занадто навколосвітній.
Зараз подам оновлену версію, де помаранчевий маршрут матиме 2 вагони, які не вимагають жодних додаткових маневрів. Що з ними, що без них, а к-ть маневрів - незмінна. На два вагони точно знайдуться пасажири: Комусь із Чернівців до Самбора... комусь з Чорткова до Сянок (гіпотетизую)... на трамвайний режим точно назбирається достатня к-ть пасажирів.

До речі, я забув згадати, що в такому разі не буде гріхом половинити 49/50 по Стрию на ІФ та Трускавець... якщо відсутні більш глобальні застереження, ніж "втрата сполучення Самбора з Києвом", яке успішно закриє 8 вагонів Київ-Чоп... за умови що Тернопіль не імітуватиме поїздки з Самбора до Києва.... за умови нічного лежачого Тернопіль-Київ у двогрупності із КП-Київ...
Я не вивчав детально, але щоб не було виділеної проблеми чи не краще його взагалі пускати через Шепетівку? Так, знаю, бажано охопити і Вінницю з Хмелем. Але ось питання, для якого маршруту його будуть більше використовувати: "Поділля" - Ужгород чи "Поділля" - Київ? Якщо друге, то краще через Шепетівку. Що не було нецільового використання
Такі фантазії вже були:
Поки я робив ілюстрацію... з'явились інші номери, тому ілюстрація вийшла трохи застарілою.
Ось, як можуть виглядати трускавецько-дрогобицька і калусько-долинська причепки:



Виглядає досить привабливо.

Коли 81/82 не догма... а 99/100 - допустимий варіант, то згадалося про ось це:



Гіпотетично можна через день змінювати хід між ними... але поки що це тільки у бік Києва. Можливо варто і зворотні рейси співставити аналогічним чином? Поточні схеми 99/100 і 49/50 довжиною по 18 вагонів, хіба що вагони 99/100 не адаптовані до такої швидкості, як у Кобзаря.... але для сянко-волосянківських пасажирів (та й для трускавецько-дрогобицьких і калусько-долинських) було б не погано мати сполучення через північний і південний хід (через день). Робити з цими двогрупними поїздами якусь рекомбінацію по Львову заради щоденності окремих вагонів (на південному чи північному ходах) навряд чи є якийсь сенс, бо це купа маневрової роботи заради сумнівної вигоди.
... але не хочу стати ворогом Східного Поділля, тому зараз не акцентую на цьому увагу.

В контексті розповинення 49/50 мождна пофантазувати на:
Київ-Львів-Стрий-Трускавець та Київ-Львів-Стрий-Моршин-Долина-Калуш-ІФ-Коломия-Чернівці...
Чи він встигне доїхати до Чернівців і повернутися
За приблизними підрахунками: в Чернівці - до 13:00; з Чернівців - після 14:45... як мінімум 1:45 повинно залишитись на відстій у Чернівцях.

А як на рахунок з Хмельницького пустити через Кам"янець-Подільський для прикладу 143\144 тому що як не крути фігня виходить з Львова на протязі півтори години відправляється 3 Цілих паса до Яремче!чоч тоже не найкраща пропозиція тому що тоді 117\118 ітиме чуть не по слідах але виходжу з того щоб хоч якось зменшити навантаженя лінії Франківськ-Ходорів-Львів і додати можливість прямої поїздки в Карпати з Чернівців.
Миколо, чому ти не хочеш дивитись глобально (з урахуванням моїх попередніх пропозицій)? Заведи собі конспект, щоб записати таку інфу:

1) 143/144 - зробити згідно пропозиції Віктора (чотирнадцятий раз її цитувати принципово не буду... не хочеться... набери в гуглі "Віктор Гарвона зроблено з душею")...
це автоматично прибирає одне зі згадуваних ранкових сполучень Львів(6:32)-Яремче(11:04);

2) видовження наявний 43/44 з ІФ-боку видовжити: 12 вагонів - на Рахів, а 8 вагонів на Чернівці(8:45) (Чернівці виділив жирним шрифтом), зворотний із Чернівців - о 18:45;
крім того, ці 8 вагонів з Чернівців будуть до Чернігова (по накатаній зараз нитці);

3) недавно згадуваний 49/50 з групою за маршрутом Київ-Тернопіль-Львів(4:55)-Самбір-ІФ-Чернівці(13:00) (Чернівці виділив жирним шрифтом), зворотний із Чернівців - о 14:45;

4) ІФ-Чернівці-Ларга-КП-Хмельницький-Одеса-Білгород-Дністровський (8 вагонів щодня, формування ІФ, разом із рештою вагонів до повної схеми 117/118 (в т.ч. бухарестський вагон)).

Хіба цих чотирьох нових пунктів мало буде для ділянки Коломия-Чернівці? Зрештою, нехай відновлюють приміські маршрути... але це вже зовсім інше питання.

Дякую, вже виправив. Ще хочеться почути конструктивну критику "по суті питання".
Черновцы - Чоп точно бред. Был  местный поезд Ужгород-Черновцы с нормальным ночным графиком, потом были вагоны к одесскому поезду опять же с ночным графиком... и в итоге все равно это померло из-за ненаполняемости.
Да и сама идея тоже не очень. Надо развивать сообщение европейского образца, с пересадками с магистральных линий на второстепенные, а не плодить кучу ниток по три вагона из каждого места в каждое место, но зато дешево и ночью.
Kotenok, є більш бредовіші сполучення, які користуються попитом Київ-Одеса (через Кавуни) та Київ-Львів (через Антонівку)... Крім того, це лише 2 вагони, курсування яких не потребує виконання жодних додаткових маневрових робіт. Пасажири не зрозуміють хабової ідеї з пересадкою в 3:00 в Тернополі та наступною пересадкою в 5:30 у Львові... це для галицького менталітету "повний розрив мізків".

І тим самим що в нас лишиться на лінії Чернівці- Франківськ-Львів ???
625\626 їздив в складі 4 вагонів які не були заповнені навіть на 50% ще в далекому 2005 році  Потім щоб не повністю розірвати сполучення зробили прицепку до загиблого 603\604 з прицепкою\розцепкою по Львову 3 вагони і ті незаповнювалися.

Чернівці-Заліщики-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Ковель який прогнозований Вами пасажиропотік?

Нагадаю що Тернопіль-Заліщики 70% пасажирів надають перевагу Маршруткам і Автобусам за рахунок того що Час в Дорозі значно менший.

Чим замінити Чернівці-Франківськ-Львів-Радехів-Луцьк-Ковель?

P\S; З кожним роком поїздів все менше стає на УЗ ! І з тим ще і Розклади дибільніші з Фантастичними швидкостями! Чим то все тягати?
1. Запропонована багатоколірна схема маршрутів жодним чином не впливає на зменшення обсягів руху ділянкою Чернівці-ІФ-Львів. Це бачать всі крім тебе.
Чому ти не хочеш запропонувати такі нові маршрути, щоб вони задовільняли потреби твоєї місцевості? Від того, що ти "будеш проти поїздів через Чортків" к-ть поїздів через Снятин однозначно не збільшиться.
2. 625/626 сполучав по короткому маршруту, де було багато альтернатив, а для Заліщик-Чорткова та Самбора-Сянок нормальної альтернативи немає... те саме стосується пар Чернівці-Самбір та Чортків-Ужгород... крім того пропоновані 2 вагони прямуватимуть через Львів, до якого продаж у ці вагони відкриють за 3 дні і все успішно реалізують... в чому проблема?
3. Паспотік Чернівці-Заліщики-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Ковель (із заїздом до Львова) розрахований на велику змінюваність по Львову... вранці з Підзамчого на Рівне та Луцьк о 6:20 (пропускатиме 744) додасть йому пасажирів на Красне, Броди, Радивилів, Дубно, Здолбунів, Рівне... (до Ковеля), бо іншої альтернативи там немає... те ж саме з вечірнім прибуттям до Львова (16:10 - останнє прибуття до Львова з боку Здолбунова).... з Рівного до Чернівців відсутня нічна альтернатива, зі Львова - також, та й Тернопіль додасть нічних пасажирів на Чернівці, тому міф про незаселеність не має підгрунтя.
4. Пропоновані сполучення не орієнтовані на Заліщики-Тернопіль, але з Тернополя наявним раховозом частенько їздять до Заліщик та зворотно (до Тернополя).
5. Чим замінити Чернівці-Франківськ-Львів-Радехів-Луцьк-Ковель? Причетні функціонери пишуть, що з тієї ділянки між Луцьком та Львовом на ділянку Львів-ІФ прямує в середньому 20-30 пасажирів за рейс... останнім часом вони не скаржились на черезденність Чернівці-Ковель... вони можуть сісти на поїзд до Чернівців у Луцьку або у Львові... крім того тут висували ідею з продовженнмя Чернівці-Львів до Луцька... після того, як він стане третьокласним, то не гріх зробити йому проміжні зупинки там, де зараз зупиняється 667/668...
6. Тягатимуть новими локомотивами виробництва GE, що невдовзі надійдуть до тягових підрозділів УЗ.

До чого тут маршрутки? Тернопіль — взагалі найостанніша ЦА для цього потяга.
...
Отож-бо... Ви все правильно розумієте.

Дуже цікава для мене червона лінія і години добре продумані,добре кіби хтось з керівництва УЗ бачив такі цікаві ідеї.
Невдовзі побачать, але не варто сподіватись на блискавичне втілення... може частково щось вдасться зробити з "літнього розкладу", а коли ні, то вже з нового на 2019 рік.

Щоб не ткати простирадло, нова версія проекту пропозиції - в наступному дописі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1325 on: 14.01.18 , 22:01 »
Share

Оновлена версія проекту пропозиції (те що змінилося - виділено жирним шрифтом, головні зміни: Ковель-Львів-Солотвино замість Ковель-Львів-Рахів та заїзд до Львова):



УСІ ЦИФРИ ОРІЄНТОВНІ (відображено варіант із заїздом Чернівці-Ковель до Львова; на маневри закладено багато часу... можливо варто дещо зменшити цей час).

СИНЯ нитка: КИЇВ - ВОРОХТА (10 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:09)-Чортків(5:41-5:45)-Заліщики(7:30-7:34)-Коломия(10:04-10:24)-Ворохта(12:21)
Ворохта(14:18)-Коломия(15:53-16:18)-Заліщики(18:59-19:01)-Чортків(20:43-20:45)-Тернопіль(23:13-23:44)-Київ(6:18) (без змін)

ЧЕРВОНА нитка: КИЇВ - ЧОП (8 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп)
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:44)-Київ(6:18)

ПОМАРАНЧЕВА нитка: ЧЕРНІВЦІ - ЧОП (2 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп);
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45)

ЗЕЛЕНА нитка: ЧЕРНІВЦІ - КОВЕЛЬ (із заїздом до Львова) (5..6 вагонів)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45) (можна заповільнити до 6:хх, або видовжити до ВС)

ФІОЛЕТОВА нитка: СОЛОТВИНО - ЛЬВІВ - КОВЕЛЬ (5..6 вагонів у складі Солотвино-Львів; у спільному обігу з Чернівці-Ковель) (ОПЦІЯ)
Солотвино(17:46)-Ужгород(23:31-23:51)-Львів(5:30-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:40)-Ужгород(2:47-3:05)-Солотвино(9:08)

Отож маємо такий сценарій:
1) з Києва вирушає двогрупний поїзд Київ-Ворохта та Київ-Чоп;
2) в Тернополі розділення: 10 вагонів - на Ворохту, 8 вагонів - на Чоп; до Київ-Чоп долучають 7..8 вагонів із Чернівців (2 вагони - на Чоп і 5..6 вагонів на Ковель);
3) Київ-Ворохта у складі 10 вагонів прямує через Чортків і Коломию на Ворохту;
4) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 15..16 вагонів) з Тернополя прямує до Львова;
5) у Львові від тригрупного відчіпляють групу Чернівці-Ковель (5..6 вагонів) та чіпляють її до Солотвино-Львів-Ковель (5..6 вагонів), усього - 10..12 вагонів, далі вирушають зі Львова на Ковель;
6) двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп у складі 10 вагонів зі Львова прямує на Чоп через Самбір і Сянки (я так розумію, що 10 вагонів - гарантована довжина для тягання одним локомотивом через перевал).

В сумі матимемо:
1) гарантовану (поза сумнівом) населеність 2-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
2) гарантовану (поза сумнівом) населеність 5..6-и вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Львів-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
3) гарантовану (поза сумнівом) населеність 5..6-и вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Солотвино-Ужгород-Самбір-Львів-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
4) гарантовану (поза сумнівом) населеність 8-ми вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
5) гарантовану (поза сумнівом) населеність 10-ти вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Чортків-Коломия-Яремче-Ворохта (з виходом із Києва о 20:05 та зручним ранковим прибуттям на Затернопілля... при відсутності 143 до Ворохти і видовженому 43 до Рахова).

Решту фантазій залишимо на світле майбутнє. Для початку вистачить і цього. Ласкаво прошу до конструктивної критики уточненої версії :)
« Last Edit: 14.01.18 , 22:01 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #1326 on: 15.01.18 , 00:01 »
Share

І так, що я думаю стосовно кожного з тих поїздів і ПГВ, які ти, Іване, запропонував:
1. Київ - Ворохта. Дуже добре, давно на форумі йде мова про переформатування 357 в щось подібне. Єдине відкрите питання: чи не будуть невдоволені стосовно вкорочення маршруту до Ворохти (зокрема, вінничани)?
2. Київ - Чоп. Прекрасно. Лемкам і бойкам потрібне сполучення зі столицею. От тільки постане питання доцільності курсування "Кобзаря" через Самбір надалі.
3. Чернівці - Чоп. Цікаво. З одного боку, навколосвітня подорож, а з іншого, гарний трамвай для широкого кола пасажирів екс-Австро-Угорщини. В принципі, їхати з Чернівців до Чопа через Львів нічим не гірше, ніж з Києва до Львова через Ковель, як на мене.
4. Чернівці - Ковель. Обома руками "за"! Скільки тут вже про це говорилося. От тільки хочеться уточнити, даний потяг передбачає курсування 667-го через день? Якщо ні, то звідки взяти тепловоз (та й вагони також)?
5. Ковель - Солотвино. Теж давненько обговорювалося. В принципі, дуже хороша ідея щодо поєднання Волині з Закарпаттям. Можливо (я не впевнений), знайдуться невдоволені стосовно того, що Раховом пожертвували на користь Солотвина. Але тут головне - щоб 2-групний поїзд Ковель/Львів - Солотвино не був надто довгим, щоб не прийшлося шукати штовхача на перевалі.
Як на мене, тут основне - щоб процес пішов. А далі, як "вони" побачать реальний рух пасажирів, можна буде вносити корективи.
P.S. До повноти картини можна було б ще подумати про сполучення Ковель - Ворохта через Рівне-Тернопіль. Свого часу пан Гарвона пропонував (правда, в дещо іншому вигляді) черезденне сполучення Ковель - Ворохта/Чернівці через Тернопіль http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122956.msg455921#msg455921.
« Last Edit: 15.01.18 , 00:01 by Doobey » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1327 on: 15.01.18 , 00:01 »
Share

А далі, як "вони" побачать реальний рух пасажирів, можна буде вносити корективи.
Писав писав своїх думок, потім побачив ваш пост, думаю, що мої думки нікому не треба, бо всіх тмарять якісь гіпотетичні пасажири, ну що ж, будемо чекати на "реальних рух", сподіваюсь "вони" не побачать того, що більше подібні ідеї не треба серйозно сприймати до уваги.

То от у мене питання до Івана та Doobey, поясніть на якійсь конкретиці - де ви бачите пасажирів на 2 вагони на ділянці Львів-Сянки-Чоп (які йдуть з Чернівців), на 10-12 вагонів на ділянці Львів-Рівне-Ковель (з Солотвино та Чернівців), на ділянці Чернівці-Львів ті 7м, та фіолетова Львів-Солотвино будуть заповнюватись без питань. От наприклад, на сьогоднішній ранок з Тернополя до Луцька на декілька ранішніх автобусів по 20+/- місць, навіть блаблакар є, тобто ажіотажу немає.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2766


View Profile
« Reply #1328 on: 15.01.18 , 01:01 »
Share

Пасажири не зрозуміють хабової ідеї з пересадкою в 3:00 в Тернополі та наступною пересадкою в 5:30 у Львові... це для галицького менталітету "повний розрив мізків".

Тим не менше колись треба починати, були часи, й ранкові/денні Інтерсіті здавалися розривом мізків, а особливо Інтерсіті до Перемишля. Вважаю за головне, аби не постраждав географічний центр Європи. ;)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1329 on: 15.01.18 , 12:01 »
Share

І так, що я думаю стосовно кожного з тих поїздів і ПГВ, які ти, Іване, запропонував:
1. Київ - Ворохта. Дуже добре, давно на форумі йде мова про переформатування 357 в щось подібне. Єдине відкрите питання: чи не будуть невдоволені стосовно вкорочення маршруту до Ворохти (зокрема, вінничани)?
2. Київ - Чоп. Прекрасно. Лемкам і бойкам потрібне сполучення зі столицею. От тільки постане питання доцільності курсування "Кобзаря" через Самбір надалі.
3. Чернівці - Чоп. Цікаво. З одного боку, навколосвітня подорож, а з іншого, гарний трамвай для широкого кола пасажирів екс-Австро-Угорщини. В принципі, їхати з Чернівців до Чопа через Львів нічим не гірше, ніж з Києва до Львова через Ковель, як на мене.
4. Чернівці - Ковель. Обома руками "за"! Скільки тут вже про це говорилося. От тільки хочеться уточнити, даний потяг передбачає курсування 667-го через день? Якщо ні, то звідки взяти тепловоз (та й вагони також)?
5. Ковель - Солотвино. Теж давненько обговорювалося. В принципі, дуже хороша ідея щодо поєднання Волині з Закарпаттям. Можливо (я не впевнений), знайдуться невдоволені стосовно того, що Раховом пожертвували на користь Солотвина. Але тут головне - щоб 2-групний поїзд Ковель/Львів - Солотвино не був надто довгим, щоб не прийшлося шукати штовхача на перевалі.
Як на мене, тут основне - щоб процес пішов. А далі, як "вони" побачать реальний рух пасажирів, можна буде вносити корективи.
P.S. До повноти картини можна було б ще подумати про сполучення Ковель - Ворохта через Рівне-Тернопіль. Свого часу пан Гарвона пропонував (правда, в дещо іншому вигляді) черезденне сполучення Ковель - Ворохта/Чернівці через Тернопіль http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122956.msg455921#msg455921.
1. 3,5 роки тому не було у Вінниці поїзда до Ясіні і Рахова... і нікому не було від цього погано. Зараз мають чудову нагоду (хоч і через день) стартувати зі Жмеринки і потрапляти до Ясіні і Рахова.
2. Так наче вже йде мова про 49/50 через Стрий і половинення на Трускавець та ІФ (Чернівці). Крім того 13/14 мають намір пропустити через Стрий. Саме за цих обставин я висунув цю пропозицію.
3. Достатньо хоч раз проїхатись автобусом аби наступні рази надавати перевагу поїзду. Можливо з кінця в кінець не дуже привабливо,
4. Тепловоз для ділянки Чернівці-Тернопіль? Є сподівання на тепловози від GE. Вочевидь зберігати щоденне курсування наявного 667/668 не буде сенсу... але "я цього не казав". Крім того, якщо буде нормальний тепловоз, то пропозиція передбачає можливість його обігу по Тернополю на Ворохту: Чернівці-Тернопіль-Ворохта-Чернівці.
5. Я ж писав - в межах наявної схеми - до 10 вагонів. Тут навіть можна робити обмін груп (зміна "маршрутних дощок") по Солотвиному: Ковель-Солотвино на Солотвино-Львів (2 ідентичні групи по 5 вагонів)... що дозволяє відправити ці 5 вагонів зі Львова на Чернівці (якщо це буде доцільно). Тоді мегаобіг виглядатиме так: Чернівці-Ковель//Ковель-Солотвино//Солотвино-Львів//Львів-Чернівці (це фантазії).
6. Ковель - Ворохта через Рівне-Тернопіль може й добре, але я до цього ще не дозрів... тим паче, як це все поєднати з тим, що я пропоную (Київ-Ворохта по Тернополю 2:30-3:30)?

То от у мене питання до Івана та Doobey, поясніть на якійсь конкретиці - де ви бачите пасажирів на 2 вагони на ділянці Львів-Сянки-Чоп (які йдуть з Чернівців), на 10-12 вагонів на ділянці Львів-Рівне-Ковель (з Солотвино та Чернівців), на ділянці Чернівці-Львів ті 7м, та фіолетова Львів-Солотвино будуть заповнюватись без питань. От наприклад, на сьогоднішній ранок з Тернополя до Луцька на декілька ранішніх автобусів по 20+/- місць, навіть блаблакар є, тобто ажіотажу немає.
Це запитання потребує уточнення (наприклад, розділення на 2 окремих речення), бо важко зрозуміти реченнєву конструкцію "де ви бачите пасажирів на ХХХХХХХ, на ХХХХХХХ, на ХХХХХХХ, та ХХХХХХХ будуть заповнюватись без питань". Нагадує "казнить нельзя помиловать". Без цього розділення важко зрозуміти в чому є сумнів заповнюваності, а в чому його немає.
Зрештою, якщо цього всього не потрібно (Чернівці-Ковель через Тернопіль та Ковель-Солотвино... і тим паче Чернівці-Чоп), то це спрощує задачу і зводить її до двогрупного Київ-Ворохта (10 вагонів, вкорочений 357) та Київ-Чоп (8 вагонів, через Самбір). Як кажуть, баба з воза - коням легше. Я тільки "за".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 186
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.166 seconds with 22 queries.