А що заважає впихнути 357 безпосередньо на місце старого 143, не чіпаючи інших?
В такому разі 357 прибуде в Тернопіль не раніше, ніж наявний 49 (о 2:41). Тобто, о 2:50 щонайраніше, а фактично десь близько 3:00. Це не стикуватиметься із схрещенням із приміським Коломия-Заліщики у Гвіздці... схрещення випаде ближче до Городенки..., а в Городенці-Завод немає для цього технічної можливості, бо одному із них доведеться мати технічну зупинку..., що створить незручності для пасажирів 357 (в т.ч. для мене) або для приміських пасажирів.
Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ещё и с нынешней ситуацией с погодой начнётся борьба за комфорт на счёт кондиционеров и вагоны окажутся под забором
"Мати намір призначити" і "призначити" - різні речі. Якщо є на 25 засилка під 239 Київ-Ужгород, то очевидно, що Кременчук-Ворохта не буде курсувати із 20.05. У Кременчук-Ворохта з 20.05 можуть вірити тільки ті, кому це щиро пообіцяли.
Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ...
А притарабанить с Полтавы?
Тоді який сенс у засилці кременчуцьких вагонів під 239 Київ-Ужгород? В такому разі доцільніше було б пригнати їх із з Полтави. Хіба, що цей 239 із кременчуцькою засилкою був запланований раніше, ніж Кременчук-Ворохта з 20.05, і тепер змушені виходити з положення.
Iwan-е, перший варіант Кремня з двома зупинками (і змінюю локомотива по Гребінці) їхав взагалі 4:10. І це було до модернізації ділянки Ромодан-Гребінка. Потім трохи додали часу і почали групувати з Лтавою...
Теперішнє зростання часу спричинене різними причинами. В т.ч. і можливими проблемами з колією біля Кременчука. Але, тим не менш, рейс 759/760 долав ділянку Кременчук - Ромодан за 1:49/1:44 з трьома зупинками
sergius'е, як на Вашу думку потрібно посунути розклад 143/144, щоб найефективніше використати "зекономлений час" (зменшений із 6 годин до 4:30 між Києвом і Кременчуком)?
Робити прибуття з гір до Києва раніше ніж наявне 6:51 - немає сенсу через погіршення привабливості ділянки Київ-Кременчук (змінюваність по Києву через те, що не будуть бігти пасажири до поїзда на 6:00).
Робити прибуття з гір до Києва пізніше теж немає сенсу, бо там ледь вистачає простору для фастівських електричок.
В гори залишити по Києву 20:19 теж не сильно привабливо, бо з Кременчука повинен виїхати о 15:30 (початково в мене було 16:00).
Зміщувати у бік гір на пізніше - можна втратити Ворохту... хіба забрати по ІФ тривалі зупинки. Залишити 7 хв. максимум, а ті 3 вагони відчіпляти у Львові.
2а) чи варто уникати розділення груп та зміну лока по ІФ заради короткої зупинки по ІФ, а не по 30...43хв. (як зараз).
Хоч я і противник таких змін/замін бригад/локомотивів, але останнім часом по Франківську стали чіпляти 2ТЕ10 з Чернівців => більша вірогідність витримки графіка.
Раніше, до нового графіка, з 143/144 на ділянці Львів-Ворохта їздив тепловоз з-під 141/142 (Коростенський). Але зараз такої можливості немає.
Що заважає дати Львову нормальний лок, який встигатиме за 12 год. обернутися Львів-Яремче-Львів чи Львів-Ворохта-Львів? Одним локом 13 вагонів. Маневри із трьома вагонами по ІФ + зміна локомотива геть не виправдані. Можна отримати більшу віддачу (економічну вигоду (мінімізацію збитків)) без цих маневрів.
Тому, напрошується компроміс: зробити проходження Тернополя близько перед 6:00 і водночас залишити Ворохту.
У Ворохті цього літа
наче мають намір добудувати ще одну колію, тому це не повинно завадити одночасному відстою 143/144 і 357/358, а ліквідація тривалих зупинок по ІФ дозволить уникнути на Яремчанщині колізій між нитками цих поїздів в обидва боки. Спробую на вихідних викреслити на графіку, щоб самому усе зрозуміти.