Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 200126 times)
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #1650 on: 07.05.18 , 18:05 »
Share

А є графік 2015 року для тієї ділянки, коли його тягали умовним "3(4)М62"? Для порівняння.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1651 on: 08.05.18 , 11:05 »
Share


Ще зображу наявний 15 (напівпрозорим), бо зображений 15 = проект на 2019 рік з перенесеним відправленням зі Львова на 7:00 (прямуватиме попереду 25), що дозволить зробити 25/26 щоденним до Рахова.
Уточнення. Цей перенос буде "паралельним" (на всьому маршруті мінус одна година)?
15, що на графіку, відповідає виїзду о 7:00 зі Львова. Яким він при цьому має бути на ділянці Харків-Київ-Львів - я не дуже компетентний.
Якщо паралельне переміщення, то виходить так (орієнтовно): Харків(17:39)-Київ(23:54-00:14)-Львів(6:35-7:00)-Яремче(10:49-10:52)-Рахів(13:04), що важко уявити з наявним ІС+ 721 Харків(18:37)-Київ(23:20). Фактично зараз 15 йде з Харкова о 18:43, тобто, слідом за 721 (о 18:37). Як це розрулити? Потрібно пофантазувати. Наприклад: пришвидшити 15/16; зробити кілька вагонів трансформерів, щоб частково імітувати ІС+, а наявний ІС+ пропустити альтернативною ниткою (дещо раніше, бо пізніше - ніяк не вдасться).
... але одне "але" це все буде після того, як видовжать 43/44, а до того я цю тему не буду чіпати. Можливо це буде вже на 2020 рік.
Щоб не офтопити в придніпровсько-карпатській темі - продовжимо тут.
Наприклад, один із варіантів (я не кажу, що він найкращий, а тільки гіпотетизую): 15 виїжджає попереду ІС+ 721 так, щоб стати під обгін у Полтаві. Матимемо таку картину:
15   :: Харків(16:53)-ПК(19:03-19:23)-...-Київ(0:20-0:40)-Львів(7:39-8:04)...
721 :: Харків(18:37)-ПК(20:14-20:16)-...-Київ(23:20)
Даний приклад узяв із наявного розкладу 15 на 22.05 із Харкова:
http://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=58292&by_id=1

Маршрут    Номер поїзда    Періодичність з початкової станції маршруту    Час в дорозі
Харків Рахів    15 ("ВЛАДИСЛАВ ЗУБЕНКО")    22/05/2018    21:24
Маршрут руху
Станція    Час прибуття    Час вiдпр.
Харків-Пас.       16:53
Полтава-Київська    19:03    19:23
Миргород    21:22    21:24
Київ-Пас.    00:20    00:40
Львів    07:39    08:04
Івано-Франківськ    10:19    10:39
Яремче    12:00    12:03
Ворохта    12:38    12:41
Ясиня    13:22    13:27
Кваси    13:45    13:47
Рахів    14:17    

Порівняння для 15 на 22.05 із "штатним розкладом": ділянку Харків-ПК проходить на 10 хв. довше (2:10 проти 2:00), ділянку ПК-Київ проходить на 1:05 довше (4:57 проти 3:52).

Тепер змоделюємо рух 15 при штатному/наявному темпі руху (без жодних пришвидшень) з пропуском ІС+ 721 у ПК:
15   :: Харків(17:03)-ПК(19:03-19:23)-...-Київ(23:15-23:35)-Львів(????)...
721 :: Харків(18:37)-ПК(20:14-20:16)-...-Київ(23:20)
отримаємо "перегони поїздів", бо 15 занадто швидкий на цій ділянці між ПК і Києвом. Можливо його можна таким швидким зробити між Харковом і ПК?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #1652 on: 08.05.18 , 12:05 »
Share

1. Зараз 15 їздить на Харків - Полтава-К. під ВЛ82м за 2 години. При цьому СЕ, до ЕВРО2012, їздив за 1:53-1:56 (в залежності від рейсу).
2. Між Люботином та Вакуленцями (початок Полтави) є ділянки з двостороннім автоблокуванням. Можна і з цим трохи пофантазувати)). Десь в мережі навіть був відос, де СЕ паралельно обганяє вантажний по сусідній колії.
« Last Edit: 08.05.18 , 12:05 by sergius » Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #1653 on: 08.05.18 , 13:05 »
Share

Спеціально для Iwanа пропозиція зробити поїзди Тернопіль-Городенка, Рахів-Городенка, Львів-Городенка ну і Гусятин-Городенка
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1654 on: 08.05.18 , 15:05 »
Share

Спеціально для Iwanа пропозиція зробити поїзди Тернопіль-Городенка, Рахів-Городенка, Львів-Городенка ну і Гусятин-Городенка
... із технічною зупинкою у Видинові? До чого тут Городенка, коли ми ведемо мову про Придніпров'я-Прикарпаття (не через Городенку)???
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 761


View Profile
« Reply #1655 on: 09.05.18 , 09:05 »
Share

2. Між Люботином та Вакуленцями (початок Полтави) є ділянки з двостороннім автоблокуванням. Можна і з цим трохи пофантазувати)). Десь в мережі навіть був відос, де СЕ паралельно обганяє вантажний по сусідній колії.

- той відос не був, він присутній. Тільки халепа в другому думаю, а прямо кажучи в ІС+ виходить, тому що рух пожвавлений, а тут Ху назустріч грузовику(що йому робити, зрозуміло - скидати швидкість, стояти по станціях), потім і виходить збільшення швидкості руху всіх поїздів на ділянці Харків-Полтава, адже до 2012 року ця ділянка Ху не бачила, зараз якби(на Гівночайку постійно плюють Ху, хоча чайка це повинна робити), ВЛ82М норм так графіком ходять
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1656 on: 11.05.18 , 09:05 »
Share

Перекинути на Чортків це мабуть [комусь] добре, але щось мені здається що літом буде невивіз пасажирів зі Львова до Одеси. По Львову достатньо сідають на 135/136. Раніше був 26 Львів - Одеса і ціле минуле літо ходив заповненим, як і всі інші, включаючи додатковий 228 в тому напрямку. Тепер поробили Рахів/Яремче/Перемишль, а Львову дали на заміну 12, хоча він не є прямою заміною колишнього 26.
До прикладу, на 30 квітня, вже як мінімум за два тижні до тої дати неможливо було купити квиток щі Львова до Одеси, за виключенням кількох СВ в 12 (делко недешевих).
aum, як Ви гадаєте, яким поїздом минулого літа доїжджали до Одеси ті мешканці зафранків'я та сусідніх околиць, котрим не вдалося придбати квиток на 135/136? Правильно гадаєте, вони усі перлися до Львова аби вже там сісти на 25/26. За Вашою логікою варто було б вкоротити 25/26 до Тернополя, бо звідти влітку хронічний невивіз на Одесу. Навіщо витягувати деякі маршрути до Львова, коли Тернопіль їх і без Львова добре заповнить. Я правильно Вас зрозумів?

Можете принагідно пофантазувати над питанням, як (яким набором поїздів) минулого літа одесити втікали від приморської спеки до Яремчанщини та Рахівщини, коли квитків на 135/136 вже не було.

п.м. гляньте зараз на ранковий ІФ. Вокзал фактично перетворився на осередок для приміських пасажирів. Виглядає надто порожнім... немає раніше звичних груп туристів... бо тепер ці туристи виходять в горах. Тепер ще уявіть витягнутий 43/44 до Рахова... це неймовірний жах для вокзального ресторану, для платного туалету та нелегальних перевізників.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1657 on: 11.05.18 , 10:05 »
Share

Іване, ти мені майже з язика зірвав ідею Одеса - Рахів через Чортків.
Тільки я думав, як вирішити питання з ПДСами до Пшемисля.
А взагалі, я прихильник такої думки, щоб по можливості на "задрипаних" ділянках типу Стеіанешти - Тернопіль, Стрий - Івано-Франківськ чи Мамалига - Ларга курсував 1 збірний поїзд з набору причепок, щоб забезпечити місцевому населенню сполучення "звідусіль всюди" та щоб УЗ не скаржилася на перевезення повітря на автономних дільницях. От тільки не завжди і не всюди це можливо гарно запровадити.
Тільки от на тій ділянці Стефанешти-Тернопіль ще не так давно курсував Чернівці-Київ у складі 14 вагонів, а тепер для зношених на 95% 2М62 навіть 12 вагонів вдається протягнути з неймовірною потугою. А 12 вагонів можна хіба 8 до Києва і 4 до Одеси... тоді будуть плакати справедливо нарікати і "київські", і "одеські" пасажири. Якщо б один з футуристичних поїздів Одеса-Рахів пройшов через Чортків, тоді 357 можна спокійно загорнути на ІФ (з прибуттям близько 11:00)... що дуже привабливо для Чорткова(6:00) та Заліщиків(7:30). ... а в гори з Чорткова та Заліщиків залишиться одеський поїзд. Це фантазії на 2021 рік (не раніше).

В квітні на ТБ Омелян на запитання глядача--" нема потягів з Івано-Франківська до Тернополя добиратися"
відповів,що у УЗ  є група громадських активістів,котрі займаються питаннями пасажирських перевезень.
І це все.Відмазка.
а чому глядач не згадав про відсутність більш-менш прямої колії між ІФ та Тернополем? як це немає потягів: 25/26, 135/136, 143/144 ... хіба цього глядачу недостатньо. Міністр, вочевидь, не бажав опинитися у ситуації Симоненка чи Костицького з фофудійою, тому майстерно переклав відповідальність на активістів.
Quote
Морального Инквизитора поймали на бородатую «фофудью». Доколе?

Глава Национальной экспертной комиссии по вопросам общественной морали Василий Костицкий попался на крючок самого известного украинского интернет-мема.

В чате на сайте «Корреспондент» пользователь «mykolap» задал Костицкому несколько перефразированный вопрос, который несколько лет назад, будучи поставленным в ходе Интернет-конференции Петру Симоненко, сотворил в УаНете целый культурный феномен: «Как Вы относитесь к тому, что в украинских школах запрещают появляться в национальной русской одежде- ФОФУДЬЕ ???»

Костицкий, не слишком знакомый с Интернетом и его бурной жизнью, подвоха не заметил и ответил на полном серьезе: «Я думаю, что это вмешательство в частную жизнь. Нельзя запрещать детям носить ту или иную национальную одежду. Это, безусловно, нарушение их прав. Такие запреты напоминают мне, как в моей молодости запрещали людям ходить в вышиванках, обвиняя в украинском буржуазном национализме».

Подробнее о фофудье как феномене пародии на российский шовинизм и украинофобию и обо всем, во что она разрослась, можно прочитать в украинской Википедии здесь.

Тому, відповідь Міністра, є досить дипломатичною, оскільки він не володів питанням, то не міг сказати "ми додамо поїздів" чи "ми збудуємо колію". Вочевидь сам глядач мав на увазі можливість проїхатись найкоротшим шляхом через Березовицю-Острів... та якісь гіпотетичні Підгайці (де востаннє колію бачили ще "за німців").

п.м. можна ще пофантазувати над "перемичкою" уздовж річки між Галичем і Калушем... для реалізації регіонального маршруту Тернопіль-Підгайці-Калуш-Долина-Моршин-Стрий-Львів. Але втілення цих фантазій в умовах хабарництва вимагають значних коштів.
« Last Edit: 11.05.18 , 10:05 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #1658 on: 11.05.18 , 11:05 »
Share

Іване, я тільки вирішив відвідати Чортків та Заліщики з туристичною метою, а тут бац, і денно пару приміських Тернопіль - Заліщики скасували. Зрада -:)
Logged
tera
Active user

Posts: 512


View Profile
« Reply #1659 on: 11.05.18 , 16:05 »
Share


В квітні на ТБ Омелян на запитання глядача--" нема потягів з Івано-Франківська до Тернополя добиратися"
відповів,що у УЗ  є група громадських активістів,котрі займаються питаннями пасажирських перевезень.
І це все.Відмазка.
а чому глядач не згадав про відсутність більш-менш прямої колії між ІФ та Тернополем? як це немає потягів: 25/26, 135/136, 143/144 ... хіба цього глядачу недостатньо. Міністр, вочевидь, не бажав опинитися у ситуації Симоненка чи Костицького з фофудійою, тому майстерно переклав відповідальність на активістів.


20 хвилин пошуку і пряма мова.Відео.
-28.27  - 27.19.
https://espreso.tv/video/256823

Можна добавити-- глядачка, котра знає про потяги,і від міністра порада звертатись і він звернерться до ...тих активістів.
Коліться активісти,звертався чи ні?
Місяць пройшов.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!