Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 201134 times)
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1530 on: 05.03.18 , 19:03 »
Share

15 можна змістити на ділянці Київ-Львів на мінус 1 год (раніше) (за рахунок пришвидшення + більш ранішого виїзду з Харкова), що дозволить користуватись ним як Харків-Київ та Київ-Рахів (при знятому обмеженні для Києва).
15 для поїздок Харків-Київ не має сенсу через завеликий цінник. Хіба дочепити ще один-два сидячих вагона.
Тоді чому закривають попередній продаж для Київ-Рахів? Цінник харко-рахівської сидячки 170грн, а 2кл. в ІС+ №721 коштує 281грн. Харко-рахівське купе = 367 грн, а 1кл. в ІС+ №721 коштує 394грн.
Тут важко щось коментувати, бо 15 йде на 1:30 довше, ніж 721 (при виході 15 із Харкова за 10 хв після 721). Ставити 15 попереду 721 - геть не доречно, бо обгін займе купу часу. До роздумів про гібрид (з більшою к-тю сидячих місць) на ділянці Харків-Київ я ще не готовий.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1531 on: 07.03.18 , 13:03 »
Share

Не знаю куди краще припасувати цікаву інформацію: румунські фірми (кар'єри з околиць Сігета) мають гостру потребу у доставленні сипучих будівельних матеріалів для будівництва автодоріг в Україну.
Розглядають варіанти через Тересву та Берлибаш. Я, звісно, намовляю через Тересву, бо з їх боку там все підготовлено (відповідно до вимог утримання переходів на кордоні з ЄС (сітка уздовж колії, з обидвох боків)).
В такому разі (якщо через Тересву), то зростає шанс появи приміського Тересва-Сігет у виконанні німецьких моторвагонів. Це поки що виглядає як "світле майбутнє"... але воно колись настане.
Logged
VB
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #1532 on: 07.03.18 , 14:03 »
Share

Через Берлибаш краще. Тоді виникає аналогічна поява Коломия - Сигет, чи навіть Івано-Франківськ - Ужгород
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #1533 on: 07.03.18 , 14:03 »
Share

Як забезпечити на 1 год раніше прибуття 15 до Львова - це поки що загадка.
Ускорить 15 на участок Харьков - Киев с 6:15 до 5:15. Т.е. без смена локомотива, using a dual-system loco.
It is a Night Express so it should be able to make at a IC+ plus 30 minutes time en route.
Если смогут более качественно ремонтировать локомотивы, то на участке Киев - Полтава можно будет скинуть 30 - 40 минут. Изначально 115/116 преодолевал его за 3:23, а "вместохундайный" Киев - Донецк – еще быстрее.
Да, минус 40 минут - минут 20 минут смена локомотива. Итого целый час.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1534 on: 07.03.18 , 20:03 »
Share

Через Берлибаш краще. Тоді виникає аналогічна поява Коломия - Сигет, чи навіть Івано-Франківськ - Ужгород
Так було б логічніше з т.з. логістики, але хто візьметься за ремонт тих 19 км з нашого боку + адаптація інфраструктури (1,5 км сітки уздовж колії) з румунського боку. Невдовзі побачимо чим що вирішать причетні.
Невдовзі, бо ці матеріали потрібно завозити до України вже з настанням тепла (для виконання вже виграних тендерів на ремонт/автодороги).
Logged
VB
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #1535 on: 07.03.18 , 23:03 »
Share

Їх зараз дрючать по повній, мабуть на Київ - Одеса не так було. Зараз ось є телеграма такого змісту

Всім ......

Планами уряду України на 2018 рік передбачається масштабне будівництво автошляхів, в зв’язку з чим на залізниці очікується значне збільшення обсягів перевезень будівельних вантажів.
На виконання вимог телеграфної вказівки від 08.02.2018 за №ЦЦО-15/142 ЦЦО Жураківського В.О. та телеграфної вказівки  від 12.02.2018 за № НЗ-1-11/135 НЗ-1 Клименка С.М. з метою виконання розпоряджень Кабінету Міністрів України щодо реалізації програми розвитку, ремонту та будівництва автомобільних доріг загального користування у 2018 році та забезпечення виконання заявлених планів перевезень будівельних матеріалів

Зобов’язую:

Всім ДС:

1. Провести зустрічі з вантажоодержувачами щебеневої продукції щодо очікуваних обсягів перевезень. Визначити перелік місць, на яких здійснюється навантаження/ вивантаження будівельних вантажів для проведення дорожньо-ремонтних робіт (під’їзних колій та місць загального користування).
2. Спільно з керівниками підприємств провести комісійне обстеження технічного стану їхніх під’їзних колій, звернути увагу на: технічний стан колійного господарства станцій примикання, під’їзних колій, стан підвищених колій, навантажувально-розвантажувальних механізмів, вагових та дозувальних пристроїв, режим роботи підприємства і станції примикання та середній час перебування вагонів під вантажними операціями.
   3. Результати обстеження оформити актами та розробити спільно з керівниками підприємств заходи, спрямовані на ефективне використання рухомого складу на цих під’їзних коліях та на усунення виявлених недоліків. Заходи надати до 01.03.2018 до комерційного відділу ДН-2.
   4. До 20.02.2018 надати до комерційного відділу к.138 інформацію за наступною формою за встановленою формою, що додається:
1. Станція примикання
2. під’їзна колія (найменування) або місце загального користування
3. Режим роботи:
- під’їзної колії;
- станції (локомотива);
4. Фронт навантаження/вивантаження під’їзної колії, ваг.:
- загальний;
- у тому числі сипучі вантажі;
5. Норма часу проведення вантажних операцій з вагонами на під’їзній колії, год.:
- загальний час згідно договору;
- час на виконання вантажних операцій із сипучими вантажами;
6. Фактичний середній час користування вагонами за 2017 рік., год.
7. Максимальна переробна спроможність вантажних фронтів, ваг/добу:
- загальна;
- у тому числі сипучі вантажі.
8. Примітка.
Додатково форма звіту розіслана засобами електронного звязку
   5. Матеріали щодо незадовільної підготовки під’їзних колій підприємств та незадовільного використання рухомого складу надавати на розгляд до місцевих органів виконавчої влади.
Logged
Philip
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #1536 on: 08.03.18 , 04:03 »
Share

Через Берлибаш краще.
Берлебаш станція ліквідована.
 
Погоджуся з Іваном тому що колія в Тересву з Румунії знаходиться в кращому технічному стані ніж до Рахова.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 647


View Profile
« Reply #1537 on: 08.03.18 , 08:03 »
Share

Через Берлибаш краще.
Берлебаш станція ліквідована.
Это можно исправить за 2 недели, нужны желание и волшебный пинок под зад
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1538 on: 08.03.18 , 16:03 »
Share

Через Берлибаш краще.
Берлебаш станція ліквідована.
Это можно исправить за 2 недели, нужны желание и волшебный пинок под зад
Щодо Берлибашу, то офіційно це звучить так:


Станція закрита, але не "розбомблена". Відновити сигналізацію можна "за 2 тижні", але шпали для нормальновагових поїздів так швидко не виміняють.
Минулого року чув досить цікаві розмови про вивантаження цих будматеріалів поблизу "Центру Європи". З того крутосхилу (високої призми) десь в кущі. По факту побачимо що з того буде.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 647


View Profile
« Reply #1539 on: 08.03.18 , 22:03 »
Share

Несколько лет назад  у меня по соседству из о.п. Углы-Завод сделали  станцию.  Уложили 3 стрелки и 300м решетки, 4 светофора уйму кабелей и все это за 2 недели.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!