Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.18 , 11:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 176
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 119242 times)
Philip
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #1540 on: 10.03.18 , 02:03 »
Share

Несколько лет назад  у меня по соседству из о.п. Углы-Завод сделали  станцию.  Уложили 3 стрелки и 300м решетки, 4 светофора уйму кабелей и все это за 2 недели.


Та тут блін при схрещенні в Лужанах по 3 уже 20км їхати боїшся щоб не зійти головні колії проклали а от про те що потрібно Схрещення робити забули от зійде щось тоді волосся на жопі рвати будуть.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1541 on: 10.03.18 , 11:03 »
Share

Philip, сколько вам лет?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8332


View Profile
« Reply #1542 on: 10.03.18 , 22:03 »
Share

Станція закрита, але не "розбомблена".
Це все залежить від того, як саме "консервували" станцію. Є багато нюансів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3621


View Profile
« Reply #1543 on: 12.03.18 , 07:03 »
Share

Станція закрита, але не "розбомблена".
Це все залежить від того, як саме "консервували" станцію. Є багато нюансів.
Дуже просто: колійне господарство залишили "як було", а от із СЦБ гірше: все що можна було демонтувати - демонтували, а електрожезловий апарат перенесли до Рахова. Про всяк випадок, якщо б щось поїхало на Румунію. Принаймні зберегли телефонний зв'язок з В.Д. в Румунії. Щоправда щогли світлофорів залишили і станційні сигнальні кабелі - також.
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #1544 on: 12.03.18 , 08:03 »
Share

В деяких випадках "бомбардування" лише "во благо", бо тоді робиш все заново, й не маєш геморою з подальшою експлуатацією.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3621


View Profile
« Reply #1545 on: 12.03.18 , 09:03 »
Share

В деяких випадках "бомбардування" лише "во благо", бо тоді робиш все заново, й не маєш геморою з подальшою експлуатацією.
В релейній шафі залишать лише мінімальну к-ть реле, а решту - справа МПЦ (нічого релігійного :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3621


View Profile
« Reply #1546 on: 21.03.18 , 21:03 »
Share

Трохи про ТК Свидовець:

Quote
Ініціатива Закарпатської ОДА спорудити на теренах області неподалік межі з Івано-Франківською областю мега-курорт «Свидовець» поділила суспільний загал на прихильників і противників проекту.

Відповідно до задуму проектантів цей суперсучасний високогірний рекреаційний комплекс у Карпатах мав би перевершити масштаби знаменитого «Буковеля», функціонувати упродовж усього року та одночасно прийняти аж 22.5 тис. відпочивальників, передовсім любителів гірськолижного спорту.

Прихильники зведення мега-курорту аргументують свою позицію тим, що його діяльність, окрім іншого, гарантує серйозні надходження до місцевих бюджетів, створює сотні нових робочих місць та дасть поштовх до економічного розвитку усього навколишнього регіону у двох районах Закарпатської області. Їхні опоненти наголошують на величезному тиску курорту такого масштабу на екосистему Карпат та невідворотні зміни, які будуть спричинені довкіллю.

У вівторок, 20 березня, з ініціативи громадського об’єднання «Закарпатська асоціація зеленого сільського туризму» та Громадської ради при Закарпатській ОДА у співпраці з ГО «Інститут раціонального природокористування», НДІ «Інститут державного управління та регіонального розвитку», кафедрами землевпорядкування та кадастру, кафедрою лісівництва та кафедрою фізичної географії та раціонального природокористування Ужгородського національного університету провели круглий стіл «Реалізація інвестиційного туристично-рекреаційного комплексу «Свидовець» в умовах сталого розвитку сільських територій регіону».

Модератор круглого столу – член президії Громадської ради при Закарпатській ОДА, голова комісії з питань розвитку туристично-рекреаційного комплексу, гірських та сільських територій, очільник ГО «Закарпатська асоціація зеленого сільського туризму» Богдан Пранничук наголосив, що ця  зустріч фахівців, науковців, державних урядовців, представників органів місцевого самоврядування та громадськості необхідна для зближення позицій сторін та прийняття виваженого і правильного рішення.

Проект інвестиційного туристично-рекреаційного комплексу «Свидовець» представив координатор проекту від Закарпатської ОДА Юрій Добровольський.

В обговоренні проекту взяли участь завідувач кафедри фізичної географії та раціонального природокористування УжНУ, доктор фізико-математичних наук, професор Степан Поп, заступник директора Карпатського біосферного заповідника, доктор біологічних наук, професор Федір Гамор, директор НДІ «Інститут державного управління та регіонального розвитку» УжНУ, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, доктор економічних наук, професор Володимир Приходько, завідувач кафедри землевпорядкування та кадастру УжНУ, член президії Громадської ради, доцент Владислав Пересоляк, начальник Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства Валерій Мурга,  голова Громадської ради при Закарпатській ОДА Михайло Греньо, член президії Громадської ради, голова комісії з питань стратегічного соціально-економічного розвитку, раціонального використання ресурсного потенціалу і реформ, доцент Олег Лукша, селищний голова Ясіня Едуард Зелінський, сільський голова Чорної Тиси Іван Павлючок та інші.

Учасники круглого столу ухвалили рішення направити робочій групі, яка працює над проектом, усі рекомендації, котрі прозвучали у виступах фахівців, для їхнього врахування при подальшій роботі над проектом туристично-рекреаційного комплексу «Свидовець».
Logged
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #1547 on: 23.03.18 , 18:03 »
Share

У світлих умах Пасдепартаменту народилась ідея видовження маршрута поїзда 143 Київ - Ворохта від станції Кременчук з періодичністю через день з обслуговуванням кременчуцьким складом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #1548 on: 23.03.18 , 20:03 »
Share

У світлих умах Пасдепартаменту народилась ідея видовження маршрута поїзда 143 Київ - Ворохта від станції Кременчук з періодичністю через день з обслуговуванням кременчуцьким складом.
А як з оборотом 143 і 141 по Києву львівськими составами? Буде через день з Ворохти до Києва та Кременчука львівськими та кременчуцькими составами?

Коли вже нарешті дійдуть до реалізації ідеї видовження 43-го до Ворохти чи Рахова составами того ж 143-го?! І тоді хай би собі гнали 143-ій франківськими составами хоч до Кременчука, хоч до Чернігова чи ще де-інде. І ніби ж все зовсім нескладно. Але, мабуть, не для всіх.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #1549 on: 23.03.18 , 21:03 »
Share

Пасдеп любить "прості" рішення. Постала задача забезпечити Кременчук роботою - будь-ласка: продовжують 143 до Кременчука.
А те що на ділянці Київ - Кременчук вагони будуть возити 90% повітря - так нічого страшного. Головне - виконати завдання.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 176
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.11 seconds with 22 queries.