Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 172700 times)
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #1620 on: 29.03.18 , 22:03 »
Share

Ілюстрація до фантазій на тему "Як зберегти робочі місця для провідників Кременчука та Полтави" (на базі старої ілюстрації):



Тепер не стоятиме питання чи встигне екіпіруватися в рейс у Полтаві чи Кременчуку, бо там буде тільки обіг (якщо до того дійде), а 8 вагонів в Ужгороді за 5,5 годин (з 10:10 до 15:40) можна добряче підготувати до подорожі на 4 ночі.

Годиться?

Панове форумчани, з моменту мого допису пройшло лише 2 доби і 53 хвилини... ми на правильному шляху... таке враження, що причетні трохи підчитують цю тему, або навчилися черпати інформацію з ноосфери:

29 березня 2018, 12:56


З таким успіхом поїзна бригада з Кременчука чи Полтави неупереджено, прискіпливо та заповзято контролюватиме роботу ужгородської "екіпірувально­прибиральної бригади". Це тільки на краще, бо коли ці підрозділи будуть з одного депо, то як не крути, а "на своїх скаргу ніхто не хоче писати", бо в результаті отримає догану їх же начальник депо, від якого залежить премія поїзної бригади. Коли цей вузол розрубають (наполовину вже розрубали), то приймання вагону в рейс набуде нового сенсу.

https://info.uz.ua/articles/z-kvitnya-pasazhirski-vagoni-pribiratimut-spetsialni-brigadi
« Last Edit: 29.03.18 , 22:03 by Iwan » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #1621 on: 30.03.18 , 09:03 »
Share

Всім привіт!
З приводу поїзда №210/209 Чернівці - Дніпро: графік досить непоганий і Чернівці матимуть сполучення якесь "східніше Києва", тільки шкода, що він лише призначений на деяку дату, і то завдяки обороту із поїздами Дніпро - Київ -Чернівці.

От їздить зараз додатковий поїзд №276/275 Львів - Дніпро (і то вже добре), але можна було б зробити так, щоб він прибував до Львова десь 06.30, бо раніше 08.36 нічого немає, а інколи треба рано бути у Львові (по роботі і для пересадок на інші напрямки), в Дніпрі біля 05.00 прибуває поїзд №86.
Я до чого це все: можна було б або графік №276/275 більш зручний зробити (всеодно є додатковим), або подумати, щоб №231/232 дійсно додатковий так на Чернівці їздив... (Це моя така думка).
« Last Edit: 30.03.18 , 09:03 by Дніпровець » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1622 on: 30.03.18 , 10:03 »
Share

Всім привіт!
З приводу поїзда №210/209 Чернівці - Дніпро: графік досить непоганий і Чернівці матимуть сполучення якесь "східніше Києва", тільки шкода, що він лише призначений на деяку дату, і то завдяки обороту із поїздами Дніпро - Київ -Чернівці.

От їздить зараз додатковий поїзд №276/275 Львів - Дніпро (і то вже добре), але можна було б зробити так, щоб він прибував до Львова десь 06.30, бо раніше 08.36 нічого немає, а інколи треба рано бути у Львові (по роботі і для пересадок на інші напрямки), в Дніпрі біля 05.00 прибуває поїзд №86.
Я до чого це все: можна було б або графік №276/275 більш зручний зробити (всеодно є додатковим), або подумати, щоб №231/232 дійсно додатковий так на Чернівці їздив... (Це моя така думка).
Можна зробити ще краще: складом 275 виконувати 2-групний Львів/Трускавець-Дніпро, як я писав вище. А дніпровським складом виконувати 2-групний Дніпро - Чернівці/Мукачево (чи навіть Ужгород), але не теперішнім розкладом, а якщо вже так треба, з проходженням Львова в 6 ранку з Дніпра та десь в 15-16 годині на Дніпро.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #1623 on: 21.04.18 , 21:04 »
Share

Звернув увагу на те, що в далекій Америці (США) бачать перспективу туризму в регіоні:



Деталі тут: http://www.wildernesstravel.com/trip/ukraine/carpathian-mountains-traverse-slovakia-hungary-romania-ukraine-hiking

Велодрезинна атракція цим мандрівникам точно б не завадила. Навіть мангал можна на одну дрезину покласти заради мобільного сервісу, бо американці платять чималі кошти (від USD 5395,-- за 15 днів).

:))) одного з поводирів я знаю.
« Last Edit: 21.04.18 , 22:04 by Iwan » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 741


View Profile
« Reply #1624 on: 22.04.18 , 08:04 »
Share

- колію від Рахова до румунського кордону розчистили? Тому що років з 3 назад зі сторони Рахова, перед Діловим залізнична колія була дуже в занедбаному стані(там на коліїї дерева заввишки п'ять метрів росли).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #1625 on: 25.04.18 , 10:04 »
Share

Та вже десь тут згадували, що там все ретельно викорчували і розчистили, "готуючись до поїзда п'яти столиць". Дуже магічно діють фотки із зарослями на колії, що підписані "перспективи європейського напрямку", та надіслані профільному Віце-Прем'єр-Міністру.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #1626 on: 03.05.18 , 12:05 »
Share

... часть "новых" поездов на это направление  - это на самом перенаправленые, которые раньше ходили на Черновцы.
Це всього лише один єдиний такий поїзд Харків-Рахів, який раніше курсував за маршрутом Харків-Чернівці.
це лише з точки зору формальної логіки. А по-чесному - ще є Одеса.
Там хитро. Попередник теперішнього поїзда 135/136 БіДе - Чернівці - поїзд 135/136 Одеса - Чернівці - у минулі сезони курсував щоденно у високий сезон і через день - у низький.
Попри те, що поїзд 25/26 Одеса - Рахів/Яремче - прямує по спільній зі 135/136 ділянці Одеса - ІФ іншим графіком і був призначений у ту пору року, що була для попереднього 135/136 "низьким" сезоном (коли він ходив через день і це було очікувано) - але попри це - своєю появою він відтягнув на себе істотну частку пасажирів колишнього 135/136 і маю підозру що після його появи - 135/136 лишатиметься через день навіть у деякі з тих місяців, коли  попередній 135/136 вже ставав щоденним.

Це незаперечний факт. Свого часу активно намовляв Чернівці на підтримку щоденного курсування 135/136 із розполовиненням складу (7 - до Чернівців і 9 - до Рахова) по ІФ... але на той час у Чернівцях не було кому цим опікуватись. Тепер, дійсно, виходить так, що через наявність Одеса-Яремче/Рахів мінімізує період "щоденності" Чернівці-БД... однак, тут проскакувала цікава інформація:
Там буде хитра комбінація, придумана Красноштаном:
Львівський 141 буде обертатись на 117 та на 143 через день.
А вивільненим складом від 117 зроблять щоденним 136.
з якої випливає, що "щоденність" впирається не тільки у насиченість ділянки Одеса-ІФ, але і у відсутність вільного РС.

На перспективу наявна обставина (курсування 25/26) може посприяти тому, що поїзд з Чернівців до Одеси (чи БД) може стартувати в ІФ, щоб уникнути зайвої конкуренції із 25/26.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #1627 on: 03.05.18 , 15:05 »
Share

Там буде хитра комбінація, придумана Красноштаном:
Львівський 141 буде обертатись на 117 та на 143 через день.
А вивільненим складом від 117 зроблять щоденним 136.

Тепер можна подумати над варіантами, куди зганяти через день з Чернівців львівський склад 117-го, щоб не стояв весь день, а приносив користь пасажирам.

В такому разі було б нормально передати 117/118 на обслугу до ІФ (замість наявного 43/44), який (очікується) видовжать до Рахова (формування Київ). Тобто, видовжити 117/118 до ІФ. Ларжани та кельменчани будуть з того вельми потішені.

Орієнтовно (нововведення виділені) :
ІФ(16:45)-Чернівці(19:15-19:46)-КП(23:35-23:39)-Київ(8:06) == Київ(20:05*)-КП(3:27-3:32)-Чернівці(7:30-7:50)-ІФ(10:20)
* - при призначенні 357 на 20:05 із Києва 117 посунеться на 20:12

Фантазуйте :)
Я думаю якось так буде ходити і 143/144 до Кременчука.

242 КРЕМЕНЧУК - КИЇВ на 25/05-2018

Кременчук-Пас.      12:00
Глобине   12:51   12:53
Веселий Поділ   13:17   13:19
Хорол   13:43   13:45
Ромодан   14:14   14:54
Лубни   15:41   15:43
Гребінка   16:25   16:45
Київ-Пас.   19:14   


241 КИЇВ - КРЕМЕНЧУК на 15,29/05-2018

Київ-Пас.      10:34
Гребінка   12:33   12:35
Лубни   13:15   13:25
Ромодан   13:58   14:18
Хорол   14:48   14:50
Веселий Поділ   15:12   15:14
Глобине   15:37   15:39
Кременчук-Пас.   16:30   

Пропоную на розгляд:



Чернігівські чи полтавські причіпки - на вибір причетних. Пропозиція знайшла підтримку в Кременчуці.
Технічні особливості: допоки поїзд з Одеси курсує вкороченим маршрутом до Яремчого (а не до Рахова), то залишати 2 склади у Яремчому буде проблематично... в цей день поїзд з Кременчука поїде до Чернівців. Крім того, в Яремчому є можливість заправитись водою. Зупинка по ІФ зведена до мінімуму (без укорочення складу та зміни лока).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #1628 on: 03.05.18 , 16:05 »
Share

Там буде хитра комбінація, придумана Красноштаном:
Львівський 141 буде обертатись на 117 та на 143 через день.
А вивільненим складом від 117 зроблять щоденним 136.

Тепер можна подумати над варіантами, куди зганяти через день з Чернівців львівський склад 117-го, щоб не стояв весь день, а приносив користь пасажирам.

В такому разі було б нормально передати 117/118 на обслугу до ІФ (замість наявного 43/44), який (очікується) видовжать до Рахова (формування Київ). Тобто, видовжити 117/118 до ІФ. Ларжани та кельменчани будуть з того вельми потішені.

Орієнтовно (нововведення виділені) :
ІФ(16:45)-Чернівці(19:15-19:46)-КП(23:35-23:39)-Київ(8:06) == Київ(20:05*)-КП(3:27-3:32)-Чернівці(7:30-7:50)-ІФ(10:20)
* - при призначенні 357 на 20:05 із Києва 117 посунеться на 20:12

от цього не треба - УЗ це реалізує як завжди маразматично, прикривши вільний продаж до Чернівців і ті втратять ще й 117/118
Logged
sergius
Active user

Posts: 2327


View Profile
« Reply #1629 on: 03.05.18 , 16:05 »
Share

Бентежить 6 годин на ділянці Кременчук-Київ. Це забагато для складу до десятка вагонів (хіба що він через Фастів поїде). Потрібно орієнтуватися на 5 годин і перемістити кінцеву з Яремче до Ворохти.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.123 seconds with 22 queries.