Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.02.18 , 02:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 76054 times)
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1490 on: 10.02.18 , 18:02 »
Share

З того що є зробили оптимальне рішення! Краще пропустити 15\25 на ходу ніж пропустити 358 ! А притензії пишіть може вам щось вдасться добитися ! Ед так сходити на 3 букви вони то вміють казати!
Тогда нет смысла гнать 15/25 дальше Ворохты, зимой точно, Ясиня-последняя точка массового десанта горнолыжников, дальше мало кто едет. Временным решением было бы пустить 358 с Рахова минут на 7 раньше, в Ясине за это время все спокойно погрузятся и по прибытию 15/25 спокойно отправлять дальше, на крайняк придерживать 15/25, не проводить высадку до полнооо отправления 358го
Якщо зрізати їх по Яремче\Ворохті то добратися до того Ясіня фактично не реально а з Рахова є приміський ! Проблеми там нема! Для побудови платформи всеодно потрібно перекрити буде Ясіня ну то якщо і робитимуть то на весні тому що там потрібно розширювати міжколійну ширину і перекласти колію!

358 відправити  швидше з Технічних причин не мож. а от затягнути прибуття 15\25 до Ясіня цілком можливо для того мож було всього навсього додати в розклад +3-5 хвилин по Ворохті до тих зупинок які є а 15\16 по Татарові теж не мішало б зупинитися думаю там теж були б Бажаючі для посадки\Висадки
« Last Edit: 10.02.18 , 18:02 by Philip » Logged
maksimka
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #1491 on: 10.02.18 , 22:02 »
Share

Ни один здравомыслящий человек не поедет в Рахов, чтоб вернуться дизелем назад, а потом еще добираться. 99% желающих выйдут в Франыке/Яремче/максимум Ворохте, или выберет другой поезд
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 509


View Profile
« Reply #1492 on: 12.02.18 , 02:02 »
Share

Якщо буде зупинка в Татарові то місцеві швидко здогадаються зробити трансфер в Яиню бусом за 100 грн з носа
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3380


View Profile
« Reply #1493 on: 13.02.18 , 12:02 »
Share

А тим часом чиновники з ІФ-ОДА продовжують пишатися "своїми" здобутками:

Quote
впродовж 2017 року Прикарпаття відвідали близько 2,4 млн мандрівників(за попередніми даними), котрі, окрім отриманих позитивних вражень, суттєво наповнили місцеві бюджети.

причетні пани-представники від залізниці Леонід та Ярослав не можуть не погодитись із цією статистикою:



бо вона прогнозувалась ще в 2013 році:

...
Якщо ймовірність використання пропонованого поїзда місцевим населенням (1,44 млн. осіб) становитиме 10 – 15%/рік, що й так забезпечуватиме максимальну заселеність поїзда, то із урахуванням долі туристів (2,5 – 3 млн. осіб щорічно), для яких цей показник сягає 80 – 90%, максимальна заселеність поїзда буде поза сумнівом. Ба більше – постане потреба в організації додаткових літніх поїздів, наприклад: Донецьк/Дніпропетровськ – Рахів та Одеса – Рахів, адже Рахівщина, Яремчанщина та прилеглі території мають неймовірно великі рекреаційні ресурси, повноцінне використання яких неможливе без належного транспортного забезпечення.
...

пан Ярослав по факту озвучив цифру 90-95%, що перевершило початкові очікування.
« Last Edit: 13.02.18 , 12:02 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1494 on: 13.02.18 , 13:02 »
Share

Депутати будуть лобіювати,
а Чернівці - лікті кусати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3380


View Profile
« Reply #1495 on: 13.02.18 , 23:02 »
Share

Депутати будуть лобіювати,
а Чернівці - лікті кусати.
Я оце міркую:
якщо можна було з ворожою РФ домовитись про залізничний транзит за 1 грн./рік,
то чому не можна за 2грн./рік домовитись із дружньою Молдовою? ...
... і напхати тим боком (через Ларгу) двійко-трійко поїздів: один з них - до Рахова, а інший (більш трамвайний, через ІФ та Моршин) - до Ужгорода... якийсь продумати зручний графік...
... можна, але цього повинні хотіти в першу чергу самі буковинці... з якими тут не густо.
для початку цілком вистачило б якогось одного поїзда з Придніпров'я, який по Коломиї міг би розділитися на 2 окремі групи.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1496 on: 13.02.18 , 23:02 »
Share

А прохання, нагадайте теперішню ціну за проїзд по Молдові?

Допустимо ціна знизилася. Найперше, що спадає на думку, збільшити кількість вагонів 117/118 і пускати частину складу до Ворохти. Звичайно, ці додаткові вагони повинні бути приписані не до Чернівців.
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1497 on: 13.02.18 , 23:02 »
Share

домовитись про залізничний транзит за 1 грн./рік
то чому не можна за 2грн./рік домовитись із дружньою Молдовою? ...
... і напхати тим боком (через Ларгу) двійко-трійко поїздів: один з них - до Рахова, а інший (більш трамвайний, через ІФ та Моршин) - до Ужгорода... якийсь продумати зручний графік...
... можна, але цього повинні хотіти в першу чергу самі буковинці... з якими тут не густо.
для початку цілком вистачило б якогось одного поїзда з Придніпров'я, який по Коломиї міг би розділитися на 2 окремі групи.
якщо так розмовляти то до Рахова реально через Чернівці прокласти лиш 25\26 поїзд але і тут проблема тому що перегін Делятин-Коломия в той час зайнятий дизилем Делятин-Коломия.
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1498 on: 13.02.18 , 23:02 »
Share

збільшити кількість вагонів 117/118 і пускати частину складу до Ворохти. Звичайно, ці додаткові вагони повинні бути приписані не до Чернівців.
Максимальний розмір поїзда на ділянці Камянець-Подільський  -  Чернівці 16 вагонів
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11317


View Profile
« Reply #1499 on: 15.02.18 , 02:02 »
Share

З того що є зробили оптимальне рішення! Краще пропустити 15\25 на ходу ніж пропустити 358 !
На ходу? Вы о них хорошего мнения, всё намного проще, у 15/25 там теперь техническая остановка. Ждите новых историй в фб, как проводница не выпускала из вагона))))
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 22 queries.